اِدا اِجه، بازیگر سرشناس ترکیه‌ای متولد سال ۱۹۹۰، در رشته روانشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. او بازیگری را از سال ۲۰۰۴ در یک نقش فرعی شروع کرد و تاکنون در چند سریال و فیلم سینمایی بازی کرده است. یکی از سریال‌هایی که اِدا در آن نقش اصلی داستان را بر عهده دارد سریال سیب ممنوعه است. سریال سیب ممنوعه که فصل پنجم آن از شبکه فوکس ترکیه در حال پخش است، مورد استقبال شدید مردم قرار گرفته است. یکی از دلایلی که این سریال نظر همگان را به سمت خود کشیده است، طراحی لباس و استایل‌ کاراکترها از جمله نقش ییلدیز است. اِدا با بازی خوبش در این سریال توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند. چند وقت پیش برنامه‌ای با نام maske kimsin sen یا نقابدار تو کی هستی ساخته و پخش شد که ادا اجه در آن به عنوان داور حضور یافت.

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

شروعی سبز رنگ

اِدا اولین حضورش را با یک پیراهن نیمه دکلته سبز آغاز کرد. پیراهنی که لایه لایه دوخته شده و روی کمر جمع شده بود، لایه رویی از یک طرف به صورت مورب دنباله دار شده است.  اِدا اجه به خوبی می‌داند چه مدل لباس‌هایی به او می‌آید. گویا اِدا با پوشیدن دستکش‌های توری، علاقه دارد ظاهرش متمایز از فردی باشد که جذابیت استایلش را مدیون یک پیراهن زیبای زنانه مجلسی است و کمی خاص‌تر به نظر برسد. گردنبند چوکر از آن دسته اکسسوری‌هاییست که با لباس دکلته ترکیبی جدا ناپذیر است که با دستبندی که روی دستکش بسته شده یکسان هستند. برق گردنبند با گوشواره‌های توپی بلند دو چندان شده است.

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

با گذشت بیش از نیم قرن، این مدل موی کلاسیک دهه 1950، کماکان پرطرفدار است. آرایش سَبُک و مات صورت گزینه درست برای این استایل است. تنها چیزی که شاید به نظرتان از مد افتاده به نظر برسد تنها سایه براق سبز رنگ است، در نهایت این بسته به سلیقه شماست که در مجموع چه نمره‌ای به این استایل می‌دهید.

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

ست شدن دکلته مشکی با نارنجی

در قسمت دوم او با یک لباس مشکی ورنی با طرح پوست ماری بود. لباس مشکی با تضادی که با پوست سفید دارد زیبا جلوه می‌کند اما این کافی نیست؛ شما هم حتما این نکته را می‌دانید پیراهن مشکی دکلته با وجود پفی عروسکی که دارد، به تنهایی نمی‌تواند جلوه کند، نیاز به آیتمی است که جذابیت این لباس مشکی براق را بهتر نشان دهد. اِدا با در نظر گرفتن این نکته، دستکش بلند توری نارنجی رنگی را انتخاب کرده که بهترین گزینه برای زدودن یکرنگی کسل کننده لباس است. جواهراتی هم که اِدا با سلیقه به خود آویخته نیز به خاطر توجه به همین نکته است؛ گوشواره و دستبند با نگین‌های بلوری و سیاه و انگشترهای که از روی دستکش به خوبی می‌درخشند.

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

مورد دیگری که در این استایل ملاحظه می‌کنید، توجه به جزئیات است؛ میکاپ مینیمال اِدا اِجه با خط چشم نارنجی که احتمالا با رنگ دستکش‌ها هماهنگ شده و تضاد زیبایی را با رنگ چشم‌ها ایجاد کرده نیز تناسب خوبی با استایل او دارد. مدل موهای ساده نیز استایل او را به تناسبی که با پیراهن دکلته‌اش دارد، تکمیل می‌کند.

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

کت و شلوار فسفری

از استایل‌های سابق او در سریال سیب ممنوعه مشهود است که کمد لباس اِدا پر از انواع سِت کت و شلوار و نیم تنه باشد. این سِت فسفری نیز یکی از آنهاست که او بیش از هر دست لباسی به آن‌ها اعتماد دارد. در این استایل اِدا می‌خواهد این مفهوم را برساند که اگر قرار است یکنواختی را در استایل خود پیش بگیرید، با انتخاب رنگ نئونی آن را از حالتی ساده و دم دستی خارج کنید و به یک استایل شیک و مد روز تبدیل کنید. از مدل دوخت کت و شلوار مشخص است که به عنوان لباس رسمی طراحی نشده است. گل سینه‌هایی که به یک طرف یقه کت وصل شده‌اند به تجمل لباس اضافه کرده‌اند.

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

موردی که در میکاپ ساده و قالب استایل‌های اِدا اِجه اغراق می‌کند، خط چشم بلند فسفری است به تک رنگی ظاهر استایل اصرار دارد. این یکنواختی از نوار فسفری که به موهای دم اسبی شده اِدا بسته شده نیز به چشم می‌خورد. مدل موی دم اسبی با کت و شلوار نیز یکی از ترکیب‌های متداول در دنیای مد است. آیا شما با این شیوه لباس پوشیدن موافق اِدا هستید؟

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

کت و شلواری پر زرق و برق

در این قسمت اِدا اِجه همچون ستاره می‌درخشد. با اینکه باز هم به یک دست از کت و شلوارهایش تکیه کرده، اما طرح پارچه هفت رنگ لباس آنچنان خیره کننده است که خواه ناخواه چشم از او برنخواهید داشت. اِدا این بار دیگر به گردنبند چوکر بسنده نکرده و گردنبندهایی با سایزها و اشکال متفاوت را به گردنش انداخته است. شما هم فکر می‌کنید این حجم از زیورآلات کمی سنگین است؟

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

مدل موی جالب ادا نیز برازنده این استایل است. این مدل که موها را از حاشیه صورت جمع کرده، علاوه بر تنوعی که به مدل موها داده، ظاهر بانمکی را برای داور زیبای مسابقه نقابدار تو کی هستی ایجاد کرده است. موردی که در اولین استایل او اشتباه به نظر می‌رسید، در این استایل درست و به جاست (سایه براق همرنگ لباس).

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

تاجی که جلب توجه میکرد!

یکی دیگر از استایل‌های ادا اجه در این برنامه استایلی است که در آن زیاد بودن اکسسوری‌ها باعث انتقاد بسیاری از کاربران شد. این بازیگر در قسمتی از این برنامه تاج بزرگی به سر گذاشته بود و برای اینکه تاج توجه بیشتری جلب کند، آن را روی موهای بنفش رنگ گذاشته بود. رنگ مو و تاج او به شدت جلب توجه میکرد، اما انگار همین میزان جلب توجه برای ادا اجه کافی نبود و لباسی پر زرق و برق هم برای او انتخاب کرده بودند. لباسی که رنگی مشابه رنگ موهای او داشت و پولک‌های روی آن، ادا اجه را درخشان میکرد. میکاپ صورت، رنگ لاک‌ها، گردنبند و تمام آیتم‌های دیگر در استایل این بازیگر، در پر زرق و برق‌ترین حالت ممکن بودند.

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

صورتی و زیبا

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

لباس دیگری که ادا اجه در این برنامه پوشیده بود، کت و شلوار منحصر به فردی از برند declara  بود که به زیبایی با جواهرات و اکسسوری‌های به کار رفته در استایل این بازیگر ست شده بودند. یکی از مهم‌ترین آیتم‌های این استایل، اکسسوری موهای ادا اجه بود که ترکیب بسیار زیبایی با سر شانه‌های لباس داشت. میکاپ صورت ادا اجه در این استایل، مطابق با رنگ‌های لباسش انجام شده بود و در آن از رنگ‌های صورتی استفاده شده بود.

استایل ادا اجه در برنامه ترکی

نگاهی به زیباترین لباس‌های بورجو اوزبرک؛ ملوس‌ترین بازیگر ترکیه

بورجو اوزبرک بازیگر ترکیه‌ای است که با بازی در سریال Afili Aşk یا همان عشق تجملاتی به شهرت رسید و جایزه پروانه طلایی را برای بهترین بازیگر زن سریال کمدی -رمانتیک را در سال ۲۰۲۰ دریافت کرد.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

او که به تازگی ۳۲ساله شده در سریال حریم سلطان، دختران آفتاب، خانواده شیرم، عشق، منطق، انتقام هم بازی کرده.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

او زمانی هم یکی از مدل‌های تبلیغات کوکا کولا، بعد هم یک برند ترک نوشیدنی پرتغالی را تبلیغ می‌کرد و مدتی هم برای لوازم آرایشی فعالیت داشت.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

اوزبرک در ترکیه و به واسطه فیلم های‌اش در ایران هم شناخته شده است. نگاهی داریم به استایل و پوشش او که به اندازه بازی های‌اش طرفدار هم دارد.

دخترانه‌پوش

یکی از ویژگی‌های لباس بورجو، دخترانه بودن آن‌هاست، حتی وقتی یک لباس رسمی انتخاب می‌کند هم همین قانون و ویژگی را در نحوه پوشش او می‌بینید.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

او در هفته مد مرسدس بنز استانبول یک هودی بلند با جوراب ورزشی ساقدار و نیم بوت‌های جیر پوشیده بود.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

اگر درباره هفته مد مرسدس بنز چیزی نمی‌دانید باید بگوییم این هفته مد با نام اصلی نیویورک هر سال در ماه فوریه برگزار می‌شود و همچنین در کشورهای دیگر هم مهمان می‌شود.

لباس کادو پیچ برای شب عید

با توجه به مطلبی که بالاتر گفتیم، نگاهی بیاندازید به پیراهن بورجو که در شب سال نو دو سال پیش پوشیده بود. این لباس از برند Vakko بود، یک شرکت مد ترکیه که منسوجات، کالاهای چرمی و اکسسوری تولید می‌کند.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

مدل لباس بورجو را کادو پیچ می‌گویند و قیمتی هم که داشت نسبتا خوب و حتی برای او ارزان بود. دقیقش را بخواهید بدانید: ۶۹۹ لیر یعنی حدود۱۱ میلیون به پول امروز و زمانی که گزارش را می‌نویسیم.

پیراهن ۴ هزار لیری برای دادن جایزه روزنامه نگاری

یکی از لباس‌های مورد توجه او این پیراهنی مشکی بود که لایک و کامنت طرفداران زیادی را برای‌اش به همراه داشت.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

این پیراهن را در مراسمی که مربوط به اهدای جایزه به خبرنگاران بود، پوشید. قیمت لباس؛ ۴۰۰۰ لیر اعلام شد.

چرم‌پوشِ شیک مسلک

بورجو به لباس‌های چرم هم علاقه زیادی دارد. او بارها با این لباس‌ها دیده شد؛ کت و شلوار چرم. کت و شلوار لی، پوششی که می‌تواند به شما در عین اینکه استایلی تینیجری بدهد، شیک و خاص باشد، همیشه و در همه جا!

بررسی استایل بورجو اوزبرک

برندپوش وطنی

این بازیگر اهل ترکیه درست است که مدل لباس‌های زیادی شده اما بیشتر وقت‌ها – که البته نمی‌دانیم از روی انتخاب بوده یا اجبار- برندهای داخلی ترکیه را در زمینه لباس تبلیغ کرده است.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

در عکسی که می‌بینید او لباسی از برند دیلوین به تن دارد که برند پوشاک برای خانم است و شعارش هم این است: «برای خانم‌هایی که مد روز را دنبال می‌کنند.»

لباس‌هایی طبیعی

یکی از برندهای خارجی که بورجو تبلیغ کرده- البته راه زیاد دوری نرفته- یک برند یونانی به نام لوتوس است. بنیانگذاران این برند و لباس‌ها می‌گویند رمز و راز این کار را سینه به سینه و خانوادگی به آن‌ها رسیده است.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

تمام لباس‌های این برند هم در خود یونان تولید می‌شود.

یک دختر غربی با رنگ و بوی شرقی

این هم آخرین استایل انتخابی از بازیگر پر طرفدار ترک. او یک شلوارک لی یخی را با تاپ سفید و پانچویی کوتاه روی‌اش ست کرده است.

بررسی استایل بورجو اوزبرک

این مدل تیپ زدن که به بوهمیایی معروف است، در عین حال که شیک و دخترانه است اما چشم نواز و قابل تحسین هم هست!

این بازیگران ترک، زیباترین چشم‌ها را دارند

بسیاری از افراد مشهور دنیا معمولا با چهره‌های زیبایشان شناخته می‌شوند. چشم‌ها معمولا تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره افراد دارند. در بسیاری از کشورهای دنیا، چشم‌های رنگ روشن به عنوان زیباترین چشم‌ها شناخته می‌شوند. در حالیکه همیشه اینطور نیست. آدری هپبورن به عنوان یکی از زیباترین بازیگران دنیاست که چشم‌های رنگ روشن ندارد اما با این حال همیشه فرم و زیبایی چشم‌هایش ستایش شده است. اگر از طرفداران سریال‌های ترکی باشید هم حتما دیده‌اید که بسیاری از بازیگران این کشور، چشم‌های رنگ روشن دارند. اما کم نیستند بازیگران ترکی که چشم‌های آن‌ها لزوما رنگ روشنی ندارد، اما بسیار زیبا هستند.

زیباترین چشم‌های بازیگران ترک

مریم اوزرلی

زیباترین چشم‌های بازیگران ترک

فرقی ندارد که شما طرفدار سریال‌های ترکی باشید یا نه. به هر حال خرم سلطان مشهور سریال حریم سلطان را می‌شناسید یا حداقل تصویرش را قبلا دیده‌اید. این بازیگر از همان ابتدای ورودش به بازیگری بخاطر چشم‌‎های زیبایش ستایش شد. این بازیگر چشم آبی در ۱۲ اوت ۱۹۸۳ از پدری ترک به نام حسین و مادری آلمانی به نام اورزولا در کاسل آلمان زاده شده و نقطه قوت کارنامه او همان ایفای نقش خرم در سریال حریم سلطان است.

بیرجه آکالای

زیباترین چشم‌های بازیگران ترک

بدون شک بیرجه آکالای یکی از چشم درشت‌ترین بازیگران ترکیه‌ای به حساب می‌آید. رنگ چشم‌های این بازیگر معمولا ثابت نیست و بسته به نور اطراف تغییر می‌کند. فاصله زیاد بین چشم و ابروهای این بازیگر هم تاثیر بیشتری روی درشت‌تر دیده شدن چشم‌های این بازیگر دارد. این بازیگر 38 ساله با ایفای نقش حوا در سریال شمیم عشق بین ایرانیان شناخته شد و با بازی در نقش آصلی در سریال عشق سیاه و سفید، به محبوبیت چندین برابر در سراسر جهان رسید.

اسرا بیلگیچ

زیباترین چشم‌های بازیگران ترک

این شما و این زیباترین چشم‌های قهوه‌ای ترکیه! اسرا بیلگیچ بازیگر 29 ساله ترکیه‌ای است که با ایفای نقش در سریال قیام ارطغرل دیده شد و با ایفای نقش سیبل در سریال محبوب رامو، به محبوبیت جهانی رسید. او این روزها به عنوان یکی از زیباترین بازیگران ترکیه به حساب می‌آید.

سلین شکرجی

زیباترین چشم‌های بازیگران ترک

چشم‌های سلین شکرجی فرم بسیار جذابی دارند که چهره او را کاملا متفاوت از سایر بازیگران ترک می‌کنند. این بازیگر هم چشم‌های قهوه‌ای دارد و ثابت می‌کند که داشتن چشم‌های زیبا فقط به معنی داشتن چشم‌های رنگی نیست. سلین شکرجی در 1 ژوئن سال 1989 در ازمیر ترکیه متولد شد. پدر او عرب و مادرش آذربایجانی است. او با ایفای نقش در سریال عروس‌های فراری به شهرت زیادی رسید.

جمره بایسل

زیباترین چشم‌های بازیگران ترک

جوان‌ترین فرد این لیست، جمره بایسل 23 ساله است که این روزها به واسطه ایفای نقش فوق‌العاده و البته چشم‌های زیبای سبز رنگش به شهرت جهانی رسیده است. این بازیگر در سریال بازی بخت به خوبی دیده شد و توانست به محبوبیت برسد. او 3 و نیم میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

بنسو سورال

زیباترین چشم‌های بازیگران ترک

بنسو سورال بازیگر و مدل اهل ترکیه است که در ۲۳ مارس ۱۹۹۱ متولد شده و خواهر کوچکتر هانده سورال است. این دو خواهر هر دو چشم‌های بسیار زیبایی دارند. بنسو سورال چشم‌های سبز زیبایی دارد که تاثیر زیادی بر زیباتر شدن چهره این بازیگر داشته است. بنسو سورال با ایفای نقش در سریال دروغگوهای کوچک شیرین به شهرت رسید. ضمنا او در فیلم ایرانی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی هم ایفای نقش کرده است.

آیچا آیشین توران

زیباترین چشم‌های بازیگران ترک

آیچا آیشین توران یکی از دیگر بازیگران چشم رنگی این لیست است که در سال‌های اخیر به محبوبیت بسیار زیادی رسیده است. این بازیگر هم چشم‌های آبی دارد و همین زیبایی چشم‌ها در شهرت او تاثیر زیادی داشته‌اند. این بازیگر 29 ساله با ایفای نقش در سریال مریم و زمهریر دیده شد و به شهرت رسید. محبوبیت اخیر او هم به واسطه ایفای نقشش در سریال داستان جزیره بوده است. بسیاری از طرفداران آیچا آیشین توران او را شبیه به میراندا کر، مدل مشهور می‌دانند.

رازهای استایل و زیبایی هیلال آلتین بیلک؛ آنجلینا جولیِ ترکیه

هلال آلتین بیلک یکی از بازیگران زن ترکیه‌ای است که پس از شرکت در چندین سریال در کشورش و خصوصا پس از بازی در نقش زلیخا در سریال «چکوراوا» به شهرت رسید.

استایل هیلال آلتین بیلک

شاید باورتان نشود؛ این سریال که کارگردانش همه بازیگران اصلی‌اش را کشت و تغییر داد، جز زلخیا در کشورهایی مانند اسپانیا و کشورهای امریکای لاتین پر طرفدار بوده است.

استایل هیلال آلتین بیلک

هلال آلتین بیلک که همیشه علاقه زیادی به دنیای بازیگری داشت و حمایت خانواده خود را هم برای فعالیت در این زمینه با خودش داشت؛ مانند خیلی از بازیگران دیگر در دنیا مدلینگ هم معروف بود و البته هست.

تولد در دنیای مد؛ بزرگ شدن در سرزمین بازیگری

هلال آلتین بیلک پیوندی همیشگی با دنیای مد و زیبایی دارد و با اینکه دیگر یک بازیگر مشهور به حساب می‌آید اما این زمینه کاری را که از نوجوانی شروع کرده؛ رها نکرده است.

استایل هیلال آلتین بیلک

خاک صحنه را خورد

هلال پس از اتمام تحصیلات مقدماتی، به استانبول رفت و در دانشگاه تئاتر خواند. همان زمان بود که تصمیم گرفت خود را وقف هنر کند.

استایل هیلال آلتین بیلک

قبل از حضور در تلویزیون، او در مسابقات زیبایی شرکت کرد و در بین ۵ نفر برتر باقی ماند.

راز زیبایی زلیخا

هلال می‌گوید به تغذیه‌اش بسیار حساس است و هرچند ممکن است گاهی دلش هوای غذای چرب و چیلی داشته باشد؛ به او نه نمی‌گوید و عوضش بعد ار خورردن این غذا، یک ورزش شدید می‌کند.

استایل هیلال آلتین بیلک

تیپ مینیمال

نمی‌دانم شما هم قبول دارید و یا نه، استایل مینیمال و ساده اگر درست انتخاب شوند؛ حتما بی‌نظیر خواهند بود. هلال هم در فضای بیرون و خارج از کادر دوربین بیشتر در این سبک و استایل لباس می‌پوشید و دیده می‌شود. او که ورزشکار است، درباره خودش می‌گوید: «من شناگر بسیار خوبی هستم، سونا زیاد می‌روم و بدمینتون هم بازی می‌کنم.»

استایل هیلال آلتین بیلک

بازیگر نقش زلیخا طرفدار لباس‌هایی با پارچه‌های ساده است. برای‌اش فرق نمی‌کند که یک پیراهن بپوشد و یا بلوز و شلوار. او در هر لباسی می‌درخشد.

زیبایی با هسته انجیر

زلیخا در یکی از مصاحبه های‌اش درباره اهمیت پوست در زیبایی گفته و راز پوست بی‌نظیری را که دارد روغن هسته دانسته که مرتب پوستش را هم با آن ماساژ می‌دهد.

استایل هیلال آلتین بیلک

او می‌گوید: «من همیشه سعی می‌کنم از خودم مراقبت کنم و تعادلم را در همه چیز حفظ کنم.»

کشف پدر

هلال که پوست سفید و چشم‌های رنگی و لبهای برجسته دارد؛ در ترکیه معروف است به آنجلینا جولی و البته اولین کسی که به او گفته شبیه آنجلینا جولی است؛ پدرش بوده.

استایل هیلال آلتین بیلک

حجوم تبلیغات به خاطر چوکوراوا

هلال با بازی در چکوراوا و خصوصا زمانی که همبازی با ابراهیم چلیکول شد و سریال در حال پخش بود برای لباس‌های بسیاری البته همراه با ابراهیم جلوی دوربین رفت و عکسشان بر جلد مجله‌ها نشست.

استایل هیلال آلتین بیلک

پفکی شدن با آلفا بتا

آلفا بتا یک فروشگاه اینترنتی بین المللی لباس است که به به سراسر جهان لباس ارسال می‌کند و هزینه ارسال از شما نمی‌گیرد.

استایل هیلال آلتین بیلک

لباس‌های مهمانی، ژیپون دار و توری این برند مورد توجه هلال بوده است.

استایل هیلال آلتین بیلک

او بارها با به تن کردن این لباس‌های طراحی شده این برند، درخشیده است.

سرد اما جذاب

هلال در بیشتر لباس‌هایی که برای تبلیغات می‌پوشد، رنگ‌های سرد و یخی را انتخاب می‌کند. این رنگ که در آرایش صورت حال رمزآمیز به شما می‌دهند؛ وقتی در لباس استفاده می‌شوند، حسی از آرامش و تعادل را به وجود می‌آوردند. در این عکس هلال کت و شلوار اوور سایزی از برند breasted blazer پوشیده است. برندی که کلا در این سبک لباس با جنس های مختلف تولید می کند.

هلال ِ همیشه عروس

بعضی‌ها در سینما گویا برای یک نقش انتخاب شده اند. مثلا یکی برای مادر، یکی پدر و…هلال هم گویا نقش کسی که عروس می‌شود، برای او دوخته شده. نه تنها در مقابل دوربین که بیرون از کادر سینما. او در دنیا فشن و مد چندین بار لباس عروس پوشیده است.

استایل هیلال آلتین بیلک

این لباس کوتاه هم از برندمالینی است که یک برند لوکس متعلق به یک مادر و دختر به نام لیلیا بزر و دخترش مارینلا است. آن‌ها بر خلق طرح‌های ظریف و منحصربه‌فرد تمرکز دارد که ظاهر زنان را برجسته می‌کند. در لباس‌های این برند؛ جزییات دست سوز مانند قلاب بافی هم هست و به نوعی عناصر سنتی با لوکس و مدرن ترکیب شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian