مونیکا بلوچی، مدل و بازیگر 58 ساله ایتالیایی از معدود هنرپیشه‌هایی است که استایلش پس از گذشت سال‌ها دستخوش تغییرات چندانی نشده است.  از میان سلبریتی‌هایی که پرچم ایتالیا را بالا برده‌اند، مونیکا یکی از محبوب‌ترین افراد است که مانند ظاهر جذاب و خاصش، کاراکتری لطیف و دلنشین دارد. او به نظر می‌رسد، ستاره جاودانه صنعت مد و سینما از آغاز حرفه خویش، نقاط قوت خود را به خوبی درک کرده است و یاد گرفته‌ است به شیوه‌ای مطلوب بر آن‌ها تاکید کند. در این مطلب نگاهی به سیر تحولات استایل مونیکا بلوچی در گذر زمان و همچنین زیباترین لباس‌های او پرداخته‌ایم.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی از دیروز تا امروز

از زمانی که مونیکا نظر فعالان صنعت مد و فشن را به سمت خود جلب کرد، مشخص شد این نوع فعالیت‌ها حکم دست گرمی را برای او دارد‌. حرفه اصلی او از سال ۱۹۹۱ آغاز شد و بازی افسانه‌ای خود در فیلم‌های متعددی ثابت کرد که توانایی بالایی دارد. او با سلیقه فردریکو فلینی و میکل آنجلو آنتونیونی وارد سینمای ایتالیا شد.

نقش‌های فراموش نشدنی او را در  فیلم‌های دراکولای برام استوکر، آپارتمان، تحت سوء ظن، مالنا، آستریکس و اوبلیکس – ماموریت کلئوپاترا، ماتریکس، شور مسیح، برادران گریم و جادوگر افسونگر، شگفتی‌ها و در آخر با اولین باند دختر در تاریخ با بازی در فیلم جیمز باند 007 به پایان رسید.

قرار ملاقات‌های ویژه، کارگردانان بزرگ سینما و رویدادهای مد سبب شد که‌ در یک گردبادی از موفقیت‌های غرق شود و تمام توجه اصحاب مد و رسانه را روی فرش قرمز تنها به خود معطوف کند.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

استایلی که امضای بلوچی دارد!

مونیکا بلوچی کسی است که با زیبایی و امضای استایل خود در صنعت مد و فشن جاودانه و بی رقیب شده است. عناصر امضای استایل او عبارتند از:

  1. لباس مشکی بلند با بالاتنه تاپ با بندهای ظریف
  2. لباس شب با یقه وی شکل
  3. کت و شلوار با یقه باز
  4. جواهرات پر زرق و برق و سنگین

مونیکا بلوچی از آن دسته خانم‌هایی است که نه تنها با سلیقه به خصوصی لباس می‌پوشند بلکه به استایل شخصی خود نیز پایبند هستند. مونیکا که در ابتدا در دهه 1980 با مدل شدن برای برندهای محبوب ایتالیایی مانند کریستین دیور، دولچه اند گابانا، والنتینو گاروانی و جیانی ورساچه کار خود را شروع کرده است، تاکنون مانند اولین روزهای معروف شدن خود می‌درخشد.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

شانه‌های برهنه و یقه جذاب لباس‌های این ستاره تکرار نشدنی امضای استایل او هستند. حتی زمانی که مونیکا با ست کت و شلوار ظاهر می‌شود استثنایی برای مدل یقه آن قائل نمی‌شود و آن را به شیوه استایل منحصر به فرد خود تغییر می‌دهد.

در دوره 1997 تا 1999 میلادی غالب لباس‌های زنانه سبک و باز طراحی می‌شدند به شکلی که حتما باید لباس زیر مناسبی را با آن پیراهن بر تن می‌کردید و اجازه می‌دادید تا آن‌ها خودنمایی کنند و به زیبایی هر چه بیشتر نمای بیرونی استایل شما اضافه کنند.  این استایل‌ها را معمولا زنان لوکس داشتند. اما این موضوع در مورد بازیگر عروس دراکولا، چه زمانی که جواهرات سنگین و گران قیمت استفاده می‌کند و چه زمانی که بدون جواهرات ظاهر می‌شود، صادق است.

شروع تغییرات استایل در ابتدای قرن بیستم

در ابتدای قرن بیستم نیز تصویر استایل ستاره سینمای سه کشور ایتالیا، آمریکا و فرانسه تفاوت زیادی با دهه 1990 نداشت. بلوچی همچنان رنگ مشکی را ترجیح می‌داد، همیشه پیراهن زنانه، کت و شلوار یا بلوز و دامن بر تن داشت. با این وجود از کمد لباس‌های او، پیراهن قرمز همراه با جواهرات سنگین بر تنش به تصویر کشیده شد و تغییراتی آرام آرام به وقوع پیوست.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

او در سال ۲۰۰۷، در  جشنواره فیلم در شهر رم، با لباسی با لباسی ماکسی از برند دولچه اند گابانا حضور پیدا کرد. این لباس در باب سلیقه نقش اصلی فیلم مالنا یقه باز با حریر مشکی و آستر رنگی دوخته شده بود.

جالب است بدانید او همین سبک لباس را برای مراسم مت گالا سال ۲۰۱۴ از برند دولچه اند گابانا انتخاب کرد. تفاوت آن در طول میدی و رنگ سفید بود. این استایل با پالتویی از برند روبرتو بولی کامل شد.

سلام به کت و شلوارهای مشکی

حتما فکر می‌کنید که بلوچی به دلیل اندام موزونی که دارد، در کمد لباسش حداقل چند دست لباس شب جذب و تنگ هم باید داشته باشد. در آغاز دهه  ۲۰۰۰ میلادی او را به خاطر این موضوع سرزنش می‌کردند و می‌پنداشتند لباس‌هایی که او می‌پوشد با برش‌های جسورانه‌ای طراحی شده‌اند. در سال‌های اخیر که این نوع لباس‌ها باز هم به چرخه مد بازگشتند، کسی او را بد سلیقه نمی‌داند.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

عنصر دیگری که نمیتوان استایل‌های مونیکا را بدون آن‌ها تصور کرد، ست کت و شلوار است. ست‌هایی که اغلب جذاب‌ترین زن سال ۲۰۰۲ مجله اکسمن به همراه یک تاپ نخی یا وست بر تن می‌کرد. بلوچی با این سبک استایل‌ در سال‌های ۱۹۸۵، ۲۰۰۲ و ۲۰۱۶ ظاهر شده است.

دوستی با دولچه و گابانا

باید این نکته را هم باید در نظر گرفت که دوستی دیرینه او با با دومنیکو دولچه و استفانو گابانا نیز دز شکل گیری سیر تکاملی استایل او بی تاثیر نبوده است. اغلب لباس‌های شبی که با در نظر گرفتن علاقمندی‌های مونیکا دوخته شده است، احتمالا طراحی دولچه اند گابانا بوده است. مدل تاپ یقه بازی که در بیشتر لباس‌های او وجود دارد، حتی زیر کت نیز زیبا به چشم می‌خورد. همچنین گاهی بلوچی از استایل‌های سیاه رنگش صرف نظر می‌کند و برای تنوع هم که شده جامه‌ی قرمز رنگ برتن می‌کند. شاید در گذشته استایل‌های مانند لباس‌های چاپی، لباسی به رنگ صورتی کم رنگ یا استایل یک دست سفید از او دیده باشید، اما هیچکدام از آن‌ها از ارزش او کم نکرده است، حتی حال که او به تصور منسجمی از استایل شخصی خود رسیده است.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

با نگاه کردن به استایل مونیکا در این روزها، می‌فهمید که زیبایی این بازیگر خوش چهره نیازی به اثبات ندارد. او همچنان بر سبک شیک ایتالیایی خود وفادار بوده و همچنان به لباس‌های توری و سیلوئت علاقمند است. اگرچه ظاهر او به طور کلی به مرور بهتر و هماهنگ‌تر شدند. اما مونیکا با حضور در مراسم رونمایی دیور با لباسی پوشیده، مدل موی باب و عینک بزرگ بار دیگر همه را متحیر کرد.

