اهداف استراتژیک

اهداف اصلی

• استفاده علمی از نیروهای جوان طراح و متخصص برای حفظ خلاقیت و نوآوری در مجموعه

• تشکیل اتاق فکر در صنعت مد کفش ایران وجهت دهی به آن

• تلفیق علم و تجربه برای ارائه استاندارهای طراحی با متد روز دنیا

• تشکیل گروه بازاریابی برای تحقیق و توسعه ، شناخت بازار

• تولید بر اساس کیفیت با بکارگیری ماشین الات روز دنیا

• مدیریت هزینه با حفظ بهترین کیفیت در عرضه قیمت مناسب محصول

• ارائه روش های نوین فروش در صنعت کفش ایران

• جذب و حفظ نیروهای متخصص و کارآمد

• ترویج فرهنگ حمایت و مصرف کالای ایرانی و حفظ سفره کارگر ایرانی

• معرفی برند کفش EXIST در ۱۰ برند اول صنعت کفش ایران بر اساس نوع طراحی و تولید تخصصی

• تشکیل باشگاه مشتریان کفش اگزیست

کفش EXIST با یاری خداوند ، با عشق و همت بین رده مدیریت و پرسنلی با تحقیق و تفکر و با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در تلاش است که تا سال 1405 به این اهداف نائل اید.

EXIST shoes

مرکز طراحی و تولید مدلهای روز دنیا



Language