امروزه در سراسر دنیا با مضامین مختلف کمپین‌هایی ایجاد می‌گردد. بسیاری از برند‌ها کمپین‌هایی را در جهت تبلیغات و فرهنگ‌سازی راه اندازی می‌کنند، که به دنبال دستیابی به اهداف بزرگی هستند و از مدت‌ها قبل برای آن‌ها ایده پردازی می‌کنند و در نهایت همه‌ی آن‌ها در صدد معروف و محبوب شدن برندشان در بین مردم سراسر دنیا هستند.

حال ما می‌خواهیم به معرفی کمپین‌هایی که در دنیای فشن توسط برند‌های بزرگ و شناخته شده در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است بپردازیم و از ایده تا تحقق اهداف آن ها را در این کمپین ها بیان کنیم.

برند های معروفی از دنیای فشن در جهت مبارزه با محدودیت‌ها، حمایت از حقوق بشر و حذف دیدگاه‌های نژاد پرستانه، حمایت از محیط زیست و حیوانات کمپین‌هایی را  به راه انداخته اند و قصد فرهنگ‌ سازی این مفاهیم را دارند.

اما برخی دیگر با بهره‌ گیری از تکنیک‌های مارکتینگ کمپین‌های خود را ایجاد کردند تا به سهم بیشتری در بازار دست یابند و در نهایت هدف هر دو گروه ایجاد کردن تصویر خوب در ذهن مصرف‌کنندگان و طرفدارانشان است.

در ابتدا از برند جنجالی دیور شروع می‌کنیم.

کمپین عشق دیور Dior love chain campaign

سال گذشته ناتالی پورتمن با شاهزاده‌ی مدرن و مظهر اوت‌کوتور، دیور،  ارتباط برقرار کرد تا کمپین  بین المللی عشق را راه اندازی کند. موفقیت این کمپین تا حد زیادی براساس ماهیت چالشی بوده است و با سوال که چه کاری برای عشق انجام می‌دهید، همه را به حرکت واداشت.

کمپین های فشن و دنیای مد
کمپین زنجیره‌ی عشق دیور با سوال چه کاری برای عشق انجام می‌دهید

این کمپین دیور، یک ترکیب چشمگیر از چهره‌های سلبریتی‌ها و مدل‌ها که به سوال مطرح شده در مورد عشق پاسخ می‌دهند، بود.‌

ناتالی پورتمن هدف خودش را درمورد اینکه در دو مدل سیاه و سفید فیلم‌ برداری شده بود اینگونه بیان می‌کند که عشق مسئله ای فراتر از تمایزهای نژادی است و باید دیدگاه ما انسان‌ها نسبت به ابراز عشق و محبت جدا از مسائل نژاد پرستانه باشد، هیچ انسانی نباید از سفید پوست تا غیر سفیدپوست کمک خود را از یکدیگر دریغ کند به قول شاعر بزرگوار بنی ادم اعضای یکدیگرند…

کمپین زنجیر عشق به دلیل حرکت مشارکتی از همه‌ی مردم سراسر دنیا منحصربه فرد بود. هر شخصی در هر جایگاهی از بالرین‌ تا بسکتبالیست، مهندس و پزشک با منتشر کردن فیلم از توانایی و مهارت‌های مختلف به همراه #DIORLOVECHAIN عشق و محبت کردن را به مردم جهان نشان می‌داد.

به ازای هر ویدیئوی پست شده یک دلار از دیور دریافت می‌کردند و درنهایت همه‌ی پول‌های که حاصل از عشق سراسری بود به مدرسه کنیا برای کمک فرستاده می‌شد. هدف این کمپین این بود، که همه ی مردم فارغ از هر نژادی عشق خودشان را به یک کشور غیرسفید پوست که ­سال­ها به دلیل مسئله ی نژادپرستانه  مورد ظلم واقع شده­ اند، نشان دهند.

کمپین دوستی H&M با طبیعت

برند H&M از گذشته تا امروز با چالش­های مختلفی روبه ­رو بوده است. اچ ­اند­ ام در دهه‌ی ۲۰۱۰ تمرکزی جدی روی پیاده‌ سازی برنامه‌های اخلاقی و حمایت از محیط زیست، در کنار افزایش شهرت برند خود داشته است. H&M اولین کمپین خود را در حوزه‌ی بازیافت جهت تغییر رفتار مصرف‌ گرایی با تشویق مصرف‌کنندگان برای بازیافت لباس‌های بلااستفاده خود آغاز کرد، و به دنبال هموار کردن راه برای مد پایدار آینده شد.

کمپین های فشن و دنیای مد
کمپین بازیافت لباس برند H&M

پروژه‌ی جمع‌آوری و بازیافت لباس از کمپین های بزرگ اچ‌اند‌ام است که از سال ۲۰۱۳ شروع شده و از آن زمان، موفق به جمع‌ آوری بیش از ۵۰ هزار تن لباس و پارچه و بازیافت آنها شده است. فعالیت‌های H&M در جهت حمایت از محیط زیست به حدی جدی بوده که آنها در سال ۲۰۱۵ کمپینی با نام The Global Change Award  راه‌اندازی کردند. دراین برنامه مطرح کرد به طراحی‌ها و ایده‌های صنعت مد که در جهت بازیافت هرچه بهتر پوشاک و حفظ محیط زیست باشد، جوایزی تعلق می‌گیرد.

این برند با مطالعه‌ی شرایط موجود تولید پوشاک و نیاز روزافزون به منابع طبیعی به این نتیجه رسیده‌اند که کمپین بازیافت بهترین راهکار برای اصلاح وضعیت کنونی و کاهش آسیب‌های زیست‌ محیطی است. آن ها تمامی لباس‌های مردم از هر برندی را در هر شرایطی در فروشگاه‌های خود می‌‌پذیرند و جعبه‌های مخصوص برای آن‌ها در نظر گرفته اند. آن‌ها با کد تخفیف ۱۰ درصدی در خریدهای بعدی، مشتریان را به انجام این کار تشویق می‌کنند.

هدف اصلی این کمپین افزایش آگاهی مردم به عنوان اولین گام به سوی یک مدل مدور برای کاهش استفاده از منابع طبیعی، انرژی، مواد شیمیایی وآب است.

کمپین سه نسل کارداشیان ها و برند لاکچری ایتالیایی

حال می‌خواهیم از کمپینی که با همکاری خانواده ی جنجالی کارداشیان  و برند لاکچری Fendi  راه اندازی شد، صحبت کنیم. این برند فیلمی از زندگی خصوصی و خودمونی سه نسل از کارداشیان ها به طرفداران فندی بوده است. آن ها لحاظاتی از زندگی شان را که نشان دهنده روابط خاص و قوی بوده، با دیگران به اشتراک گذاشتند.

کمپین های فشن و دنیای مد
کیم کارداشیان و مادرش کریستین جنر با لباس‌های برند Fendi

هدف کمپین Fendi نشان دادن روابط غیر‌منتظرانه و صمیمی بین همه ی زنان سراسر جهان می‌باشد. اولین رونمایی از این کمپین درآپریل برای دهمین سالگرد کیف های پیکابو،که کیف های خاص فندی متناسب با شخصیت های هر یک از سلبریتی ها طراحی میشود، بوده است. اولین فیلم از کیم کارداشیان بوده، که همسر آن مطرح کرده است، کیم کار فشن را بخشی از بیزینس خانوادگی قرار داده است و برای آن تلاش می کند. مادرش، کریستین جنر، و دخترش ستاره های بعدی این کمپین هستند.

اصل مفهوم ویدیئوهای مربوط به کمپین مهم جلوه دادن محتوای خانواده است و بالاتر از آن فندی به دنبال این است که نشان دهد لباس هایش به تن زنانی با شخصیت های قدرتمند است.

کمپین شخصی سازی نایک PhotoiD campaign

Nike یک خط ورزشی حرفه‌ای است که در سال‌های اخیر قسمتی از توجه خود را روی حفظ ظاهر و مد روزاختصاص داده است. به عنوان یکی از برند‌های ورزشی که اینستاگرامی با بیش از ۱۰ میلیون فالوردارد، یک کمپین جهت سودآوری بیشتر راه‌اندازی کرد.

کمپین photoiD شاید یکی از موفق‌ترین کمپین‌ها در اینستاگرام است. این کمپین فالوران خود را تشویق می‌کرد تا با اشتراک گذاشتن عکس از محصول دلخواه‌شان نشان دهند که چگونه محصولات نایک شخصی سازی می‌شوند. در سال ۲۰۱۳ نایک یک سایت ایجاد کرد که به مشتریان اجازه می‌دهد تا با توجه به عکس‌های اینستاگرام خود محصولات مورد نظر را طراحی کنند.

کمپین های فشن و دنیای مد
کمپین PhotoiD شرکت نایک در جهت شخصی‌سازی محصولات


این محصول در تمامی سکو‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شد که نشان دهند برای مشتریان ارزش قایل هستند و عملکرد مشتری‌ مدارانه ای دارند. هدف کمپین این بود که، به هواداران این فرصت را دادند تا با طراحی کفش‌های Nike به صورت آنلاین خلاق شوند  و برای آن محصولی حاضر به پرداخت هزینه می‌ شدند که متناسب با نیاز وعلاقه‌ی آن‌ها باشد.

نتیجه‌ای که از این کمپین حاصل شد در هفته‌ی اول ۱۰۰۰۰۰ کفش شخصی ساخته شد. ۶۰۰ کفش در هر ساعت به اوج خود رسید و هزینه‌های رسانه برای این برند به صفر رسید.

 در جام‌جهانی۲۰۱۴ … Adidas خودنمایی

آدیداس یکی از برند‌های نادر ورزشی است که همچنین یک رهبر در ترند‌های فشن می‌باشد. همکاری آن با هنرمندان مشهور، موسیقی‌ دانان و ورزش‌‌ کاران همراه با طرح‌های خلاقانه خود، دیدگاه‌های سنتی ما را نسبت به برند‌های ورزشی تغییر داده و جایگاه خود را در صنعت مد نشان دادAdidas Football .

به عنوان یک مبتکر در رسانه‌های اجتماعی  یک کمپین بزرگ را در سراسر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اصلی در طی جام‌جهانی ۲۰۱۴ در برزیل آغاز کرد. یک سری از ویدیئوهای یوتیوب با بازیکنان فوتبال مشهوری چون دیوید بکهام، لیونل مسی و پابلو در سراسر این مسابقات فیلم‌ برداری شد. برند آدیداس بیان کرد که ما از عملکرد بازیکنان و اتحادیه های ما در سراسر این مسابقات خوشحال هستیم. این برند ورزشی با تیم برنده بهترین بازیکن بهترین گلزن تیم و دروازه بان بر تسلط خود بر زمین و فوتبال جهانی تاکید کرده است.

هدف آدیداس از کمپینش این بود که به تمام دنیا نشان دهد که ما بهترین هستیم.

کمپین های فشن و دنیای مد
کمپین آدیداس در جام‌جهانی برزیل توسط بازیکن معروف، لیونل مسی

Burberry kisses campaign

Burberry در حال حاضر به عنوان یک برند تجملی جایگاه محکمی در صنعت مد دارد. این برند می خواهد از تبلیغات سنتی که شاید برای مردم جذابیت نداشته باشد دور شود و روش‌های مدرن را برای جذب مصرف‌کنندگان جوان‌تر که به صورت دیجیتال برند بربری را دنبال می‌کنند،  مورد بررسی قرار دهد.

گوگل به همراه برند Burberry تصمیم گرفتند یک کمپین با پلتفرم سایت تحت عنوان kisses.burberry.com را راه اندازی کنند، که در آن هرکس می‌تواند کارت پستال ها را همراه با پیام‌های شخصی خود با عنوان Burberry Kisses به نقاط مختلف جهان ارسال کند.

کمپین های فشن و دنیای مد
سایت کمپین برند بربری با عنوان Burberry kisses

در واقع هدف این کمپین وارد کردن قلب، روح و مهربانی به تکنولوژی بود. نتیجه ای که از آن حاصل شد افزایش تعامل و آگاهی، انجام ۲۵۳۰۰۰ جست و جوی گوگل برای Burbry kisses کمک به بیشتر دیده شدن این برند بود. افراد جوان تر به عنوان مصرف کننده بربری جذب آن شد ند و در طی ۱۰ روز ۱۳ هزار شهر به این کمپین پیوستند.

کمپین برند محبوب سبک‌های خیابانی:

برای بیش از ۵ دهه Calvin Klein با کمپین‌های مینیمالیستی خود پیام‌های مختلف اجتماعی را به چالش می‌کشید. اخیرا این برند محبوب سبک‌های خیابانی (Calvin Klein) یک کمپین راه اندازی کرده است که افراد از حقیقت خودشان صحبت می‌کنند تا آن را با دیگران با #MYCALVINS به اشتراک بگذارند.

کمپین های فشن و دنیای مد
Bilie Eilish در کمپین # MYCALVINS

آن‌ها این کمپین را با سلبریتی‌های مورد علاقه‌شان شروع کردند و آن‌ها داستان خودشان با کلماتی که دوست داشتند، آن را با دیگران درمیان می‌گذاشتند و را به این کمپین دعوت می‌کنند. این برند معتقد است که نشان دادن درک درستی از خودمان، ارتباطات قابل اعتماد‌‌تری ایجاد می‌کند. در نهایت سبب ایجاد تغییر می‌شود، در واقع هدف این جنبش بیان احساس آزادانه از خودمان است که یکی از این سلبریتی‌ها Billie Eilish خواننده آمریکایی است.

او با این هشتگ و انتشار موزیک ویدئوی خود بیان کرد که با پوشیدن لباس‌های گشاد اجازه نمی‌دهد که دیگران او را قضاوت کنند و راجب اندام او نظرات مثیت یا منفی بدهند و این باعث می‌شود او با حس بهتری تنها روی کارش متمرکز می‌شود و با پیوستن به این کمپین ارتباط نزدیکتری با طرفدارانش برقرار کرد.

کمپین I was a Sari گوچی

گوچی این برند جذاب و محبوب ایتالیایی، سال گذشته یک روز قبل از روز جهانی محیط‌ زیست در ۵ ژوئن، از پایگاه آنلاین که برای پیشبرد تعهد خودش به پایداری طراحی کرده بود، رونمایی کرد. که نمایشگر برنامه پایداری ۱۰ ساله گوچی حول سه محور محیط زیست، مردم و نوآوری بود.

برند گوچی می‌خواهد که جهانی در تعادل داشته باشد و مطابق کمپین‌های مورد نظرش حول این محور‌ها تصمیم به شرکت در انقلاب مد برای ایجاد تغییرات مثبت، خلق ارزش و دستیابی به پایداری در دنیای امروز فشن دارد.

در این جهت می‌توان به کمپین I was a sari گوچی با تمرکز بر محور مردم اشاره کنیم. این کمپین برای حمایت از دختران و توانمند‌سازی زنان، ایجاد تنوع و گنجاندن ابتکارات برای تغییر به طور گسترده به لطف فعالیت‌های Salma   Hayek بازیگر مکزیکی-آمریکایی و Beyonce (بیانسه) منتشر شده است. من یک ساری بودم، نشان می‌دهد که چگونه صنعتگران گوچی به زنان از جوامع حاشیه‌ای در بمبئی مهارت‌هایی را برای ساری آموزش می‌دهند.

کمپین های فشن و دنیای مد
دوخت ساری توسط زنان هندی

انگیزه شرکت گوچی از این کمپین در جهت توانمند‌سازی اجتماعی و تعهد به اقتصاد چرخه‌ای بوده است. این برند مطرح می‌کند، که ما می‌دانیم برند ما و مردم ما به عوامل تغییر اجتماعی و محیطی متعهد هستند و ما می‌خواهیم آن را جدی بگیریم.

زیبایی خودتان را باور داشته باشید

 کمپین choose beautiful داو Dove یکی از برندهای مطرح در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. این برند در زمینه‌ی ‌اقدامات تبلیغاتی خود دست به اجرای کمپینی با هدف نمایان کردن زیبایی درونی خانم‌ها زده است. این کمپین با نام Choose Beautiful در شهرهای لندن، سانفرانسیسکو، شانگ‌های، سائوپالو و دهلی اجرا شد.  به این شکل که در مکان‌هایی که دارای دو ورودی بود با قرار دادن دو تابلو در بالای آنها عکس‌العمل عابران را فیلمبرداری کردند.

کمپین های فشن و دنیای مد

در کمپین داو یکی از تابلوهای (درب ورودی) با عنوان «زیبا» و دیگری با عنوان «معمولی» به عابرین نمایش داده ‌شده بود و جالبه که بدانیم، ۹۶ درصد از عابرین تابلوی معمولی را برای ورود انتخاب کردند که از این تعداد نیز ۸۰ درصد آنها دلایلی آوردند که چرا خود را «زیبا» نمی‌دانند.

داو Dove سعی کرد تا با این کمپین نشان دهد که زیبایی مربوط به ظاهر نخواهد بود و خانم‌ها باید با تقویت اعتماد به نفس خود به زیبایی‌های درونی خود توجه کنند.

