جدا از اتفاقات سالانه در دنیای مد و خبرهایی که همیشه از آن می‌شنویم، برنامه‌هایی هم هستند که از جوانب دیگری به دنیای بی‌انتهای مد می‌پردازند.

فشن پلیس یکی از این برنامه‌های تلوزیونی است. این شوی تلوزیونی آمریکایی که از شبکه‌ی “ای (E)‌ ”‌پخش می‌شود و از برنامه‌های جنجالی و پرطرفدار دنیای مد است.

برنامه‌ای که از سال ۲۰۱۰ فعالیت خودش را شروع کرده‌است. حالا بعد از ۸ سال فعالیت، فشن پلیس طرفداران بسیاری دارد.

اگرشما از طرفداران فشن پلیس هستید، یا دوست دارید با یک برنامه‌ی فوق‌العاده آشنا شوید؛ با ما همراه شوید تا وارد دنیای فشن پلیس شویم.

از ابتدا تا کنون

فشن پلیس (Fashion Police) یک برنامه‌ی تلوزیونی است؛ که برای اولین بار در ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۰ از شبکه‌ی ای E  پخش شد.
مجری اصلی این برنامه جوآن ریورز  Joan Rivers   بود، گروه دیگری از هنرمندان هم در اجرای این برنامه با او همکاری می‌کردند.

بعد از مرگ جوآن، برنامه فشن پلیس برای پنج ماه متوقف شد؛ تا تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۵٫ بعد از این پنج ماه، برنامه با همکاری ملیسا ریورز Melissa Rivers، جولیانا رانسیس Giuliana Rancic و برد گورسکی Brad Goreski به روال قبلی خود بازگشت و برنامه از طرف شبکه‌ی ای E مورد توجه قرار گرفت.

تاریخچه فشن پلیس (Fashion Police)

در ابتدا ( سال ۲۰۱۰ ) این برنامه روز بعد از ایونت‌های مهم پخش می‌شد و گزارش آنلاینی از فرش قرمزها نداشت.
از سپتامبر ۲۰۱۰ فشن پلیس (Fashion Police) برنامه‌ای هفتگی شد.

در ابتدا فشن پلیس برنامه‌ای ۳۰ دقیقه‌ای بود، اما در مارچ ۲۰۱۲  زمان این برنامه به یک ساعت رسید. ریورز در  ۴ سپتامبر ۲۰۱۴ درگذشت. دو هفته بعد، اعلام شد که این برنامه بدون او ادامه خواهدیافت.

در اول دسامبر ۲۰۱۴ شبکه‌ی ای E اعلام کرد که کمدین کتی گریفین Katty Griffin جانشین جوآن خواهد شد و از ژانویه ۲۰۱۵ شروع به کار خواهدکرد.

قسمت اول فشن پلیس بعد از جایگزین شدن گریفین، پس از گلدن گلاب Golden Globes  ۲۰۱۵ پخش شد و بیش از ۹۱۲۰۰۰ نفر بیننده داشت.

خش‌های مختلف برنامه فشن پلیس

پنج استایلی که حتما باید دیده شوند ( The Five Must-See Looks of the Week)
پنج لباسی که در هفته جنجال‌برانگیز بوده‌اند (یا خوب یا بد).
این استایل‌ها معمولا توسط افراد مشهور هالیوود پوشیده شده‌اند، و توسط مجریان و مهمانان فشن پلیس مورد بررسی قرار می‌گیرند. ستاره‌های هالیوود زیر ذره‌بین.

اون استایل من رو دزدیده (Bitch Stole My Look)
این قسمت که بسیار دیدنی و بامزه است؛ از ستارگانی می‌گوید که لباس‌های شبیه به هم پوشیده‌اند.
کارشناسان و منتقدان برنامه استایل‌های آنان را نقد می‌کنند و می‌گویند که آن لباس به کدام سلبریتی بیشتر می‌آمده است.
این قسمت مانند یک مسابقه است و بازنده و برنده دارد.
ورشکسته (Busted)
هنرمندان و سلبریتی‌هایی که در دو یا چند ایونت مختلف، یک لباس را می‌پوشند.
این هنرمندان در این قسمت از برنامه‌ی فشن پلیس ، دستگیر می‌شوند.

داشته باشمش! متوقفش کنم ( Gotta Have It! Make It Stop)
ترندهای جدیدی که سلبریتی‌ها دنبال می‌کنند را در این قسمت از برنامه بررسی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که جلوی آن‌ها را بگیرند یا هوای آن استایل را داشته باشند.

بلیط داغ (Hot Ticket)
در این قسمت از برنامه لباس‌های بازیگران در مراسمات پیش از اکران فیلم‌ها و یا رویدادهای هالیوودی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برش بی‌شرمی (Slut Cut)
مجری برنامه، سلبریتی‌هایی که لباس‌هایی کوتاه‌تر از اندازه‌ی معمول در فرش قرمزها را پوشیده اند را بررسی می‌کند.

ستاره یا دوره‌گرد (Starlet or Streetwalker)
در این بخش مهیج برنامه عکس‌هایی با چهره‌های نامشخص و پوشانده شده نمایش داده می‌شوند و مجریان برنامه فشن پلیس هم تابلوهایی دارند که روی یک طرف آن ستاره و روی طرف دیگر دوره‌گرد نوشته شده‌است.
معمولا عکس‌ها از ستارگان در حال خرید با لباس ورزشی و ظاهری نامرتب است و تشخیص آن سخت است.
مجریان قبل از نمایش دادن صورت عکس هر کدام یکطرف از تابلوهای خود را نشان می‌دهند و می‌گویند که این تصویر یک سلبریتی است یا دوره‌گرد؟

از پشت سرم حدس بزن من کی‌ام؟ (Guess Me From Behind)
همین‌طور که از نام این قسمت هم مشخص هست، مجریان و مهمانان برنامه باید منحصرا از عکس‌هایی از پشت سر هنرمندان، حدس بزنند که او چه کسی است.

۳۶۰ درجه از دوربین جادویی ۳۶۰( Degree Glam Cam)
یک بخش ویژه برگرفته از برنامه‌های سرگرمی شبکه‌ی ای E  و به صورت پخش زنده از فرش قرمزهاست.
در این بخش یک سکوی ویژه برای هنرمندان وجود دارد و دوربینی به صورت ۳۶۰ درجه دور آنان میچرخد تا نمای کاملی از تمام جوانب لباس به مجریان و منتقدان فشن پلیس و مخاطبان آن بدهد.

ببین کی خبرسازه (look Who’s trending)
یک بخش هفتگی که در آن مجری برنامه در مورد آخرین اخبار ، حاشیه‌ها و ترندهای افراد مشهور صحبت می‌کند؛ او معمولا توییتر آن‌ها را بررسی می‌کند.

سلامت تبلیغات (Ad Sanity)
در این بخش میزبان در رابطه با یک تبلیغ مشهور صحبت می‌کنند و حدس می‌زنند.
آن‌ها بیشتر به دنبال یک چیز هستند: با آن‌ها چه می‌خواهند بگویند و چه می‌خواهند بفروشند؟

طرفدار پیدا کرده (Fan Find)
میزبان در رابطه با تصویری که طرفداران فشن پلیس از طریق توییتر و #Fanfind برای آن‌ها فرستاده است صحبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian