نمایشهای سالانه ویکتوریا سیکرت از نوامبر ۲۰۱۹، پس از کاهش فروش این نشان تجاری، امتیازهای کم در جدول ردهبندی تماشای تلویزیون، و حواشی جنجالی آن، متوقف شد
ویکتوریا سیکرت پس از ۴ سال تعطیلی به نمایش مد بازگشت
هرچند ویکتوریا سیکرت در سال ۲۰۲۱ «نمایش فرشتگان» را رسما کنار گذاشت و دیگر از نام فرشته برای مدلهایش استفاده نکرد، اما ظاهرا بقیه حاضر نیستند این عنوان را رها کنند.
در مراسم چهارشنبه شب، ۶ سپتامبر، که با عنوان «تور ویکتوریا سیکرت» برگزار شد و مقدمهای بود برای نمایش مد فیلم بلندی که ۲۶ سپتامبر از شبکه تلویزیونی آمازون پرایم ویدیو پخش میشود، چند مدل و چهره مشهور با بال و زیورآلاتی به این سبک روی فرش صورتی حاضر شدند که یادآور نمایشهای ویکتوریا سیکرت در سالهای قبل بود.
در مراسم ویکتوریا سیکرت یک ویدیو کلیپ ۱۲ دقیقهای از فیلم اصلی برای مهمانان پخش شد که مدلها در آن بدون بال بودند، اما تیلور هیل، مدل، به نشریه پیپل گفت که هنوز مطمئن نیست آیا این نشان تجاری واقعا بالها را در نمایش اصلی حذف کرده است یا نه.
«این چیزی است که همه ما بیستوششم سپتامبر خواهیم فهمید، اما تا قبل از آن ببینید چه کسانی در فرش صورتی نیویورک ویکتوریا سیکرت بال دارند.
نمایشهای سالانه ویکتوریا سیکرت، که زمانی سوپرمدلهایی چون آدریانا لیما و هایدی کلوم و ژیزل بونشن ستاره آن بودند، از نوامبر ۲۰۱۹ و پس از کاهش فروش این نشان تجاری، امتیازهای کم آن در جدول ردهبندی تماشای تلویزیون، و حواشی جنجالی آن متوقف شد.
یکی از مهمترین دلایل افول محبوبیت این خانه مد، روابط نزدیک لزلی وکسنر، مدیرعامل این شرکت، با جفری اپستاین بود که متهم به قاچاق جنسی کودکان است.
علاوه بر این، در حالی که بسیاری از خانههای مد در سالهای اخیر از حضور مدلهای سایز بالا یا ترنس در نمایشها حمایت میکردند، ویکتوریا سیکرت همچنان با ستارههای افسانهایاش روی صحنه میآمد که موجی از انتقادها از این خانه مد را به دنبال داشت.
نمایش پیش رو تازهترین ابتکار این نشان تجاری برای بازسازی نام و شهرت ویکتوریا سیکرت بهعنوان فروشندهای است که از مصرفکنندگان با هر شکل ظاهری، رنگ پوست، یا سایز حمایت میکند.