ماندگارترین استایل‌های مونیکا بلوچی

نگاهی به ماندگارترین لباس‌هایی که از مونیکا بلوچی در خاطرمان مانده، داشته‌ایم:

سربندهای خاص از سریال La riffa

او در سریال درام – کمدی لریفا (La Riffa) که در نقش فرانچسکا، بیوه جوان بازی می‌کرد، بسیاری از آیتم‌های جذاب زنانه مانند سربندهای ابریشمی و کش موی ساتن، ژاکت پشمی و لباس‌ها شب اسلیپ و سنگ دوزی شده و ترنچ کت را در دهه 90 باب کرد.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

استایل دیوانه‌کننده در کن 1997

در فستیوال کن 1997 بلوچی از دیگر عنصر مورد علاقه‌اش، گردنبند جدید کارتیه تاکید کرد. زیبایی این گردنبند به قدری خیره کننده بود که اهمیتی نداشت او این بار از چه برندی لباس پوشیده بود.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

پیراهن پلنگی جنجالی

مونیکا در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۰۰ با پیراهن پلنگی یقه باز و جواهر سنگینی که بر گردن دارد در کنار جین هکمن و مورگان فریمن می‌درخشد.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

گردنبند خیره‌کننده در ونیز

استایل مشکی و براق به همراه گردنبند گرانبهایی که به گردن آویخته بود نیز سبب شد تا روی فرش قرمز فستیوال ونیز سال 2005 نیز مورد تحسین قرار بگیرد.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

استایل ماندگار با مدل موی جدید

لباس حریر لخت مشکی با یقه وی شکل، آستین های پفی بلند و اکسسوری‌هایی مانند کمربند پهن مشکی که این استایل را تکمیل می کنند در جشن سالانه برند دیور در سال 2021 نیز از استایل‌های ماندگار او به شمار می‌رود.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

کت و شلواری با سر آستین‌های فرانسوی

کت و شلوار با یقه باز و تاپ توری نیز از غالب استایل‌های مونیکا بلوچی است که برای اکران فیلم All the Pretty Horses باز هم به آن روی آورده بود. سرآستین‌های بزرگ فرانسوی، یقه‌ای بلند همراه با کت شلوار تاکسیدو با دوخت ساتن از ویژگی‌های متمایز این استایل بود.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

خداحافظی با لباس‌های مشکی

بلوچی برای فستیوال کن در سال 2004 نیز از کد لباس‌هایش دست کشید و تصمیم گرفت لباسی ابریشمی سفید با گل‌های رنگی را بپوشد. برخلاف مدل موی همیشگی، این بار موهای خود را جمع کرده است.

سیر تحول استایل مونیکا بلوچی

فراموش نکنید که او با وجود همه زیبایی، جذابیت و محبوبیتی که دارد گاه لباس‌های ساده می‌پوشد، حتی بدون جواهرات گران قیمت هم به سلیقه و استایل شخصی خود پایبند است.

استایل مونیکا بلوچی

حتماً تابه‌حال تصاویر مونیکا بلوچی را در صفحات اینترنتی دیده‌اید. او باتوجه‌به دنیای مد و به‌کارگیری قواعد و اصول آن در پوشش خود، به‌عنوان یکی از افراد خوش استایل در صنعت مد معرفی می‌شود. اگر شما هم کنجکاوید که بدانید این سلبریتی چه می‌پوشد که به یکی از افراد تأثیرگذار و برجسته در دنیای مد تبدیل شده است تا پایان مطلب همراه ما باشید. در ادامه به بررسی کاملی از استایل مونیکا بلوچی می‌پردازیم.

بررسی کمد لباس مونیکا بلوچی از نمایی نزدیک

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مونیکا بلوچی علاوه بر داشتن استایلی زیبا و اندامی متناسب، چهره‌ای جذاب و ساده نیز دارد. ازاین‌رو، داشتن سیمایی چشمگیر در کنار استایلی زیبا، او را به یکی از مطرح‌ترین چهره‌ها در دنیای مد تبدیل می‌کند. حال با هم ببینیم که این هنرپیشه چه می‌پوشد که این‌قدر در دنیای مد و سینما موردتوجه قرار می‌گیرد.

لباس‌ های خال‌ خالی

استایل مونیکا بلوچی با لباس‌ های خال‌ خالی

مونیکا بلوچی بارها در بسیاری از مراسم و جشنواره‌ها با لباس‌های طرح خال‌خالی یا توپ توپی ظاهر شد. این انتخاب پارچه‌های خال‌خالی نشان می‌دهد که او به انتخاب این مدل لباس‌های علاقه زیادی دارد. مونیکا متنوع ظاهر می‌شود؛ او تنها به لباس‌های خال‌خالی سیاه‌وسفید اکتفا نمی‌کند و دوست دارد رنگ‌های دیگری از این طرح را بپوشد.

شما هم می‌توانید؛ مانند مونیکا استایل‌هایی برجسته با لین مدل لباس از خود به جا بگذارید. پیشنهاد می‌شود پیراهن، بلوز یا دامن‌هایتان را با طرح خال‌خالی انتخاب کنید و زیبایی آن را روی استایلتان ببینید. شما هم از داشتن لباس‌های خلخالی در کمد لباستان لذت می‌برید؟

بلوز سفید

استایل مونیکا بلوچی با بلوز سفید

بی شک بلوز و شومیز یکی از آیتم‌های پر تکرار در کمد لباس هر خانمی می‌باشد. مونیکا در پوشیدن این آیتم‌ها ماهرانه عمل می‌کند و سعی دارد آن را با دامن و شلوار رسمی ست کند. البته گه گاهی هم برای اینکه متنوع ظاهر شود، بلوزش را همراه با یک شلوار جین می‌پوشد. آیا شما هم به پوشیدن شومیز و بلوز علاقه دارید؟ از این آیتم‌ها بیشتر برای حضور در چه مراسم‌هایی استفاده می‌کنید؟

پیراهن میدی مشکی

اگر استایل‌های مونیکا را دیده باشید متوجه می‌شوید که بیشتر با پیراهن‌های میدی حضور دارد. ازآنجایی‌که او قدبلند است و پاهایی کشیده دارد، این پیراهن روی تنش زیبا می‌نشیند. مونیکا بیشتر به سمت رنگ‌های تیره این لباس مانند مشکی می‌رود چرا که رنگ‌های تیره باعث می‌شود شما قدبلندتر دیده شوید. همچنین رنگ مشکی یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای حضور در مراسم‌های مختلف است. این پیراهن‌های قد متوسطی دارند و تا زیر زانو را می‌پوشانند. بی شک پیراهن‌های میدی می‌تواند یکی از شیک‌ترین انتخاب‌های هر خانمی باشد.

پیراهن گل‌ دار کلاسیک

استایل مونیکا بلوچی با پیراهن گل‌ دار کلاسیک

یکی از آیتم‌های پرتکرار در استایل مونیکا بلوچی پیراهن‌های گل‌دار هستند. شاید بارها او را در تصاویر مختلف با این مدل پیراهن ببینید. مونیکا معمولاً برای حضور در مهمانی‌های صبح و عصرگاهی، پیراهن‌های گل‌دار زمینه سفید را انتخاب می‌کند. همچنین با پیراهن گل‌دار زمینه تیره نیز بارها در جشنواره‌های مختلف ظاهر می‌شود. مونیکا به پوشیدن لباس‌های گل‌دار بسیار علاقه دارد. معمولاً مدل‌هایی را انتخاب می‌کند که حالت اندامی دارد و انحنای بدن را به نمایش می‌گذارد.

کت‌ و شلوار مشکی کلاسیک

استایل مونیکا بلوچی با کت‌ و شلوار مشکی کلاسیک

همان‌طور که گفتیم مونیکا بلوچی یک استایلیست کلاسیک پسند است. یکی دیگر از آیتم‌های جدانشدنی کمد لباس او، کت‌وشلوار مشکی است که استایل او را برجسته می‌کند. شما هم می‌توانید برای حضور در مراسم و موقعیت‌های رسمی با انتخاب یک‌دست کت‌وشلوار مشکی، در میان افراد بدرخشید.

علاقه به رنگ قرمز

استایل مونیکا بلوچی با لباس رنگ قرمز

بی شک بلوز و شومیز یکی از آیتم‌های پر تکرار در کمد لباس هر خانمی می‌باشد. مونیکا در پوشیدن این آیتم‌ها ماهرانه عمل می‌کند و سعی دارد آن را با دامن و شلوار رسمی ست کند. البته گه گاهی هم برای اینکه متنوع ظاهر شود، بلوزش را همراه با یک شلوار جین می‌پوشد. آیا شما هم به پوشیدن شومیز و بلوز علاقه دارید؟ از این آیتم‌ها بیشتر برای حضور در چه مراسم‌هایی استفاده می‌کنید؟

دامن‌ های مدادی

استایل مونیکا بلوچی با دامن‌ مدادی

اگر شما هم کمری گود و پایین‌تنه‌ای برجسته دارید، پیشنهاد می‌شود از پوشیدن این مدل دامن‌ها غافل نشوید. مونیکا بلوچی را می‌بینید که با یک دامن مدادی چه استایل چشمگیری از خود نشان می‌دهد. او معمولاً تمایلی به پوشیدن لباس‌های کوتاه ندارد و همان‌طور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید قد دامن به نحوی است که تا زیر زانو را به‌صورت کامل می‌پوشاند.

لباس‌ های سفید

استایل مونیکا بلوچی با لباس‌ سفید

این نوع لباس‌ها مناسب برای تمام موقعیت‌ها چه رسمی و غیررسمی است. شما می‌توانید با پیراهن و انواع لباس‌های سفید، استایل‌های متنوع و جذابی را داشته باشید. همچنین سفید یکی از رنگ‌هایی است که به‌سادگی با دیگر آیتم‌های استایل ست می‌شود و ازاین‌رو مونیکا بلوچی نیز در استایل‌های خود از این لباس‌ها بهره می‌برد.

پارچه‌ های طرح پلنگی

استایل مونیکا بلوچی با لباس طرح پلنگی

استفاده از لباس‌هایی با طرح پلنگی نیاز به کمی مهارت دارد؛ چرا که دو حالت دارد اول اینکه می‌تواند استایل شما را به زیباترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. در حالت دوم قدرت این را دارد که شلوغی را به استایل شما ببخشد و آن را بیش از هر چیز زننده کند.

در این بخش مونیکا بلوچی یکی از افرادی است که با این مدل لباس‌ها به‌راحتی استایلی شیک و جذاب از خود به جا می‌گذارد و همیشه هم آراسته و مرتب به چشم می‌آید.

ازآنجایی‌که مونیکا بلوچی برای آیتم‌های استایلش ماهرانه دست به انتخاب می‌زند، با پوشیدن یک پیراهن دوخت کلاسیک و طرح پلنگی همیشه استایلی بی‌عیب‌ونقص را به نمایش می‌گذارد.

انتخاب اکسسوری کمربند

استایل مونیکا بلوچی

کمربند به‌عنوان یکی از آیتم‌های پرتکرار و اصلی در سبک پوشش مونیکا بلوچی است. در انتخاب کمربند نیز به سمت مدل‌های ساده و تک‌رنگ می‌رود. ازاین‌رو قانون هماهنگی را در استایلش رعایت می‌کند. بخش کمر مونیکا باریک است و با بستن کمربند، جلوه زیبایی از استایلش به جا می‌گذارد. این ترفند مونیکا ایده خوبی برای استفاده از اکسسوری در پوشش است و باعث می‌شود استایل شما خاص و شیک نمایان شود.

کفش پاشنه‌ دار

استایل مونیکا بلوچی با کفش پاشنه‌ دار

از لحاظ علمی کفش‌های پاشنه‌دار سلامت پا و کمر را به خطر می‌اندازد. البته این نکته مختص کفش‌های پاشنه‌دار غیراستاندارد است. درصورتی‌که کفش پاشنه‌دار استانداری چشمتان را گرفت، از خرید آن غافل نشوید. این مدل کفش‌ها باعث می‌شود شما قدبلندتر دیده شوید و همچنین قسمت کمر و پاهای شما در سلامت کامل به سر می‌برد. مونیکا بلوچی یکی از طرف‌داران پروپاقرص کفش‌های مدل پاشنه‌دار است. 

استفاده از پارچه گیپور و دانتل

استایل مونیکا بلوچی با لباسی از گیپور و دانتل

گیپور و دانتل جزو دو انتخاب موردعلاقه مونیکا بلوچی در استایل‌هایش است که برای حضور در فرش قرمزها و موقعیت‌های رسمی از آن استفاده می‌کند.

او اغلب علاقه به پوشیدن لباس‌های اندامی با گیپور و دانتل دارد و ازاین‌رو استایلش جذاب و چشمگیر به نظر می‌رسد.

شلوار گشاد

استایل مونیکا بلوچی با شلوار گشاد

یکی دیگر از آیتم‌های پرتکرار در استایل‌های مونیکا، شلوارهای گشاد است. از این مدل شلوارها می‌توانید در استایل‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال جهت حضور در موقعیت‌های رسمی می‌توانید آن را به همراه یک کت رسمی زنانه ست کنید. هم چنین به‌راحتی می‌توانید آن را در کنار تیشرت، تاپ و… بپوشید و برای رفتن به مکان‌های غیررسمی حاضر شوید.

اگر شلوارهایی گشاد با پارچه‌های رسمی خریداری می‌کنید حتماً در کنار آن یک شومیز مدل‌دار یا هر نوع بلوزی که مجلسی و شیک باشد بپوشید. در تصویر بالا مونیکا بلوچی را می‌بینید که شلوار خود را با یک شومیز زیبا ترکیب می‌کند.

مدل مو و سبک آرایش مونیکا بلوچی

مدل مو و سبک آرایش مونیکا بلوچی

مونیکا علاقه‌مند به‌سادگی است و اگر کمی به تصاویر او دقت کنید متوجه می‌شوید که تنها به آرایش چشم‌ها اهمیت زیادی می‌دهد و بقیه اجزای صورتش را پر زرق‌وبرق نمی‌کند.

همچنین برای انتخاب مدل مو معمولاً موهای خود را به حالت باز رها می‌گذارد و در برخی مواقع مدل چتری به آن می‌دهد.

او سعی دارد همیشه ساده ظاهر شود و اغلب نیز استفاده زیادی از اکسسوری‌های پر زرق‌وبرق نمی‌کند؛ از این رو سادگی در استایل او موج می‌زند.

بهترین استایل های مونیکا بلوچی

معمولاً سلبریتی‌ها و افراد مشهوری که قصد رفتن به مراسم و فستیوال‌های خاصی را دارند، سعی می‌کنند با ظاهری خاص، برجسته و چشمگیر حضور یابند. مونیکا بلوچی نیز یکی از این دسته افراد است که روی استایل خود وقت می‌گذارد و بارها دیده شده که در جشنواره‌های مختلف مانند ستاره‌ای می‌درخشد و نگاه‌های به سمت او خیره می‌ماند. در ادامه چند استایل زیبا و چشم‌نواز مونیکا را مشاهده می‌کنیم.

1. استایل مونیکا بلوچی در جشنواره فیلم کن در سال 2017

استایل مونیکا بلوچی در جشنواره فیلم کن

یک پیراهن بلند با طراحی ماهرانه و رنگ‌بندی اصولی تنها بهانه‌ای است که مونیکا را در این جشنواره خاص و زیبا جلوه دهد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید سادگی به‌وضوح در استایل مونیکا به چشم می‌آید. استفاده از یک یا دو اکسسوری و داشتن چهره‌ای بدون میکاپ سنگین، راز درخشش او در این مراسم است. پوشیدن لباس‌های جذب و چسبان که انحنای بدن به نمایش می‌گذارد نیز در زیبایی او نقش مهمی را دارد. در ادامه نیز چند استایل زیبای دیگر از مونیکا را مشاهده می‌کنید که سادگی در آن موج می‌زند.

2. استایل مونیکا بلوچی در مراسم بفتا 2015

استایل مونیکا بلوچی در مراسم بفتا

3. استایل مونیکا بلوچی در فرش قرمز کنس 2017

استایل مونیکا بلوچی در فرش قرمز کنس

4. استایل مونیکا بلوچی در جشنواره فیلم ونیز 2022

استایل مونیکا بلوچی در جشنواره فیلم ونیز 2022

5. استایل مونیکا بلوچی در فرش قرمز RFF سال 2015

استایل مونیکا بلوچی در فرش قرمز RFF

فیلم‌هایی که مونیکا بلوچی در آن ایفای نقش کرد را دیده‌اید؟ بازی او را دوست دارید؟ به نظر شما چه سلبریتی‌های دیگری هستند که مانند مونیکا استایلی برجسته و چشمگیر دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian