مونکلر (انگلیسی: Moncler) شرکت لوازم ورزشی ایتالیایی است، که در سال ۱۹۵۲ تأسیس شد.

مونکلر (انگلیسی: Moncler) شرکت لوازم ورزشی ایتالیایی است، که در سال ۱۹۵۲ تأسیس شد.


برند Moncler در سال 1952 در Monestier-de-Clermont، روستای کوچکی در کوه‌های نزدیک گرنوبل، با هدف ایجاد کیسه‌خواب‌های پرشده و چادر برای کوه ایجاد شد. 

چند سال بعد، در پاسخ به نیازهای کارکنان خود که در ارتفاعات کار می کردند، این شرکت اولین ژاکت پایین را برای آب و هوای شدید تولید کرد. این حرفه برای محافظت در برابر سرما در طول سال ها تبدیل به یک پدیده جهانی و نمادی لوکس ورزشی شده است.

در سال 2003، Remo Ruffini این برند را خریداری کرد، اما شرکت در مشکلات اقتصادی زیادی قرار داشت. از آن زمان، مسیر مهمی برای تغییر موقعیت و توسعه نام تجاری آغاز شد که از طریق آن محصولات Moncler سبکی متمایزتر و انحصاری به خود می گیرند و به طور انتخابی از طریق شبکه ای از فروشگاه های مستقیماً در سطح جهانی گسترش می یابند. مدل کسب و کار منعطف و یکپارچه Moncler در جهت کنترل مستقیم مراحلی است که بیشترین ارزش را با توجه فزاینده به تمام موضوعات مرتبط با پایداری می‌افزایند.


Moncler در همه بازارهای اصلی هم از طریق کانال خرده‌فروشی، متشکل از فروشگاه‌های مستقیم و فروشگاه آنلاین، و از طریق کانال عمده‌فروشی، که با درب‌های چند برند، فروشگاه‌ها در فروشگاه‌های بزرگ لوکس ارائه می‌شود، حضور دارد. مکان های فرودگاه و خرده فروشان لوکس آنلاین چند برند (e-tailers).

* از جمله فروشگاه های رایگان، امتیازات، فروشگاه های خرده فروشی مسافرتی و فروشگاه های کارخانه.

تاریخ

1952

ریشه این نام در ریشه های آن نهفته است: Moncler در واقع مخفف Monestier-de-Clermont، روستایی کوهستانی در نزدیکی گرنوبل است. در اینجا، کارآفرین رنه رامیلون و آندره وینسنت در سال 1952 شرکتی را تأسیس کردند، که به تولید ژاکت معروف ادامه داد و لباس‌هایی را ایجاد کرد که برای محافظت از کارگرانی که آن‌ها را روی لباس‌هایشان می‌پوشیدند و مقاومت و محافظت بالایی در برابر سخت‌ترین شرایط آب و هوایی ارائه می‌کرد. در اکسپدیشن های مختلف مورد آزمایش قرار گرفتند

اکسپدیشن ها 1954

کوهنورد فرانسوی Lionel Terray اولین بار متوجه محصولات Moncler شد و پتانسیل آنها را پیش بینی کرد. نتیجه محدوده تخصصی “Moncler pour Lionel Terray” بود. در سال 1954، ژاکت‌های پایین Moncler برای تجهیز اکسپدیشن ایتالیایی به K2 (8.611 متر) انتخاب شد که با فتح مرتفع‌ترین قله جهان توسط Achille Compagnoni و Lino Lacedelli به اوج خود رسید. در سال 1955، آنها اکسپدیشن را در ماکالو (8.470 متر) و بعداً در سال 1964 در آلاسکا (6.190 متر) تجهیز کردند

بازی های المپیک 1968


به مناسبت بازی‌های المپیک زمستانی گرنوبل، Moncler تامین‌کننده رسمی تیم اسکی سراشیبی فرانسه شد

نماد شهر 1980


در دهه 80، تحت هدایت سبک شانتال توماس، Moncler وارد شهر شد و تبدیل به لباس نمادین نسلی از جوانان شد

کسب 2003


در سال 2003، این برند توسط کارآفرین ایتالیایی Remo Ruffini، رئیس و مدیر عامل فعلی گروه Moncler، که استراتژی گسترش جهانی در بخش کالاهای لوکس را آغاز کرد، خریداری شد

مد لباس بالا 2006

در سال 2006 با MONCLER GAMME ROUGE و در سال 2009 با MONCLER GAMME BLEU، دنیای Moncler با مجموعه Haute Couture ارتقاء بیشتری یافت. اولین بار توسط الساندرا فاچینتی و سپس توسط Giambattista Valli طراحی شد. دومی توسط طراح آمریکایی تام براون. هر دو در سال 2017 به پایان رسیدند. در سال 2010، مجموعه زنان و مردان MONCLER GRENOBLE برای اولین بار در نیویورک شروع به کار کرد که با تفسیر مجدد سبک های گذشته، لباس های اسکی و لباس های اسکی را با برداشتی معاصر و فنی ایجاد کرد

فهرست 2013


در 16 دسامبر 2013، Moncler در بازار سهام Telematic (MTA) که توسط بورس ایتالیایی میلان مدیریت می شود، شناور شد، که نشان دهنده بزرگترین موفقیت اروپا در سال های اخیر است.

MONCLER GENIUS 2018


در سال 2018، Moncler پروژه جدید Moncler Genius – One House, Different Voices را راه‌اندازی می‌کند، مرکز هشت ذهن که با حفظ فردیت خود، ماهیت برند Moncler را دوباره تفسیر می‌کنند

STON ISLAND به MONCLER می پیوندد 2020


در دسامبر، با متحد شدن با فلسفه “فراتر از مد، فراتر از تجمل”، Moncler جزیره سنگی را تصاحب کرد و این دو برند ایتالیایی مسیری قوی را در بخش لوکس جدید آغاز کردند، مفهومی که جستجو برای تجربه‌گرایی، فراگیری، و احساس تعلق به آن را در بر می‌گیرد. یک جامعه و آمیختن معانی و جهان های متنوع از جمله هنر، فرهنگ، موسیقی و ورزش

مدل تجاری


مدل کسب و کار منعطف و یکپارچه Moncler در جهت کنترل مستقیم مراحلی است که بیشترین ارزش را می‌افزایند و به دنبال کیفیت روزافزون، رضایت مصرف‌کنندگان و اتخاذ استانداردهای پایداری دقیق هستند

موفقیت Moncler مبتنی بر یک استراتژی برند منحصربه‌فرد است که توسعه محصولات نوآورانه‌ای را دنبال می‌کند که به شدت به DNA برند “پیوند” می‌شوند که در آن میراث، منحصربه‌فرد بودن، کیفیت، خلاقیت و نوآوری همزیستی دارند.

مجموعه‌های Moncler Man و Moncler Woman هسته اصلی برند هستند و به نیازهای مصرف‌کنندگان مختلف و استفاده‌های متعدد پاسخ می‌دهند.

“آرشیو” شامل محصولاتی است که از اولین مجموعه های برند الهام گرفته شده است که دو پیشرفت متفاوت را دنبال می کند: یکی با الهام از توسعه مدل هایی که سبک های نمادین را منعکس می کند، دیگری با رویکردی خلاقانه تر که هدف آن به دست آوردن یک روند جوان تر و بیشتر است. مشتری هدایت شده خط “اسپرت شیک/ویرایش” برای مشتریانی پیچیده تر طراحی شده است که کمتر به روندها توجه دارند. خط “Matt Black” از یک مصرف کننده جهان وطنی الهام گرفته شده است که به دنبال سبکی مدرن تر است.


همچنین مجموعه هایی برای پسران و دختران، “Moncler Enfant” برای مصرف کنندگان جوان، از 0 تا 14 سال، وجود دارد.
مجموعه‌های Moncler Genius یک ارتباط استراتژیک پیدا می‌کنند. آنها تفاسیر و دیدگاه‌های متفاوتی از نام تجاری را زیر یک «سقف» گرد هم می‌آورند که همچنان به تولید انرژی خلاقانه جدید ادامه می‌دهند، در حالی که همیشه به منحصر به فرد بودن برند وفادار می‌مانند.
مجموعه‌های Moncler Man، Moncler Woman و Moncler Genius توسط Moncler Grenoble تکمیل شده‌اند، که به یک آزمایشگاه نوآوری فناوری و سبک برای مصرف‌کنندگان ورزشی با علاقه به عملکرد، طراحی و نوآوری تبدیل شده است. مجموعه‌های Moncler Grenoble در محصولات مربوط به ورزش‌های زمستانی با عملکردهای مختلف از اسکی و اسنوبورد گرفته تا سایر ورزش‌ها مانند کوه نوردی و پیاده‌روی شناسایی می‌شوند. به طور خاص، مجموعه‌های اسکی/اسنوبورد به عملکرد بالا تقسیم می‌شوند، محصولاتی که حداکثر کارایی، عملکرد و سبک را تضمین می‌کنند، برای مصرف‌کننده ورزشکار که به طراحی نیز اهمیت می‌دهد و Après-Ski برای یک لحظه استفاده مکمل در مقایسه با دو مجموعه اول.
مجموعه های Moncler با خطوط کفش و کالاهای چرمی (کیف، کوله پشتی و لوازم جانبی)، خط عینک آفتابی و عینک (Moncler Lunettes) و عطری که تا سال 2021 عرضه خواهد شد، تکمیل می شود.
تیم طراحان مد Moncler زیر نظر Remo کار می کند. روفینی، که دستورالعمل های طراحی را تعیین می کند. بخش Moncler Style توسط تیم‌های Merchandising و Product Development کمک می‌کند که به ایجاد مجموعه‌ها و «تبدیل» ایده‌های خلاقانه طراحان به محصول نهایی کمک می‌کنند.

ارزش ها و هدف

Moncler طبیعتاً یک شرکت دائماً در حال تغییر است که به سمت اختراع مجدد و توسعه مداوم پیش می رود. با گذشت زمان، ارزش های آن معانی جدیدی به خود گرفته است و در عین حال همیشه به خود وفادار مانده است

حفاظت از برند

Moncler به شدت متعهد به حفظ ارزش، منحصر به فرد بودن و اصالت محصولات خود و دفاع از حقوق مالکیت معنوی و صنعتی (IP) خود است که عناصر کلیدی برای حفاظت از مشتری هستند.
مایل به افزایش حمایت بیشتر از مشتری، برچسب ضد جعل برای همه محصولات Moncler به کار گرفته شده است که بهترین فناوری های موجود در بازار را در حال تکامل دائمی نشان می دهد. این شامل یک کد الفبایی عددی منحصر به فرد، یک کد QR و برچسب NFC (ارتباطات میدان نزدیک) است. کاربران نهایی می توانند محصولات خود را در وب سایت code.moncler.com بررسی کنند.

داون

در طول تاریخ خود، داون در قلب لباس های بیرونی Moncler بوده است.
ترکیبی از تجربه طولانی و تحقیق و توسعه مستمر، این شرکت را قادر ساخته است که در این زمینه تخصص منحصر به فردی، هم از نظر دانش داون به عنوان ماده اولیه و هم از فرآیند تولید پوشاک به دست آورد.
Moncler تضمین می کند که تمام تامین کنندگان آن از بالاترین استانداردهای کیفیت پیروی می کنند: فقط بهترین غاز سفید مرغوب در لباس های این برند استفاده می شود.

محتوای ریز و قدرت پر کردن شاخص های اصلی کیفیت پایین هستند. Moncler down حاوی حداقل 90% ریزش است و دارای قدرت پر شدن برابر یا بیشتر از 710 (اینچ مکعب در هر 30 گرم دم) است که در نتیجه یک لباس گرم، نرم، سبک و منحصر به فرد راحت است.
داون از اروپا، آمریکای شمالی و آسیا خریداری می شود. برای ارزیابی انطباق آن با 11 پارامتر کلیدی، که مطابق با سخت‌ترین استانداردهای بین‌المللی و الزامات کیفی سخت‌گیرانه تحمیل‌شده توسط شرکت تنظیم شده‌اند، هر دسته از داون تحت یک روش بررسی دو مرحله‌ای قرار می‌گیرد. در سال 2020، در مجموع حدود 1100 آزمایش انجام شد.
اما برای شرکت، “کیفیت” چیزی فراتر از این است: منشأ پایین بودن آن و احترام به رفاه حیوانات نیز برای Moncler اساسی است. Moncler هنگام تهیه و خرید مواد اولیه، این جنبه ها را به اندازه کیفیت خود مواد مهم می داند.

 پروتکل DIST

Moncler به عنوان بخشی از تعهد خود به اطمینان از رفاه حیوانات و قابلیت ردیابی کامل، درخواست می‌کند و تضمین می‌کند که همه تامین‌کنندگان پایین خود با استانداردهای سخت‌گیرانه پروتکل Down Integrity System & Traceability (DIST) مطابقت داشته باشند. پروتکل DIST استانداردهایی را برای کشاورزی و رفاه حیوانات، قابلیت ردیابی و کیفیت فنی پایین تعیین می کند. از سال 2015، Moncler فقط خریدهایی را انجام می دهد که دارای گواهی DIST هستند.

پروتکل رفاه حیوانات را به روشی نوآورانه ارزیابی می کند. در کنار یک رویکرد سنتی که بر محیط کشاورزی متمرکز است، DIST، با پیروی از آخرین دستورالعمل‌های اتحادیه اروپا، همچنین رفاه حیوانات را از طریق مشاهده دقیق “اقدامات مبتنی بر حیوانات” (ABM) ارزیابی می‌کند.
الزامات کلیدی که باید در تمام سطوح زنجیره تامین برآورده شوند عبارتند از:
• دان باید منحصراً از غازهای پرورشی و به عنوان محصول جانبی زنجیره غذایی مشتق شود.
• هیچ گونه کندن زنده یا تغذیه اجباری حیوانات مجاز نیست.
به‌عنوان گام مهم دیگر به سوی اقتصاد دایره‌ای‌تر، Moncler بازیافت گواهینامه DIST را از طریق یک فرآیند مکانیکی مبتکرانه آغاز می‌کند که در مقایسه با فرآیندهای بازیافت سنتی 70 درصد آب کمتری نیاز دارد

تولید

محصولات Moncler بر اساس یک مدل تجاری طراحی، تولید و توزیع می‌شوند که شامل کنترل مستقیم تمام مراحلی است که بیشترین ارزش افزوده را دارد.
Moncler مستقیماً فاز خلاقانه، خرید مواد اولیه و همچنین توسعه نمونه‌های اولیه را مدیریت می‌کند، در حالی که مرحله «برش‌سازی» مرحله تولید تا حدی به صورت داخلی مدیریت می‌شود و بخشی به تولیدکنندگان شخص ثالث (تولیدکنندگان فسون) واگذار می‌شود. .

خرید مواد خام یکی از حوزه های اصلی زنجیره ارزش را نشان می دهد. تمام مواد اولیه باید با بالاترین استانداردهای کیفی در صنعت مطابقت داشته باشد، نوآورانه باشد و بتواند ویژگی های عملکردی و زیبایی شناختی پیشرفته ای را ارائه دهد. منسوجات و لوازم جانبی پوشاک (دکمه، زیپ و غیره) عمدتاً در ایتالیا و ژاپن خریداری می شوند.
مرحله “برش ساختن” هم توسط تولیدکنندگان شخص ثالث (تولیدکنندگان فاسون) و هم در کارخانه تولید Moncler، که در سال 2016 در رومانی تاسیس شد، انجام می شود که در حال حاضر بیش از 1100 نفر را استخدام می کند.
تامین کنندگان شخص ثالث (تولید کنندگان فسون) که برای Moncler کار می کنند عمدتاً در کشورهای اروپای شرقی واقع شده اند که در حال حاضر قادر به اطمینان از استانداردهای کیفی هستند که در بین بالاترین استانداردهای جهان برای تولید کت های پایینی هستند. Moncler مستقیماً با انجام ممیزی‌هایی که برای بررسی جنبه‌های مربوط به کیفیت محصول، حفاظت از برند و مطابقت با قوانین جاری، کد اخلاقی Moncler و آیین‌نامه رفتار تامین‌کننده طراحی شده‌اند، بر این تامین‌کنندگان نظارت می‌کند

توزیع

هدف استراتژی Moncler کنترل کانال توزیع است، نه تنها خرده فروشی، بلکه عمده فروشی و دیجیتال. Moncler در تمام بازارهای اصلی هم از طریق کانال خرده‌فروشی، متشکل از فروشگاه‌های تک برند که مستقیماً اداره می‌شوند، امتیازات در فروشگاه‌های بزرگ لوکس یا در فروشگاه‌های چند برند آنلاین منتخب (e-concession) و تجارت الکترونیکی آن moncler.com حضور دارد.

همچنین در کانال عمده‌فروشی، با درهای چند برند، فروشگاه‌های فروشگاهی در فروشگاه‌های لوکس، مکان‌های فرودگاهی و خرده‌فروشان آنلاین لوکس چند برند (e-tailers) حضور دارد.
در چند سال گذشته Moncler در تحول دیجیتال سرعت بخشیده است و در راستای یک چشم انداز فزاینده یکپارچه بین فیزیکی و آنلاین، تصمیم گرفته است تا وب سایت آنلاین خود را درونی کند

بازاریابی و ارتباطات

“هدف ما به ما انگیزه می دهد که به تغییر ادامه دهیم، در حالی که همیشه جوهره ای را که ما را منحصر به فرد می کند حفظ می کنیم. دلیل ما برای بودن است: پذیرفتن چیزهای خارق‌العاده و کشف نبوغ درونی.» Remo Ruffini، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل Moncler.
از زمان راه‌اندازی Moncler Genius، دنیای بازاریابی در Moncler از مجموعه‌های دوسالانه به مجموعه‌های ماهانه توسط طراحان رویایی که از طریق برنامه‌های سرمقاله اختصاصی منتقل می‌شوند، متحول شده است.

بازنگری در یک استاندارد تثبیت شده برای این بخش، مستلزم تغییر در هر سطح برای به دست آوردن یک ارتباط چند کاناله متناسب با هر مجموعه است، اما همچنان با ستون های برند سازگار است.
هر مجموعه با رویدادهای زنده، چه در زندگی واقعی و چه دیجیتال، تقویت می شود. نتیجه ایجاد جامعه جدیدی از مشتریان نسل Z و هزاره است که آرزوی اتحاد نوآوری و میراثی را دارند که Moncler به طور منحصر به فرد ارائه می دهد.
در مورد شبکه های رسانه های اجتماعی، Moncler در اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین، تیک تاک و. WeChat، Weibo، Douyin و RED در APAC LINE در ژاپن و Kakao Talk در کره.

پنج ارزش MONCLER


پنج ارزش MONCLER

فشار برای قله های بالاتر 

صداهای دیگر را وارد کنید 

دیوانه را در آغوش بگیر 

گرم نگهدار 

فراتر از فردا برنامه ریزی کنید

ما دائماً به عنوان فردی و تیمی برای بهتر شدن تلاش می کنیم. ما با الهام از تعالی مداوم خود، همیشه در حال یادگیری و متعهد به تنظیم استانداردهای جدید هستیم. ما هرگز تمام نشده ایم

نظرات (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian