محبوبیت این صندل‌ها بین افراد مشهور، چهره‌های تاثیرگذار و بسیاری از برنامه‌ریزان در عرصه مد، آن‌ها را به کالای مد روز و پرطرفدار تبدیل کرده است

بازگشت دوباره صندل لاانگشتی به دنیای مد

زو کراویتز با جدیدترین سبک پوشش خود، بحث‌های زیادی پیرامون کفش ایجاد کرد.

عکاسان اوایل این هفته‌، از این هنرپیشه هنگام خرید قهوه در شهر نیویورک عکس گرفتند. کراویتز برخی از تکه‌های بهاری مینیمال را برای یک گردش غیررسمی انتخاب کرده بود. او یک بارانی بژ را با تی‌شرت سفید و شلوار مشکی گشاد چین‌دار هماهنگ کرده بود و برای کفش، انتخاب غیرمنتظره‌ای داشت: یک جفت صندل لاانگشتی مشکی از نشان تجاری «راو» (Row).

«راو» یک نشان تجاری لوکس آمریکایی است که مری کیت و اشلی اولسن آن را تاسیس کرده‌اند. این نشان تجاری با ارائه مجموعه‌ای از طرح‌های شیک و متفاوت، تغییر جدیدی در دمپایی‌های کلاسیک داده است. «راو» در تولید صندل‌های خود تابع اصول مینیمالیستی و مدرن است و صندل‌های آن، با خطوط ساده و تمیز و مواد با کیفیت، یک صنایع‌دستی بی‌عیب و نقص‌اند.

محبوبیت صندل لاانگشتی بین افراد مشهور، چهره‌های تاثیرگذار و بسیاری از برنامه‌ریزان در عرصه مد، آن‌ها را به یک کالای مد روز و پرطرفدار تبدیل کرده است.

اگرچه راو جذاب‌ترین مدل‌های این سبک از صندل را تولید می‌کند، اما بسیاری از نشان‌های تجاری دیگر، هم لوکس و هم کم‌هزینه‌تر، تلاش می‌کنند تا این صندل‌ها را به نماد تکرارشونده‌ای که با هر سبک لباسی قابل پوشیدن‌اند تبدیل کنند. این گونه بود که صندل لاانگشتی راه خود را به صحنه‌های نمایش مد باز کردند.

خانه مد کوپرنی نیز طی یکی دو سال گذشته، بارها مدل‌های خود را با صندل‌ به روی صحنه نمایش فرستاده است.

اما میو میو پا را فراتر گذاشته و علاوه بر تولید صندل لاانگشتی، چکمه‌هایی به این سبک را ارائه کرده است. چنانچه زایا وید، مدل، ماه گذشته در رویداد جوایز رسانه‌ها در لوس‌آنجلس یک جفت از آن‌ها را پوشیده بود.

نکته‌ای که در مورد صندل‌های راو و بسیاری دیگر از مدل‌هایی که به این سبک تولید می‌شوند، وجود دارد، طراحی کفی آن‌هاست که با توجه به ضخامتی که دارند، از نظر طبی برای مشتریان مطلوب‌اند.

در حالی ‌که برخی از منتقدان به قیمت بالای این صندل‌های ساده و غیررسمی معترض‌اند، برخی دیگر از استانداردهای بالای کیفیت و مهارت این نشان تجاری دفاع می‌کنند. هر جفت صندل لاانگشتی راو بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند که برای یک دمپایی رقم زیادی است و این نشان می‌دهد که در صنعت مد می‌توان ابتدایی‌ترین اقلام را نیز بازطراحی کرد و به‌عنوان سبک مد روز در نظر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian