
اهداف استراتژیک
اهداف اصلی
• استفاده علمی از نیروهای جوان طراح و متخصص برای حفظ خلاقیت و نوآوری در مجموعه
• تشکیل اتاق فکر در صنعت مد کفش ایران وجهت دهی به آن
• تلفیق علم و تجربه برای ارائه استاندارهای طراحی با متد روز دنیا
• تشکیل گروه بازاریابی برای تحقیق و توسعه ، شناخت بازار
• تولید بر اساس کیفیت با بکارگیری ماشین الات روز دنیا
• مدیریت هزینه با حفظ بهترین کیفیت در عرضه قیمت مناسب محصول
• ارائه روش های نوین فروش در صنعت کفش ایران
• جذب و حفظ نیروهای متخصص و کارآمد
• ترویج فرهنگ حمایت و مصرف کالای ایرانی و حفظ سفره کارگر ایرانی
• معرفی برند کفش EXIST در ۱۰ برند اول صنعت کفش ایران بر اساس نوع طراحی و تولید تخصصی
• تشکیل باشگاه مشتریان کفش اگزیست
کفش EXIST با یاری خداوند ، با عشق و همت بین رده مدیریت و پرسنلی با تحقیق و تفکر و با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در تلاش است که تا سال 1405 به این اهداف نائل اید.
اهداف اصلی
• استفاده علمی از نیروهای جوان طراح و متخصص برای حفظ خلاقیت و نوآوری در مجموعه
• تشکیل اتاق فکر در صنعت مد کفش ایران وجهت دهی به آن
• تلفیق علم و تجربه برای ارائه استاندارهای طراحی با متد روز دنیا
• تشکیل گروه بازاریابی برای تحقیق و توسعه ، شناخت بازار
• تولید بر اساس کیفیت با بکارگیری ماشین الات روز دنیا
• مدیریت هزینه با حفظ بهترین کیفیت در عرضه قیمت مناسب محصول
• ارائه روش های نوین فروش در صنعت کفش ایران
• جذب و حفظ نیروهای متخصص و کارآمد
• ترویج فرهنگ حمایت و مصرف کالای ایرانی و حفظ سفره کارگر ایرانی
• معرفی برند کفش EXIST در ۱۰ برند اول صنعت کفش ایران بر اساس نوع طراحی و تولید تخصصی
• تشکیل باشگاه مشتریان کفش اگزیست
کفش EXIST با یاری خداوند ، با عشق و همت بین رده مدیریت و پرسنلی با تحقیق و تفکر و با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در تلاش است که تا سال 1405 به این اهداف نائل اید.