سال 2024، برند روسی پوشاک و لوازم جانبی زنانه Love Republic پانزدهمین سالگرد خود را جشن می گیرد. به افتخار سالگرد، این برند مسیر جدیدی را معرفی کرد و اولین خط محدود – STUDIO را منتشر کرد
ترفند آن این است که هر مجموعه به یک روند یا زیبایی شناسی خاص اختصاص داده می شود. موضوع این قطره هسته عشوه گری است.
برای انتقال این حالت، طراحان از پارچه های شفاف، سیلوئت های متناسب، گلدوزی ها، دانه های مروارید، لوازم گل و سایه های خامه ای استفاده کردند که یادآور یک دسر شیرین است.
شخصیت اصلی کمپین پودلی به نام شاری بود که تصویر میا را از The Princess Diaries – با تاجی روی سر، عینک تیره، گوش دادن به موسیقی از پخش کننده در هدفون سیمی – تکرار می کرد