تاریخ تولد: 10 ژوئن 1973

قد: 177 سانتی متر

سایز:18 

محل تولد: بریش گلباخ ، آلمان

ازدواج: ریک پیپینو میلیونر ایتالیایی (6 سپتامبر 1997- نوامبر 2002 )

(Seal  خواننده – 10 می 2005 که تا کنون دوام داشته)

هایدی کلوم و ریک پیپینو  شوهر اولش

هایدی کلوم و همسر اولش

هایدی کلوم و شوهرش سیل

هایدی کلوم و همسرش سیل

فرزند: اولین فرزند او لِنی متولد 5 می 2004  در نیویورک متولد شد. پدر لِنی که یک ایتالیایی است،  و یک راننده فرمول یک است. لِنی تنها فرزند Briatoreاست.

دختر هایدی کلوم و ریک پیپینو

فرزند اول هایدی کلوم

اولین فرزند سیل و هایدی که Henry Günther Ademola Dashtu Samuel نام دارد در لس آنجلس متولد شد. فرزند بعدی آنها Johan Riley Fyodor Taiwo Samuel در 22 نوامبر 2006 در لس آنجلس در ساعت 17:01 متولد شد.

هایدی کلوم و دومین فرزندش

حدود 2 ماه پیش هایدی کلوم چهارمین فرزند خود که دختر است به نام لو سامويل را نیز به دنیا آورد و بعد از آن دوباره به دنیای مد بازگشت و اعلام کرد دیگر قصد بچه دار شدن ندارد.

هایدی کلوم و چهارمین فرزندش

هایدی کلام در شهر بریش گلباخ شهر کوچکی در نزدیگی Cologne در آلمان به دنیا آمد. کارکردن به صورت یک مدل حرفه ای برای او به صورت کاملا اتفاقی بود.

هایدی کلوم

 او عکس هایش را برای یک مسابقه مدل که توسط Petra یک مجله برای زنان جوان است برگذار شده بود فرستاد، او مسابقه را برد و با Metropolitan که آژانس مدلینگ آلمان بود قرارداد بست.

هایدی کلوم

بعد از کارکردن در اروپا به عنوان یک مدل که موفقیت زیادی هم برای او داشت، او به امریکا رفت تا مدل بودن را در آنجا هم امتحان کند و موفقیت بیشتری به دست آورد.

افزایش روابط او با فروشگاه های زنجیره ای Victoria’s Secret (فروشگاه زنجیره ای فروش لباس زنانه در امریکا) باعث به اوج رسیدن او شد.او هم اکنون یکی از مدلهای گرانقیمت این کمپانی به شمار می‌رود.

هایدی کلوم در فشن شوی ویکتوریا سکرت در میدان تایمز نیویورک

در سال 1998 او برای تبلیغ لباس های شنای زنانه که سالانه برگذار می شد انتخاب شد و او را تبدیل به یکی از بهترین مدل های دنیا کرد. پس این موفقیت ها، صندل ها، عطر ها و جواهرات با امضای او به بازار آمدند.

مانند خیلی از مدل های دیگر، مخصوصا Famke Janssen، هایدی نیز به دنبال شغلی در هالیوود می گشت، او به طور مداوم در تلویزیون امریکا و آلمان ظاهر شد و نقش های کوچکی در فیلم های سینمایی داشت. از جمله فیلم موفق The Life and Death of Peter Sellers که زندگینامه Peter Sellers است و در سال 2004 ساخته شد. کلام با یک خواننده بریتانیایی به نام Seal در سال 2005 ازدواج کرد. در همین سال فرزنداولین او به دنیا آمد. او هم اکنون 4 فرزند دارد.

نکات جالب در مورد هایدی کلوم

او پاهای خود را به مبلغ 2 میلیون دلار بیمه کرده است.

او همیشه دندان های خود را که در بچگی افتاده اند در یک کیسه می گذارد و برای خوش یمنی آنها را با خود حمل می کند.

او می گوید: بلوند کردن مو ها مانند این است که آدم یک لامپ برای خودش بخرد.

او معتقد است که اگر به کسی لبخندی بزنی، لبخندی هم پس می گیری.

وقتی من به امریکا آمدم مردم به من کلوچه می گفتند، چون همیشه کلوچه می خوردم

این مادر و دختر، زیباترین مادر و دختر تاریخ هستند

هایدی کلوم، مدل، مجری تلویزیون، تهیه کننده و یک کارآفرین آلمانی – آمریکایی است. او زمانی که تنها ۲۴ سال داشت، تصویرش در سال ۱۹۹۸ روی جلد مجله Sports Illustrated Swimsuit Issue چاپ شد. هایدی اولین دختر آلمانی تبار بود که به جمع فرشتگان ویکتوریا سیکرت پیوست.  Sports Illustrated یک مجله آمریکایی است که در آن ورزشکاران و افراد مشهور در سراسر دنیا لباس شنا بر تن می‌کنند.

استایل هایدی و لنی کلوم

هایدی مسیر موفقی را در زمینه مادلینگ طی کرد و علاوه بر آن در تیزرهای تبلیغاتی شرکت‌های بزرگ دنیا مانند فلوکس واگن حضور داشت. همچنین به عنوان سفیر رسمی باربی در سال ۲۰۰۹انتخاب شد. تا جایی که مجله فوربس او را یکی از پردرآمدترین مدل‌ها معرفی کرد. کلوم کم کم به عنوان مجری و داور در برنامه‌های تلوزیونی از جمله شوی زنده استعدادیابی آمریکا شروع به فعالیت کرد. در نهایت هایدی در فیلم‌های زیادی از جمله The Devil wears Prada نقش آفرینی کرد.

در این مطلب قصد داریم شما را با جانشین هایدی کلوم، دختر ۱۸ ساله‌اش لنی کلوم و قاب‌های خیره کننده‌ای که آن‌ها در کنار یکدیگر رقم زدند، آشنا کنیم. اخیرا آن دو به همراه هم و با استایل‌های هماهنگ روی فرش قرمز و رویدادهای متفاوت ظاهر می‌شوند. از لباس‌های چرم گرفته تا مینی دِرِس‌ها را با هم ست می‌کنند.

مراسم یونیسف، جولای ۲۰۲۱

استایل هایدی و لنی کلوم

در این مراسم هایدی و دخترش هر دو لباس‌های براقی انتخاب کرده بودند. اما لباس‌ها رنگ متالیک متفاوتی داشتند. لنی پیراهن دکلته بلندی از برند ورساچه را بر تن داشت. لباس او از پارچه پولک دوزی شده به رنگ رزگلد بود. بالا تنه لباس دکلته بود و از وسط سینه باز شده بود. دامن لباس ساده و لَخت روی بدن نشسته بود. در حالی که هایدی پیراهنی از برند اِلی ساب را انتخاب کرده بود. جنس پارچه به صورت راه راه پولک دوزی شده با زمینه سفید بود.یک طرف لباس روی شانه قرار داشت و با مدل پفکی دوخته شده بود. دامن لباس به قدری بلند بود که مقداری از آن روی زمین افتاده بود. دامن لباس از همان سمت بند شانه از بالای ران چاک خورده بود و هایدی با یک کمربند تزئینی جلوه لباس را جذاب تر کرده بود.

استایل غیررسمی، ایتالیا

استایل هایدی و لنی کلوم

مادر و دختر این بار با لباس‌های جالب توجهی در ونیز دیده شدند. لنی و مادرش با لباس‌های طرح دار، موهای بلوند و نیم بوت شکار عکاسی پاپاراتزی‌ها شدند.  هایدی بلوزی ضخیم و پر نقش و نگار را با جین چهل تکه و بوت چانکی دکتر مارتنز ست کرده بود. این در حالی بود که کت جین ست شلوارش را به کمرش گره زده بود که یعنی هوا آنقدر هم سرد نیست. لنی هم با پیژامه و کانورس احساس راحتی داشت. انگار مادرش به زور او را از خواب باغ گل رز بیدار کرده بود.

اکران فیلم Jurassic World Dominion

استایل هایدی و لنی کلوم

هایدی در این مراسم با یک لباسی از طراحی‌های لوکس The Blonds با تصویر  الماس‌های میخی شکل به رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی چاپ شده بود. یقه لباس تا بالای ناف باز بود و بلندی لباس تا مچ پا می‌رسید. لنی هم لباس مشکی جذب پوشیده بود. او یک تاپ ساده مشکی را با یک شلوار کمر گنی مشگی که از بالا به شکل مورب بریدگی‌هایی ایجاد شده است. این استایل با یک کت نیم تنه و کیف کلاچ تکمیل شده بود.

پوشیدن ست چرم

استایل هایدی و لنی کلوم

جالب است که هایدی اینبار موهای چتری را کنار گذاشته و با میکاپ تند و تیزی ظاهر شده است. لباس تمام چرم مشکی او توسط Rick Owens، طراح آمریکایی مد است. یقه دکلته لباس به شکل Y و دامن لباس به حالت جذب دوخته شده است. از سوی دیگر لنی با موهای بسته، تاپ چرم بدون بند، دامن بلند پلنگی زرد و مشکی و با یک کمربند عریض شاهکار به نظر می‌رسد. تم این لباس با یک دستکش چربی تا بالای آرنج تکمیل شده است.

هفته مد نیویورک، سال 2022

در شروع هفته مد امسال در نیویورک هایدی و لنی هر دو لباس‌های کوتاه و درخشانی پوشیده بودند.  با اینکه هر کدام از آن‌ها به طور جداگانه وارد مراسم Daily Front Row’s Fashion Media Awards شدند، اما شباهت‌های ظاهری آن‌ دو انکارناپذیر است. پیراهن مینی هایدی کلوم را زهیر مراد طراحی کرده بود. لباس هایدی دارای آستین‌های بلند با نوارهای درخشان به رنگ‌های نقره‌‌ای، صورتی، سبز و آبی بوده و برشی در زیر سینه است. این استایل با کیف و صندل بندی صورتی جذاب‌تر شده است. از سوی دیگر مینی دِرِس لنی توسط طراح متفاوتی به نام مونیک لویلیر از جنس پولک‌های نقره‌ای دوخته شده است و با پاپیون صورتی تزئین شده است. وقتی از کلوم درباره پیروی دخترش لنی از او پرسیدند آیاشباهت عمدی بود؟ گفت:”او لباسش را دوست داشت و آن را پوشید.”

هفته مد میلان سال 2022

استایل هایدی و لنی کلوم

مادر و دختر پس از هفته مد نیویورک به هفته مد میلان رسیدند. هایدی  کت بلند تزئین شده با کریستال و نقش و نگارهای دست دوزس شده با زمینه سفید و یقه مشکی پوشیده بود و با بوت بلند و نوک تیز مشکی تا بالای ران را پوشانده بود. لنی هم طبق روال همیشگی تاپ دکلته را انتخاب کرد و آن را با یک شلوار گشاد چرم ست کرد. جای اکسسوری‌هایی نظیر گردنبند و انگشتر در این استایل خالی است.

استایل سیاه و سفید، میلان سال 2022

استایل هایدی و لنی کلوم

این قاب هم متعلق به زمان هفته مد میلان 2022 است. در حالی که هایدی یک پیرهن سفید با آستین ‌های پف آلود و گره زیر سینه را با دامن مشکی پوشیده است. لنی دخترش پوشیدن تاپ دکلته را کنار گذاشته و آن را با یک تاپ یقه اسکی و شورتک مشکی هماهنگ کرده است.

هایدی کلوم و همسر جدیدش

هایدی کلوم مدل آلمانی و یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت با مجری گری مجموعه project runway (یک برنامه استعداد یابی در حوزه مدلینگ ) و یکی از داوران مجموعه استعداد یابی با نام got talent  در سراسر جهان شناخته شد .البته فعالیت های اخیر او تنها نام او را سر زبان ها انداخت, عمده فعالیت او مدلینگ است هایدی این حرفه را  از سال 1992 با شرکت در یک مسابقه مدل سازی شروع کرد.

هایدی کلوم

این مسابقه که در کشور آلمان برگذار شد هایدی کلوم با 30000 دختر جوان و با انگیزه رقابت می کرد و توانست مبلغ 300,000 دلاری آن مسابقه را از آن خود کند.بعد از چند سال او به آمریکا رفت و در سال های بعد تبدیل به یک سوپر مدل معروف شد.

project runway  هایدی کلوم

هایدی کلوم Making the Cut

در سال 2017 خبری در رسانه ها منتشر شد که هایدی و تیم مگان قصد دارند مجموعه تلوزیونی project runway را به دلیل مشکلات بزرگی که با تهیه  کننده آن پیدا کرده اند  ترک کنند و یک مجموعه تلویزیونی جدید به نام Making the Cut  مربوط به دنیای مد و فشن را با همکاری هم بسازند.بالاخره چند وقت پیش هایدی کلوم با  ثبت صفحه رسمی مربوط به این برنامه تلوزیونی خبر داد که قرار است اولین قسمت این مجموعه تلوزیونی  در ماه مارس 2020 در شبکه های تلویونی پخش شود.

ازدواج جدید هایدی کلوم

هایدی کلوم برای اولین بار در سال 1997 با مدل موی مشهور  Ric Pipino رک پپهین ازدواج کرد.ولی این ازدواج زیاد دوام نیاورد و آنها در سال 2001 از هم جدا شده اند.

سه سال بعد هایدی با خواننده مشهور Seal ازدواج کرد.در سال 2017 کلوم 46 ساله رابطه عاشقانه ای با گیتاریست  29 ساله گروه توکیو هتل شروع کرد و یک سال بعد رسما نامزدی خود را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد.

در سال 2019 در یک مراسم با شکوه در کاپری ایتالیا با Tom Kaulitz ازدواج کرد.

ازدواج جدید هایدی کلوم

جدایی هایدی کلوم و سیل

هایدی و سیل در سال 2004 در لابی هتلی در شهر نیویورک یک دیگر را ملاقات کردند و بعد از چند ماه رابطه عاشقانه ازدواج کردند ولی این ازدواج تا سال 2014 بیشتر ادامه پیدا نکرد. بعدها هایدی  در مصاحبه ای عنوان کرد دلیل جدایی او از سیل عدم کنترل خشم سیل بوده که تاثیر منفی در تربیت فرزندان آنها داشته است.

هایدی کلوم

سیل مانند یک پدر معمولی نبود که صبح با کیف خود به سرکار برود و در زمان مشخص وقت شام به خانه بازگردد او سفر های زیادی داشت و من همزمان یک مادر و پدر بودم به همین دلیل ادامه این رابطه برای من امکان پذیر نبود.حاصل این ازدواج چهار فرزند به نام های  Helen, henry , Johan Lou بود.

ازدواج هایدی کلوم و seal

در سال 2017 اتفاق جالبی افتاد سیل بعنوان مهمان در برنامه گات تلنت شرکت کرد که در آن سال هایدی کلوم یکی از داوران مسابقه گات تلنت بود .که به همین علت  این برنامه در آن سال حاشیه های زیادی داشت .

هایدی کلوم
heidiKlum  seal

heidi klum seal

heidiKlum  seal

عکس هایدی کلوم

عکس هایدی کلوم

هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی در برنامه Germany’s Next Top Model

هایدی کلوم و  ژیزلی بینچنی در برنامه  Germany

همکاران سابق , هایدی کلوم (Heidi Klum) ۴۵ ساله  و ژیزلی بینچنی ( Gisele Bündchen) ۳۸ ساله دوباره با هم در یک برنامه تلوزیونی به نام Germany’s Next Top Mode همکاری می کنند.آنها در طول فیلمبرداری برنامه  انتخاب بهترین مدل آلمانی یک ویدیو کوتاه ضبط کرده اند.

هایدی کلوم و ژیزلی بینچنی

در این ویدیو هایدی می گوید : من نمیدانم دقیقا چند سال است که ژیزلی را میشناسم در پاسخ  ژیزلی

می گوید تقریبا ۱۹ یا ۲۰  سال که ما در کنار همدیگر هستیم. ما خانم های شلوغی هستیم , ما صاحب فرزند هستیم همیشه خوشحالم که هایدی کلوم را میبینم.هایدی افزود: ما قبلا دختران جوانی بودیم حالا زنانی قوی هستیم اما  هنوز می توانیم برنامه های سرگرم کننده تولید کنیم. 

ژیزلی کامنتی در پست اینستاگرام هایدی منتشر کرده : شما همیشه در بهترین حالت ممکنه هستید. این دو سوپر مدل و کارآفرین موفق اولین همکاری خود را با برند ویکتوریا سکرت شروع کردند.هایدی کلوم از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰ با ویکتوریا سکرت کار کرده و ژیزلی(gisele bündchen)  از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ عضو بهترین سوپر مدل های دنیا بوده است. هایدی کلوم و ژیزلی سال های زیادی است که تشکیل خانواده داده اند و صاحب فرزند هستند.هایدی از ازدواج قبلی خود با سل سه فرزند دارد و ژیزلی با تام بردی بازیکن اسبق فوتبال ازدواج کرده که حاصل ازدواج آنها دو فرزند است .

ثروت هایدی کلوم 90 میلیون دلار است

ثروت هایدی کلوم 90 میلیون دلار است

بعد از ازدواج جنجالی هایدی کلوم 46 ساله با  تام کاولیتز جوان حاشیه های این سوپر مدل آلمانی بیشتر از قبل شد .البته هایدی کلوم علاوه بر حاشیه های جنجالی که پیرامون زندگی او گفته می شود استعداد قابل تحسینی در دنیای تجارت و کسب درآمد دارد .طبق بررسی های مجلات مختلف ثروت او بین 75 تا 90 میلیون دلار تخمین زده می شود .

هایدی کلوم Heidi Klum

هایدی کلوم با قد 1.76 و اندام کشیده و صورت استخوانی خود در دنیای مد و فشن اگر یکتا نباشد به جرات می توان او را جز 10 مدل برتر تاریخ مدرن مد و فشن قرار بدهیم .با این استایل منحصرد بفرد این مدل آلمانی توانست در مدت 13 سالی که با شرکت ویکتوریا سکریت (Victoria’s Secrets) همکاری کرده و فقط برای مدلینگ لباس زنانه این شرکت  حدود 3,800,000 دلار درآمد کسب کند.

هایدی کلوم Heidi Klum

کلوم فعالیت حرفه ای خود را در سن 18 سالگی شروع کرد.او قبل از اینکه بعنوان مدل در مسابقات زیباترین زن آلمان شرکت کند قصد داشت بعنوان یک طراح مد فعالیت کند اگرچه بعدها با تولید برنامه Project Runway در این بخش نیز توانست تاثیر مهمی در صنعت مد داشته باشد .درآمد کلوم از این برنامه تلویزیونی که از شبکه فاکس آمریکا پخش می شود چیزی حدود 3,500,000 دلار در سال تخمین زده شده است.

فیلم های هایدی کلوم

فیلم های هایدی کلوم

با چنین موفقیت های بزرگی زیاد عجیب نبود که کلوم پیشنهاد های مختلفی برای بازی در فیلم های تجاری دریافت کند.اولین فیلم او Spin City with  Michael J. Fox بود که در سال 2001 در آن بازی حضور داشت. پروژه بعدی وی فیلم Blow Dry و Ella Enchanted یا طلسم الا در کنار ان هتوی و The Life and Death of Peter Sellers بوده است.در سال 2008 هایدی رسما شهروند آمریکا شد تا بتواند به بارک اوباما رای بدهد.

خانه هایدی کلوم

خانه هایدی کلوم

هایدی کلوم در سال 2013 این خانه 12300 متری با 8 اتاق خواب 10 حمام و سالن ورزش  به مبلغ 10 میلیون دلار از یک تهیه کننده آمریکایی خرید و تا هم اکنون در این خانه زندگی می کند.شما می توانید  جزییات بیشتری از خانه لوکس کلوم را در این لینک ببنید .

هایدی کلوم Heidi Klum

فعالیت های عمده Heidi Klum در تولید برنامه های تلویزیونی

1-Germany’s Next Top Model – (از سال 2006 تا کنون )
2- Project Runway (از سال 2004 تاکنون )
3- Victoria’s Secret Model (از سال 1999-2011)
4-America’s Got Talent (از سال 2013 تا کنون)

هایدی کلوم Heidi Klum مدل ویکترویا سکرت

اینستاگرام هایدی کلوم Heidi Klum

عکس هایدی کلوم

هایدی کلوم Heidi Klum

عکس هایدی کلوم

هایدی کلوم Heidi Klum

عکس هایدی کلوم

هایدی کلوم Heidi Klum

هایدی کلوم به ویروس کرونا مبتلا شد

هایدی کلوم  به ویروس کرونا مبتلا شد

خبری دیروز منتشر شد مبنی بر مبتلا شدن هایدی کلوم به بیماری کرونا که خیلی سریع در حال وایرال شدن است.اما هایدی کلوم گفته است که جواب آزمایش همسر او تام کائولیتز منفی بوده است.

هایدی کلوم

هایدی کلوم برای بیماری کرونا آزمایش داده و منتظر جواب آن است و این می تواند خبری خوبی باشد که شوهر او مبتلا نیست.

داور آمریکا گات تلنت در قرنطینه خانگی

داور برنامه و شو تلویزیونی آمریکا گات تلنت که خود را در قرنطینه خانگی حبس کرده  تا از شیوع بیماری کرونا جلوگیری کند اخباری خوبی در مورد خود و شوهرش در اینستاگرام منتشر کرد.

هایدی کلوم

او عکسی کارتونی در اینستاگرام خود منتشر کرده که کره زمین را بر روی تخت با ماسک نشان می دهد و باقی سیارات از پشت پنجره کلمه بزودی خوب شو را نگه داشته اند را نشان می دهد و هواداری از او پرسیده آیا جواب آزمایش شما منفی بوده است ؟ و او جواب داده به زودی…

در پیامی دیگر گفته است که تام خوب است و جواب او منفی بوده و جواب من هم پنجشنبه مشخص می شود. پیش از این او بارها اعلام کرده بود که مریض است و به دو پزشک مراجعه کرده اما قادر به انجام آزمایش کرونا نمی باشد.

هایدی کلوم و همسرش

در پیامی او اشاره کرده که شوهرش (kaulitz-getty) از سفر برگشته  و تمام هفته را بیمار بوده و از هم جدا زندگی کرده اند , من هم مثل همه شما در قرنطینه هستم تا این بیماری را شکسته بدهیم.خیلی دلم می خواهد او را در آغوش بگیرم اما کار درست را انجام می دهم و منتظر جواب آزمایش ها می مانم.

هایدی کلوم

در زمان عجیبی هستیم اما باید به حرف مقامات گوش بدهیم و شهروندانی مسئول پذیر باشیم تا از کسانی که دوستشان دارین محافظت کنیم و فاصله خود را حفظ کنیم مخصوصا زمانی که احساس مریضی می کنیم

هایدی کلوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian