کت بارانی مشکی بلند آیتمی همیشگی در کمد لباس شما

گاهی اوقات ساده نگه داشتن آیتم‌های کمد لباس زمستانه برای شما به صرفه است. جذابیت همیشگی کت‌های مشکی کلاسیک مانند برندهای Arket و JW Anderson به کت‌های ماندگار در استایل‌تان تبدیل می‌شوند. هیچ چیز مانند یک کت مشکی شیک، جاودانه نمی‌ماند. رویه‌ی مشکی برای فصل سرما گزینه‌ی مناسبی است که اساسا با هر لباسی مطابقت دارد. به دنبال سیلوئت‌هایی زیبا باشید تا درخشان به نظر برسید.

ترنچ کت مشکی با شلوار جین راسته، یک استایل کلاسیک و همیشگی
ترنچ کت مشکی با شلوار جین راسته، یک استایل کلاسیک و همیشگی

رنگ‌های شاد و جیغ انتخابی جذاب برای خاص پوشان

اگر می‌خواهید در زمستان 2022 استایل ترندی داشته باشید بهتر است، ترنچ کت و پالتوی خود را به رنگ خنثی نپوشید. یک کت رنگارنگ به اندازه یک کت با رنگ نود برای شما کاربرد دارد و می‌تواند به همان اندازه دوام بیاورد. به سراغ رنگی بروید که دوست دارید و می‌دانید نسبت به پوشیدن آن پایبند هستید.
در واقع از پالت رنگ‌هایی که امسال در قسمت بارانی‌ها و پالتوها مورد توجه علاقمندان قرار گرفت. رنگ‌های روشن‌ آبی، بنفش، قرمز، زرد و سبز، رنگ‌هایی در تناژ ‌خود فصل پاییز و زمستان در سبک‌های مختلف طراحی و ارائه شده‌اند. برای مثال گوچی یک ترنچ کت زرد ارائه داد، در حالی که الکساندر مک کوین یک ترنچ کت مشکی با تور های سفید را به نمایش گذاشت.

از آن‌جایی که کت‌های بارانی اورسایز ترند هستند، تن‌خور آزاد و کژوال آن، استایل شما را مدرن و ترندی نشان می‌دهد. حتی شما با یک دکمه، فرم یقه‌ی آن را می‌توانید تغییر دهید؛ با ترنچ کت یقه ایستاده لوک متفاوتی را رقم بزنید. با شلوار جین راسته یا مام فیت و یک جفت کتونی سفید یا بوت دکتر مارتینز یک استایل راحت و خاص داشته باشید.

استایل ترنچ کت با رنگ‌های شاد و جسورانه
استایل ترنچ کت با رنگ‌های شاد و جسورانه

ترنچ کت‌های براق و کمی درخشان

کت‌های لاکی براق (پارچه چرم ورنی) در این فصل در پایتخت‌های مد دیده می‌شدند. مدل‌های مشکی، قرمز و طرح‌دار چشم نواز از محبوب‌ترین‌ها بودند. چرم براق و فلزگونه که یکی دیگر از لوک‌های ۲۰۲۱ که دنیای مد و استایل را در برگرفت و بر تن مدل‌ها به زیبایی به نمایش داده شد. شما می توانید از شومیز سفید برای استایل این ترنچ کت‌های چرم به همراه لگینگ و بوت‌های چرم مات یک استایل شیک و کلاسیک را برای خودتان رقم بزنید و بدرخشید.

استایل ترنچ کت براق و درخشان، آیتم ترندی
استایل ترنچ کت براق و درخشان، آیتم ترندی

کت‌های چرم و شیک نمادی از شخصیت جذاب شما

در این فصل، شخصیت “Matrix” درونی‌تان را در یک کت چرمی بلند به نمایش بگذارید. امسال وقت آن است که به جای انتخاب کت کوتاه موتورسواری چرمی، ترنچ کت خود را از این جنس انتخاب کنید. همچنین با توجه به این که امسال لوک‌‌های سرتاپا چرم یکی از ترندهای زمستانه بوده است، برای بارانی از چرم مصنوعی شبیه پوست تمساح به رنگ آجری و یا سبز یشمی در کنار رنگ‌های سرد محیط حال و هوای خاصی الهام بگیرید. به راحتی می‌توانید با شلوار چرمی و کلاه و شال پشمی شیک ست کنید.

استایل زمستانه کت بلند چرمی
استایل زمستانه کت بلند چرمی

ترنچ کت‌های بیسیک با رنگ‌های خنثی

تنوع زیادی در ترنچ کت وجود دارد، به علاوه راه‌های زیادی برای استایل کردن این آیتم می‌توان درنظر گرفت. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که سایر آیتم‌های استایل شما را تکمیل کند و با آن‌ها همخوانی داشته باشد. اگر کت خودتان را به رنگ خنثی انتخاب کنید، قطعا برای ست کردن می‌توانید آیتم‌های بیشتری از کمدتان را استفاده کنید. بارانی‌هایی که از بالا تا پایین از پارچه تک رنگ هستند و قسمت اضافی روی سینه از پارچه‌ای با رنگ تیره‌تر است طراحی‌های جدید برای پاییز و زمستان امسال است.

استایل کت بارانی خاکی و کت زمستانه بیسیک

ترندهای trench coat در کت‌واک‌های F/W 2022

برای امسال در ترند 2021-2022 طراحان، مدل‌های مختلفی را برای ترنچ کت‌ها طراحی کردند. به طور مثال؛ برند Gucci ،Louis Vuitton و Chloé ترکیب اصلی و غیرمعمولی را ارائه دادند. کت‌هایی به سبک جذب و آستین‌های حجیم، جیب‌های بزرگ و سجاف‌های نامتقارن با جزئیات چین‌دار به رنگ‌های بژ و قهوه‌ای و رنگ‌های کلاسیک را به نمایش گذاشتند. در برند MaxMara ،trench coat مشکی به زیبایی خودنمایی می‌کردند که این آیتم زیبا می‌تواند یار همیشگی شما در کمد لباستان قرار بگیرد.

ترنچ کت گوچی و لویی ویتون در کت‌واک 2022-2021

ترنچ‌ کت‌های ساده ترندی، استایل مینیمال و بیسیک برای طرفداران این سبک

اگر شما از سبک مینیمال پیروی می‌کنید، بدون توجه به ترندها توصیه‌ی من به شما انتخاب ترنچ کت ساده بدون جزئیات حجیم است. کتی به جنس جیر مصنوعی. برای مثال در رنگ خردلی یا خاکستری تیره بدون هزینه‌ی اضافی حس لوکس بودن را به شما می‌دهد. پالتوها و بارانی‌های راسته و بلند با طراحی ساختاری متناسب، ظاهری زنانه به استایل شما می‌افزاید. در عین سادگی، می‌توانید با شلوار جین راسته و کتونی چانکی اوت‌‌فیت جذاب‌تری داشته باشید. البته این زمستان برای داشتن ظاهری مدرن و متفاوت پوشیدن کت‌های بارانی با آستین حلقه‌ای را تجربه کنید. با پوشیدن یقه اسکی و یا ژاکت به همراه کتونی و شلوار جاگر یک استایل راحت و منحصربفرد داشته باشید. ناگفته نماند که این مدل از کت‌های بدون آستین قطعا در فصل بهار هم به کارتان می‌آید.
اگر به دنبال یک گزینه رسمی‌تر هستید، مدل بیسیک trench coat، مدلی به نام Fog London درنظر بگیرید. این کت زمستانه به ظاهر شما ظرافت می‌بخشد؛ دارای سرشانه‌های کلاسیک، جیب‌های شیب‌دار و کمربند است که لباس‌های غیررسمی شما را زیباتر جلوه می‌دهد. برخی دیگر از این کت‌ها بر روی خود جیب‌های بزرگ و کاربردی، به همراه یقه ایستاده دارند که ظاهری نظامی و درعین حال شیک به شما می‌دهد. بسته به سلیقه خودتان دکمه را باز بگذارید یا ببندید می‌توانید با یقه اسکی یا بلوز بافت ظریف به همراه شلوار جین یا پشمی استایل کژوال و رسمی داشته باشید.

استایل ترنچ کت دارای پترن و طرح‌دار

اگر عاشق چاپ و پترن هستید، از طرفی می‌خواهید طرحی باشد که در همه جا برای شما کاربرد داشته باشد. به گونه‌ای انتخاب کنید که در حاشیه‌ی کت شما پترن چهارخونه یا راه‌راه در ترکیب با رنگ‌های خاکی یا طوسی باشد تا لوک متفاوت و cool را به همراه جین مام استایل و بوی فرند ایجاد کند. اگر اغلب استایل کژوال و راحت دارید، trench coat کوتاه را انتخاب کنید و با chunky boot و یا آل‌استار ساق‌دار ست کنید از پوشیدن پالتو‌های چهارخونه کلاسیک بر روی کت‌وشلوار برای اوت‌فیت زمستانه خود غافل نشوید.
برای مراسم خاص شبانه و مهمانی یک بارانی کلاسیک را فراموش نکنید، سراغ کتی با بلندی تا نوک پا بروید. به راحتی می‌توانید بر روی پیراهن‌های کوتاه و میدی خود بپوشید. در این موقعیت‌ها به جای انتخاب پارچه‌ی طرح‌دار برای ترنچ کت خود، آستری آن را از پارچه‌ای با پترن متفاوت، مثل پلنگی، چهارخونه و گورخری متناسب با رنگ اصلی کت بپوشید.
یک ترنچ کت قرمز براق به عنوان یک آیتم جسورانه در ظاهر شما عمل می‌کند. کمی زرق و برق به اوت‌فیت تک رنگ مشکی خود اضافه کنید و کت چرم ورنی بپوشید؛ در این لباس نمادین احساس قدرت کنید. ست کردن کت‌های بارانی و بوت‌های بلند سبکی رمانتیک را به نمایش بگذارید.

لوک‌های مختلف با ترنچ کت‌ و پالتوهای زمستانه

ترنچ کت مدل بارانی ممکن است که راحت‌ترین مانتوی روزمره نباشد، اما بسیار شیک و کلاسیک به نظر می‌رسد و همچنین پوششی عالی برای روزهای ابری و سرد زمستان خواهد بود. این مدل بارانی برای آب هوای خنک پاییزی مناسب است نوع دیگر این بارانی بدون آستین ترند جدید امسال در سال ۲۰۲۱/۲۰۲۲بود. شما می توانید برای این گزینه از یک لباس تنگ برای زیر آن استفاده کنید به همراه آیتم شلوارهای بلند گشاد و کفش پاشنه بلند زیبا بنظر برسید. این مدل سال‌ها در چرخه مد در حال تکرار است، حتما این مدل بارانی را در کمد لباستان جای بدهید.
پالتوهای بلند پشمی در زمستان بیشتر از هر جایی در بین استایل‌های خانم‌ها و آقایان نیویورکی طرفدار دارد. کت پشمی نه تنها از کت‌های پلی استر پایدارتر است، بلکه یکی از گرم ترین مدل‌های کت‌های زمستانی است که می‌توانید داشته باشید. ناگفته نماند، پشم به طور طبیعی ضد آب است. به این معنی که شما حتی اگر در شهر بارانی زندگی کنید، همچنان می‌توانید با این لباس زمستانه شیک به نظر برسید.
اما اگر برای روزهای بارانی پاییز و زمستان میخواهید آیتم سبک‌تر و راحت‌تری انتخاب کنید کت‌های بارانی‌ گزینه‌ی مناسبی هستند که یکی از کت‌های جدانشدنی از استایل لندنی‌هاست. البته خانم‌های لندنی ابتدا بعد از طراحی کت‌های بارانی خاکی و کرم رنگ به تن سربازان، این آیتم یار همیشگی روزهای بارانی آن‌ها شد.

پالتو و ترنچ کت شتری به همراه تی‌شرت بیسیک و جین بوی فرند

کت‌های بارانی خاکی و شتری رنگی بیسیک محسوب می‌شود؛ اگر در حال حاضر کت شتری ندارید، حتما این ترند همیشگی را به کمد زمستانه‌ی خود اضافه کنید. ست کردن با این آیتم کار چندان سختی نیست و شما کم‌ترین اشتباه را برای استایل کردن مرتکب می‌شوید. هنگام خرید یک کت شتری عالی، چند رنگ از تناژ مختلف را امتحان کنید تا رنگی را پیدا کنید که جلوه‌ی بهتری از رنگ پوست شما را نشان دهد. شما شگفت زده خواهید شد که چقدر تناژ روشن‌تر یا تیره‌تر می‌تواند تفاوت ایجاد کند.
امسال که بیشتر برندها برای طراحی کالکشن‌های خود از دهه‌ی 90 الهام گرفته‌اند؛ برای داشتن یک استایل کلاسیک دهه‌ی 90، یک کت شتری را با شلوار جین بوی فرند یا راسته و یک تیشرت آستین بلند مشکی ساده ست کردند. اگر می‌خواهید رنگ را چاشنی استایل‌تان کنید به جای رنگ مشکی، بلوز به رنگ زرشکی، آجری یا خردلی بپوشید. برای تکمیل ظاهر، عینک آفتابی بزرگ، جواهرات طلایی و چکمه‌های درشت مانند Dr Martens و Chunk boot را اضافه کنید.
اگر دوست دارید از ترندهای پاییز و زمستان 2021-2022 پیروی کنید و کت بارانی طبق مد روز بپوشید، از مدل‌های بلند و چرم رنگی انتخاب کنید. بارانی‌های چرمی امسال از رنگ مشکی و قهوه‌ای یک دست خارج شدند؛ هر رنگ تند و پاییزه‌ای که دوست دارید می‌توانید در استایل‌تان بپوشید. این مدل بارانی‌های ترندی را یا با شلوارهای چرمی یا با جین ست کنید.

استایل ترنچ کت شتری، تی‌شرت بیسیک و جین بوی فرند
استایل ترنچ کت شتری، تی‌شرت بیسیک و جین بوی فرند

پالتو پشمی و کت بارانی بر روی گرم‌کن (مثل بلوز و شلوار ست بافتنی…)

اگر برای استایل‌های زمستانه طرفدار استایل رسمی هستید، کت و شلوار به همراه پالتو پشمی انتخاب درستی است. پالتوهای بلند اورسایز بر روی یک کت‌وشلوار راه‌راه یا کت چهارخونه و شلوار ساده تکمیل کننده استایل رسمی شما به حساب می‌آید. برای شروع یک کت بلند مشکی یا خاکستری را بر روی شانه‌هایتان و استایل کت‌وشلوار امتحان کنید.
نکته کلیدی برای داشتن ظاهر شیک‌تر با این آیتم‌ها توجه به استایل مو و اکسسوری‌ها است. بهتر است موها را عقب بکشید و با یک کش براق دم اسبی ببندید. سپس اکسسوری‌های مانند عینک آفتابی مستطیلی، انگشتر رینگ طلایی و کیف دستی را اضافه کنید.

ست گرم‌کن و بارانی و پالتو برای استایل زمستان
ست گرم‌کن و بارانی و پالتو برای استایل زمستان

کت بارانی چهارخونه

بعضی از شما متناسب با کار و فعالیت‌های روزمره، داشتن یک استایل کژوال و راحت را به هرچیزی ترجیح می‌دهید. پس بهتر است زیر پالتو یا ترنچ کت خود یک ست ورزشی مانند هودی و لگینگ یا سوئتشرت و شلوار اسلش بپوشید. اینگونه دردسر ست کردن بلوز و شلوار را ندارید و در عین راحتی می‌توانید ظاهر شیک داشته باشید.
به طور مثال روی یک ست ورزشی مشکی راحتی برای یک روز سرد زمستانی، یک کت پشمی چهارخانه بپوشید. به همراه هودی ساده یا تیشرت آستین بلند و رنگ نود و شلوار جاگر برای ترکیب شدن با پالتوهای چهارخانه گزینه‌ی مناسب‌تری است. با این آیتم‌های می‌توانید اکسسوری‌های فانتزی‌تری انتخاب کنید. کیف‌های کمری و کفش‌های اسپرت یا اسنیکرزها، باندانا یا کلاه بیسبال و جوراب‌های ساق بلند رنگی بر روی شلوار لگینگ استایل زمستانه شما را کامل می‌کند.

ترنچ کت چهارخونه بر روی بلوز و لگینگ مشکی
ترنچ کت چهارخونه بر روی بلوز و لگینگ مشکی

ترنچ کت یا پالتو با پلیور بافت و کاردیگن و بوت

یکی دیگر از استایل‌هایی که در زمستان به شما توصیه می‌کنیم، لایه لایه پوشیدن آیتم‌هاست. همراه با پالتو پشمی یا ترنج کت بارانی اورسایز خود می‌توانید یک یقه اسکی، را در زیر وست یا ژاکت بافت بپوشید. ترکیب این آیتم‌ها در کنار شلوار جین راسته یا مام استایل و بوت‌های بنددار دکترماتینز بسیار مناسب است. حتی انتخاب کت بارانی، ژیله، شومیز و شلوار پشمی چهارخونه برای شما یک استایل لایه‌لایه کلاسیک و رسمی به همراه خواهد داشت.
آیتم‌های لایه‌ای در زیر پالتوی خود را یا هم تناژ با رنگ پالتو خودتان انتخاب کنید یا از ترکیب رنگ‌های متضاد لذت ببرید، مثل آبی و قهوه‌ای، صورتی و سبز. همچنین با بوت‌های بلند و کیف کوچک دستی ظاهری شیکی از خود به نمایش بگذارید.

استایل پالتو و بارانی با پلیور و بوت بلند
استایل پالتو و بارانی با پلیور و بوت بلند

کت بارانی، هودی یا بلوز سفید و جین راسته، یک استایل بیسیک

اگر می‌خواهید یک استایل باحال داشته باشید حتما بلوز دورس سفید و شلوار اسلوچی مشکی و پالتو یا کت بارانی شتری را با آل استارسفید امتحان کنید. پوشیدن یک کت پشمی اورسایز، یک تی‌شرت و شلوار جین کلاسیک را به سبک زمستانه Hailey Bieber فراموش نکنید. از ترکیب کردن تیشرت سفید، شلوار جین و بوت چانکی به همراه بارانی به رنگ نود غافل نشوید.
طرفداران سیلوئت‌های مینیمالیستی، استایل خود را با رنگ‌های خنثی مانند شتری، مشکی یا خاکستری روشن، همراه کنید تا اندام شما را متناسب نشان دهد. برای داشتن ظاهری جسورتر، کت بلند با الگوی برش‌دار مانند آنچه در باندهای Bottega Veneta ،Burberry ،Stella McCartney ،Miu Miu، با پترن تایپوگرافی انتخاب کنید. با بستن کمربند گره‌دار یا کمربند چرمی ضخیم، ظاهر خودتان را متفاوت کنید. سپس، از اکسسوری مانند یک کیف پافر مد روز اما جاودانه و گردنبندهای زنجیره‌ای چندلایه استفاده کنید تا به لباس ساده خود جلوه بیشتری بدهید.

استایل کژوال و شیک کت بارانی، هودی و جین راسته

پالتو پشمی و کتونی و شلوارهای پارچه‌ای

لباس‌های کار زمستانی شما امسال چندان مورد توجه قرار نگرفته است، پس چرا آنها را با لباس‌های غیررسمی که این روزها می‌پوشید ترکیب نکنید. ست کردن لباس‌های حرفه‌ای مانند کت و شلوار یا شلوار پسرانه با لباس‌های خیابانی غیررسمی یک ترند اصلی است. پالتو یا trench coat با شلوار پارچه‌ای چاکدار، تی‌شرت یا شومیز سفید و کتونی کلاسیک سفید امتحان کنید؛ مطمئن باشید ترکیب کژوال و شیکی را به نمایش می‌گذارید. برای داشتن استایل کمی رسمی‌ و کلاسیک پالتوی بلند پشمی خودتان را با شلوار چرمی، شومیز و Riding Boots یا بوت پاشنه مربعی بپوشید
برای یک لباس زمستانی آسان برای کار از خانه، یک کت بارانی کوتاه آستین کیمونو بر روی شلوار خط‌‌دار ست کنید. با کفش‌های کتانی سفید و جوراب‌های ساق‌دار ورزشی استایل را اسپرت و غیررسمی نگه دارید.

استایل زمستانه بارانی و شلوار پارچه‌ای چاک‌دار
استایل زمستانه بارانی و شلوار پارچه‌ای چاک‌دار

ترنچ کت و پیراهن‌های بافتنی

برای کسانی که کمی جسور هستند سعی کنید یکی از ترندهای زمستانی امسال را بپوشند: کت به عنوان لباس. مجموعه‌های پاییز/زمستان 2021 و 2022 طراحان، چندین کت چرمی، خزهای معمولی و کت‌های مینیمالیستی با الهام از ماتریکس را به نمایش گذاشتند که به‌عنوان لباس‌های زمستانی پوشیده می‌شدند.
یک راه آسان برای پوشیدن این ترند این است که یک کت پشمی بلند را روی یک لباس ژاکت بپوشید. بند کمر را ببندید یا یک کمربند چرمی به آن اضافه کنید تا زیر لباس بیرونی شما شکل بگیرد. برای تکمیل ظاهر، جوراب شلواری و نیم بوت مشکی اضافه کنید.

ترنچ کت بر روی پیراهن‌های بافتنی
ترنچ کت بر روی پیراهن‌های بافتنی

استایل مونوکروم با کت‌های زمستانه (ترنچ کت یا پالتو )

اگرچه لباس‌های تک رنگ ممکن است برای پوشیدن آن نیاز به کمی ریسک‌ داشته باشد، اما به‌طور شگفت‌انگیزی برای پالتوهای زمستانه به سادگی آیتم‌هایی از همان رنگ یا همان تناژ رنگی و voila را با هم ست کنید! اینگونه شما برای خود یک لباس مناسب و شیک خواهید داشت.
پیشنهاد می‌کنم با رنگ‌های نود و بیسیک مثل کرم و خاکستری شروع کنید تا قبل از استفاده از سایه‌های روشن‌تر، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. از اکسسوری‌های شیک مانند کلاه بیسبال و کفش‌های کتانی قدیمی استفاده کنید تا لباس بیش از حد خاص و شیک باشد.


منابع:

www.refinery29.com

www.vogue.co.uk

www.vogue.fr

www.stylist.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian