101 چیزی که در مدرسه مد آموختم

این کتاب دقیقا همان کتاب پر پندی است که احتمالا همه ما اول کار و قبل از شروع هر چیزی به آن نیازمندیم. حکم همان ریش سفیدی را دارد که روبرویمان نشسته است، با این تفاوت که با در دست داشتن این کتاب نه یکی، بلکه ۱۰۱ ریش سفید روبرویمان مینشینند و تنها یک نکته و درس میگویند و بعد هم ما را که به افق خیره شدیم با یک عالمه سوال دیگر تنها میگذارند و بعد هم نفر بعدی می آید و همین روند تا آخر کتاب ادامه پیدا میکند.

نویسنده این کتاب آلفردو کابررا است که جایزه های متعددی در مسابقات فشن از آن خود کرده و در تصویر سازی فعالیت دارد و در نیویورک در یکی از مدرسه های دیزاین به آموزش دانشجویان مشغول است.

کتاب مد و فشن
۱۰۱ چیزی که در مدرسه مد آموختم

این کتاب را انتشارات وارش اولین بار در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسانده است که میتوانید از سایت www.pizzabook.ir به راحتی تهیه اش کنید.        

تدابیر بصری در طراحی پوشاک زنان

واقعا خطوط و برش های لباس هایمان تا چه اندازه میتوانند در ظاهر ما تاثیرگذار باشند ؟ نقاط  ریز و درشت چطور؟ اگرنکات همنشینی رنگ و نور و بافت را در کنار هم رعایت نکنیم، چه میشود؟ اصلا قانونی در رابطه با این عناصر بصری در لباس ها وجود دارد؟ و آیا رعایت این قوانین واقعا میتوانند همه چیز را بهتر بکنند یا نه؟!

این کتاب به شما کمک میکند تا بتوانید لباس ها را تحلیل و در ذهنتان مجسم ، ساده سازی و اجزایش را از هم جدا کنید و در بسیاری از مواقع مشکل یک لباس را بفهمید و آن مشکل را با برش، دوخت و دیگر کارها برطرف سازید. این کتاب همچنین راهنمای اولیه خوبی برای بدست آوردن دید مناسب و شروع به طراحی کردن است. 

کتاب تدابیر بصری در طراحی پوشاک زنان توسط دکتر زهرا رهبرنیا و زهرا رستمی درانتشارات دانشگاه الزهرا و انتشارات مرکب سپید به چاپ رسیده است.

کتاب مد و فشن
تدابیر بصری در طراحی پوشاک زنان

بازاریابی مد

این کتاب به شما کمک میکند تا بتوانید در این صنعت وارد شوید و محصولات خود را هر چه راحت تر به فروش برسانید. اینکه کدام عوامل و مزایای مد بر مصرف کنندگان تاثیرگذار هستند و شرکت های مد چگونه میتوانند از آنها استفاده کنند و چه استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی میتواند به افزایش موفقیت محصول شما کمک کند. این کتاب بطور خلاصه به شما بهترین دیدگاه ها و روش ها را ارائه میکند.

نویسنده این کتاب، کارولین لوبن و ترجمه کوروش محمودی است که در انتشارات جمال هنر در قالب ۱۱۳ صفحه به چاپ رسیده است.

کتاب مد و فشن
بازاریابی مد


کتاب هشت هزار سال تاریخ پوشاک اقوام ایرانی

مسلما همه ما از تنوع بسیار لباس های اقوام ایرانی مطلع هستیم و حال کتابی در دست داریم که این تنوع را بصورت کامل و تاریخی برای ما بازگو میکند. این کتاب دارای دو بخش پوشاک باستانی و بعد از اسلام و در کل سیزده بخش است که تمامی پوشاک ها در دوران های متفاوت اعم از زیورآلات، پاپوش و کلاه و سربند ها را با عکس به ما نشان میدهد و مرجع خوبی برای طراحان لباس و کسانی که حتی به مد علاقه دارند است .

مهرآسا غیبی، با بررسی بیش از دویست منبع فارسی و انگلیسی، این کتاب را در هفتصد صفحه به رشته تحریر درآورده است و در سال ۱۳۸۷ در نشر هیرمند به چاپ رسانده است.

کتاب مد و فشن
کتاب هشت هزار سال تاریخ پوشاک اقوام ایرانی

الیاف شناسی

احتمالا داشتن شناخت بر انواع پارچه ها میتواند به ما در انتخاب پارچه مناسب کمک بسیاری کند و شاید داشتن اطلاعات در مورد مواد سازنده این پارچه ها، یعنی الیاف ها اهمیت زیادی نداشته باسد اما باعث میشود بتوانیم هر چه راحت تر دراین صنعت با نساجان ارتباط برقرار کنیم و زبان یکدیگر را بفهمیم. این کتاب در اصل برای دانشجویان رشته فرش به نگارش درآمده است اما خواندنش برای ما ضرری ندارد که هیچ، بلکه بسیار نیز مفید است و اطلاعات ارزشمندی در رابطه با انواع الیاف و روش های تولیدشان در اختیار ما قرار میدهد.

این کتاب در سال ۱۳۹۶ توسط ستاره امیری، در نشر سمت ( سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه ها به چاپ رسیده است.

کتاب مد و فشن
الیاف شناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian