جی‌جی حدید مدل مشهور و جذاب آمریکایی، از آن دسته از مدل‌هایی است که روی جلد مجله‌ها یا در کت واک شوی برند‌های مختلف دیده می‌شود و در واقع چهره‌ای آشنا و محبوب در صنعت مد و فشن است.

بیوگرافی جی‌جی حدید

جی جی حدید با نام اصلی (جلنا نورا حدید) متولد ۲۳ آپریل ۱۹۹۵ میلادی در شهر لس‌آنجلس آمریکا هست. او حرفه مدلینگ را از مادرش یولاندا حدید، که خود از مدل‌های مشهور دنیای مد و فشن بوده، به ارث برده است. در حقیقت می‌توان گفت جی‌جی حدید استعداد این حرفه را در خون و رگ خود دارد. به گفته‌ی خود جی‌جی او این حرفه را از ۲ سالگی آغاز کرده است و استعدادش توسط یکی از شرکت های معروف و یکی از دوستان خانوادگی او کشف شده است. پدر او، محمد حدید، دو رگه فلسطینی-آمریکایی، یکی از موفق‌ترین افراد در حوزه املاک و مستغلات هست.

او پس از گذراندن چند تجربه‌ی کاری در سن کودکی، این حرفه را برای مدتی کنار گذاشت تا بتواند به علایق شخصی خود، یعنی اسب سواری و والیبال بپردازد. همچنین او تمایل داشت که به دبیرستان برود و درس بخواند و زندگی نرمالی داشته باشد. جی‌جی‌ حدید تحصیلات خود را در دبیرستان مالیبو ادامه داد و در سال ۲۰۱۳ فارغ التحصیل شد و همچنین توانست در همان سال در رشته‌ی والیبال به المپیک جوانان راه پیدا کند. در ادامه‌ی راه زندگی، جی‌جی حدید در پاییز ۲۰۱۳ پس از اتمام دبیرستان، به سواحل شرقی آمریکا رفت تا در رشته روانشناسی جنایی به تحصیلات خود ادامه دهد. اما در همان سال‌های درس خواندن و دانشگاه، نیز به طور حرفه ای شروع به همکاری با IMG MODELS کرد و به دلیل عدم تطابق کلاس های درسی با برنامه کاری اش، مجبور شد تا دانشگاه را به طور موقت ترک کند.

شلوار جین، آیتمی پر تکرار اما دوست داشتنی در استایل جی‌جی حدید!

یکی از آیتم‌هایی که تقریبا می‌توان گفت در کمد لباس تمام آدم‌ها پیدا می‌شود، شلوار‌های جین هستند که هر کسی به نسبت فرم بدنش جنس و شکل خاصی از آن را خریداری می‌کند. در مورد استایل جی‌جی حدید هم می‌توان گفت که او این آیتم را با خیلی از آیتم‌های دیگر ست می‌کند و در استایلش به کار می‌برد. به گونه‌ای که با کت‌ها و پلیور‌های اور سایز یا تی‌شرت‌های ساده یا پرینت‌دار و حتی کراپ تاپ‌های جذاب، آن را استایل می‌کند و تعداد زیادی از شلوار جین با شکل‌ها و فرم‌های مختلف را در استایل جی‌جی حدید می‌توانید ببینید.

بررسی استایل جی‌جی حدید

سر تا پا مشکی و دیگر هیچ

مشکی یک رنگ خنثی و جذاب است که عیوب یک فرم بدنی را می‌تواند اصلاح کند و شما را بی عیب و نقص و جذاب نشان دهد. دیگر چه بهتر از این که سر تا پا مشکی بپوشید؟ همانطور که می‌بینید، استایل جی‌جی حدید هم با آیتم‌های سر تا پا مشکی دیده می‌شود و به بهترین شکل ممکن ظاهر می‌شود. اگر بخواهیم دقیقا این استایل را به یکی از سبک‌های دنیای سبک شناسی مد و فشن شباهت بدهیم، می‌توانیم بگوییم که استایل جی‌جی حدید تامبوی هست و آیتم‌هایی را در استایل خود به کار می‌برد که می‌توانند به راحتی مردانه یا زنانه باشند و با دقت تمام و ظرافت‌های زنانه آن را ترکیب می‌کند. اما اگر تا الان از سر تا پا مشکی پوشیدن بدتان می‌آمد، بهتر است بدانید استایل جی‌جی حدید هم با این آیتم‌ها تکمیل می‌شود و زیبا می‌شود، پس چرا شما این استایل را امتحان نکنید؟

استایل جی جی حدید

اسپورت و ورزشی، اما راحت

استایل جی‌جی حدید اِلِمان‌ها و سبک‌های مخصوص به خودش را دارد و نمی‌توان دقیق گفت که او به سبک و سیاق کژوال لباس می‌پوشد یا تامبوی و غیره! چون در بعضی مواقع او را می‌توان با سبک و سیاق اسپورت و ورزشی که با استایل شیک ترکیب شده است، دید. پوشیدن شلوار گرمکن و هودی با بوت و کیف دستی می‌تواند میکس و تلفیق جالبی از چند استایل باشد. البته که می‌توان گفت این استایل راحت برای مسافرت و داخل هواپیما نشستن هم مناسب است.

استایل جی‌جی حدید

بوت‌های ویمسیکال

همیشه هم نمی‌شود گفت که استایل جی‌جی حدید اسپورت و تام‌بوی هست گاهی وقت‌ها هم آیتم‌های استایل شیک یا حتی ویمسیکال (سبک خیال بافی؛ رنگ های متنوع، پذیرش میکس و مچ رنگ‌ ها، ترکیب پترن ها و بافت پارچه ها) را در سبک پوشش او می‌توان دید. شاید این سبک را در اکسسوری‌ها و جواهرات ریزی که می‌پوشد، ببینید اما هر چند کم، او به چنین سبکی لباس می‌پوشد و البته که اکسسوری رنگی مانند بوت ویمسیکال با پلیور رنگی پوشیده می‌شود تا هماهنگی آن با آیتم‌های دیگر برقرار شود و همچنین جلوه‌ بیشتری داشته باشد.

استایل جی جی حدید

عینک، اکسسوری همیشگی استایل جی‌جی حدید

اگر به استایل‌ جی‌جی حدید و در واقع نوع پوشش او دقت کنید، متوجه می‌شوید که او بدون عینک آفتابی از خانه بیرون نمی‌رود و به نوعی عینک جز همیشگی استایلش به حساب می‌آید. عینک‌هایی با مدل‌ها و فریم‌های مختلف را در استایل جی‌جی حدید می‌بینیم و اینکه جسارت جی‌جی‌ حدید را در زدن عینک‌های جذاب نمی‌توان نادیده گرفت!

استایل جی‌جی حدید
عینک اکسسوری همیشگی

کدام یک از این دو خواهر ثروتمندترند؟ جی جی حدید با بلا حدید؟

جیجی و بلا حدید (Gigi and Bella Hadid) از پردرآمدترین مدل های دنیا هستند. این دو به ترتیب در سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ در لس آنجلس به دنیا آمدند. مدلینگ در رگ های این خانواده جریان دارد، زیرا مادرشان، یولاندا حدید نیز مدل و ستاره برنامه تلویزیونی کدبانوهای واقعی بورلی هیلز (Real Housewives of Beverly Hills) بود.

درآمد بلا و جی جی حدید

محمد حدید، پدر بلا و جیجی، یک بساز و بفروش برجسته املاک و مستغلات است که از مادرِ خواهران حدید جدا شده اما این خانواده را میلیونر کرده است. آنها یک برادر به نام انور حدید (Anwar Hadid) دارند که او هم مدل است و در کنار خواهرانش هم همکاری هایی داشته است.

درآمد بلا و جی جی حدید

درآمد بلا و جی جی حدید

جیجی حدید و بلا حدید در صنعت مدلینگ

جیجی یک سال از خواهرش بلا بزرگ‌تر است اما خیلی زودتر از خواهرش وارد دنیای مدلینگ شد، زیرا اولین کمپین او برای Baby Guess در دو سالگی بود.

جیجی برای تحصیل در دانشگاه به نیویورک نقل مکان کرد، اما تنها یک سال بعد در میان کسانی جای گرفت که در هفته مد نیویورک روی سن پا گذاشتند. با آنکه خواهرش بلا در ۱۶ سالگی به صنعت مدلینگ معرفی شد، اما موفقیت این دو تقریبا همزمان اتفاق افتاد و هردو با بنگاه مدلینگ آی ام جی مادلز (IMG Models) که نماینده بیش از نیمی از پردرآمدترین سوپرمدل‌هاست، قرارداد امضا کردند.

درآمد بلا و جی جی حدید

خواهران حدید در کمپین های مدلینگ فندی (Fendi)، موسکینو (Moschino)، تاپ شاپ (Topshop) و تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) و دیگر برندها با یکدیگر همکاری کردند و به‌علاوه به‌طور جداگانه با بسیاری از برندهای دیگر قرارداد امضا کردند و معاملات سودآوری انجام دادند.

دارایی خالص خواهران حدید چقدر است؟

بر اساس آمار Celebrity Net Worth دارایی خالص جیجی حدید ۲۹ میلیون دلار است؛ در حلی که دارایی خالص خواهرش، بلا حدید حدود ۲۵ میلیون دلار محاسبه شده است.

درآمد بلا و جی جی حدید

گمان می‌رود که جیجی و بلا حدید هر کدام حدود ۱۰ میلیون دلار در سال از کار مدلینگ خود درآمد کسب می‌کنند و از پردرآمدترین مدل های جهان هستند.

درآمد بلا و جی جی حدید

بررسی استایل جی جی حدید؛ ستاره محبوب جهان مد چه می‌پوشد؟

حتی اگر زیاد هم اهل دنیای مد و فشن نباشید، به احتمال زیاد جی جی حدید را می‌شناسید. او برای برند‌های معتبری کت‌واک کرده و در مراسم‌های مهم مربوط به مد از جمله چندین مت‌گالا شرکت کرده است. 

جی جی حدید کیست؟

بررسی استایل جی جی حدید
عکس از: Edward Berthelot

پیش از پرداختن به استایل جی جی، نگاهی گذرا به زندگی او می‌اندازیم. جلنا نورا حدید (Jelena Noura Hadid) سال ۱۹۹۵ میلادی در لس‌آنجلس به دنیا آمد. او اولین فرزند یولاندا حدید مدلی هلندی-آمریکایی و  محمد حدید مشاور املاکی فلسطینی بود. آنها دو فرزند مشترک دیگر به نام انوار و بلا دارند که هر دو در عرصه مدلینگ فعال هستند.

جی جی علاوه بر داشتن اندامی زیبا، استعداد ورزشی نیز دارد. او در سال‌های دبیرستان عضو تیم والیبال بوده و تجربه اسب‌سواری نیز دارد. وقتی جی جی تنها ۲ سال داشت، در پروژه‌ای برای بخش کودکان برند Guess حضور یافت، این را می‌توان اولین فعالیت مدلینگ او دانست. او بعدها در سال ۲۰۱۱ همکاری مجددی با این برند داشت و در سال ۲۰۱۲، Guess او را به عنوان یکی از چهر‌های خود معرفی کرد.

جیجی سال ۲۰۱۳ تحصیل را کنار گذاشت و برای ادامه فعالیت‌های مدلینگ با آژانس IMG قرارداد بست. او علاوه بر مدلینگ تجربه حضور در برنامه‌های سرگرمی تلویزیون و نقش‌آفرینی در چند موزیک ویدئو را نیز دارد. جی جی حدید ازدواج نکرده اما حاصل رابطه‌اش با زین مالیک (خواننده گروه وان‌دایرکشن)، یک فرزند دختر به نام «خای» است.

افراد زیادی موفقیت جی جی و خواهر و برادرش را مدیون شهرت و ثروت والدینشان می‌دانند به او لقب «nepo baby» داده‌اند. این اصطلاح به کسی گفته می‌شود که شهرت پدر یا مادرش باعث رشد و موفقیت او در مسیر شغلی‌اش شده است. خود جی جی به تازگی در  مصاحبه‌‌ای با مجله تایمز لندن به این موضوع اشاره کرد و گفت: «در واقع من واقعا یک نپو بیبی محسوب می‌شوم و می‌دانم چه امتیازی به من اهدا شده، اما پدر و مادرم به ما گفته‌اند داشتن والدین موفق، نباید باعث شود بدون سخت‌کوشی پا به حرفه‌ای بگذارید».

نقش پررنگ پترن‌ها در استایل جی جی حدید

با وجود شبکه‌های اجتماعی بیشتر ما می‌دانیم کدام رنگ با کدام رنگ بهتر ترکیب می‌شود و چطور باید رنگ‌ها را در یک استایل به کار ببریم. حتی اگر این موضوع را ندانیم سراغ استایل‌های مونوکروم (تک رنگ) می‌رویم تا ریسک کمتری کرده باشیم. اما آیا شما می‌دانید چطور پترن‌ها را با هم بپوشید؟ اصلا به پوشیدن لباس‌ با پارچه طرح‌دار علاقه دارید؟

به نظر می‌رسد جی جی حدید از پوشیدن آنها لذت می‌برد و طرح‌های مختلف را با هم ست می‌کند. برای مثال در تصویر بالا او یک اورال طرحدار  بر تن دارد. بوت «دکتر مارتینز»، کیف اسپرت و موهایی که از پشت جمع شده‌اند، ظاهری کژوال به این استایل بخشیده‌اند.

او بیشتر اوقات شلواری با طرح‌های مختلف می‌پوشد و دیگر اجزای استایل را ساده‌تر انتخاب می‌کند. شاید داشتن پاهای کشیده و بلند، انگیزه این کار باشد. شاید هم ماجرا ساده‌تر از این حرف‌ها باشد و جی جی تنها به شلوارهای عجیب و بامزه بیشتر علاقه دارد.

رنگ‌های نئونی و زنده

صحبت از استایل با لباس نئونی که باشد، رزومه درخشانی از جی جی داریم. تصویر بالا مربوط به یک مهمانی شام به میزبانی مجله «ووگ» بریتانیاست که جی جی در آن پیراهنی از برند «میو میو» بر تن دارد. رنگ سبز درخشان این لباس باعث شد مجله‌ها به او لقب «پری روزگار مدرن» را بدهند،‌ احتمالا به دلیل شباهت لباس و آرایش موهایش به «تینکربل» پری انیمیشن «پیتر پن».

اگر به دنبال یک استایل خاص و شیک برای یک مهمانی یا موقعیت خاص هستید، این استایل جی جی می‌تواند به شما ایده بدهد. ترکیب رنگ صورتی و نارنچی نئونی با کفش‌هایی به رنگ آبی زنگاری. اجزای این استایل در عین داشتن رنگ‌های جیغ و متفاوت به خوبی با هم ترکیب شده‌اند. همانطور که گفتیم نقطه عطف استایل‌های کژوال جیجی بیشتر اوقات شلوارهایش هستند. اینجا ابتدا رنگ و پارچه براق شلوار توجه‌تان را جلب می‌کند و بعد متوجه جزئیاتی مانند همخوانی لنز عینک با کفش‌ها یا رژلب با کیف نارنجی‌ او می‌شوید.

یک استایل تماما نارنجی! هرکسی جسارت امتحان کردن این رنگ برای تمام استایلش را ندارد، اما می‌بینید که جی‌ جی حدید به خوبی این کار را انجام داده و نتیجه نیز رضایت‌بخش است. راستی تا به حال به ترکیب پولو شرت و کفش پاشنه‌بلند بندی فکر کرده بودید؟ این مدل زیبا خلاقیت جالبی به خرج داده است.

گفتیم که جی جی پترن‌ها را دوست دارد، او شلوارهای طرحدار را با رنگ‌های نئونی و شاد هم می‌پوشد. البته حتی اگر مدل باشید تمام استایل‌های شما فکرشده نخواهند بود. ممکن است او این لباس‌ها را صرفا برای یک پیاده‌روی ساده پوشیده باشد.

کت و شلوار‌های متنوع و غیرتکراری

کت و شلوار می‌تواند برای موقعیت‌های گوناگونی مناسب باشد؛ یک قرار کاری،‌ مراسم رسمی، مهمانی یا محل کار. چیزی که انتخاب‌های شما را متفاوت می‌سازد، مدل، جنس و رنگ پارچه کت و شلوار است. برای مثال تصویر بالا مربوط به حضور جی جی حدید در مراسم اکران فیلم «Being Serena» است. او کت و شلواری به رنگ بژ طلایی از برند «Derek lam» بر تن دارد.

پوشیدن کت و شلوار ست علاوه بر ایجاد رسمیت،‌ شما را شیک و آراسته نشان می‌دهد. به ویژه اگر انتخابتان مانند جی جی یک کت با تنخور کمی‌ آزاد (و نه جذب) باشد.

نگاهی به این استایل جی جی بیاندازید که حال و هوای یک زن موفق و با اعتماد بنفس را القا می‌کند. کت و شلوار به همراه یقه‌ اسکی و عینک آفتابی گربه‌ای؛ کلاسیک و ساده اما بسیار تاثیرگذار.
طرح راه‌راه از آن مواردی است که هرگز از مد نمی‌افتد، به ویژه اگر ترکیب رنگ آن سفید و مشکی باشد. این طرح شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و اگر می‌خواهید بلندتر یا لاغرتر از آنچه هستید به نظر برسید، بهتر است راه‌راه بپوشید.

این هم یک استایل کژوال و خوش‌رنگ از جی جی. در این تصویر جی جی حدید کت‌ و شلواری شش دکمه از برند اتریشی «Helmut Lang» بر تن دارد که ظاهری دخترانه و مدرن به او بخشیده است. این مدل کت کراپ و شلوار که حالتی خمره‌ای در بخش فاق دارد را این روزها در برندهای زیادی می‌بینیم و بسیار محبوب شده‌اند.

کت و شلوار در ذهن ما تداعی‌گر استایلی ساده و بی‌حاشیه است، اما جی جی حتی در پوشیدن کت و شلوار هم سراغ طرح‌های متفاوت می‌رود. برای مثال استایل بالا مربوط به حضور جی جی در هفته مد پاریس است و او را با کت و شلواری طرحدار نشان می‌دهد. البته چنین طرحی شاید مورد پسند همه نباشد، اما هفته مد جایی است که فشن‌آیکن‌ها طرح‌های متفاوت و گاهی عجیب را امتحان می‌کنند.

استایل جی جی در مراسم و فرش قرمزها

اما برویم سراغ لباس‌های مربوط به مراسم‌ها که جالب‌ترین بخش درباره استایل هر سلبریتی محسوب می‌شوند. به جرات می‌توان گفت که جی جی را هرگز با لباسی بد و نامناسب در مراسم‌ها ندیده‌ایم. او رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی را امتحان می‌کند و همیشه نامش در زمره خوش‌لباس‌های یک مراسم قرار می‌گیرد. لباسی که در تصویر بالا بر تن او می‌بینید از کارهای آتلیه ورساچه است. جی جی آن را برای شرکت در مراسم سالانه مد بریتانیایی سال ۲۰۱۶ پوشیده، همان سالی که جایزه بهترین مدل سال را با خود به خانه برد.

این استایل قرمز و جذاب جی جی مربوط به مهمانی ونیتی فر ۲۰۲۳ است که هرسال پس از مراسم اسکار برگزار می‌شود. این پیراهن از برند «جک پوزن»  است و رنگ قرمز و پارچه ابریشمی آن کاملا با حال و هوای مجلل این مهمانی هماهنگی دارد. یقه آف‌شولدر این لباس شانه و گردن را به زیبایی نمایش می‌دهد و جی جی ازین فرصت برای انداختن یک گردنبد الماس درخشان استفاده کرده است.

امکان ندارد از استایل جی جی حدید حرف بزنیم و به پیراهن رویایی او در مت گالای ۲۰۱۸ اشاره نکنیم. تم مت‌ گالا در آن سال (بدن‌های بهشتی: مد و تخیل کاتولیک) بود. طرح‌های بالاتنه این پیراهن از شیشه‌های رنگی کلیسا الهام گرفته شده و کاری از آتلیه ورساچه است.

جی جی در مت گالای سال ۲۰۲۲ هم لباسی از ورساچه بر تن داشت. تم مراسم (زرق و برق طلایی) بود و به دوران طلایی نیویورک (سال‌های ۱۸۷۰ تا ۱۸۹۰) اشاره داشت که پیشرفت تکنولوژی صنعت مد را متحول کرد. کرستی ابریشمی و لباسی از جنس لاتکس با آن پافر حجیم و براق به خوبی تجمل‌گرایی آن دوران را نشان می‌دهد.

اگر پیگیر اخبار دنیای مد باشید، این لباس یا لباس‌های مشابه را به تازگی بر تن سلبریتی‌های زیادی دیده‌اید. این پیراهن که جی جی آن را در مراسم خیریه Prince’s Trust پوشیده بود متعلق به کالکشن پاییز و زمستان ۲۰۲۲/۲۰۲۳ برند ولنتینو است. کالکشنی که تمرکز آن بر همین رنگ صورتی بود که در تصویر می‌بینید، کفش‌های پلتفرم نوک تیز، جوراب شلواری‌های همرنگ لباس، طرح‌های حجیم و پارچه‌های سنگین از ویژگی‌های این کالکشن بودند.

جی جی آرایش ملایم و به رنگ نود را برای این استایل انتخاب کرده و هیچ اکسسوری و جواهراتی بر گردن و گوش‌های او نمی‌بینیم. احتمالا به این دلیل که رنگ و تزئینات لباس به خوبی دیده شوند.

جی جی و استایل دنیم

جین عضو جدانشدنی استایل‌های روزمره و حتی مهمانی‌های ماست. به همین دلیل ایده‌های برای بهتر پوشیدن آن می‌تواند به ما کمک کند خوش‌استایل‌تر باشیم. گرچه این روزها لباس‌هایی با پارچه دنیم در همه رنگ‌ها تولید می‌شوند، اما کلاسیک‌ترین رنگ آن آبی است و هیچ‌وقت هم تکراری نخواهد شد. در عکس بالا می‌توانید ببینید جی جی کت و شلوار جین را با تاپ و بوت قرمز ست پوشیده و با انتخاب رژ لبی به همان رنگ، کار را تمام کرده است.

به نظر می‌رسد جی جی گرچه اندام بسیار زیبایی دارد اما راحتی را به نمایش اندامش با لباس‌های جذب ترجیح می‌دهد. به همین دلیل بیشتر سراغ شلوار جین‌‌های مام، بگی و بوی‌فرند می‌رود. اگر به تصاویر همین مقاله دقت کنید، به علاقه او به کفش‌های نوک تیز پی می‌برید.

این هم استایلی دیگر که می‌تواند الهام‌بخش شما برای پوشیدن جین با رنگ‌ زرد باشد. یک ترکیب گرم و زنده برای روزهای سرد پاییز و زمستان.

پالتو بلند و اورسایز، انتخابی راحت و گرم

حتی اگر یکی از فرشته‌های ویکتوریا سکرت باشید هم نمی‌توانید از لباس‌های راحتی بگذرید، آن هم زمانی که کودکتان را بیرون می‌برید و تمام حواستان باید به او باشد. جی جی هم از این قاعده مستثنی نیست. پالتوهای اورسایز بسیار جذاب هستند، فقط لازمست بدانید آنها را چگونه بپوشید و مهمتر از آن، اعتماد بنفس داشته باشید.

این هم یک پالتوی بافت خوشرنگ که جی جی آن را با کلاهی همرنگ و بامزه ست کرده است. برای داشتن یک استایل خوب نیازی نیست همیشه لباس‌های جذب و ناراحت بپوشید.

مجموعه‌ای از مینی بگ‌های بامزه

کیف‌های بسیارکوچک و فانتزی از ترندهای یکی دوسال اخیر بوده‌اند و آنها را در استایل سلبریتی‌ها دیده‌ایم. مینی‌بگ‌هایی که برخلاف اندازه کوچکشان،‌ توسط برندهای مطرحی ساخته شده‌اند. جی جی حدید یکی از طرفداران این کیف‌هاست و در مصاحبه‌ای گفته یک مجموعه از آنها دارد. تصویر بالا مربوط به حضور جی جی در یکی از شوهای برند brandon maxwell است. به نظرتان چه چیزی می‌توان در این کیف‌ گذاشت؟

جی جی آنقدر مینی‌بگ‌ها را دوست دارد که از آنها در استایل کژوال و روزمره‌ خود هم استفاده می‌کند. شاید این کیف‌ها کاربردی نباشند اما قبول کنید بسیار بامزه و دوست‌داشتنی هستند.

کلاه و عینک آيتم‌های همیشگی جی جی

مدل‌های مختلف کلاه و عینک آفتابی را در استایل‌های رسمی یا کژوال جی جی می‌بینیم. او بسته به استایلش از طرح‌های فانتزی تا کلاسیک این اکسسوری‌ها استفاده می‌کند. برای مثال تصویر بالا را ببینید که به خوبی حال و هوایی شاد و رها را القا می‌کند. جین بگی، آل استار،‌ یک جلیقه بافت رنگارنگ و کلاهی فانتزی. این ترکیب می‌تواند با کمی تغییر برای استایل روزمره هر شخصی مناسب باشد.

به طور معمول بسیاری اقراد مشهور برای اینکه کمتر شناخته شوند یا از فلش دوربین عکاس‌ها در امان باشند، از کلاه و عینک استفاده می‌کنند. اما به نظر می‌رسد جی جی از اینکار لذت می‌برد، زیرا کلاه‌های مختلفی برای لباس‌های متفاوت دارد که واقعا بر زیبایی استایلش می‌افزایند.

این موضوع درباره عینک‌های او نیز صدق می‌کند. جی جی در انتخاب لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری‌ها ثابت کرده که از امتحان چیزهای جدید نمی‌ترسد و می‌تواند گزینه‌های جدید را به بهترین نحو بپوشد. در تصویر بالا او را با یک عینک گربه‌ای خاص می‌بینید.

گرچه این مدل عاشق رنگ‌ها و طرح‌های شاد است، اما این موضوع دلیل آن نیست که از پس یک استایل مونوکروم شیک و جذاب برنیاید. عینک‌های آفتابی بزرگ برای استایل کلاسیک بهترین انتخاب هستند. ببینید جی جی چطور با این عینک استایلش را کامل کرده است.

شلوار واید در صدر انتخاب‌های جی جی

شما هم فکر می‌کنید شلوارهای واید و آزاد، استایل را شیک‌تر می‌کنند؟ این آيتم را در استایل‌های رسمی، کژوال و روزمره جی جی به وفور می‌بینیم. پوشیدن این شلوار می‌تواند با ایجاد خطای دید باعث می‌شود پاها بلندتر به نظر برسند و اگر بلندی شلوار طوری باشد که روی کفش پاشنه‌بلندتان بیافتد این تاثیر بیشتر خواهد بود.

این هم مثالی دیگر از علاقه جی جی به این مدل شلوار. اگر همیشه لگینگ و شلوار جین اسکینی پوشیده‌اید،‌ یک بار هم به این شلوارهای شیک و زیبا فرصت بدهید.

شومیز و شلوار جین برای هر روز

نمی‌دانید برای خرید،‌ دور همی،‌ پیاده‌روی و … چه بپوشید؟شومیز و شلوار جین؛ ترکیبی که همیشه می‌تواند از سردرگمی نجاتتان دهد. کافیست چند شومیز تک‌رنگ، راه‌راه یا چهارخانه داشته باشید تا بتوانید آنها را با همه مدل شلوار، تاپ و تی‌شرت ترکیب کنید و استایل‌های غیرتکراری داشته باشید.

بگذارید رازی را با شما درمیان بگذاریم. اگر شومیز ندارید یا می‌خواهید لباس‌های همیشگی را نپوشید،‌ کافی است سری به کمد لباس پدر، برادر یا همسرتان بزنید. حتما گزینه مناسبی پیدا خواهید کرد. نگران سایز بزرگتر آنها نباشید، آستین‌ها را تا بزنید و تنها دکمه‌های وسطی را ببندید تا یک استایل فوق‌العاده داشته باشید.

جیجی حدید، سوپر مدل ۲۸ ساله آمریکایی، به تازگی عکسی از چهره پس از حمام و بدون آرایشش را به اشتراک گذاشته و سوژه‌ی مورد بحث مخاطبان شده است.

جیجی حدید بدون آرایش

این مدل فلسطینی در جدیدترین تصویرش با حوله و چهره‌ی بدون آرایشی که پمادهای ضدجوش بر روی آن دیده می‌شود، ظاهر شده است. کاربران معتقدند که او حتی بدون آرایش هم بسیار زیباست.

جیجی حدید بدون آرایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian