سریال‌های ترک در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی داشته اند و به همین واسطه، بازیگران ترکیه‌ای نیزز به محبوبیت بسیار زیادی در سراسر ذنیا و همچنبین کشور ما، ایران رسیده‌اند. همین محبوبیت بهانه‌ای شد تا به بررسی جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه بپردازیم.

چاعاتای اولوسوی

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

این بازیگر جذاب ترک با بازی در سریال فریحا، در سال 2011 دیده شد و پس از آن در سریال جزر و مد خوش درخشید. چاعاتی اولوسوی بارها به عنوان جذاب‌ترین بازیگر مرد ترکیه شناخته شده و امروزه نیز در سراسر جهان شناخته می‌شود. این بازیگر محبوب ترک، 30 ساله است.

کنان ایمیرزالی اوغلو

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ترکیه‌ای باشید حتما کنان ایمیرزالی اوغلو را می‌شناسید. او را می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین بازیگران ترک بدانیم که در عین محبوبیت، بسیار جذاب است. این بازیگر 47 ساله، با سریال محبوب ایزل در دنیا شناخته شد و بازی او مورد تایید قرار گرفت.حتما بخوانید…خوش‌استایل‌ترین زوج‌های تاریخ سینما؛ این زوج‌ها بی‌نظیرندخوش استایل‌ترین کاراکترها در سریال‌های ترکیخوش استایل ترین کاراکترها در سریال های کره ای

بوراک اوزچیویت

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

بوراک اوزچیویت در 24 دسامبر 1984 در استانبول متولد شد. او در سال 2005 به عنوان بهترین مدل ترکیه انتخاب شد و در سال 2007 مقام دوم مسابقات بهترین مدل جهان را از آن خود کرد. این بازیگر با سریال‌های چکاوک و عشق سیاه به محبوبیت بسیار زیادی رسید.

فورکان آندیچ

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

یکی دیگر از جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه، فورکان آندیچ است. فورکان آندیچ بازیگر 31 ساله ترکیه‌ای، بازی در سریال‌های ترک را از سال 2011 شروع کرد. اما می‌توان گفت که این بازیگر با سریال عروس‌های فراری دیده شد. بعد از آن در سریال‌های مختلفی از جمله انتقام شیرین و همه جا تو ایفای نقش کرد و به محبوبیتش در میان مردم افزود.

باریش آردوچ

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

ایفای نقش عُمَر در سریال عشق اجاره‌ای، اوج دیده شدن این بازیگر را رقم زد. این بازیگر تاکنون دو بار برنده جایزه پروانه طلایی شده است و یکی از محبوب‌ترین بازیگران ترکیه‌ای به حساب می‌آید. سریال کوزگون با بازی این بازیگر نیز به محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم دست یافت.

ابراهیم چلیککول

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

یکی دیگر از جذاب‌ترین بازیگران مرد ترک، ابراهیم چلیککول، بازیگر سریال عشق سیاه و سفید است. این بازیگر 39 ساله، پیشتر عضو تیم ملی بسکتبال جوانان بوده است. چلیککول پیش از بازیگری، به مدت چند سال در حوزه مدلینگ فعالیت می‌کرد و پس از آن محبوبیت زیادی یافت.

کیوانچ تاتلیتوع

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

تاتلیتوع را می‌توانیم شناخته شده‌ترین بازیگر مرد ترکیه، در سراسر جهان بدانیم. علت اصلی محبوبیت این بازیگر، ایفای نقش در سریال عشق ممنوع است. این بازیگر نیز بارها به عنوان جذاب‌ترین مرد ترکیه شناخته شده است. بازی در سریال کوزی گونی نیز محبوبیت او را بیشتر کرد.

جان یامان

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

این بازیگر ترک در سال‌های اخیر به محبوبیت بسیار زیادی رسیده و به عنوان یکی از جذاب‌ترین بازیگران ترکیه شناخته می‌شود. جان یامان در سال 2019 به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد. این بازیگر با سریال پرنده سحرخیز دیده شد و با سریال آقای اشتباه، محبوب‌تر شد.

آکین آکینوزو

جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه

آکین آکینوزو بازیگر ترک که با سریال هرجایی دیده شد و به محبوبیت بسیار زیاد در دنیا و در کشور ما رسید، یکی دیگر از جذاب‌ترین بازیگران مرد ترکیه به حساب می‌آید. این بازیگر برای بازی در سریال هرجایی جوایز زیادی را نیز به دست آورد و انتظار می‌رود که به زودی محبوب‌تر شود.

اگر طرفدار سریال‌های ترکی هم نباشیم دستکم درباره‌‎ی آنها زیاد شنیده‌ایم یا تصاویر بازیگرهایشان را زیاد دیده‌ایم. برنامه‌های ترکی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و هر روز به تعداد طرفداران آن اضافه می‌شود. حضور بازیگران با استعداد و خوش استایل در این سریال‌ها یکی از عواملی است که باعث افزایش طرفداران این سریال‌ها می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم با چند تا از جذاب‌ترین بازیگران مرد ترکیه آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

بوراک اوزچیویت(Burak özçivit)؛ بهترین مدل ترکیه

بوراک اوزچیویت در سال ۱۹۸۴ در استانبول به دنیا آمده است. در دانشگاه هنرهای زیبای مارمارا عکاسی خواند اما رشته‌اش را به صورت حرفه‌ای دنبال نکرد. این بازیگر جذاب قبل از اینکه به عنوان بازیگر شناخته شود به عنوان مدل فعالیت خودش را آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقه‌ی بهترین مدل ترکیه، شناخته شد و از طریق همان برنامه با آژانس‌های مدلینگ آشنا شد. البته در سال ۲۰۰۵ هم بار دیگر در همین مسابقه شرکت کرد و نفر اول مسابقه شد و همین راه او را برای شرکت در برنامه‌ی بهترین مدل دنیا سال ۲۰۰۵ هموار کرد. بوراک در آن برنامه هم درخشید و مقام دوم را کسب کرد.

از آنجاییکه سینمای ترکیه به افراد خوشتیپ علاقه‌ی زیادی دارد بعد از این همه موفقیت در زمینه‌ی مدلینگ امکان درخشیدن بوراک در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ترکیه هم فراهم شد. بسیاری از سریال‌های او در ایران شهرت دارند؛ مثل «حریم سلطان»، «چکاواک»، «عشق سیاه(اکیا)» و «موسس عثمان». البته بازی در این سریال‌ها تنها شهرت بیشتر را برای این بازیگر به همراه نداشتند بلکه او را با عشق زندگیش فخریه اوجن آشنا کردند. فخریه همبازی بوراک در سریال «چکاوک»(۲۰۱۳-۲۰۱۴) و فیلم سینمایی «عشق شبیه توست»(۲۰۱۵) بود که هر دو بسیار محبوب و مشهور بودند. بوراک و فخریه در مارس ۲۰۱۷ در کشور آلمان نامزد شدند و در همان سال در ترکیه ازدواج کردند. دو سال بعد فرزند آنها کاران به دنیا آمد.

انگین آکیورک (Engin Akyürek)؛ کم حاشیه و درخشان

حضور در یک مسابقه‌ی بازیگری به نام «ستارگاه ترکیه» در سال ۲۰۰۴ انگین آکیورک را که فارغ‌التحصیل رشته‌ی تاریخ بود وارد دنیای هنر و سینما کرد. انگین متولد سال ۱۹۸۱ در آنکاراست. پدرش کارمند دولت و مادرش خانه‌دار است. بعد از اتمام لیسانس در دانشگاه انگین که به بازیگری علاقه‌ی زیادی داشت در مسابقه‌ی ستارگان ترکیه نفر اول شد و به دلیل چهره‌ی جذابش در نظرسنجی‌ها به عنوان خوشتیپ‌ترین مرد جهان انتخاب شده است. انگین به دلیل شرکت در مسابقه‌ی تلویزیونی به سرعت وارد دنیای بازیگری شد. او بعد از مسابقه در سریال داماد خارجی بازی کرد و این آغاز یک شهرت تمام اعیار برای او بود.

در سال ۲۰۰۶ انگین در فیلم سینمایی «سرنوشت» ایفای نقش کرد. هرچند نقش جواد در این فیلم تنها ۱۵ دقیقه بود اما همین ۱۵ دقیقه دوجایزه‌ی مهم سینمای ترکیه STYAD و CASOD را در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ برای او به ارمغان آورد. انگین آکیورک شهرت خود در آسیا را به بازی در سریال محبوب «گناه فاطماگل چیه؟» مدیون است. این سریال بر اساس یک رمان به زبان ترکی ساخته شده است که به زبان‌های مختلف دوبله شده است.

بعد از این سریال شهرت انگین با بازی در سریال‌های «پول کثیف-عشق(لطیفه)» و «دختر سفیر» افزایش یافت تا جاییکه برای بازی در نقش کمیسر عمر دمیر نامزد دریافت جایزه‌ی معتبر امی در آمریکا شد. سریال «تا حد مرگ» هم از جمله کارهایی بود که در غرب بسیار مشهور شد و به جشنواره‌ی کن نیز راه پیدا کرد اما چون در ترکیه مورد استقبال نبود در ۱۳ قسمت به پایان رسید.

آکیورک زیاد اهل مصاحبه نیست و حاشیه‌های کمی برای او به وجود آمده است. در کنار بازیگری به نوشتن داستان کوتاه علاقه دارد و از غواصی نیز لذت می‌برد. او سعی می‌کند از جزییات زنگی شخصیش اطلاعات زیادی منتشر نشود و به همین دلیل روابط شخصی او چندان در رسانه‌ها بازتاب ندارد. او در سال ۲۰۱۱ با جانسو تسکین مدل ترک در رابطه بوده است و بعد از آن هم با تووانا ترکای و جانسو دره وارد رابطه شده است اما هیچ کدام به ازدواج ختم نشده‌اند.

کیوانچ تاتلیتوغ(Kıvanç Tatlıtuğ)؛ برد پیت خاورمیانه

مدلینگ، بازیگری و خوانندگی از آن دسته شغل‌هایی هستند که برای بسیاری از افراد در ترکیه و خیلی کشورهای دیگر در کنار هم رخ می‌دهند. کیوانچ تاتلیتوغ هم از آن دسته بازیگرانی است که پیش از حضور در سریال‌های ترکی بر روی ران‌وی‌ها قدم گذاشته است. او در سال ۱۹۸۳ در آدانا متولد شده است. شغل خانوادگی آنها نانوایی بوده است و مادر بزرگ پدریش مهاجر آلبانی بوده است.

کیوانچ در دبیرستان به عنوان بازیکن بسکتبال به خوبی درخشید تا جاییکه بعدا در تیم‌هایی مانند بشیکتاش و فنرباغچه به عنوان بازیکن آماتور فعالیت کرده است. اما زمانیکه مادر او عکس‌هایش را برای آژانس‌های استعدادیابی می‌فرستد مسیر زندگیش تغییر می‌کند. او خیلی سریع خودی در دنیای مد نشان داد، در سال ۲۰۰۲ به عنوان بهترین مدل مرد ترکیه انتخاب شد و بعد از آن به نمایندگی ترکیه عنوان بهترین مدل جهان را نیز کسب کرد. این جایزه پای او را به مهد مد جهان، پاریس، باز کرد. در سال ۲۰۰۵ زمانیکه در پاریس به طور حرفه‌ای مشغول مدلینگ بود برای بازی در سریال نور با او تماس گرفتند.

نور اولین سریال کیوانچ بود اما شهرت او در بازیگری با بازی در سریال «عشق ممنوع» سر به فلک کشید. بعد از پخش این سریال بسیاری در ایران او را با نام مهند می‌شناسند و سریال‌های «کوزی گونی» و «سعید و شورا» نیز او را مشهورتر و محبوب‌تر کردند. او برای بازی در این سریال‌ها جوایز زیادی کسب کرده است. از جمله جایزه‌ی پروانه‌ی طلایی بهترین بازیگر مرد و بازیگر مرد شیک‌پوش به انتخاب مجله‌ی Elle Style برای بازی در سریال عشق ممنوع. او همچنین در سریال‌های مشهوری مانند «حریم سلطان»، «فاطماگل» و «ازل» و فیلم سینمایی «رویای پروانه» ایفای نقش کرده است. سریال‌های او در کشورهای عربی طرفداران زیادی دارد و به نام برد پیت خاورمیانه شناخته می‌شود. او در ویدیو کلیپ‌های رولا سعد خواننده‌ی لبنانی نیز بازی کرده است.

این سوپر استار جزو بازیگران ترکی است که بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند. علاوه بر بازیگری او برای مدلینگ در تبلیغات زیادی نیز شرکت می‌کند. کیوانچ تاتلیتوغ در سال ۲۰۱۶ با مدل زیبای ترک باشاک دیزر ازدواج کرده است.

آراس بولوت اینملی(Aras Bulut İynemli)؛ از صنایع هوایی تا صنعت سینما

بازی در سریال مشهور «روزی روزگاری» سکوی پرتابی برای این بازیگر جوان بود. تا قبل از آن آراس بولوت اینملی تنها در یک فیلم کوتاه و چند تیزر تبلیغاتی بازی کرده بود، هرچند در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده بود. برادر او اورچون بازیگر و نویسنده و خواهرش یشیم خواننده هستند. او در سال ۱۹۹۰ در استانبول به دنیا آمده است و در دانشگاه مهندسی صنایع هوایی خوانده است. تحصیل در دانشگاه برای آراس آنقدر مهم بوده که برای این موضوع، بازیگری را کنار گذاشته تا تحصیلاتش را به اتمام برساند اما بعد از اتمام دانشگاه دوباره به بازیگری روی آورده است.

بازی در «روزی روزگاری» جوایز زیادی را برای آراس اینملی به همراه داشت و باعث شد کاملا شناخته شود. بعد از آن در سریال‌هایی مانند «حریم سلطان»، «نفوذی»، «گودال» و «تصادف» و چند فیلم سینمایی به نام‌های «محمود و مریم» و «آیا همه راست می‌گویند» ایفای نقش کرده است. همگی آنها فیلم‌های محبوب و مشهوری از کار در آمده‌اند.

در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ آراس با اولین لوینلر بازیگر رابطه داشت اما رابطه‌ی آنها طولانی نشد و بعد از آن او و بیگه اونال از سال ۲۰۱۵ با هم در رابطه‌اند. او و بیگه در خلال سریال درام-عاشقانه‌ی مارال با هم آشنا شده‌اند. هرچند در بازه‌هایی خبر نامزدی و جدایی آنها به گوش رسید اما گویا رابطه‌ی آنها همچنان مانند قبل است.

کرم بورسین(Kerem Bürsin)؛ از آمریکا تا ترکیه

کرم بورسین متولد ۱۹۸۷ در استانبول است که به دلیل شغل پدرش از ۱۰ سالگی زندگی در کشورهای دیگر مانند اسکاتلند و اندونزی را تجربه کرده است و در ۱۲ سالگی به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرده‌اند. او در کالج امرسون در بوستون در رشته‌ی ارتباطات بازاریابی تحصیل کرده است.

او به دلیل چهره و اندام متناسبی که دارد در بسیاری از تبلیغات ترک و آمریکایی بازی کرده است. او مدل برندهایی مانند اچ اند ام، ماوی و آندرآمور بوده است. او با بازی در یک فیلم سینمایی آمریکایی به نام «Sharktopus» مرزهای بازیگری خود را گسترده‌تر کرد اما شهرت او بیشتر برای بازی در سریال‌هایی مانند «در انتظار آفتاب» و «شهر تو را می‌خواند» است.

کرم از سال ۲۰۱۵ با بازیگر و مدل ترک سرنای ساریکایا در ارتباط بود اما ارتباط آنها چهار سال بیشتر دوام نداشت. هنگام بازی در سریال «تو صدایم بزن» با هانده ارچل آشنا شد و با هم رابطه‌ی عاشقانه‌ای را شروع کردند.

طی چند سال اخیر سریال‌های ترک بسیار محبوب شده‌اند و تماشاگران زیادی پیدا کرده‌اند در نتیجه بازیگران ترک هم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و ما سعی کردیم در این مطلب درباره‌ی ۵ تا از آنها صحبت کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

در یک نظرسنجی دیگر

با جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه ای آشنا شوید

بازیگران ترکیه به خاطر ظاهر خوبی که دارند، معمولاً افراد زیادی را به خود جذب می کنند و ظاهرشان باعث ایجاد درصد بالایی از موفقیت آن ها می شود. همانطور که می دانید زیبایی و جذابیت سلیقه ای بوده و نظر افراد درباره زیبایی یک چهره متفاوت است،

بوراک اوزچیویت

بوراک یکی از پرطرفدارترین بازیگر های ترکیه محسوب می شود که در 24 دسامبر سال 1984 به دنیا آمده و اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. او شغل خود را از اول به عنوان یک مدل شروع کرد و در سال 2003 با شرکت در مسابقه بهترین مدل ترکیه بهترین مدل در جهان شناخته شد و بعد از آن کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی شروع کرد.

سریال «منفی 18» اولین تجربه بازیگری بوراک بود، او در این سریال نقش یک مامور پلیس به نام مراد بازی می کرد. حریم سلطان از بهترین فیلم های بوراک محسوب می شود. او در سریال هایی که بازی کرده، همیشه بینندگان زیادی را به خودش جذب کرده است.

بوراک اوزچیویت

انگین آکیورک

انگین یکی از بهترین بازیگران ترکیه محسوب می شود که توجهات زیادی به او شده است. او در 12 اکتبر سال 1981 در آنکارا پایتخت ترکیه متولد شده و جذابیت صورت او بسیار بالاست و تحصیلات بالایی در زمینه بازیگری دارد.

انگین اکیورک در سال های دانشجویی، به استودیو تئاتر پیوست و به بازی در نمایشنامه های آماتور مشغول شد. در سال 2004 و دو سال پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، تصمیم گرفت در برنامه استعداد یابی ستاره ترکیه شرکت کند که نوعی رقابت تلویزیونی بود و در آنجا توانست در گروه بازیگری برنده شود.

او در مورد تاریخ زبانشناسی هم مطالعات زیادی داشته است و یکی از ستاره های سینمای ترکیه محسوب می شود.

انگین اکیورک

جان یامان

جان یامان در 8 نوامبر سال 1989 در شهر استانبول و در خانواده ای که ریشه آن ها در یوگسلاویاست متولد شد. او یک بازیگر ترکیه ای بسیار محبوب است که تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا و در سال 2012 در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ التحصیل شد.

جان یامان فعالیت حرفه ای خود را از سال 2014 شروع کرد و در سال 2018 و 2020 سریال های پرطرفداری را بازی کرد و اکنون هم در کانال های معروف ترکیه سریال دارد. ماه کامل جزو بهترین فیلم های جان یامان محسوب می شود.

جان یامان

کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ یکی از بهترین بازیگران ترکیه است که در 27 اکتبر سال 1983 متولد شده و او را به عنوان بهترین مدل جهان هم می شناسند. او توانست در رقابت مدل ها در سال 2002 اول شود و در سال 2005 اولین فعالیت بازیگری خود را شروع کرد.

اولین کار کیوانچ تاتلیتوغ در حرفه بازیگری، بازی در سریال «گوموش» و در نقش اصلی آن بود. او در سریال «کوزی گونی» جزو بازیگران نقش اصلی بود و بیش از 10 جایزه ارزشمند را به ارمغان آورد و دوباره در سال 2011 نیز به عنوان بهترین بازیگر مرد ترکیه انتخاب شد.

رویای پروانه، عشق ممنوع نیز از بهترین فیلم های این بازیگر محبوب ترک محسوب می شوند.این بازیگر ترکیه ای طرفداران بسیار زیادی را جذب می کند و سریال های زیادی در دست تولید دارد.

کیوانچ تاتلیتوغ

مراد ییلدریم

مراد یکی از بهترین بازیگران ترکیه ای است که در 13 آوریل سال 1979 متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه ترکیه است و سریال های زیبا و پرطرفدار بازی کرده است.

مراد ییلدیریم

باریش اوردوچ

باریش متولد 9 اکتبر سال 1987 در سوئیس است. این بازیگر ترکیه ای در سریال و فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده، البته در سوئیس بزرگ شده اما تصمیم گرفت به ترکیه برگردد و تحصیلاتش را در آنجا تکمیل کند.

باریش اردوچ

کرم بورسین

کرم یکی از جذاب ترین بازیگر های ترکیه است که در 4 ژوئن سال 1987 در استانبول متولد شده است. به خاطر شغل پدرش مجبور بودند که از همان دوران کودکی کشور زندگی خود را تغییر دهند.

او دبیرستان خود را در تگزاس به اتمام رساند تا اینکه برای دانشگاه به بوستون آمد و در رشته بازیگری تحصیل کرد. او با بازیگران بسیار معروف در ترکیه همبازی شده است.

کرم بورسین

بورا گولسوی

بورا یکی از موفق ترین بازیگران ترکیه ای متولد 22 فوریه سال 1982 در آنکارا است که در رشته معماری تحصیل کرده و در سال 2004 مدرک دکترای خود را از دانشگاه گرفته و اکنون هم در سریال های تلویزیونی معروفی بازی می کند.

بورا گولسوی در سال ٢004 برای اولین بار با فیلم کوتاه Trio به عرصه ی بازیگری قدم گذاشت و پس از آن، کارگردانی و بازیگری چند فیلم کوتاه را برعهده گرفت. بورا گولسوی با بازی در سریال «کوزی گونی» در نقش «گونی» به شهرت رسید.کوزی گونی، فاطماگل از بهترین فیلم های اوهستند.

بورا گولسوی

کنعان ایمیرزالی اوغلو

کنعان جزء جذاب ترین بازیگران ترکیه و متولد 18 ژوئن سال 1974 در روستای اوچم آنکارا است که ظاهر بسیار خوبی دارد. او به خاطر چهره و اندام مطلوبش وارد دنیای مد شد و اولین بار با بازی در سریال «دل دیوانه» وارد تلویزیون شد.

او در فیلم های مختلفی بازی کرده است و مخاطبان بسیار زیادی دارد و اکنون هم جزء جذاب ترین ها و محبوب ترین ها محسوب می شود. ایزل از بهترین فیلم های این بازیگر محبوب ترک محسوب می شود.

کنعان ایمیرزالی اوغلو

چاعاتای اولوسوی

چاعاتای یکی از بازیگران نامدار ترکیه محسوب می شود که 23 سپتامبر سال 1990 در محله باقرکوی، شهر استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یکی از جذابترین بازیگران ترکیه شناخته می شود که کیفیت کارش بسیار بالاست و معمولاً سریال هایی که بازی می کند؛ جزء سریال های خوب و محبوب هستند.

«چاعاتای اولوسوی» با بازی در سریال های تلویزیونی «محبوب» به سرعت بین مردم شهرت پیدا کرد. جزر ومد از بهترین فیلم های این بازیگر ترک محسوب می شود. او علاوه بر اینکه در ترکیه طرفدار دارد، بسیاری از مردم در کشورهای دیگر دنیا هم کارهای او را دنبال می کنند.

چاتای اولسوی

آکین آکینوزو

آکین یکی از جذاب ترین و موفق ترین بازیگر های ترکیه است که در سال 1990 در آنکارا متولد شد. او 180 سانتیمتر قد دارد و وزنش 70 کیلوگرم است و تحصیلات خود را در لس آنجلس کامل کرد و در زمینه بازیگری نیز تحصیل کرد.

آکین آکینوز

مهمت گونسور

مهمت گونسور یکی از بازیگران نامدار ترکیه محسوب می شود که متولد 8 مه 1975 در استانبول است. او ابتدا یک مهماندار و سپس یک مدل بود و بازیگری خود را با بازی در فیلم های ترکی، ایتالیایی و آمریکایی آغاز کرد.

استانبول سرخ از بهترین فیلم های او محسوب می شود. او در جشنواره ی بین المللی فیلم آنکارا در سال 1997 برندهٔ جایزه امیدبخش ترین بازیگر نقش اول مرد شد.

مهمت گونسور

بیرکان سوکولو

بیرکان از جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه محسوب می شود که در سال 1985 در استانبول متولد شده است. تحصیلات خود را هم در استانبول به اتمام رساند و 10 سال است که به صورت حرفه ای بسکتبال بازی می کند و در سال 2003 هم رتبه سوم را در بین بهترین مدل های ترکیه کسب کرد.

بیرکان سوکولو

بوراک دنیز

بوراک دنیز یکی دیگر از بازیگران جذاب و خوش قیافه ترکیه است که در 20 اکتبر سال 1989 در استانبول متولد شد و از دپارتمان هنری مدرک خود را گرفت.

بوراک دنیز

انگین اوزترک

انگین هم یکی دیگر از بازیگران جذاب ترکیه محسوب می شود که در 28 سپتامبر سال 1986 متولد شد و چهارمین فرزند خانواده شان است. او به تئاتر علاقه زیادی داشت، به همین دلیل در ازمیر در مدرسه هنر ثبت نام کرد. البته شغل های دیگری هم داشت اما در نهایت مسیرش را در بازیگری پیدا کرد.

انگین اوزترک

ازجان دنیز

ازجان یکی از با استعدادترین و جذاب ترین بازیگر های ترکیه محسوب می شود. نه تنها در ترکیه فیلم بازی می کند، بلکه خواننده، نویسنده و کارگردان موفق ترکی هم هست که در سال 1972 در آنکارا متولد شده.

او در دوران تحصیلش داستان های کوتاه زیادی داشت و به عنوان یک فرد آماتور در تئاترهای گروهی شرکت می کرد و کم کم خودش را در زمینه بازیگری ارتقا داد.

اوزجان دنیز

برک اوکتای

برک یکی از با استعدادترین بازیگر های ترکیه است. او متولد 28 اکتبر سال 1982 در آنکارا است. او هم بازیگر و هم مدل است و یکی از موفق ترین ها محسوب می شود که در تحصیلاتش هم همیشه نسبت به بقیه بهتر عمل می کرد.

برک اوکتای

تولگا ساریتاش

تولگا در استانبول متولد و بزرگ شده است. این بازیگر جذاب و موفق متولد 30 می سال 1991 و فارغ التحصیل در رشته تئاتر است و در زمینه موسیقی هم فعالیت هایی دارد و او را یکی از جذاب ترین های ترکیه می دانند.

او در سال 2009 وقتی 18 ساله بود با فیلم ابر سیاه جلوی دوربین رفت سپس سال 2011 با سریال نرو وارد قاب تلویزیون شد.

تولگا ساریتاش

تورگات تولگاهان ساییشمان

تورگات تولگاهان ساییشمان مدل و بازیگر معروف ترکیه ای است که متولد 17 دسامبر سال 1981 در استانبول ترکیه است. او فارغ التحصیل رشته ی مدیریت کسب و کار از دانشگاه دوئوش است که کار حرفه ای خود را به عنوان مدل آغاز کرد و در سال 2002 توانست در مسابقات بهترین مدل ترکیه، در جایگاه دوم قرار گیرد.

تورگات تولگاهان ساییشمان در فیلم سینمایی «هدف زندگی من» در سال 2008 بوده است.

تولگاهان ساییشمان

شوکرو اوزیلدیز

شوکرو یکی از زیبا ترین بازیگر های ترکیه بوده که در 18 فوریه سال 1988 در ایزمیر متولد شده است. مادرش اهل یونان و پدرش هم متعلق به دریای سیاه در ترکیه است و در زمینه مهندسی دریایی در استانبول تحصیل کرده و اکنون جزء جذاب ترین های ترکیه محسوب می شود.

شوکرواوزییلدیز

اونور تونا

اونور در 2 جولای سال 1985 در ترکیه متولد شده است. شغل مدلینگ را به مدت چهار سال در ایزمیر ادامه داد تا اینکه بعد از آن وارد حیطه بازیگری شد و در این زمینه هم خوش درخشید و اولین بار در سال 2011 سریال بازی کرد.

انور تونا

تانر اولمز

تانر در استانبول تحصیلاتش را به اتمام رساند. او مشغول فعالیت در زمینه تئاتر بود و بعد از آن وارد سریال ها و تبلیغات مختلف در تلویزیون ترکیه شد. او متولد 9 آگوست سال 1986 از در استانبول است.

تانر اولمز

هالیت ارگنچ (خالد ارگنچ پور)

هالیت ارگنچ متولد 30 آوریل 1970 در استانبول ترکیه می باشد. او یکی از خوش چهره ترین بازیگران ترک است که در سریال «حریم سلطان» در نقش محشتم سلطان یا «سلطان سلیمان» ایفای نقش کرده است.

این مرد کم موی خوش تیپ و خوش چهره به جز سریال حریم سلطان در سریال های هزار و یک شب، ظهور امپراتوری ها، عثمانی، پدرم و پسرم، وطنم تویی و بابل نیز نقش آفرینی کرده است او در سریال «هزار و یک شب» در مقابل همسر واقعی اش بازی کرد.

هالیت ارگنچ

ابراهیم چلیککول

ابراهیم متولد 14 فوریه سال 1982 در ازمیر است که با بازی در سریال ها و فیلم های ترکیه ای مثل «عشق سیاه و سفید » و « خانه تو سرنوشت توست» به شهرت رسید.

ابراهیم چلیککول

تقریبا دو سال است که یک مدل مشهور و محبوب است. پدرش عرب است. او در زمینه بسکتبال هم فعالیت های زیادی دارد.

جذابترین بازیگران مرد ترکیه ای بیوگرافی همراه با اینستاگرام

سریال های ترکیه در ایران از محبوبیت ویژه و بالای برخوردار هستند.سریال های که به صورت دوبله از شبکه های مختلف فارسی زبان پخش می شوند و مهمان هر شب خانه های خانواده های  ایرانی هستند.بازیگران این سریال ها در دنیا به خوبی شناخته شده هستند.در مطلب قبلی از بهترین بازیگران زن در ترکیه برای شما صحبت کردیم و اما حالا نوبت به برترین بازیگران مرد ترکیه میرسد در این مطلب جذاب در مورد جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه بخوانید. به نظر شما جذاب ترین , بهترین ,محبوب ترین بازیگر مرد ترکیه ای کیست؟البته قبل هر چیز بهتر است بدانید که این افراد صرفا بازیگر نبوده و مدل های شناخت شده ای در سطح بین اللملی هستند. با ما همراه باشید.

لطفا نظر خود را برای در آخر این مقاله ثبت کنید.

کیوانچ تاتلیتوغ (به : Kıvanç Tatlıtuğ) (متولد 5 آبان 1362) در شهر آدانا جنوب ترکیه در خانواده ای با  ۴ خواهر و برادر به دنیا آمده است.

کیوانچ در زبان ترکی به معنی افتخار، غرور و تاتلیتوغ از دو بخش «تاتلی» به معنی شیرین و «توغ» (نوعی نشان قدیمی ملی) تشکیل شده‌است. مادربزرگ او (از طرف پدری) مهاجری آلبانی به ترکیه است. مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است.کیوانچ تاتلیتوغ را بیشتر بخاطر ایفای نقش کوزی در سریال کوزی و گونی و بازی در سریال عشق ممنوع میشناسیم.

اگر طرفدار سریال‌های ترکی هم نباشیم دستکم درباره‌‎ی آنها زیاد شنیده‌ایم یا تصاویر بازیگرهایشان را زیاد دیده‌ایم. برنامه‌های ترکی نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند و هر روز به تعداد طرفداران آن اضافه می‌شود. حضور بازیگران با استعداد و خوش استایل در این سریال‌ها یکی از عواملی است که باعث افزایش طرفداران این سریال‌ها می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم با چند تا از جذاب‌ترین بازیگران مرد ترکیه آشنا شویم پس تا انتهای ویدیو/مقاله با ما همراه باشید.

بوراک اوزچیویت(Burak özçivit)؛ بهترین مدل ترکیه

بوراک اوزچیویت در سال 1984 در استانبول به دنیا آمده است. در دانشگاه هنرهای زیبای مارمارا عکاسی خواند اما رشته‌اش را به صورت حرفه‌ای دنبال نکرد. این بازیگر جذاب قبل از اینکه به عنوان بازیگر شناخته شود به عنوان مدل فعالیت خودش را آغاز کرد. او در سال 2003 با شرکت در مسابقه‌ی بهترین مدل ترکیه، شناخته شد و از طریق همان برنامه با آژانس‌های مدلینگ آشنا شد. البته در سال 2005 هم بار دیگر در همین مسابقه شرکت کرد و نفر اول مسابقه شد و همین راه او را برای شرکت در برنامه‌ی بهترین مدل دنیا سال 2005 هموار کرد. بوراک در آن برنامه هم درخشید و مقام دوم را کسب کرد.

از آنجاییکه سینمای ترکیه به افراد خوشتیپ علاقه‌ی زیادی دارد بعد از این همه موفقیت در زمینه‌ی مدلینگ امکان درخشیدن بوراک در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ترکیه هم فراهم شد. بسیاری از سریال‌های او در ایران شهرت دارند؛ مثل «حریم سلطان»، «چکاواک»، «عشق سیاه(اکیا)» و «موسس عثمان». البته بازی در این سریال‌ها تنها شهرت بیشتر را برای این بازیگر به همراه نداشتند بلکه او را با عشق زندگیش فخریه اوجن آشنا کردند. فخریه همبازی بوراک در سریال «چکاوک»(2013-2014) و فیلم سینمایی «عشق شبیه توست»(2015) بود که هر دو بسیار محبوب و مشهور بودند. بوراک و فخریه در مارس 2017 در کشور آلمان نامزد شدند و در همان سال در ترکیه ازدواج کردند. دو سال بعد فرزند آنها کاران به دنیا آمد.

انگین آکیورک (Engin Akyürek)؛ کم حاشیه و درخشان

حضور در یک مسابقه‌ی بازیگری به نام «ستارگاه ترکیه» در سال 2004 انگین آکیورک را که فارغ‌التحصیل رشته‌ی تاریخ بود وارد دنیای هنر و سینما کرد. انگین متولد سال 1981 در آنکاراست. پدرش کارمند دولت و مادرش خانه‌دار است. بعد از اتمام لیسانس در دانشگاه انگین که به بازیگری علاقه‌ی زیادی داشت در مسابقه‌ی ستارگان ترکیه نفر اول شد و به دلیل چهره‌ی جذابش در نظرسنجی‌ها به عنوان خوشتیپ‌ترین مرد جهان انتخاب شده است. انگین به دلیل شرکت در مسابقه‌ی تلویزیونی به سرعت وارد دنیای بازیگری شد. او بعد از مسابقه در سریال داماد خارجی بازی کرد و این آغاز یک شهرت تمام اعیار برای او بود.

در سال 2006 انگین در فیلم سینمایی «سرنوشت» ایفای نقش کرد. هرچند نقش جواد در این فیلم تنها 15 دقیقه بود اما همین 15 دقیقه دوجایزه‌ی مهم سینمای ترکیه STYAD و CASOD را در سال‌های 2006 و 2007 برای او به ارمغان آورد. انگین آکیورک شهرت خود در آسیا را به بازی در سریال محبوب «گناه فاطماگل چیه؟» مدیون است. این سریال بر اساس یک رمان به زبان ترکی ساخته شده است که به زبان‌های مختلف دوبله شده است.

بعد از این سریال شهرت انگین با بازی در سریال‌های «پول کثیف-عشق(لطیفه)» و «دختر سفیر» افزایش یافت تا جاییکه برای بازی در نقش کمیسر عمر دمیر نامزد دریافت جایزه‌ی معتبر امی در آمریکا شد. سریال «تا حد مرگ» هم از جمله کارهایی بود که در غرب بسیار مشهور شد و به جشنواره‌ی کن نیز راه پیدا کرد اما چون در ترکیه مورد استقبال نبود در 13 قسمت به پایان رسید.

آکیورک زیاد اهل مصاحبه نیست و حاشیه‌های کمی برای او به وجود آمده است. در کنار بازیگری به نوشتن داستان کوتاه علاقه دارد و از غواصی نیز لذت می‌برد. او سعی می‌کند از جزییات زنگی شخصیش اطلاعات زیادی منتشر نشود و به همین دلیل روابط شخصی او چندان در رسانه‌ها بازتاب ندارد. او در سال 2011 با جانسو تسکین مدل ترک در رابطه بوده است و بعد از آن هم با تووانا ترکای و جانسو دره وارد رابطه شده است اما هیچ کدام به ازدواج ختم نشده‌اند.

کیوانچ تاتلیتوغ(Kıvanç Tatlıtuğ)؛ برد پیت خاورمیانه

مدلینگ، بازیگری و خوانندگی از آن دسته شغل‌هایی هستند که برای بسیاری از افراد در ترکیه و خیلی کشورهای دیگر در کنار هم رخ می‌دهند. کیوانچ تاتلیتوغ هم از آن دسته بازیگرانی است که پیش از حضور در سریال‌های ترکی بر روی ران‌وی‌ها قدم گذاشته است. او در سال 1983 در آدانا متولد شده است. شغل خانوادگی آنها نانوایی بوده است و مادر بزرگ پدریش مهاجر آلبانی بوده است.

کیوانچ در دبیرستان به عنوان بازیکن بسکتبال به خوبی درخشید تا جاییکه بعدا در تیم‌هایی مانند بشیکتاش و فنرباغچه به عنوان بازیکن آماتور فعالیت کرده است. اما زمانیکه مادر او عکس‌هایش را برای آژانس‌های استعدادیابی می‌فرستد مسیر زندگیش تغییر می‌کند. او خیلی سریع خودی در دنیای مد نشان داد، در سال 2002 به عنوان بهترین مدل مرد ترکیه انتخاب شد و بعد از آن به نمایندگی ترکیه عنوان بهترین مدل جهان را نیز کسب کرد. این جایزه پای او را به مهد مد جهان، پاریس، باز کرد. در سال 2005 زمانیکه در پاریس به طور حرفه‌ای مشغول مدلینگ بود برای بازی در سریال نور با او تماس گرفتند.

نور اولین سریال کیوانچ بود اما شهرت او در بازیگری با بازی در سریال «عشق ممنوع» سر به فلک کشید. بعد از پخش این سریال بسیاری در ایران او را با نام مهند می‌شناسند و سریال‌های «کوزی گونی» و «سعید و شورا» نیز او را مشهورتر و محبوب‌تر کردند. او برای بازی در این سریال‌ها جوایز زیادی کسب کرده است. از جمله جایزه‌ی پروانه‌ی طلایی بهترین بازیگر مرد و بازیگر مرد شیک‌پوش به انتخاب مجله‌ی Elle Style برای بازی در سریال عشق ممنوع. او همچنین در سریال‌های مشهوری مانند «حریم سلطان»، «فاطماگل» و «ازل» و فیلم سینمایی «رویای پروانه» ایفای نقش کرده است. سریال‌های او در کشورهای عربی طرفداران زیادی دارد و به نام برد پیت خاورمیانه شناخته می‌شود. او در ویدیو کلیپ‌های رولا سعد خواننده‌ی لبنانی نیز بازی کرده است.

این سوپر استار جزو بازیگران ترکی است که بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند. علاوه بر بازیگری او برای مدلینگ در تبلیغات زیادی نیز شرکت می‌کند. کیوانچ تاتلیتوغ در سال 2016 با مدل زیبای ترک باشاک دیزر ازدواج کرده است.

آراس بولوت اینملی(Aras Bulut İynemli)؛ از صنایع هوایی تا صنعت سینما

بازی در سریال مشهور «روزی روزگاری» سکوی پرتابی برای این بازیگر جوان بود. تا قبل از آن آراس بولوت اینملی تنها در یک فیلم کوتاه و چند تیزر تبلیغاتی بازی کرده بود، هرچند در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده بود. برادر او اورچون بازیگر و نویسنده و خواهرش یشیم خواننده هستند. او در سال 1990 در استانبول به دنیا آمده است و در دانشگاه مهندسی صنایع هوایی خوانده است. تحصیل در دانشگاه برای آراس آنقدر مهم بوده که برای این موضوع، بازیگری را کنار گذاشته تا تحصیلاتش را به اتمام برساند اما بعد از اتمام دانشگاه دوباره به بازیگری روی آورده است.

بازی در «روزی روزگاری» جوایز زیادی را برای آراس اینملی به همراه داشت و باعث شد کاملا شناخته شود. بعد از آن در سریال‌هایی مانند «حریم سلطان»، «نفوذی»، «گودال» و «تصادف» و چند فیلم سینمایی به نام‌های «محمود و مریم» و «آیا همه راست می‌گویند» ایفای نقش کرده است. همگی آنها فیلم‌های محبوب و مشهوری از کار در آمده‌اند.

در سال‌های 2012 و 2013 آراس با اولین لوینلر بازیگر رابطه داشت اما رابطه‌ی آنها طولانی نشد و بعد از آن او و بیگه اونال از سال 2015 با هم در رابطه‌اند. او و بیگه در خلال سریال درام-عاشقانه‌ی مارال با هم آشنا شده‌اند. هرچند در بازه‌هایی خبر نامزدی و جدایی آنها به گوش رسید اما گویا رابطه‌ی آنها همچنان مانند قبل است.

کرم بورسین(Kerem Bürsin)؛ از آمریکا تا ترکیه

کرم بورسین متولد 1987 در استانبول است که به دلیل شغل پدرش از 10 سالگی زندگی در کشورهای دیگر مانند اسکاتلند و اندونزی را تجربه کرده است و در 12 سالگی به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کرده‌اند. او در کالج امرسون در بوستون در رشته‌ی ارتباطات بازاریابی تحصیل کرده است.

او به دلیل چهره و اندام متناسبی که دارد در بسیاری از تبلیغات ترک و آمریکایی بازی کرده است. او مدل برندهایی مانند اچ اند ام، ماوی و آندرآمور بوده است. او با بازی در یک فیلم سینمایی آمریکایی به نام «Sharktopus» مرزهای بازیگری خود را گسترده‌تر کرد اما شهرت او بیشتر برای بازی در سریال‌هایی مانند «در انتظار آفتاب» و «شهر تو را می‌خواند» است.

کرم از سال 2015 با بازیگر و مدل ترک سرنای ساریکایا در ارتباط بود اما ارتباط آنها چهار سال بیشتر دوام نداشت. هنگام بازی در سریال «تو صدایم بزن» با هانده ارچل آشنا شد و با هم رابطه‌ی عاشقانه‌ای را شروع کردند.

طی چند سال اخیر سریال‌های ترک بسیار محبوب شده‌اند و تماشاگران زیادی پیدا کرده‌اند در نتیجه بازیگران ترک هم طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و ما سعی کردیم در این مطلب درباره‌ی 5 تا از آنها صحبت کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

اینستاگرام کیوانچ تاتلیتوغ kivanctatlitug@

https://www.instagram.com/p/CMErifNAaSg/embed/?cr=1&v=12

بوراک اوزچیویت (به ترکی Burak Özçivit) (متولد 3 دی 1363) بازیگر و مدل که  بیشتر برای بازی در نقش‌هایش در چکاوک (۲۰۱۳) و عشق سیاه (۲۰۱۵) او را می شناسیم. وی در حال حاضر در سریال داستان تاریخی و ماجراجویی مؤسس عثمان (۲۰۱۹) در نقش  عثمان خان بازی می‌کند. بوراک اوزچیویت در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۷ در آلمان با فخریه اوجن یکی از زیباترین زن های دنیا نامزد کرد و در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷ در استانبول با او ازدواج کرد. فرزندشان به نام کاران در روز ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ متولد شد.

اینستاگرام بوراک اوزچیویت burakozcivit@

https://www.instagram.com/p/COH66nuFkdH/embed/?cr=1&v=12

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Kenan İmirzalıoğlu) (متولد ‏ 28 دی 1352) مدل ، هنرپیشه و مجری برنامه تلویزیونی اهل آنکارا ترکیه است.کنعان در روستای اوچم (Üçem) در حومه  آنکارا به دنیا آمد. او تا سن ۱۲ سالگی تحصیلات ابتدایی را در روستای خود به اتمام رسانده و برای ادامه تحصیلات متوسطه به آنکارا سفر می کند.بیشتر او را برای بازی در سریال ایزل در کنار جانسو دره میشناسیم.سریال ایزل یکی از محبوبترین سریال های ترکی در دنیا محسوب می شود.

اینستاگرام کنعان ایمیرزالی‌اوغلو official_kenanimirzalioglu@

https://www.instagram.com/p/CFhtQhoJIcT/embed/?cr=1&v=12

انگین آکیورک (ترکی استانبولی: Engin Akyürek‎) (20 مهر 1360) در شهر آنکارا که بشتر او را با بازی در سریال های   فاطما گل و عشق پول سیاه و دختر سفیر می شناسیم.پدرش کارمند دولت و مادرش خانه‌دار است او یک برادر کوچکتر از خودش به نام ارن دارد.

اینستاگرام انگین آکیورکenginakyurek@

https://www.instagram.com/p/CNjpHckltj7/embed/?cr=1&v=12

گوکهان آلکان (Gökhan alkan )(متولد 17 آذر 1366) در استانبول  از جمله آثار معروف او می‌توان به سریال‌ دوستم داره، دوستم نداره(کپی شده از یک سریال کره ای) و سریال (ضربان قلب) اشاره کرد. گوکهان آلکان همچنین در سریال حریم سلطان محبوب ترین سریال ترکیه ای در دنیا  در نقش شاه طهماسب صفوی بازی کرد. وی در سریال سیب ممنوعه به عنوان بازیگر اصلی در اواخر فصل سوم به سریال اضافه شد و نقش کریم را بازی کرد.او با نسرین جوادزاده ازدواج کرده است.

اینستاگرام گوکهان آلکان gokhan_alkan@

https://www.instagram.com/p/CLOkW38FRwI/embed/?cr=1&v=12

انگین اوزترک (ترکی استانبولی: Engin Ozturk‎)(متولد۲۸  6 مهر 1365 ) در اسکی‌شهر ترکیه , وی فارغ‌التحصیل رشته هنر و تئاتر از دانشگاه حاجت تپه آنکارا است.

پدرش ترک‌تباری بلغاری و مادرش ترک‌نژادی با اصالت روم‌ایلی است انگین بازیگری را در سال ۲۰۱۰ با بازی در سریال فاطما گل آغاز نمود و خیلی زود به شهرت رسید و در سریال حریم سلطان ۲ به ایفای نقش پرداخت. انگین اوزترک در سریال قشر مرفه در نقش کرم ظاهر شد. وی‌ اکنون در سریال (خانه ای که در آن زاده شده ای تقدیر تو است) در کنار بازیگر دمت اوزدمیر مشغول به کار است.

اینستاگرام انگین اوزترکenginozturk@

https://www.instagram.com/p/CBkuEzRhzx9/embed/?cr=1&v=12

مورات اونالمیش (متولد 3 اردیبهشت 1360) در شهر کایسری ترکیه  که با بازی در سریال روزی روزگاری در چوکوروا با ایفای نقش دمیر یامان در کنار هلال آلتینبیلک به اوج محبوبیت رسید. او همسر بیرجه آکالای یکی از محبوب ترین بازیگران زن ترکیه ای بود که از هم جدا شدند.

اینستاگرام مورات اونالمیش mrtunlms@

https://www.instagram.com/p/CNHs37_luxl/embed/?cr=1&v=12

کِرَم‌بورسین (ترکی استانبولی: Kerem Bürsin‎)(  متولد ۴ خرداد 1366  ) در استانبول ترکیه او را بیشتر بخاطر بازی در سریال شرافت می شناسیم. او رابطه های احساسی جنجالی داشته  سرنای ساریکایا اولین معشوقه وی بوده که بعد جدای از او وارد رابطه با هانده ارچل شده است.

اینستاگرام کِرَم‌بورسین thebursin@

https://www.instagram.com/p/Bw2UrOPg7gg/embed/?cr=1&v=12

آراس بولوت اینملی (به ترکی استانبولی: Aras Bulut İynemli( متولد  3 شهریور 1369 ) در شهر استانبول .او فرزند سوم خانواده  سواستپ بولوت اینملی و چنگیز بولوت اینملی می‌باشد. برادر بزرگتر او اورچون اینملی یک بازیگر و نویسنده و خواهر بزرگتر او یشیم اینملی یک خواننده می‌باشد.ما بیشتر او را با بازی در سریال خاطر انگیز روزی روزگاری کاپیتان علی می شناسیم.

اینستاگرام آراس بولوت اینملی iynemliarasbulut@

https://www.instagram.com/p/COSM8TqhO_7/embed/?cr=1&v=12

جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) (متولد 17 آبان 1368) در شهر استانبول، بازیگر، مدل و وکیل او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد. جان یامان مدت زیادی با دمت اوزدمیر در رابطه بود که ناگهان با خبرنگار ایتالیایی دیلتا لئوتا وارد رابطه شد.قرار بود این دو نفر ازدواج کنند که دیلتا لئوتا با رئیس باشگاه آس اس رم وارد رابطه شده است.

اینستاگرام جان یامان canyaman@

https://www.instagram.com/p/CMRqAKoh87r/embed/?cr=1&v=12

باریش آردوچ (ترکی استانبولی: Barış Arduç‎ )( 17 مهر 1366)  در شهر مونسترلینن کشور سوئیس. آردوچ دو بار برنده جایزه پروانه طلایی (۲۰۱۵ و ۲۰۱۶) است. او همچنین از ماه مه سال ۲۰۱۶، سفیر خیرخواهی برای انجمن زندگی بدون سرطان ترکیه شده است. بیشتر او را با بازی در سریال عشق اجاره‌ای در کنار الچین سانگو می شناسیم.

اینستاگرام باریش آردوچ arducbrs@

https://www.instagram.com/p/BsF1sQBlY5S/embed/?cr=1&v=12

اوغور گونش(به ترکی استانبولی Uğur Güneş)(متولد  19 آبان 1366) در شهر آنکارای ترکیه که با بازی در سریال روزی روزگاری در چوکوروا در کنار بازیگرانی همچون هلال آلتینبیلک,مورات اونالمیش, سلین گنچ,ملیکه ایپک یالووا در نقش ایلماز به شهرت و محبوبیت رسید.او هسر سابق ریحانه کانسو بوده آنها از هم جدا شده اند.

اینستاگرام اوغور گونشugurnesofficial@

https://www.instagram.com/p/CIi6hreHGKI/embed/?cr=1&v=12

بوراک دنیز (به ترکی استانبولی: Burak Deniz) (متولد 28 بهمن 1369) در شهر استانبول ترکیه و تنها فرزند خانواده که در کودکی پدر و مادرش از هم جدا شدند و سرپرستی او به مادرش سپرده شد.بوراک دنیز دو سال پیاپی نامزد جایزه پروانه طلایی ترکیه (جشنواره ای که با رای مردم برگزیدگان آن مشخص می‌شوند) شده است.

اینستاگرام بوراک دنیز _burakdeniz@

https://www.instagram.com/p/CJ6C9EfhNae/embed/?cr=1&v=12

برک اوکتای زاده(به ترکی استانبولی Berk Oktay) (۲۸   آبان 1361) در شهر آنکارا  که با بازی در فیلم های همچون کوچه های پشتی، جنگجو و سیب ممنوعه به شهرت رسیده است. او در سال ۲۰۱۶ با مروه شرابچی اوغلو ازدواج کرد اما آنها در سال ۲۰۲۰ به دلیل خشونت و خیانت برک به مروه از هم جدا شدند. برک اوکتای اکنون قرار است برای بار دوم با ییلدیز چاگری آتیکسوی ازدواج کند.

اینستاگرام برک اوکتای زاده brkokty23@

https://www.instagram.com/p/CIfTlbbHkmP/embed/?cr=1&v=12

انور تونا (انگلیسی: Onur Tuna‎)( متولد۲ ژوئیهٔ ۱۹۸۵ 12 خرداد 1364 ) در چناق‌قلعه ترکیه که با بازی در سریال سیب ممنوعه به شهرت رسید و در ادامه با بازی در سریال معجزه دکتر به محبوبیت رسید

اینستاگرام انور تونا onurtuna@

https://www.instagram.com/p/CL7s7rBBq7Y/embed/?cr=1&v=12

صالح بادمجی (به ترکی استانبولی: Salih Bademci)( 24 مرداد 1363) در شهر ازمیر ترکیه که با بازی در سریال روزی روزگاری و عشق اجاره ای به شهرت رسید. او در سال ۲۰۱۵ با ایمر اوزگان ازدواج کرد.

اینستاگرام صالح بادمجی bademcisalih@

https://www.instagram.com/p/CJeZCdUHsiM/embed/?cr=1&v=12

لطفا نظر خود را برای ارسال کنید.

نظرات (5)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian