اهداف استراتژیک

اهداف اصلی

• استفاده علمی از نیروهای جوان طراح و متخصص برای حفظ خلاقیت و نوآوری در مجموعه

• تشکیل اتاق فکر در صنعت مد کفش ایران وجهت دهی به آن

• تلفیق علم و تجربه برای ارائه استاندارهای طراحی با متد روز دنیا

• تشکیل گروه بازاریابی برای تحقیق و توسعه ، شناخت بازار

• تولید بر اساس کیفیت با بکارگیری ماشین الات روز دنیا

• مدیریت هزینه با حفظ بهترین کیفیت در عرضه قیمت مناسب محصول

• ارائه روش های نوین فروش در صنعت کفش ایران

• جذب و حفظ نیروهای متخصص و کارآمد

• ترویج فرهنگ حمایت و مصرف کالای ایرانی و حفظ سفره کارگر ایرانی

• معرفی برند کفش EXIST در ۱۰ برند اول صنعت کفش ایران بر اساس نوع طراحی و تولید تخصصی

• تشکیل باشگاه مشتریان کفش اگزیست

کفش EXIST با یاری خداوند ، با عشق و همت بین رده مدیریت و پرسنلی با تحقیق و تفکر و با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در تلاش است که تا سال 1405 به این اهداف نائل اید.
Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.



Language