کمپین Real Beauties

در ادامه این کمپین‌‌ برند داو،  به کمپین Real Beauties داو می‌پردازیم که در سال گذشته به مناسبت جشن ۶۰ سالگی آن برگزار شد. داو در جهت این کمپین تصمیم به عکاسی از زنان معمولی به جای سوپر مدل‌ها گرفت. اینگونه حس خوب و مثبت به مصرف‌کنندگان القا می‌شود. در واقع زیبایی در نگاه قدرتمندشان و باورهای آن‌ها از توانایی‌های‌ خودشان است. زیبایی ظاهری چندان اهمیتی ندارد چون بخش عمده‌ای از آن در دست ادیت‌های عکاسان است، تنها مسئله‌ای که مهم است حس درونی آن‌هاست.

کمپین های فشن و دنیای مد

کمپین Real Beauties داو

نمونه‌ای از قدرت زنان را می‌توان در آخرین کمپین داو با انتشار عکس از یک قهرمان پارا‌لمپیک که پای خود را به خاطر سرطان از دست داده بود، یافت. این زن قدرتمند ورزشکار تصمیم گرفت باشگاه خود را در زمینه‌ی فوتبال زنان مکزیکی برای دختران راه‌اندازی کند، تا آن‌ها را تشویق کند که در سنین نوجوانی به ورزش بپردازند.

کمپین های فشن و دنیای مد

کمپین Real Beauties داو

داو Dove با ایجاد چنین کمپین‌هایی به ارتقای سطح آگاهی‌های خانم‌ها برای شناخت زیبایی‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود در اداره خانه، خانواده و امور کاری اشاره می‌کند.

در نهایت برند‌ها با این کمپین‌ها آسانتر می‌توانند اهداف بزرگ خود را فرهنگ‌ سازی کنند.

کمپین‌های مد یا فشن کمپین چیست؟

کمپین‌های مد یک ابزار بازاریابی برای برقراری ارتباط محصولات، رویداد، و خدمات جدید از طریق قصه گویی بی عیب و نقص است. آیتم‌های مد تبدیل به تصاویر و استعاره‌ای از احساسات مطلوب یا مرتبط با عشق، شور و موفقیت می‌شوند.
یک کمپین مد فکر شده با تحقیقات فراوان همراه است و پیام خاصی دارد که به وضوح از طریق رسانه انتخابی منتقل می شود. که میتواند در مغازه، فشن شو‌ها، ویدئو و تصاویر نمایش داده شده در رسانه های اجتماعی یا حتی در مترو به نمایش دربیاید.کمپین های مد با هدف ایجاد می شوند و همیشه با ماموریت و چشم انداز برندها مرتبط هستند. انگیزه های یک کمپین اغلب به این صورت است:
• ایجاد آگاهی در مورد برند و فعالیت‌ها یا محصولات مرتبط آن
• ترغیب مردم برای شرکت در رویدادها (باز کردن یک فروشگاه جدید، فروشگاه پاپ آپ، مهمانی‌های مخصوص و غیره)
• در کل برای فروش تصویر برند، محصولات خود و/یا خدمات
آنها این کار را با پر کردن شکاف بین برند و مشتری به طبیعی ترین شکل ممکن انجام می دهند. کمپین های مد را می توان به طور کلی به دو گروه تقسیم کرد:

کمپین‌های روابط عمومی و تبلیغاتی

اگرچه، امروزه این کمپین‌ها به طور گسترده در هم تنیده شده‌اند و اغلب می‌توانیم عناصر هر دو را در یک کمپین پیدا کنیم. با این وجود، با چند مثال میتوان تمایز قائل شد.

کمپین روابط عمومی

کمپین‌های مد

کمپین روابط عمومی پروژه ای است که برای کمک به محیط زیست و یا مردم به نحوی ساخته شده و در عین حال تقویت تصویری از یک برند و همسویی کامل با ماموریت و چشم انداز برندها دارد. کمپین‌های روابط عمومی اغلب به استراتژی CSR شرکت مرتبط هستند.
این نوع کمپین‌های مد برای نمایش عمومی یک تصویر عالی نیستند، بلکه واقعاً برای ایجاد تغییر در جهان مورد توجه قرار می‌گیرند. این نوع کمپین‌ها دلایلی را انتخاب می‌کنند که عمیقاً در DNA شرکت ریشه دارند.
به منظور ارائه ارزش به جامعه جهانی و همچنین باعث می‌شوند که برند ارزش زمان و هزینه مشتریان را داشته باشد. کمپین های روابط عمومی اغلب منجر به جلب مشتریان وفادار و حامیان بلندمدت یک برند می شود.
معمولاً، یک نکته مثبت این کمپین‌ها اخبار رایگانی است که شرکت دریافت می کند، زیرا کمپین‌های روابط عمومی ارزش خبری دارند و روزنامه نگاران بیشتر در مورد آن می نویسند
Bally Peak Outlook یک نمونه عالی از این نوع کمپین است زیرا به همه موارد ذکر شده در بالا اشاره می کند. این کمپین منجر به اولین پاکسازی سازمان یافته‌ی اورست شد. چیزی که این برند می تواند بسیار به آن افتخار کند و یک عمل خوب که بخشی از DNA برند آنها می شود.

این برند سوئیسی با داوا استیون شرپا، رهبر Eco Everest Expedition ، همکاری کرد که این سفر را با تیمی از کوه نوردان بومی با تجربه خود رهبری کرد. آنها دو تن زباله را از کمپ اصلی تا قله که توسط کمیته کنترل آلودگی ساگارماتا پردازش می شد و بیش از نیمی از آنها از “منطقه مرگ” جمع آوری شده بود، خارج کردند

کمپین تبلیغاتی

کمپین‌های مد تبلیغاتی را می توان به راحتی به عنوان تصاویر زیبا و عالی برای فروش یک محصول اشتباه گرفت. حقیقت این است که وقتی صحبت از برندهای لوکس می شود، به ندرت چنین اتفاقی می افتد. هر بار که ووگ را ورق می زنید و سرمقاله ها را می بینید باید بدانید که پشت تصاویری که می بینید چیزهای زیادی وجود دارد. هنرمندان، عکاسان، مدیران خلاق و دیگران. فرآیند خلاقانه‌ای که در ساخت یک کمپین تبلیغاتی انجام می‌شود،.
آنها در فضاهای پولی مانند مجلات چاپی، مجلات آنلاین، پست‌های رسانه‌های اجتماعی پولی، بیلبوردها یا در هر فضای آنلاین و آفلاین که به تبلیغات اختصاص داده شده است، زندگی می‌کنند. . کمپین‌های مد تبلیغاتی برای مشتریان، جذاب است.
تصویر ارائه شده در یک کمپین تبلیغاتی تصویری است که یک برند می‌خواهد با آن شناخته شود و سبک زندگی آنها با آن مرتبط باشد. این فرصتی است که ی

ک برند برای جذب مشتریان ایده‌آل خود در سطح زیبایی‌شناختی و شخصی ایجاد می‌کند. کمپین‌های تبلیغاتی با لمس رویاها، خواسته‌ها و هر گونه احساسات مرتبط مشتریان، ارزش درک شده را برای برند ایجاد می‌کنند. آنها یکی از عواملی هستند که در قیمت گذاری یک محصول مورد توجه قرار می گیرند.

کمپین تبلیغاتی مایکل کورس بهار ۲۰۲۰  این کمپین که در محوطه یک املاک بورلی هیلز گرفته شده است، مدل‌ها اوگباد عبدی و ریان ون رومپایی در ان حضور داشتند. این کمپین تکه های دوخته شده و همچنین لباس های عاشقانه را نشان می دهد مایکل کورس گفت:

کمپین‌های مد

مجموعه بهاری من جشنی از بهترین استایل‌های آمریکایی است. کمپین مجموعه بر ترکیبی از سهولت و زرق و برق متمرکز است که ذاتا آمریکایی است و لایه‌های پیچیدگی، بی‌احترامی و عاشقانه‌ای که در تصاویر یافت می‌شود، این کنار هم قرار گرفتن را تکمیل می‌کند.

خلاصه

کمپین های روابط عمومی مانند خانه‌داری هستند که برای روح خود انجام می دهید و کمپین‌های تبلیغاتی مانند کارهایی هستند که شما انجام می دهید تا دیگران از شما قدردانی و تایید کنند و شما را دوست داشته باشند.:
امروز ما آشکارا در مورد هر چیزی و همه چیز صحبت می کنیم. اشتراک گذاری همیشه کلید مهم روابط بوده است و داستان سرایی عمیقاً در طبیعت انسان ریشه دارد. بنابراین، برای قدردانی از رابطه بین یک برند و مشتری، بهترین کار این است که برند استراتژی های CSR خود را افشا کند و همچنان عشق خود را به طور منظم با کمپین‌های مد و کمپین های تبلیغاتی به مشتریان نشان دهد.
امیدواریم این بررسی اجمالی مفید بوده باشد و به شما در مورد “کمپین‌های مد چیست؟” شفافیت بخشیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian