برندها در سال جدید در صدد ناشدنی‌ها در مد دست به طراحی ترند عجیب مردانه شدند. بعضی از برندها و طراحان در سال‌های اخیر به این باور رسیدند که برخی از آیتم‌های استایل تنها مختص به جنسیت خاص نیست و سعی دارند با نمایش گذاشتن ترندهای عجیب مردانه بر تن مدل‌ها سبک و نگرش متفاوتی را رواج دهند. با جنبش‌ها و عقاید امروز لباس‌های فراجنسیتی بیشتر از هر زمان دیگر محبوبیت پیدا کرده است و به عقیده‌ی طراحان، لباس‌ها تک جنسیتی نیستند بلکه برای پوشش می‌باشند.

هرساله ترندها غیرقابل پیش‌بینی هستند و همیشه غافلگیرکننده عمل می‌کنند، غافلگیری‌هایی که به نظر برخی جذاب، گاها حیرت‌انگیز هستند. از نظر عده‌ای دیگر هم نامناسب هستند. دنیای مد و فشن گاهی می‌تواند عجیب، باورنکردنی و خلاف عادت‌های معمول ما ظاهر شود. در این مطلب ما با ترندهای عجیب استایل مردانه برای پاییز و زمستان ۲۰۲۱-۲۰۲۲ و ترندهای غیرمعمول بهار و تابستان ۲۰۲۲ آشنا می‌شویم.

طراحان با استفاده از لباس‌های بافتنی صورتی، بافت طرح فانکی و با نقوش و رنگ‌های شاد با حال و هوای دهه ۷۰، ویژگی‌های هوشمندانه‌ای را به مجموعه خود اضافه کردند. پس از یک سال غم‌انگیز برای مد، طراحان با در آغوش کشیدن طرف بازی خود به ران‌وی‌های پاریس و میلان بازگشتند. تلفیق جزئیات جسورانه و استایل کلاسیک پرپی با طراحی جلیقه‌ و وست‌های بدون آستین به روز شده است. پافرهای برش خورده و ژاکت‌های خزدار برای بهار و تابستان ۲۰۲۲ از ترند‌های غیرمعمولی است که در کالکشن‌ها ایجاد شده‌اند. طراحانی چون wales bonner  و jil sander  طراحی‌های جسورانه‌ای را برای این فصل از مد رقم زدند.

چطور پترن‌های مختلف را استایل کنیم؟ (ترند فصل آینده)

ترندهای عجیب و خلاقانه مردانه در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲

آیتم‌های ترندهای غیرمعمول و عجیب مردانه

این بار در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ لباس‌های مردانه خلاقانه و شگفت ‌انگیزتر طراحی شده و در عین راحتی، کلاسیک بودن را  همراه کرده است. همانند لباس‌های بدن‌نما پرادا و پافرهای برند فندی و پارچه‌های رنگارنگ برند هرمس که برتن مدل‌ها در ران‌وی به نمایش در آمد. در مجموعه‌های پاییز ۲۰۲۱ گویی پوشش مردان از جنسیت لباس زنان وام گرفته بود. اگر به سبک یونیسکس تمایل داشته باشید، می‌توانید آن را به واسطه ترندهای غیرمعمول ۲۰۲۲ مردانه به استایلتان تزریق کنید.

دامن یک آیتم زنانه، اکنون بر تن مردان

یکی از ترندهای عجیب مردانه که در بین فشن‌شوهای ۲۰۲۲ میلان و پاریس توجهات بسیاری را به خود جلب کرد، ترند دامن‌ها است. طراحان با نشان دادن پای برهنه‌ی برخی از مدل‌های مردانه با دامن در ران‌وی‌ها، مرزهای جنسیتی غربی را جابه‌جا کردند. امسال برندها انواع دامن‌ها را برای آقایان در کالکشن‌های بهار و تابستان ۲۰۲۲ به نمایش گذاشتند. برندهایی لوکس مانند Louis Vuitton ،Dior Men و Burberry بر روی طراحی دامن‌هایی بلند تا زانو برای ظاهر جنسیت‌آمیز به توافق رسیدند.

اما دامن مردانه مطمئنا ایده‌ی جدیدی نیست، طراحانی مانند ژان پل گوتیه در دهه ۹۰ دامن‌های مردانه را ارائه کرد. این آیتم به شکل ‌سنتی برای آقایان در طی قرن‌ها ایجاد شده بود. مانند تارتان اسکاتلندی، نوعی از دامن‌های هندی برای مردان که تا کف زمین کشیده می‌شدند. با این حال ظاهر شدن و ترند شدن آیتم دامن‌های مردانه در دنیای مد ۲۰۲۲ به عنوان ترند عجیب آقایان قطعا قابل توجه است.

افراد مشهور و استفاده از دامن برای آقایان

صادقانه بگویم زمان آن فرا رسیده است که دامن‌ها هم جز پوشش مردان باشند. البته کمی به جسارت نیاز دارد که قطعا در این مقوله افراد مشهور ریسک پذیرتر عمل کرده‌اند. افرادی مانند Billy Porter ،Kanye West ،Jared Leto ،Marc Jacobs ،Harry styles همه با افتخار دامن‌ها را امتحان کرده‌اند. این بار خانه‌های مد این آیتم را طراحی کرده‌اند تا مردان زیادی پوشیدن دامن را در استایل خود داشته باشند و به گونه‌ای در جامعه قابل پذیرش‌تر شود. Virgil Abloh برای طراحی دامن در مجموعه امسال خود از شکل مهره‌های شطرنج و لباس هنر رزمی ژاپنی kendo الهام گرفته است تا به گفته‌ی خودش تاریخ قبیله وو تانگ را در خود جای دهد.

جدا از اینکه دامن‌های کوتاه در ترندهای عجیب بهار و تابستان ۲۰۲۲ قرار می‌گیرند، طراحان و استایلیست‌ها معتقدند که این آیتم را با شلوار و لگینگ می‌توان برای پاییز و زمستان ۲۰۲۲ هم در نظرگرفت. آنها می‌خواهند ثابت کنند که آیتم دامن فقط برچسب پوشش زنان نیست و با رویکرد بدون جنسیت و سن می‌خواهند سبک پوشش مردان را عوض کنند.

چطور پترن‌های مختلف را استایل کنیم؟ (ترند فصل آینده)

ترند دامن مردانه در بهار و تابستان ۲۰۲۲-۲۰۲۱

شلوارک برمودا اورسایز و micro shorts تابستانه، با ظاهری عجیب‌تر برای زمستان

شلوارک برمودا و شورت اورسایز

از تابستان گذشته شلوارک‌های برمودا هنوز در این فصل در صدر ترندهای مردانه ۲۰۲۲ برای بهار و تابستان به شمار می‌روند. شلوارک‌های کوتاه‌تر و شورت‌ها یک ترند آیکنیک و فوق مطلوب برای آقایان شناخته شده است. طراحان خانه‌های مد بعد از همه‌گیری کووید-۱۹ و قرنطینه به طراحی شورت‌های اورسایز و شلوارک برمودا برای فصل زمستان استایل مردانه پرداختند. نشان دادن پاهای عضله‌ای مردانه در مقابل ظرافت همیشگی پاهای زنانه در شلوارک‌های برمودا، ساختار شکنی طراحان برای این ترند غیرمعمول به حساب می‌آید. شورت‌های بسیار اورسایز از جنس چرم، ساتن و نایلون با الگوهای هندسی در برندهایی چون Loewe و Yohji Yamamoto در ظاهر  bell-shaped (زنگوله‌ای) ارائه گردید. برند Etro و MSGM این آیتم را با طراحی بلندتر به همراه بلوزهای بافتنی در طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌‌های گرافیکی بر تن مدل‌ها به نمایش گذاشت.

در این فصل از مد با خلق چنین ترندهایی خارج شدن دنیای فشن از قاعده و قانون، بیشتر از هر زمانی مطرح شده شده است. شورتک‌ها لزوما مختص فصل تابستان نیستند و در بین ترندهای زمستان ۲۰۲۲ مردان هم به چشم می‌خورند. شلوارک برمودا با کت‌های یقه بلیزر جلو زیپ‌دار و ژاکت‌ها روی لباس‌های ژاکارد در Prada و شلوارهای XXXL مردانه به همراه تاپ‌های cut out با صندل‌های بزرگ و حجیم پوشش راحت و عجیبی برای مردان را نشان می‌داد.

شلوارک برمودا و شورت اورسایز، ترند عجیب مردانه

micro shors، ترند عجیب مردانه در هفته مد میلان SS2022

چه کسی شورت کوتاه را برای استایل خود می‌پسندد؟ اصلا می‌توانید تصور کنید که مردان از این ترند عجیب پیروی کنند و در خیابان‌ها  قدم بزنند؟

اگر از خود می‌پرسید micro shorts تا چه اندازه کوتاه هستند؟ جا داره بیان کنم شورت‌های میکرو به حدی کوتاه هستند که پوشیدن آن‌ها در street styles جزئی از ترندهای عجیب و غیرمعمول مردانه بهار و تابستان ۲۰۲۲ محسوب شوند. البته محدودیتی برای پوشیدن آن وجود ندارد و می‌تواند همراه روزهای گرم برای آقایان در سال آینده باشد. این پوشش متفاوت مردانه در فشن‌شوی بهار و تابستان ۲۰۲۲ بین برندهای ایتالیایی خودنمایی می‌کرد. این بار برند Gucci و برند Dolce & Gabbana و تعداد زیادی از خانه‌های شیک مد از این ترند عجیب و غیرمعمول در نمایش کالکشن خود رونمایی کردند. در واقع این مدل شورت‌هایی که در بالای زانو قرار می‌گیرند، به همراه کت تک و تی‌شرت‌های اورسایز به تن مدل‌ها دیده شدند.

حالا که از ترند میکرو شورت‌ها و دامن‌ها گفتیم برندهایی مانند Loewe ،Phipps و Prada آیتمی را طراحی کردند برای آن‌هایی که بین شورت و دامن تردید دارند. با رصد کردن کالکشن آن‌ها، به اتفاق نظر این ترند عجیب مردانه را half-skirt & half-short درنظر گرفته‌اند؛ یعنی در قسمت جلوی شلوارک، دامن طراحی شده است.

انواع شلوار جین راسته را چطور در استایل خود ست کنیم؟

میکرو شورت ترند عجیب مردانه ۲۰۲۲

کراپ‌ تاپ، ترند عجیب برای نمایش عضلات مردان

 اگر بخواهیم از منشا اولیه‌ی این ترند بگوییم؛ به لباس‌های ورزشی دهه ۸۰ و ۹۰ مخصوص ورزش بدنسازی باز می‌گردد. ورزشکاران برای به نمایش گذاشتن اندام ورزیده و مردانه خود طرفدار این آیتم بودند. به گونه‌ای که پس از آن‌ها درمیان نوازندگان راک و بازیگران رواج پیدا کرد. با ظاهر شدن در تبلیغات و فیلم‌های پرفروش Nikos و Calvin Klein، این محصول تبدیل به نمادی از اعتماد به نفس و حس جنب‌ و جوش در مردان شد. در واقع این اندیشه که کراپ‌ تاپ مخصوص زنان است، یک اشتباه رایج محسوب می‌شود؛ زیرا از دریچه استایل ورزشکاران وارد دنیای مد شده است.

کراپ تاپ، نیم‌تنه‌های بدون آستین مردانه، آیتم‌های غیرقابل انکاری هستند که در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در بین ترندهای مردانه به چشم می‌خورند. هرچند که در این فصل همچنان جز لباس‌های معقول برای استایل آقایان محسوب نمی‌شوند اما این ترندها آمده‌اند تا سبک و فرهنگ متفاوتی را رواج دهند.

استفاده رومئو بکهام از کراپ تاپ

اخیرا افراد مشهور با لوک‌های شیک به دنبال کشف این سبک هستند؛ همچون بازیگران، اینفلوئنسرها و مدل‌ها به طور فزاینده‌ای با پوشیدن کراپ‌ تاپ اتفاق نظر پیدا کردند. یکی از طرفداران این آیتم، رومئو بکهام فرزند دیوید بکهام است که عکس استایل او بر جلد شماره فوریه Luomo Vogue قرار گرفت. انتخاب‌های متفاوت رومئو بیان‌گر این است که او راه پدرش را دنبال می‌کند.

همین موضوع سبب شد شاهد حضور پررنگ کراپ‌تاپ‌ها در جدیدترین هفته‌های مد در پاریس و میلان باشیم. Dion Lee برند تجاری استرالیایی انواع مختلفی از تاپ‌های الهام گرفته از اسب سواری را برای مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۲۱-۲۰۲۲ خود طراحی کرده است. برند Ludovic De Saint Sernin  در این فصل برای ارائه این آیتم متفاوت‌تر ظاهر شده و جسارت بیشتری به خرج داده است. رنگ و الگوی متفاوت ورساچه برای بهار و تابستان ۲۰۲۲ و همچنین خانه مد دیور با ترکیب پارچه‌های شفاف و سبک نمونه‌ای برجسته در مجموعه لباس‌های مردانه خود ارائه کرد.

کراپ‌تاپ آیتم غیرمعمول مردانه

همه چیز درباره‌ی انگشتر در استایل

تکنیک Cut out، ترند عجیب بدن نما بهار و تابستان ۲۰۲۲

ترند بدن نما تابستانی Cut out بعد از برداشته شدن محدودیت‌های اجتماعی کرونا، به جذابیت لباس‌ها افزوده است. ایجاد برش‌هایی در قسمت‌های مختلف لباس‌ها همچون پارگی‌هایی بر روی رکابی‌ها، هودی و تونیک‌های بلند برای برجسته کردن به لحاظ بصری به کار گرفته شده است. پوشیدن رکابی و تاپ‌هایی با مدل Cut out در بین street style‌‌ها با نمایش عضلات بدن مردان ترندی عجیب و غیرمعمول است.

ترند عجیب و بدن‌نما Cut out

بالاتنه‌ی برهنه، ترند نمایش عضلات مردانه

طبق نظرات همیشگی، لباس و پوشش کامل در جامعه آیتمی برای هویت بخشیدن به فرد شناخته می‌شود. اما در حال حاضر، نشان دادن بالا تنه‌ی برهنه به طور رسمی یک ترند مد شده است. به قول طراح جوان اسپانیایی Alled-Martines، پیراهن دیگر کاربرد خود را ندارد. در عوض ترند عجیب امسال بستن بلوزها به دور بدن برهنه‌ی مردان است. حتی در برند Dolce & Gabbana استایل نمایش داده شده با این ترند خلاصه‌ای از یک استایل شنا بود. با چنین ترندهای غیرمعمول ۲۰۲۲ مردان کاملا بی‌باک عمل می‌کنند. 

ترند بالاتنه برهنه در بهار-تابستان ۲۰۲۲-۲۰۲۱

وست‌های بافتنی یا چرمی، ترند متمرکز بر بازوان مردان

Sweater بدون آستین و وست‌هایی به سبک فانکی در Street Styles

در بین ترندها لباس‌های حلقه‌ای بدون آستین با مدل یقه گرد یا هفت برای استایل مردان پدیدار شده است. طراحان برندهایی چون prada  و marni، Giorgio Armani شروع به نمایش جلیقه‌های بافت، وست‌های ژاکارد، پلیورها و کت‌های بلیزر بدون آستین کردند. مدل‌ها با پوشیدن بافتنی‌های حلقه‌ای smart wastcoa بر روی بدنی برهنه در کت واک برندهای erdem و paul smith خودنمایی می‌کردند. biker jackets کالکشن بربری جایی بود که این ترند در اوج خود ظاهر شده است.

طراحان بافتنی‌‎هایی به سبک فانکی با رنگ‌های سبز و آبی نئونی، الهام گرفته از دهه‌ی ۷۰ در بین مجموعه‌های ۲۰۲۲ خلق کردند. ژاکت‌ و پلیورهایی از برند loewe  و Hermes با تصاویر گرافیک انتزاعی از موارد دیگری است که بر جذابیت ترندهای SS2022 افزوده است.

وست و smart coats بدون آستین مردانه

وست‌های چرمی:

وست‌های چرمی همان جلیقه‌هایی به سبک پرپی است که با رویکرد بهار و تابستان ۲۰۲۲ با طراحی جدید به روز شده است. طرفداران این استایل قطعا آن را بدون لباس زیری در فصل تابستان امتحان می‌کنند تا لوک‌های متفاوتی را با تلفیق چرم و زیپ‌های فلزی استایل کنند. برند بربری این قطعه را در ظاهر کامل چرمی طراحی کرد و کمی زمخت‌تر در کالکشن او به نمایش گذاشته شد.

وست چرمی ترند ۲۰۲۲ مردانه

پارچه‌های پترن‌دار غیر معمول در بین برند‌ها

سر تا پا طرح‌دار یا بلوزهای گل‌دار، کدام به نظر بدتر است؟

بلوزهای گلدار از دهه‌ی ۷۰ در بین لوک‌های آقایان دیده می‌شد و در همان زمان هم پوشیدن پیراهن‌های مردانه پترن‌دار به گونه‌ای غیرمعمول به حساب می‌آمد. اکنون جدا از استایل کوروز و سفرهای ساحلی، به عنوان ترند در بین استایل‌های روزمره جای خود را باز کرده است. پترن‌های گل‌داری که آقایان اغلب اوقات به طرح پرده‌های مادربزرگ تشبیه می‌کردند و می‌خندیدند، حالا در میان ترندهای ۲۰۲۲ برای آن‌ها ارائه شده است.

برندهای مختلف از تام فورد گرفته تا بربری، پترن گل‌های بزرگ را بر روی شلوارک و پیراهن‌های کالکشن بهار و تابستان خود اضافه کرده‌اند.

همه چیز درباره‌ی انگشتر در استایل

پیراهن مردانه با پترن گل‌دار
پیراهن مردانه با پترن گلدار

سرتا پا طرح‌دار

احتمالا بیشتر از پیراهن‌های مردانه گل‌دار، ترند استایل سرتاپا طراح‌دار برای آقایان عجیب باشد. بیش از آن در استایل اگر یک آیتم لباس طراح‌دار بود بقیه آیتم‌های را بدون طرح و ساده انتخاب می‌کردیم. اما در سال ۲۰۲۲ استایلی که از سرتا پا یک طرح‌دار داشته باشد، ترند است. پس آقایان تا می‌توانند از لباس‌های طرح‌دار خود غافل نشوید و با ترکیب آن‌ها متفاوت ظاهر شوند.

استایل سرتاپا طرح‌دار و mix & match

 Party boy پولکی و اکلیلی، ترند غیرمعمولی اما درخشان مردان

شاید به دیدن لباس پولکی برای استایل آقایان عادت نداشته باشیم. اما در دوران پساکرونا بعد از مدتی که لباس‌های پر زرق و برق و پولکی افراد بلا استفاده در کمد باقی مانده است. چندان جای تعجب ندارد که جزو ترندهای عجیب سال ۲۰۲۲ باشد. طراحان در کالکشن‌های مردانه در استفاده از  تزئینات براق، ریسه‌های زردار، اکلیل و پولک بسیار دست و دل باز عمل کردند.

برند ماکسیمال Dolce & Gabbana اخیرا اوج این ترند را به نمایش گذاشته است. با ارائه پالتوهای بلند و حجیم، شنل‌هایی سنگ‌دوزی شده جزو لباس‌های غیرمعمول این فصل از دنیای مد به شمار می‌آید. آیتم‌های زرق و برق و لباس‌های شب همچون شلوار متالیک و بلوز حریر در کالکشن Etro و کت و شلوار کریستالی چند رنگ Moschino در بین ترندها بسیار خیره‌کننده بود.

ترند عجیب کت‌ و شلوار مردانه پولکی و براق به سبک Party boy

Head-to-Toe Pink، ترند غیر رایج مردانه

از اسم ترند کاملا مشخص است که چه چیز را عنوان می‌کند، از سر تا پا صورتی!

این بار در دنیای مد قرار است آقایان یک استایل مونوکروم صورتی رنگ داشته باشند. رنگی که سالیان سال است به عنوان رنگ دخترانه یاد می کنند. در حالی که این رنگ در گذشته به رنگ درباری مردان معروف است. ران‌وی‌های این فصل یک مخالفت با کلیشه‌های استایل زنانه و محدودیت آن برای مردان بوده است. با به نمایش گذاشتن تناژهای مختلف از رنگ‌های شاد در لوک‌های مونوکروم ثابت کردند جنسیت در رنگ‌ها معنایی ندارد. رنگ صورتی گرم و پرجنب و جوش که Virgil Abloh برای برند Louis Vuitton ظاهر شد؛ در حالی که Jil Sander و Dior تناژهای ملایم‌تری انتخاب کردند.

ترند رنگ مردانه بهار و تابستان ۲۰۲۲

رنگ‌های شاد و فانتزی برای لوک آقایان

رونمایی از رنگ‌های پاستلی و رنگ‌های تند نئونی به زیبایی در کالکشن‌ها به رخ کشیده شد. رنگ‌هایی که از دید ما شاید برای آقایان چندان مناسب نباشد. از رنگ قرمز تند در برند فندی (Fendi) و ورساچه (Versace) تا رنگ سرخابی در برند تام فرد (Tom Ford) و نارنجی در بربری (Burberry) همگی به زیبایی ظاهر شدند. در واقع کالیته رنگی کالکشن‌های پاییز و زمستان ۲۰۲۱-۲۰۲۲ از طیف رنگی سبز روشن تا سبز چمنی، صورتی نئونی و fluorescent و آبی  electric در کنارهم تضاد رنگ‌های فانتزی را ایجاد کرده و یک شادی مضاعف را در طراحی‌های پوشش مردان افزوده است. 

ترند رنگ مردانه بهار و تابستان ۲۰۲۲

بوت‌های پاشنه بلند مردانه

گویی در مد همه چیز دست به دست هم دادند تا بعد از قرنطینه و بازگشت به بیرون از خانه، پوشش مردان را عجیب و غیرمعمول جلوه دهند. طبق ترند پوشش مردان در سال ۲۰۲۲ بوت‌های پاشنه‌ بلند همانند دامن‌ها دارایی ویژگی‌های زنانه هستند. اما درواقع قدمت بوت‌های پاشنه‌دار به قرن دهم می‌رسد. محبوبیت آن‌ به قرن شانزده زمانی که مردان سوار نظام آسیایی و ایرانی از آن استفاده می کردند، به اوج خود رسید.

امروزه کفش‌های پاشنه بلند مردان به لطف برندهای مانند Rick Owens و Christian Louboutin، در حال افزایش است. دوستداران مد این آیتم را به عنوان فرصتی برای جسور بودن و نمایش اعتماد به نفس مردان در نظر می‌گیرند. همانند مارک جیکوبز، طراح آمریکایی استایل بوت‌های پاشنه بلند، حجیم و Henry Bae بنیان‌گذار کفش برند Syro که از کودکی و نوجوانی عاشق استایل دامن با بوت لژدار بوده است.

چرا سریال‌های محبوب ما به تیشرت تبدیل می‌شوند؟

بوت‌های پاشنه بلند، ترند عجیب مردانه ۲۰۲۲

کت‌ها با سر شونه‌های حجیم، ترند عجیب مردانه

حرکت قدرت دهه‌ی ۸۰ مشخصه شاهزاده Diana دوباره به دنیای مد مردان بازگشت. این‌بار در قالب یک پیراهن یقه‌دار مردانه، کت و شلوارها و کت‌های تک برای مردانی که می‌خواهند سرشونه‌های حجیمی داشته باشند بهترین گزینه است همانند برند Dolce & Gabbana و Prada که این کت‌های حجیم با آستین پوفی با پارچه‌های چرم، از جنس نایلون و خزهای مصنوعی به تن مدل‌ها دیده می‌شد. کت‌های خزدار عجیب به همراه بوت‌های فلزی شبیه به شوالیه‌ها یکی دیگر از استایل‌های عجیب مردانه امسال بوده است.

کت‌های حجیم خزدار

پافرهای بمب افکن

پافرها یکی دیگه از ترندهای پاییز-زمستان ۲۰۲۲ محسوب می شوند. یک آیتم اساسی استایل مردان به شکل متفاوت و عجیب دوباره روی کار آمده است. پافرهای حجیم به سبک سورئال با برش‌هایی در قسمت آستین و یقه‌های باز جلو زیپ‌دار تا پایین زانو به طور خلاقانه و غیرمعمول برای مردان طراحی شده است. در برندهای مانند Fendi ،Louis Vuitton و…. به تن مدل‌ها با آیتم پیراهن‌های cut out و شلوار لگینگ و یا به همراه دامن و کتانی استایل شده است.

پافرهای حجیم ترند غیرمعمول

Pyjama party، ترند استایل‎‌های خیابانی و مهماتی

آقایان با پیژامه‌های راحت و به سبک بوهمی طبق ترند بهار و تابستان ۲۰۲۲ از خانه‌ها خارج می‌شوند. لباس‌های خواب در مهمانی‌های شبانه‌ی زمستان امسال همراه آن‌ها خواهند بود. ربدوشامبر پلنگی Tom Ford و ست بلوز و شلوار ابریشمی Etudes الهام گرفته از دهه ۱۹۶۰ بوده است. بعد از قرنطینه‌های طولانی و داشتن استایل راحت در خانه، طراحان این آیتم را به استایل‌های خیابانی انتقال دادند. تا به راحتی آقایان در دورهمی‌ها و پارتی‌های شبانه بدون هیچ محدودیتی خوش‌گذرانی کنند. در کل اولویت امسال دنیای فشن به راحتی مردان اختصاص داده شده است.  

 همانطور که می‌دانید ترندها در دنیای مد ماندگار نیستند و تعداد محدودی از آن‌ها در چرخه مد قرار می‌گیرند. به نظر شما در میان ترندهای عجیب مردانه ۲۰۲۱-۲۰۲۲ کدام یک جالب‌تر بود.

ترند پیژامه پارتی مردانه
ترند پیژامه پارتی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian