23 سال از زمانی که ویکتوریا و دیوید بکهام با شکوه گوتیک در قلعه Luttrellstown در ایرلند عهد و پیمان خود را رد و بدل کردند می گذرد. در 4 ژوئیه 1999، ویکتوریا آدامز – با نام مستعار Posh Spice – زمانی که با دختر فوتبالیست خود در محاصره خانواده و دوستان خود ازدواج کرد، خانم ویکتوریا بکهام شد. 

برای نشان دادن این نقطه عطف، ویکتوریا تصویری از این زوج را با شرحی شیرین منتشر کرد. آنها می گویند او خنده دار نیست، آنها می گویند من هرگز لبخند نمی زنم، آنها می گویند که این دوام نخواهد داشت… امروز ما 23 سال ازدواج را جشن می گیریم. دیوید تو همه چیز من هستی، من تو را خیلی دوست دارم!». 

او در استوری اینستاگرام خود، تبریک‌های فرزندانشان، رومئو و کروز، را به همراه عکسی قدیمی از او و دیوید در حال چرخش چمدان‌های لویی ویتون تک‌نگاره‌شده در فرودگاه منتشر کرد.

در همین حال، دیوید، کلیپی از مصاحبه تلویزیونی مدت‌ها پیش با شخصیت ساشا بارون کوهن به اشتراک گذاشت که علی جی کوهن می‌پرسد: “آیا از قبل در گروه Spice Girls حضور داشتی؟” که دیوید پاسخ می دهد: “نه، اما من در Posh بودم.” دیوید همچنین عکسی از آنها به عنوان یک زوج جوان با عنوان “23 سال امروز” در استوری خود منتشر کرد. 

در مراسم عروسی مجلل آنها، پسرشان بروکلین، که در آن زمان سه ماهه بود، نقش حلقه‌دار را بازی می‌کرد، در حالی که این زوج خوشبخت از لمس‌های عجیبی از جمله تخت‌های طلاکاری شده و شمشیر برای بریدن کیک عروسی‌شان لذت می‌بردند. 

ویکتوریا در روز بزرگ خود دو قیافه کف آلود به تن داشت. او عهد خود را در لباس ساتن کرست ورا وانگ، که با کت و شلوار سفید دیوید همخوانی داشت، با یک تاج سفارشی ساخته شده توسط جواهرساز اسلیم بارت و یک گردنبند صلیب که دیوید به او هدیه داده بود، گفت. برای پذیرایی، او یک لباس بنفش سلطنتی از آنتونیو براردی را تغییر داد، در حالی که شوهر جدیدش یک کت و شلوار بنفش را به تن کرد. زوجی که با هم لباس می پوشند

نشان تجاری «ویکتوریا بکام» ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار پوند بدهی دارد

قیمت شلوارهای جین این شرکت ۴۰۰ پوند است

نشان تجاری «ویکتوریا بکام» ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار پوند بدهی دارد

نشان تجاری ویکتوریا بکام که به اسم خودش است، در حوزه مد فعالیت می‌کند

طبق گزارش‌ها نشان تجاری ویکتوریا بکام که به نام خودش است و در حوزه مد فعالیت می‌کند، ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار پوند بدهی دارد.

به گزارش روزنامه «میرر»، این نشان تجاری حوزه مد که شلوارهای جین را به بهای ۴۰۰ پوند و پلیور را به بهای ۵۰۰ پوند می‌فروشد، در کنار شرکت جدید لوازم آرایشی بکام، شش میلیون و ۶۰۰ هزار پوند در سال ۲۰۰۰ ضرر داد، و بالغ بر ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار پوند در سال ۲۰۱۹ بدهی بالا آورد.

سخنگوی این نشان تجاری نیز در مصاحبه با «میرر» این مبالغ را تایید کرد.

در این گزارش آمده است: «اثرات منفی همه‌گیری جهانی کرونا باعث شد کل درآمد گروه صاحب سهام ویکتوریا بکام با شش درصد افت، به ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار پوند کاهش یابد (این درآمد در سال ۲۰۱۹ برابر با ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار پوند بود).»

«این گروه به سرعت در برابر اثرات منفی همه‌گیری کرونا واکنش نشان داد و نقدینگی و مخارج را مهار کرد که به لطف کارایی‌های هزینه‌ای در کل این شرکت و تنظیم مجدد طرح تجاری‌اش به منظور پایدارسازی درازمدت آن، به کاهش چشم‌گیر ۵۷ درصدی زیان‌های عملیاتی منجر شد.»

«شرکت لوازم آرایشی ویکتوریا بکام بیوتی امسال با راه‌اندازی موفق‌آمیز چند خط تولید [و ارائه] برترین مواد آرایشی و محافظ پوست پاک و شیک، همچنان مجموعه محصولات خود را توسعه می‌دهد.»

با این حال و به‌رغم این زیاندهی، طبق گزارش‌ها، امپراتوری مشترک دیوید و ویکتوریا بکام توانست در سال ۲۰۲۰ سود خود را دو برابر کند و به ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار پوند برساند.

این خبر پس از آن منتشر شد که نیکل پلتز، عروس ویکتوریا بکام، درباره شایعه دشمنی میان آن دو سخن گفت.

در مصاحبه این بازیگر ۲۷ ساله با «ورایتی» که روز چهارشنبه [۱۰ اوت] منتشر شد، از او پرسیدند که به نظرش اصلا چرا این ادعاها درباره او و شرکت ویکتوریا مطرح شده است؟

پلتز بکام گفت، شاید به این دلیل باشد که در جشن ازدواجش به جای آنکه پیراهنی با طراحی مادر همسرش بپوشد، پیراهن شب «والنتینو» پوشیده بوده است.

او گفت: «می‌خواستم و داشتم همین کار را می‌کردم، اما چند ماه مانده به مراسم او متوجه شد که آتلیه‌اش نمی‌تواند این کار را انجام دهد و مجبور شدم پیراهن دیگری انتخاب کنم.»

ایندیپندنت در تماس با ویکتوریا بکام، جویای نظرش در این زمینه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian