اگرچه صنعت آرایش و زیبایی منحصرا برای زنان نیست، اما حرفه‌ی بیوتی بلاگر شدن به شدت به سمت زنان سوق داده شده است. بیوتی بلاگرها کسانی هستند که در مورد زیبایی، میکاپ و مراقبت‌های پوست و مو به تولید محتوا می‌پردازند. این افراد مدام سعی می‌کنند اطلاعات خود را در زمینه‌ی برندهای لوازم آرایش و انواع محصولات به روز نگه دارند تا نقد و بررسی محصولات را با دنبال کنندگان خود درمیان بگذارند. برخی از آن‌ها میکاپ آرتیست‌هایی هستند که در آرایش و گریم مهارت خوبی دارند و به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب فعالیت می‌کنند.
آن‌ها پس از کسب شهرت با شرکت‌های معروف تولید‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی قرارداد می‌‌بندند و به خاطر تبلیغات محصولات آن شرکت در قالب فیلم، مبالغ خوبی از برندها دریافت می‌کنند. البته اخیرا روند بازاریابی برای محصولات آرایشی درحال تغییر است و برندها سعی در جذب بلاگرهای زیبایی مرد در راستای کمپین‌های تبلیغاتی خود دارند. هرچند که تعداد آقایان علاقه‌مند به آرایش در مقایسه با همتایان زن خود هنوز کم هستند، اما پیش‌بینی می‌شود با تغییر ارزش‌ها و هنجارشکنی‌های دنیای امروز، تعداد علاقه‌مندان به این حرفه افزایش پیدا کند. 

بیوتی بلاگرهای مردانه در دنیای میکاپ و زیبایی

مردان گروه جدیدی هستند که در سال‌های اخیر در زمینه‌ی بلاگرهای زییایی شهرت جهانی پیدا کرده‌اند. البته در دنیای به اصطلاح آزادانه امروز آرایش کردن مردان هنوز چندان رایج نیست. اما بیوتی بلاگرهای مرد در سال 2014 برای مخاطبان جذاب‌تر هستند؛ قبل از این سال عده‌ی کمی از مردان در این عرصه‌ی کاری قدم گذاشته بودند. همچنین در سال‌های اخیر مخاطبان و عاشقان آرایشی، بیشتر در اینستا و یوتیوب به دنبال بلاگرهای مرد هستند و آن‌ها را مشتاقانه دنبال می‌کنند و حتی برندها به تاثیر آن‌های در فروش محصولاتشان پی برده‌اند.
البته ناگفته نماد که پذیرش چنین افرادی در جامعه و بین عموم هنوز صورت نگرفته است. به طور مثال برای مردان که در زمینه‌ی بلاگر زیبایی و آرایش قدم گذاشته‌اند، مسلما از جامعه‌ی مردان و شغل‌های دیگر ترد شده‌اند و حتی کار خود را از دست داده‌اند. اما در عوض شرکت‌های آمریکایی برای جبران چنین اتفاقاتی از این افراد از نظر مالی حمایت و سعی می‌کنند این تغییر فرهنگ را در بین مردم جا بیاندازند. چنین هنجارشکنی‌هایی ابتدا در ایلات متحده آمریکا آغاز شد و سپس توجه گسترده‌ای را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

بلاگرهای زیبایی مردان با میکاپ‌های منحصر به فرد

مردان جسور در دنیای میکاپ و زیبایی

بسیاری از آقایان به لوازم بهداشتی و مراقبت پوستی برای جلوگیری از پیری زودرس تمایل پیدا کرده‌اند؛ اما همچنان جسارت لازم را ندارند تا با یکدیگر در این مورد صحبت کنند. بیشتر اوقات از زیبایی پوستی و محصولات مراقبتی و استفاده از آن طفره می‌روند. اما وجود اینفلوئنسرهای زیبایی و میکاپ آرتیست‌های مرد جسور با آرایش‌های هنری و خیره‌کننده ثابت کردند که هیچ گونه محدودیتی برای این کار از نظر جنسیتی وجود ندارد. هرچند در دنیای آزاد و مدرن امروز هم هنوز به خوبی پذیرنده ندارند. اما فضای مجازی قدم خوبی برای شکستن تابوها و شکل گرفتن مفاهیم فراجنسیتی در این حرفه برای مردان خواهد بود؛ روزی همین جسارت آن‌ها مهر تایید عموم قرار خواهد گرفت.

بلاگرهای زیبایی و آرایشی مردانه با چه چالش‌هایی مواجه هستند؟

کسانی که به این شغل علاقه‌مند هستند باید همانند یک جنگجو عمل کنند؛ چون در عرصه‌ی هنر میکاپ و بیوتی بلاگر شدن باید نوآوری و خلاقیت در کار داشته باشند. آن‌ها باید بتوانند ببیندگان و طرفدارن زیادی را با محتوای خود تحت تاثیر قرار دهند. همچنین اینفلوئسرهای زیبایی مرد بسته به منطقه‌ی جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنند، با مشکلاتی همچون عدم پذیرش از جانب مخاطبان روبرو هستند.

این گروه از مردان در زمینه زیبایی چه در غرب و چه در آسیا و خاورمیانه به طور کامل متفاوت عمل می‌کنند و کم کم سعی دارند، در جوامع و فرهنگ همان منطقه جای بگیرند.
یکی از چالش‌های عمده‌ای که آقایان در این صنعت با آن روبه‌رو هستند، مقابله با باورهای غلط جامعه است. اگرچه پیشرفت‌های زیادی در تغییر نگرش‌ و ارزش‌ها و تشویق به فراگیری صورت گرفته است، اما هنوز راه طولانی برای از بین بردن قضاوت‌هایی که پیرامون اینفلونسرهای میکاپ و زیبایی مردانه وجود دارد، باقی مانده است.

برخی از مردم انجام چنین فعالیت‌هایی از طرف مردان را ناشی از اختلالات روانی و عدم هویت‌یابی جنسی فرد، یا حتی برای جلب توجه و جبران کمبودهایشان در کودکی تلقی می‌کنند. در صورتی که اگر دیدگاه‌های جنسیت‌زده را کنار بگذاریم، اینگونه تعبیر نخواهیم کرد.

یکی دیگر از چالش‌های برجسته کمبود محصولات خاص مردانه است. در حالی که لوازم‌های آرایش باید به گونه‌ای طراحی شوند که فراگیر باشند و ویژگی‌های خاص پوست آقایان را نیز در نظر بگیرند. مطالعات نشان داده است که تستوسترون مردان به طور متوسط پوست آن‌ها را 25 درصد ضخیم‌تر از زنان می‌کند و در کنار آن پوست مردان سموم بیشتری تولید می‌کند؛ در نتیجه آن را مستعد آکنه و چرب شدن می‌کند، درنتیجه نیاز به محصولات ویژه‌ای دارند.

هنگامی که صحبت از این تفاوت‌ها می‌شود، یک شکاف دانش واقعی از سوی مصرف‌کنندگان برای روتین‌های پوستی و لوازم آرایشی مناسب وجود دارد. بنابراین برندها برای جبران این خلاء محصولات مختص با ویژگی پوستی آقایان را باید ارتقا دهند.

لوازم آرایشی و مراقبتی مناسب با پوست آقایان

فرصت شغلی برای اینفلوئنسر زیبایی و آرایشی مردانه

یکی از تأثیرات مهمی که به ایجاد تغییرات مثبت در آرایش مردانه کمک می‌کند، رشد اینفلوئنسر مارکتینگ است. نتایج نظرسنجی از استراتژی تبلیغاتی برندها نشان داده بود که 75 درصد از آن‌ها در سال 2021 بودجه مستقلی برای اینفلوئنسرها اختصاص دادند. اعتماد و تعاملی که توسط اینفلوئنسرها با مشتریان برقرار می‌شود در تغییرات رفتار مصرفی آن‌ها تاثیر داشته است. با توجه آمار و ارقام، 67 درصد از علاقه‌مندان به زیبایی و میکاپ قبل از خرید به اینفلوئنسرها روی می‌آورند، پس برندها معتقدند با بها دادن به بلاگرهای مردانه می‌توانند برجنبه‌ی دیگر مخاطبان تاثیر بگذارند و در سلیقه‌ی آن‌ها تغییر ایجاد کنند. همین موضوع باعث می‌شود فرصت‌های شغلی حرفه‌ای برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

تاثیر یوتیوب در محبوبیت بیوتی بلاگرهای مرد

حرفه‌ی بلاگر زیبایی و آرایشی برای مردان پدیده‌ی جدیدی نیست. این حرفه از طریق ویدئوهای میکاپ زنانه در یوتیوب تکامل یافته است. در ابتدا اینفلوئنسرهای زیبایی مردانه یک پدیده گسترده نبودند، بلکه یک “خرده فرهنگ” در غالب ویدئوهایی از آرایش goths، تکنیک‌های حرفه‌ای مراقبت پوستی، آرایش هالوین و سبک‌های مختلف دیگر میکاپ و زیبایی توسط آقایان به حساب می‌آید. شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب در عادی‌سازی این موضوع بین عموم و معرفی این افراد به دنیای زیبایی و برندهای آرایشی نقش بسزایی داشت.
در ابتدا، بلاگرهای زیبایی مرد در میان جامعه LGBTQ محبوب و گسترده بودند. طبق برخی منابع، این گروه فقط در سال 2014 برای مخاطبان بیشتری محبوب شد. پیش از این، تنها چند کاربر مرد یوتیوب شجاعت کافی برای قرار دادن آموزش‌های خود را در یوتیوب داشتند. مردانی که آرایش می‌کردند را بیشتر با فرهنگ کوئین‌ها و ترنسجندر ربط می‌دادند. در صورتی که با ساخت و انتشار ویدئوهای حرفه‌ای میکاپ و همزمان معرفی محصولات، خود را به عنوان هنرمند مستقل معرفی و از جامعه رنگین کمانی جدا کردند.

تاثیر آقایان یوتیوبر در بلاگینگ محصولات زیبایی و هنر میکاپ

تغییر استراتژی‌های تبلیغاتی برندها، حمایت از اینفلوئنسرهای مردانه

مدیران برندهای آرایشی معتقد هستند؛ حتی قدم‌های کوچک می‌تواند شروع مناسبی برای تغییرات بزرگ جهت حمایت از اینفلوئنسرهای آرایشی مردانه باشد. به طور مثال رنگ بسته‌بندی محصولات لوازم آرایش مردانه را تنها به رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای یا خنثی محدود نکنیم. اگر قرار است صنعت زیبایی به جلو حرکت کند، باید این تصور که آقایان باید ظاهری مردانه داشته باشند را کنار بگذاریم.

گام‌هایی دلگرم‌کننده در این مسیر توسط برندهای جوان زیبایی که با رویکردی اخلاقی پیش می‌روند، برداشته شده است. مانند Karishma Kewalramani موسس برند FAE Beauty که سعی بر این دارد تا هویتی با دامنه‌ی محصولات فراتر از زنان ایجاد کند. آن‌ها می‌خواهند به نیازهای طیف جامع‌تری از افراد پاسخ دهند، بنابراین استفاده از مدل‌هایی با جنسیت‌های مختلف برای این برند اهمیت ویژه‌ای دارد.

برند FAE Beauty در کمپین‌های تبلیغاتی خود از یک مدل مرد هندی که با آرایش‌های حرفه‌ای در یوتیوب شناخته می‌شود، استفاده کرده است. فلسفه فراگیر این برند در بسته‌بندی‌های آن منعکس شده است که از رنگ‌های صورتی که به طور کلیشه‌ای زنانه شناخته شده‌اند، به کار گرفته است. در نهایت هدف این برند، عادی کردن این تصور که زیبایی و مراقبت از پوست تنها برای زنان نیست و برای همه‌ی افراد دارای طیف جنسیتی فارغ از سن آن‌ها اهمیت دارد.

استراتژی تبلیغاتی برند FAE Beauty، حمایت از اینفلوئنسرهای زیبایی آقا
استراتژی تبلیغاتی برند FAE Beauty، حمایت از اینفلوئنسرهای زیبایی آقا

10 تا از مشهورترین بیوتی بلاگرهای مرد خارجی در یوتیوب و اینستاگرام

این روزها تعدادی از بیوتی بلاگرهای مرد در شبکه‌های مجازی به شهرت بیش از پیش رسیده‌اند. در تبلیغات برندهای لوازم آرایشی در رقابت با بلاگرهای زیبایی زن پیروز میدان هستند و در روند تبلیغات همتایی ندارند. آن‌ها با روش‌های منحصربه‌فرد خود با میکاپ‌های متفاوت سهم زیادی در بازاریابی و معرفی محصولات پیدا کرده‌اند.

James Charles، بیوتی بلاگر تاثیرگذار و جوان آمریکایی

جیمز چارلز دیکینسون متولد 23 می 1999 یک یوتیوبر زیبایی و آرایشگر آمریکایی است. هنگامی که چارلز به عنوان یک آرایشگر محلی در نیویورک کار می‌کرد، یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کرد که در آن آموزش‌های آرایش را پست می‌کند. حتی قبل از پایان دبیرستان به یکی از تاثیرگذاران زیبایی مردانه در رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده بود. در سال 2016، او اولین سفیر برند تجاری CoverGirl پس از انتشار توییتی در فضای مجازی مبنی بر آرایش او شد. در سال 2020 چارلز مجری‌گری و کارگردانی مجموعه مسابقات YouTube Original Instant برعهده داشت.

درآمد او علاوه بر کار بلاگینگ، از طریق فروش پالت سایه و لاین آرایشی است که با همکاری Morphe Cosmetics ایجاد کرده است. او که در این شغل پای خود را محکم کرده است. او 4/4 میلیون دنبال کننده در یوتیوب و 4/1 دنبال کننده در اینستاگرام دارد. طرفداران او نکات آموزش مراقبت پوستی و ترفندهای آرایشی او را خیلی دوست دارند و این نشانه‌ی مهارت او در این شغل است.

جیمز چارلز، یوتیوبر زیبایی و میکاپ آرتیست آمریکایی

Gabriel Zamora، اینفلوئنسر زیبایی مرد موفق

Gabriel Zamora، اینفلوئنسر زیبایی با اصالت مکزیکی که در لس آنجلس به دنیا آمده و در هیوستون، تگزاس بزرگ شده است. او به عنوان اولین هنرمند مردی شناخته شد که با انجمن زیبایی Michelle Phan (یوتیوبر زیبایی آمریکایی) به نام Ipsy قرارداد امضا کرد.

او یک یوتیوبر و اینفلوئنسر موفق در رسانه‌های اجتماعی است که کانال خود با عنوان نکات و آموزش‌های آرایشی، بررسی محصول، چالش‌ها، معرفی وبلاگ‌ها و ویدیوهایی به زبان اسپانیایی و انگلیسی ارائه می‌دهد. اولین آرایشگری که او برای الهام گرفتن به او مراجعه کرد Dulce Candy بود.

گبریل قبل از اینکه تحصیلات خود را رها کند و به لس آنجلس برود، در کالج هیوستون در رشته بازرگانی تحصیل کرد. لیلی قالیچی (مدل، بازیگر و بلاگر ایرانی) او را تشویق کرد که از هیوستون تگزاس به لس آنجلس برگردد و او را به عنوان هماهنگ کننده رسانه‌های اجتماعی در Lilly Lashes استخدام کرد. او از آن زمان تاکنون بیش از 750000 مشترک در یوتیوب و همچنین 750000 فالوور در اینستاگرام به دست آورد. هرچند اکنون علاوه بر فعالیت سابق خود در حوزه‌ی میکاپ، به عنوان یک استایلیست در دکوراسیون داخلی خانه فعالیت می‌کند.

Gabriel Zamora، اینفلوئنسر زیبایی مرد موفق

Jeffree Star، از خوانندگی تا بیوتی بلاگری

جفری استار، متولد لین استاینینگر جونیور، در 15 نوامبر 1985 است. او یوتیوبر، کارآفرین، میکاپ آرتیست، خواننده و ترانه سرای سابق آمریکایی است. او بنیانگذار و مالک لوازم آرایشی جفری استار است. جفری ابتدا کار خود را درmyspace در رسانه‌های اجتماعی به عنوان خواننده و ترانه‌سرا آغاز کرد.
در سال 2009، Star یک آلبوم استودیویی به نام Beauty Killer منتشر کرد که شامل آهنگ‌هایی مانند “Lollipop Luxury” با حضور نیکی میناژ بود. اما در سال 2013 به دلیل مشکلات قانونی که صاحب شرکت موسیقی بین سال‌های 2007 تا 2010 با آن مواجه بود، به طور ناگهانی صنعت موسیقی را ترک کرد. همچنین او پیش از ترک دنیای موسیقی در سال 2006 کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرده بود و در آنجا ویدئوهای آموزشی آرایشی را به اشتراک می‌گذاشت.

همان هفته‌های اول ویدیوهای او توسط 6/6 میلیون نفر بازدید شد و از آن زمان او تبدیل به یکی از برترین تاثیرگذاران بلاگرهای مرد در زمینه زیبایی شد.
همین شهرت باعث شد که در نوامبر 2014، این بیوتی بلاگر شرکت Jeffree Star Cosmetics را تأسیس کرد. در سال 2018، Forbs فاش کرد که او 18 میلیون دلار تنها از تلاش‌های خود در یوتیوب به دست آورده است، که او را به پنجمین یوتیوبر پردرآمد در آن سال تبدیل کرد.

جفری استار ، یوتیوبر زیبایی، کارآفرین و میکاپ آرتیست آمریکایی
جفری استار ، یوتیوبر زیبایی، کارآفرین و میکاپ آرتیست آمریکایی

Manny Gutierrez، سفیر برند آرایشی Maybelline

Manny Gutierrez میکاپ آرتیست، یوتیوبر، کارآفرین و بیوتی بلاگر حرفه‌ای است که به شهرت زیادی رسید. او اولین سفیر نام تجاری مرد برای برند آرایشی Maybelline و موسس و مالک برند لوازم آرایشی Lunar Beauty است. مهارت‌های آرایشی او باعث شده که 4/6 میلیون دنبال کننده را در یوتیوب به خود اختصاص داده است. به اشتراک گذاشتن ویدئوهای زیبا و بی‌نظیر آرایشی و چندین مشارکت تبلیغاتی با برندهای معروف سبب شد، Manny به شهرت جهانی برسد و از تاثیرگذاران آرایشی مردانه در این حرفه شود.

Manny Gutierrez، میکاپ آرتیست، بیوتی بلاگر حرفه‌ای و سفیر برند آرایشی میبلین
Manny Gutierrez، میکاپ آرتیست، بیوتی بلاگر حرفه‌ای و سفیر برند آرایشی میبلین

Lewys Ball، یوتیوبر اثرگذار و مشهور بریتانیایی

LookingForLewys نام مستعار Lewys Ball، ستاره مد و Life Style بریتانیایی “YouTube” و از تأثیرگذاران آموزش‌های آرایش در شبکه‌های اجتماعی است. در حالی که او در ابتدا ویدیوهای مربوط به حیوانات خانگی خود را به اشتراک می‌گذاشت. بعد آن به زودی علاقه زیادی به آموزش‌های آرایش و وبلاگ‌های مد پیدا کرد. چیزی که او را متمایز می‌کند، دیدگاهش است که مد و آرایش برای همه، صرف نظر از جنسیت، گرایش جنسی، سن، یا قومیت آن‌ها مناسب است.
شاید به همین دلیل است که او یکی از وفادارترین طرفداران را در شبکه‌های مجازی برای خود به همراه دارد. لویس بال، اولین چهره مرد لوازم آرایشی Rimmel در سال 2017 شد و همچنین در «فهرست قدرت نوجوانان» گاردین قرار گرفته است. او بدون شک یکی از تأثیرگذارترین بیوتی بلاگرهای نوجوان در این دوره است.

Lewys Ball، ستاره مد و Life Style بریتانیایی در "YouTube
Lewys Ball، ستاره مد و Life Style بریتانیایی در “YouTube

Bretman Rock، برنده‌ی جایزه بهترین اینفلوئنسر زیبایی

برتمن راک ساکایانان یک تأثیرگذار زیبایی فیلیپینی-آمریکایی است که در Honolulu، هاوایی مستقر است. او در نوجوانی در دوران دبیرستان شروع به ارسال فیلم‌های آموزشی آرایشی در اینستاگرام کرد.

او حدود 9.5 میلیون نفر دنبال‌کننده را از آن خود کرده است؛ در حدود 9.2 میلیون نفر هم در یوتیوب دنبال کننده به خود اختصاص داده است. ویژگی طنزآمیز بودن ویدئوهای آموزش راک بسیار موردتوجه قرار گرفت و همین امر موجب طرفداران زیادی برای او شده است
او پس از اینکه یکی از ویدئوهای کانتورینگ خود را در سال 2015 در فضای مجازی منتشر کرد، به عنوان یک خالق تغییرات زیبا در YouTube و Vine به شهرت رسید. او در reality show، MTV در سال 2021 برنامه‌‌ای طنز اجرا کرده است، در چندین موزیک ویدیو هم حضور داشته است. در اکتبر 2021 به عنوان اولین مرد همجنس گرا آشکارا روی جلد Playboy ظاهر شد. راک جوایز و افتخارات متعددی را برای کار خود در رسانه‌های اجتماعی دریافت کرده است، از جمله می‌توان به جایزه انتخاب مردم برای ” Beauty Influencer” و جایزه برای Breakthrough Social Star اشاره کرد.

برتمن راک ساکایانان یک تأثیرگذار زیبایی فیلیپینی-آمریکایی

Jake-Jamie Ward، اینفلوینسر آرایش مردانه با شهرت Beauty Boy

Jake-Jamie که با نام The Beauty Boy شناخته می‌شود، شخصیت محبوب TikTok و اینستاگرام است. او به دلیل بررسی سریع محصولات و سایر نکات زیبایی برای مردان و زنان شناخته شده است. او در رسانه‌های مختلف در سراسر جهان حضور داشته است. اکانت jakejamie او در اینستاگرام بیش از 650.000 دنبال کننده به دست آورده است. پس از ایجاد کانال یوتیوب خود در سال 2014، با اولین ویدئوی “Charlotte Tilbury Magic Cream Review” مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و اکنون 1.4 میلیون بازدیدکننده در کانال خود دارد.
در سال 2017، او برای تبدیل شدن به اولین مدل مرد L’Oreal انگلستان استخدام شد. او همچنین رتبه پنجم را در بین آرایشگر برتر مرد مجله Teen Vogue و همچنین در بین 8 مرد برتر Buzzfeed، هر آنچه را که باید درباره آرایش بدانید به شما می آموزند، رتبه‌ی 5 را کسب کرده است.
او با شروع جنبش آنلاین موسوم به MakeupIsGenderless# بر شهرت خود در دنیای مجازی افزود. فراتر از یک بیوتی بلاگر، به عنوان یک تاثیرگذار در مسائل اجتماعی مربوط به این شغل ظاهر و همچنین این کمپین توسط هنرمندان آرایشی مشهور جهان مانند Charlotte Tilbury  حمایت شد.

Jake-Jamie  که با شهرت The Beauty Boy ، شخصیت محبوب TikTok و اینستاگرام
Jake-Jamie که با شهرت The Beauty Boy ، شخصیت محبوب TikTok و اینستاگرام

LeoJ، بیوتی بلاگر و میکاپ آرتیست سبک K-Pop

LeoJ نه تنها به عنوان یک متخصص میکاپ برای ستاره‌های کی پاپ است، بلکه به عنوان یکی از اولین یوتیوبرهای زیبایی کره‌ای که آرایش‌های بدون جنسیت را امتحان کرده است، شناخته می‌شود. او یک آرایشگر حرفه‌ای است که با هنرمندان کی پاپ، مدل ها و افراد مشهور کار می‌کند. او با افراد مشهور در تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی مانند هنرپیشه هان یزل، اینفلوئنسر Heizle و LARA سبک کی پاپ کار کرده است.

شهرت لئوج به دلیل استعداد استثنایی او در لوازم آرایشی به خوبی به دست آمده است. او حتی می‌تواند خود را به یک زن تبدیل کند بدون اینکه کسی متوجه شود که در نگاه اول همه چیز تنها یک آرایش است. این اینفلوئنسر زیبایی در گذشته با برندهای بزرگ همکاری داشته است. به غیر از آموزش میکاپ، او همچنین به بررسی محصولات و خرید مناسب‌ترین لوازم آریش برای پوست می‌پردازد.

Ttokkii، بلاگر تاثیرگذار زیبایی کره‌ای

اینفلوئسر زیبایی کره‌ای که نکات مراقبت از پوست را برای مردان به اشتراک می‌گذارد. همچنین آموزش‌های آرایشی ارائه می‌دهد که چگونه پوستی شفاف و ابروهای صاف و مرتب داشته باشند. او با توضیح اینکه مردان نباید از آرایش کردن خجالت بکشند ویدئو های زیادی را به اشتراک می‌گذارد.

RARE lee، تحلیل‌گر آرایش سلبریتی‌ها

RARE Iee بر خلاف سایر اینفلوئنسرها، او آرایش با روتین‌های مراقبت از پوست را به اشتراک نمی‌گذارد. در واقع او حتی چهره خود را جلوی دوربین نمایش نمی‌دهد بلکه او یک مشاوره استایل است که آرایش‌های مختلف چهره و ویژگی‌های استایل‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کند و نکات سبکی را برای آن‌ها ارائه می‌دهد. بیشتر ویدیوهای او از افراد مشهور یا مدل های کره‌ای به عنوان نمونه استفاده می‌کند تا تحلیل‌های خود را ارائه دهد. این کانال برای افرادی مناسب است که می‌خواهند بدانند چگونه به بهترین شکل خود را استایل کنند .

با این حال، علی رغم قدم‌های اولیه‌ای که در این حرفه ( بیوتی بلاگر مردان) برداشته شده است، اما تغییر بزرگ یک شبه اتفاق نمی‌افتد. برای کسانی که علاقه‌مند به این حرفه هستند و ترس از قضاوت شدن را هنوز رها نکردند، پیشنهاد می‌کنم در این حوزه روحیه‌ی قوی داشته باشید و به نظرات منفی مانند این دخترانه است، یا مرد مگر آرایش می‌کند، چه کار عجیب و غریبی و چنین نظراتی اهمیت ندهید. شما آقایان با اشتراک‌گذاری ویدئوهایی از مهارت‌تان در زمینه‌ی میکاپ و گریم یا معرفی محصولات آرایشی و نکات مراقب پوستی مردانه در پلتفرم‌های مختلف مثل تیک‌تاک، یوتیوب و… خودتان را معرفی کنید و فرصت‌های شغلی با همکاری سایر برندها برای خودتان ایجاد کنید. شما باید برای شکستن محدودیت‌ها و هنجارهای جنسیتی که جامعه سعی کرده در مردان ایجاد کند به خود افتخار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian