شلوار بوت کات چیست؟ چطور آن را به‌درستی ست کنیم؟

شلوار بوت کات چیست؟
عکس از: Jeremy Moeller

دنیای مد همواره دچار تغییر و تحولات زیادی می‌شود و هر فصلی ترند جدید و مبتکرانه‌ای را به خود می‌بیند. در این میان، آیتم‌هایی هستند که در بازه‌های زمانی گوناگون محبوبیت‌شان بیش‌تر و کم‌تر می‌شود اما هیچ‌گاه به طور کامل صحنه را ترک نمی‌کنند. این آیتم‌ها به‌طور معمول دارای ماهیت کلاسیک هستند و همیشه و در هر زمان قابل استفاده‌اند. به همین دلیل هم اغلب ما حداقل یکی از آن‌ها را در کمدمان داریم. شلوار بوت کات هم یکی از آیتم‌های محبوبی است که در همین گروه جا دارد.

شلوار بوت کات چیست؟

شلوار بوت کات چیست؟
شلوار بوت کات یکی از محبوب‌ترین آیتم‌هایی است که سال‌هاست در کمد دوست‌داران مد دیده می‌شود.

شلوارهای بوت کات (Boot-Cut) یا بوت لگ (Boot-Leg) از مدل‌های محبوبی هستند که در قسمت کمر و زانو به صورت فیت و از زانو به پایین، خصوصا در قسمت ساق پا اندکی گشاد می‌شوند. همان‌طور که از اسم‌اش پیداست، میزان گشاد بودن دم‌پای این شلوار به اندازه‌ای است که برای پوشیدن بوت فضای کافی وجود داشته باشد. درواقع الگوی این آیتم نه به گشادی شلوار واید لگ و نه به‌اندازه شلوارهای اسکینی و راسته فیت است.

تاریخچه شلوار بوت کات چیست؟

تاریخچه شلوار بوت کات چیست؟
شلوار بوت کات، حدود صد و هشتاد سال قبل برای راحتی حال گاوچرانان و مزرعه‌داران آمریکایی ابداع شد تا بتوانند بوت مخصوص سوارکاری را به‌راحتی همراه با شلوار به‌پا کنند.

شلوار کاربردی بوت کات برای اولین بار با الهام گرفتن از شلوار ملوانان در دهه ۱۸۵۰ میلادی معرفی شد تا گاوچرانان (Cowboys) و مزرعه‌داران به راحتی بتوانند کفش محبوب و سنتی‌شان را به‌پا کرده و به امور روزانه رسیدگی کنند. در آن دوران، دوخت کمر فیت و دمپای نسبتا گشاد شلوار بوت کات این امکان را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کرد تا بتواند بوت محبوب‌اش را برای اسب‌سواری بپوشد. با گذشت حدود ۱۸۰ سال، هنوز که هنوز است از محبوبیت قابل توجه این شلوار کاسته نشده و همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد. گفتنی است در آن سال‌ها شلوارهای جین بوت کات به شکل گسترده‌ای مورد استفاده گاوچرانان قرار می‌گرفتند. ساختار، ماندگاری و کاربرد، سه عنصر کلیدی در محبوبیت و رواج چشمگیر این محصول بوده است.

تاریخچه شلوار بوت کات چیست؟
برند مشهور رنگرلر (Wrangler) یکی از نخستین تولیدکنندگان این نوع شلوار به حساب می‌آید.

با آغاز دوره جدید و گسترش راه‌آهن، قطارها جایگزین اسب‌ها شدند تا مسافران را به مقصدهای دور و نزدیک برسانند. به این ترتیب، تعداد بسیار زیادی از کابوی‌ها هم مهمیزهای‌شان را کنار گذاشتند و کم‌تر به پوشیدن این شلوار نیاز پیدا کردند. تا این‌که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ هالیوود در فیلم‌های وسترن و کلاسیک بار دیگر یاد و خاطره شلوار بوت کات را زنده کرد. از آن زمان به بعد، این آیتم دوباره جای خود را در کمد هواداران‌اش باز کرد و به یکی از آیتم‌های روزمره و کاربردی آن‌ها تبدیل شد. در واقع، مردم آمریکا که همیشه تشنه نوستالژی بوده‌اند به‌طور گسترده از این محصول استقبال کردند.

تاریخچه شلوار بوت کات چیست؟
در این تصویر جیمز دین را به همراه برخی دیگر از بازیگران هم عصر خودش می‌بینید که در حال بازی در فیلم Rebel Without a Cause شلوارهای بوت کات به‌تن کرده‌اند.

البته که ترندهای دنیای مد دائما در حال تغییرند و همین امر موجب می‌شود گاهی حضور برخی از آیتم‌ها در فهرست علاقه‌مندی‌های مصرف‌کنندگان کمرنگ‌تر شود. شلوار بوت کات هم یکی از همین آیتم‌هاست. با این تفاوت که این آیتم ویژگی‌های خاصی که دارد همواره بار دیگر راه خود را به فشن باز کرده است. به‌عنوان مثال، در دهه ۹۰ و ۲۰۰۰ میلادی، این مدل شلوار دوباره توجه‌ طراحان مد را به خود جلب کرد. این‌گونه بود که برندهایی چون دیزل، کلوین کلاین، ورساچه، دولچه اند گابانا و لیوایز نسخه‌های تازه‌ای از شلوار بوت کات را روانه بازار کردند. نکته قابل توجه در این دوره، تنوع بیش‌تر در جنس، رنگ و دوخت این محصول بود که مورد توجه بسیاری از سلبریتی‌ها و عموم مردم قرار گرفت. در چند سال اخیر نیز، شلوار بوت لگ جایگاه همیشگی خود را در دل مردم پیدا کرده است.

انواع مدل‌های شلوار بوت کات چیست؟

انواع مدل‌های شلوار بوت کات چیست؟
شلوار بوت کات بسته به نوع پارچه و الگوی دوخت دارای انواع مختلفی است که هر یک برای افراد، سلایق و موقعیت‌های به‌خصوصی طراحی شده‌اند.

• شلوار جین بوت کات

شلوار جین بوت کات

شلوار جین بوت کات از محبوب‌ترین مدل‌های این محصول است که به راحتی در استایل‌های مختلف، از رسمی گرفته تا غیررسمی و کژوال کاربرد دارد. برای مثال، می‌توانید آن را با کت بلیزر و پیراهن آکسفورد بپوشید و استایلی نسبتا رسمی داشته باشید. اگر به دنبال سبک غیر رسمی و کژوال‌تری هستید هم پیشنهاد می‌کنیم آن را با تی‌شرت، کراپ تاپ و دیگر انواع تاپ ست کنید.

• شلوار مجلسی بوت کات

شلوار مجلسی بوت کات

این نوع شلوار، بسته به نوع پارچه و دوخت آن می‌تواند در مراسم‌ گوناگون مثل دورهمی‌ها، میهمانی‌ها و حتی محیط کار هم مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع، کافی است به کژوال یا رسمی بودن موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید فکر کرده و شلوار محبوب‌تان را با آیتم‌های مناسبی ست کنید. شلوار مجلسی بوت کات معمولا با استفاده از پارچه‌های کرپ، لمه‌دار، پولک‌دوزی شده، ژاکارد و بسیاری انواع دیگر طراحی و به بازار عرضه می‌شود.

• جامپسوت بوت کات

جامپسوت بوت کات

جامپسوت از آیتم‌های کاربردی، شیک و پر طرفداری است که به آسانی با بسیاری از اکسسوری‌ها ست می‌شود. در این میان، جامپسوت‌های بوت کات از دوستداشتنی‌ترین آیتم‌هایی هستند که با پارچه‌های مختلف دوخته می‌شوند و در رویدادهای رسمی و غیررسمی قابل استفاده‌اند.

• شلوار یوگا و شلوار ورزشی بوت کات

شلوار یوگا و شلوار ورزشی بوت کات

شلوارهای ورزشی بوت کات همیشه ترندی بوده‌اند و در دنیای فشن جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند. در حال حاضر، بسیاری از سلبریتی‌های خوش‌پوش برای جلسات یوگا، پیاده‌روی و انواع ورزش‌ها از این مدل شلوار استفاده می‌کنند. نکته جالب این است که این روزها شلوار یوگا به یکی از آیتم‌های روزمره تبدیل شده است. بنابراین، بسیاری از افراد در زندگی روزانه و در گشت‌وگذارهای عادی‌شان هم این آیتم را به‌تن می‌کنند. این نوع شلوار بوت کات معمولا با استفاده از پارچه‌های کشی و پلی‌استر دوخته می‌شود.

انواع الگوهای شلوار بوت کات چیست؟

انواع الگوهای شلوار بوت کات چیست؟
هر یک از الگوهای شلوار بوت کات برای اندام خاصی طراحی شده‌اند.

• شلوار بوت کات فاق کوتاه

شلوار بوت کات فاق کوتاه

شلوار بوت کات در دهه‌های اول حضورش در دنیای مد با فاق کوتاه ارائه شد. این مدل شلوار بوت لگ به‌خصوص در دهه ۲۰۰۰ میلادی از محبوبیت زیادی برخوردار بود و از عناصر اصلی استایل Y2k (مدی پرزرق‌وبرق و مصرف‌گرا) به حساب می‌آمد. در مجموع، شلوارهای فاق کوتاه بیش‌تر مناسب افرادی هستند که از اندام کاملا فیت برخوردار بوده و در ناحیه شکم دارای هیچ اضافه وزنی نیستند.

• شلوار بوت کات فاق بلند

شلوار بوت کات فاق بلند

شلوارهای بوت کات فاق بلند معمولا اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهند و برجستگی‌های ناحیه پهلو و شکم را به‌خوبی استتار می‌کنند. شاید به همین دلایل است که شلوارهای فاق بلند فارغ از مدل‌شان از پر طرفدارترین گزینه‌ها به حساب می‌آیند.

• شلوار بوت کات با الگوی گشاد

شلوار بوت کات با الگوی گشاد

شلوار بوت کات با الگوی گشاد کمی فیت‌تر از شلوار واید است. با این حال، ساختار متفاوت این آیتم به اندازه‌ای است که آن را از شلوار بوت کات معمولی متمایز می‌کند.

• شلوار بوت کات کراپ شده

شلوار بوت کات کراپ شده

شلوار بوت کات معمولی دارای پاچه‌ها یا ساق بلندی است که بخشی از کفش‌تان را هم می‌پوشاند. اما شلوار بوت کات کراپ شده از قد کوتاه‌تری برخوردار است. به‌طوری که مچ و قوزک پای شما را معلوم می‌کند. این آیتم به‌راحتی با انواع صندل و اسنیکر استایل می‌شود. دمپای این نوع شلوار معمولا چرخ یا دوخته نمی‌شود. این امر، موجب ایجاد تنوع شده و ظاهر کژوال و بی‌آلایشی را برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند.

علت محبوبیت شلوار بوت کات چیست؟

علت محبوبیت شلوار بوت کات چیست؟

• برای همه افراد با هر اندامی مناسب است

برای همه افراد با هر اندامی مناسب است

سابینا سوکول(Sabina Socol) در استایل پاییزه خود از شلوار بوت-کات به زیبایی استفاده می‌کند./mojeh.com

طراحی و الگوی شلوار بوت کات به‌گونه‌ای است که با هر نوع اندامی تناسب دارد. دلیل‌اش هم این است که در هر صورت، قدتان را کشیده‌تر، برجستگی باسن را نمایان‌تر و انحنای کمر را واضح‌تر می‌کند. به این ترتیب، می‌تواند ظاهری جذاب و آراسته را برایتان ایجاد کند. در عین حال، همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم با پوشیدن شلوار بوت لگ فاق بلند شما به آسانی می‌توانید بخش قابل توجهی از برجستگی‌های نامطلوب در نواحی شکم و پهلوها را بپوشانید. در مجموع، با استفاده از این آیتم شما می‌توانید نقاط ضعف اندام‌تان را کم‌رنگ‌تر کرده و روی نقاط قوت‌تان تاکید بیش‌تری داشته باشید.

• با استایل‌های گوناگون به‌راحتی ست می‌شود

با استایل‌های گوناگون به‌راحتی ست می‌شود

شلوار بوت کات یک آیتم مینیمال، الگانت و کلاسیک است که ست کردن آن را با هر استایل و سلیقه‌ای امکان‌پذیر می‌کند. برای مثال، در رویدادهای رسمی کافی است این مدل شلوار را با کفش پاشنه‌دار و یک شومیز ابریشمی زیبا یا یک کت بلیزر خوش دوخت ست کنید. در حالت کژوال هم می‌توانید آیتم‌های ساده‌تری را با این شلوار همراه کرده و یک استایل راحت، منحر به‌فرد و شیک را تجربه کنید. با توجه به آن‌چه گفته شد، اصلا تعجبی ندارد که این آیتم در کمد هر فردی با هر نوع سلیقه‌ای پیدا می‌شود.

• شیک و در عین حال ساده است

شیک و در عین حال ساده است

بسیاری از ترندهای دنیای فشن، عموما برای همه افراد مناسب نبوده و پاسخگوی نیازهای‌شان نیستند. اما طراحی مینیمال، شیک و کاربردی شلوار بوت کات موجب می‌شود که با هر اندامی سازگاری داشته باشد و در عین سادگی، ظاهری جذاب برای مصرف‌کننده ایجاد کند.

• یک آیتم ماندگار است که مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید

یک آیتم ماندگار است که مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید

شلوار بوت کات به‌ویژه اگر با پارچه دنیم (Denim) یا جین دوخته شده باشد هرگز از صحنه مد خارج نمی‌شود. کافی است چند مدل شلوار بوت کات با پارچه‌های مختلف را در کمدتان داشته باشید تا سال‌ها از آن‌ها استفاده کرده و هر یک را با آیتم‌های متنوع بارها و بارها استایل کنید.

• در همه فصول و در هر شرایطی کاربرد دارد

در همه فصول و در هر شرایطی کاربرد دارد

همان‌طور که پیش‌تر هم گفتیم، شلوار بوت کات با استفاده از پارچه‌های گوناگونی دوخته می‌شود. بنابراین شما در هر فصلی از سال می‌توانید شلوار بوت لگ مناسبی را انتخاب کرده و بسته به موقعیت از آن استفاده کنید.

• دوباره ترند شده است

دوباره ترند شده است

برای افرادی که دوست دارند همیشه مطابق مد روز لباس بپوشند، خبر خوب این است که در سال ۲۰۲۳ میلادی هم شلوار بوت کات دوباره و قدرتمندتر از همیشه ترند شده و جای ثابتی را در دنیای فشن به خودش اختصاص داده است. بنابراین، اگر از دوست‌داران ترندها و مدهای تازه هستید خوب است به فکر تهیه مدل‌های مختلف شلوار بوت کات باشید.

روش‌های استایل کردن شلوار بوت کات چیست؟

روش‌های استایل کردن شلوار بوت کات چیست؟

• استایل مونو کروم را امتحان کنید

استایل مونو کروم را امتحان کنید

استایل مونوکروم یکی از سبک‌های پرطرفدار و خاص است که به‌ویژه افراد شیک‌پوش به آن علاقه دارند. شما به‌سادگی می‌توانید شلوار بوت کات محبوب‌تان را با تی‌شرت، شومیز، بلوز یقه اسکی و کیف و کفش هم‌رنگ ست کنید و جذاب‌تر از همیشه به‌نظر برسید.

• با بوت ست کنید

با بوت ست کنید

مگر می‌شود شلوار بوت کات را دوست داشته باشید و پوشیدن بوت‌های محبوب‌تان را فراموش کنید؟ حتی اگر درباره تاریخچه این شلوار آگاهی اندکی داشته باشید هم کافی است به اسم آن توجه کنید تا بدانید این شلوار و انواع بوت دوستان نمادین و جدایی‌ناپذیری هستند. ست کردن شلوار بوت کات با انواع بوت‌های چانکی، پلتفرم، Dr martens، Cowboy و غیره می‌تواند جلوه چشمگیری را در استایل‌تان ایجاد کند. گفتنی است این روزها بوت‌های اگز (Uggs) هم دوباره محبوبی‌شان را از سر گرفته‌اند. به همین دلیل، این روزها بسیاری از سلبریتی‌ها را می‌توان دید که شلوار بوت کات‌شان را با این نوع بوت استایل می‌کنند.

• آن را با کفش پاشنه‌دار بپوشید

آن را با کفش پاشنه‌دار بپوشید

ترکیب کفش‌های پاشنه بلند با شلوار بوت کات، ظاهری کشیده و خیره‌کننده ایجاد می‌کند. همچنین، به‌پا کردن کفش پاشنه‌دار به زیباترین شکل ممکن می‌تواند مشکل بلند بودن قد شلوار را برایتان حل کند.

• آن را با کت‌های بلند ست کنید

آن را با کت‌های بلند ست کنید

معدود آیتم‌هایی به اندازه شلوار بوت کات کلاسیک و همیشگی هستند. این شلوارها اگر با کت یا پالتوی بلند ست شوند می‌توانند ظاهری چشمگیر و خیره‌کننده را برایتان به‌وجود آورند. چنین پوشش‌های دراماتیکی می‌توانند گزینه مناسب و بسیار شیکی برای روزهای سرد سال باشند.

• آن را با کاردیگان بپوشید

آن را با کاردیگان بپوشید

اگر چه شلوار بوت کات می‌تواند انتخاب مناسبی برای مراسم و رویدادهای رسمی به حساب بیاید، اما هم‌زمان می‌تواند استایل کژوال و روزمره شما را هم به شکل چشمگیری متحول کند. در واقع، این موضوع به نحوه ست کردن این شلوار با آیتم‌های دیگری بستگی دارد. برای مثال، در بین ترندهای اخیر، کاردیگان‌ چانکی و رنگارنگ محبوبیت فراوانی داشته و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با شلوار بوت لگ و تجربه یک استایل کژوال بی‌نظیر باشد.

• پارچه‌های جین را با هم ترکیب کنید

پارچه‌های جین را با هم ترکیب کنید

یکی از ساده‌ترین و زیباترین روش‌های ست کردن شلوار بوت کات جین این است که آن را با دیگر آیتم‌های دنیم ترکیب کنید. در این میان، حتی تضاد رنگ این آیتم‌ها هم می‌تواند جالب به‌نظر برسد. برای مثال، می‌توانید شلوار بوت لگ محبوب‌تان را با یک پیراهن یا کت جین ست کرده و از این ترکیب فوق‌العاده لذت ببرید.

• شلوار وصله پینه‌دار را امتحان کنید

شلوار وصله پینه‌دار را امتحان کنید

تنوع مدل‌های شلوار بوت کات و جسارت در انتخابب استایل‌های مختلف همیشه جذابیت خاصی دارد. برای مثال، ترکیب شلوار بوت کات وصله پینه‌دار با کفش‌ لوفر (Loafer) می‌تواند استایل جذابی را برایتان ایجاد کند. پیشنهاد می‌کنیم این ترکیب را امتحان کنید.

• از سبک فرانسوی پیروی کنید

از سبک فرانسوی پیروی کنید

لباس پوشیدن به سبک فرانسوی یکی از شیک‌ترین روش‌ها برای استایل کردن است. این روش مینیمال، شیک و بی‌ادعا می‌تواند با انتخاب آیتم بوت کات و ست کردن آن با دیگر آیتم‌های جذاب انجام گیرد. برای این منظور، پیشنهاد می‌کنیم شلوار بوت کات محبو‌تان را با آیتم‌های ساده و اکسسوری‌های زیبا ست کنید و از استایل کژوال، شیک و فرانسوی خود لذت ببرید.

• آن را با ترنچ کت بپوشید

آن را با ترنچ کت بپوشید

ترکیب آیتم‌های کلاسیکی مانند ترنچ کت و شلوار بوت کات در همه دوران‌ها می‌تواند شیک و مثال‌زدنی باشد. شاید به همین دلیل است که بسیاری از سلبریتی‌های خوش‌پوش به استایل کردن این دو آیتم علاقه فراوانی دارند.

• انواع شومیز را امتحان کنید

انواع شومیز را امتحان کنید

بسته به سلیقه، فصل و موقعیت می‌توانید، شومیز مورد نظرتان را با شلوار بوت کات محبوب‌تان ست کنید. هر یک از شومیزهایی که از پارچه‌های لینن، ساتن، ابریشم، کتان و حریر برخوردارند می‌توانند ترکیب کلاسیک و خوشایندی را با شلوار بوت کات ایجاد کنند و استایل‌تان را ارتقا بخشند.

کدام سلبریتی‌ها به پوشیدن شلوار بوت کات علاقه دارند؟

• جسیکا آلبا

جسیکا آلبا

جسیکا آلبا(Jessica Alba) از بازیگران شیک‌پوشی است که به این مدل شلوار علاقه دارد و معمولا آن را با روش لایه لایه استایل می‌کند. شاید این روش اندکی ریسکی به‌نظر برسد. با این حال، این هنرمند مشهور با انتخاب آیتم‌های مدرن و مناسب از پس خطرات این کار برآمده است و همیشه زیبا بنظر می‌رسد.

• کندال جنر

کندال جنر

کندال جنر (Kendall Jenner) یکی از مدل‌های پرآوازه و ساده‌پوشی است که علاقه زیادی به شلوار بوت کات دارد. او در بسیاری از مواقع از انواع مدل‌های این آیتم برای ایجاد سبک فرانسوی کمک گرفته و آن را با بوت‌های مشکی نوک‌تیز، کت کلاسیک و شومیز سفید ست کرده است. به این ترتیب، می‌توان این استایل را یک سبک بیزنسی و شیک به حساب آورد.

• جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون(Jennifer Aniston) از طرفداران پر و پا قرص شلوارهای بوت کات به حساب می‌آید. علاقه این ستاره محبوب به این آیتم تا اندازه‌ای است که در تمام سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود و تا به امروز به‌صورت مرتب و همواره از این محصول استفاده کرده است. جنیفر هر لباسی را با اعتماد به‌نفس قابل تحسینی می‌پوشد. شلوار خوش‌فرم بوت کات هم از این قاعده مستثنا نیست. او با استفاده از رنگ‌های خنثی و ترکیب بلوز یقه اسکی، بوت پاشنه بلند نوک‌تیز و کت کراپ شده‌اش با شلوار بوت لگ کاملا خیره کننده به‌نظر می‌رسد.

• کیت ماس

کیت ماس

اگر قرار باشد در بین سلبریتی‌های صاحب سبک و پیشگامان حوزه فشن کسی را الگو قرار دهیم، آن فرد بی‌تردید کیت ماس (Kate Moss) خواهد بود. این سوپر مدل افسانه‌ای هنگامی که در سال ۲۰۲۲ میلادی و در هفته مد لندن برای حمایت از دخترش در برابر دوربین‌ها و دوست‌داران مد ظاهر شد، شلوار نوستالژیک بوت کات را به‌تن داشت. این شلوار با زیبایی هر چه تمام با شومیز سفید، کت آبی مخمل، چکمه‌های قهوه‌ای و کیف پوست ماری ست شده بود.

• کایا گربر

کایا گربر

در این تصویر، کایا گربر (Kaia Gerber)، مدل جوان و موفق با الگوبرداری از مادر سوپرمدل‌اش سیندی کرافورد (Cindy Crawford)، شلوار بوت کات برند سلین (Celine) را برای استایل جذاب و شیک‌اش برگزیده است. کایا با استفاده از کاردیگان وینتج، عینک ری‌بن، کیف دستی از برند لوکس سلین و بوت نوک‌تیز مشکی، استایل‌اش را شیک‌تر و جذاب‌تر از همیشه در معرض نمایش قرار داده است.

سخن آخر

چنانچه گفته شد، شلوار بوت کات آیتم کاربردی و شیکی است که در اغلب دوران‌ها مورد توجه بسیاری از دوست‌داران مد قرار گرفته‌ و حالا هم دوباره در فهرست ترندهای برتر سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است. خاص و در عین حال متفاوت بودن این محصول باعث شده که جایگاهی ثابت در دنیای مد داشته باشد. در این مطلب، برایتان گفتیم که شلوار بوت کات چیست؟ و تاریخچه، انواع مدل‌ها و روش ست کردن آن کدام است؟ نظر شما چیست؟ آیا شما هم شلوار بوت کات را دوست دارید؟ آیا با ترند شدن دوباره آن موافق هستید؟ این شلوار را با چه آیتم‌هایی ست می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌هایتان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian