برند Bottega Veneta یک برند معتبر ایتالیایی است. ما در این مقاله درباره فراز و نشیب های این برند و ویژگی طرح های آن با شما صحبت خواهیم کرد. بیشتر برای کسانی که عاشق ذات یک محصول، صنعت خوب آن و ساخت با کیفیت محصولات آن هستند، Bottega Veneta همیشه یک برنده است.

برند های کت و شلوار و لباس های رسمی در دنیا به تعداد بسیار زیادی وجود دارند. همان طور که می دانید امروزه تجارت و موفقیت در زمینه برند و مد بسیار دشوار است. طبیعتا هر برندی که می خواهد  محصولش به فروش برسد علاوه بر طراحی نیاز به تبلیغات مناسب دارد. از این رو بسیاری از برند ها سعی می کنند با استفاده از بازیگران یا افراد معروف برند خود را محبوب تر کنند و در نتیجه سود بیشتری بدست آورند. موضوع امروز مقاله ما که به همت نویسندگان وبسایت یقه نوشته شده است در ارتباط با همه چیز درباره برند Bottega Veneta است.

برند Bottega Veneta از نظر خود شرکت

اختیار، کیفیت و مهارت  Bottega Veneta از زمان تأسیس خود در ویچنزا در سال ۱۹۶۶ استاندارد جدیدی از تجملات را ایجاد کرده است و به سنت های صنعت گران چرمی کشور ایتالیا آغشته است. این برند مدت ها به دلیل کالاهای چرمی خارق العاده خود در بین مارک های لوکس برتر جهان قرار گرفته است. شعار معروف این شرکت، ” When your own initials are enough، فلسفه ای از فردیت و اعتماد به نفس را بیان می کند که اکنون در مورد طیف وسیعی از محصولات از جمله لباس های آماده زنانه و مردانه، جواهرات ظریف، مبلمان و سایر موارد صدق می کند. در حالی که Bottega Veneta به رشد خود ادامه می دهد، خصوصیاتی که آن را تعریف می کنند بدون تغییر هستند و این خصوصیات عبارتند از  ساخت عالی، طراحی ابتکاری، عملکرد معاصر و بالاترین کیفیت مواد. همچنین تعهد Bottega Veneta به طراحی  های خود، جایی که صنعت گران با مهارت قابل توجه به همراه  مهارت سنتی و نوآوری جذاب و شیک را ترکیب می کنند، ثابت است.

تجارت برند Bottega Veneta

در واقع، یک همکاری غیرمعمول و الهام گرفته شده بین صنعت گر و طراح در قلب رویکرد Bottega Veneta در طراحی تجملات آنان وجود دارد، که نماد آن همکاری را امضای برند و شرکت چرم intrecciato نشان می دهد. در تابستان ۲۰۰۶، بوتگا ونتا، با به رسمیت شناختن اهمیت صنعت گری طراحی ها و شکنندگی  سبک زندگی سنتی، مدرسه ای را برای آموزش و حمایت از نسل های بعدی صنعت گران چرمی افتتاح کرد.

خرید برند Bottega Veneta  توسط برند Kering

 آخرین فصل در تاریخ Bottega Veneta در فوریه ۲۰۰۱ آغاز شد، زمانی که این شرکت توسط Kering خریداری شد، که قبلا به عنوان Gucci Group شناخته می شد. توماس مایر، مدیر خلاقیت برند، در ژوئن همان سال وارد هیئت مدیره شد و اولین مجموعه خود را با عنوان طرح های بهار و تابستان ۲۰۰۲ ارائه داد و مورد انتقاد فوری منتقدان قرار گرفت. از همان ابتدا، حساسیت برند کاملاً بر اساس ویژگی های فردی، حسی و کاملاً شخصی بود که برای مشتریان با خصوصیات  پیچیده و با اعتماد به نفس طراحی شده بود. در طی سالیان گذشته، Bottega Veneta علاوه بر ارائه مجموعه ای منحصر به فرد و طراحی  لباس های آماده، کیف های دستی، کفش، لوازم جانبی هیجان انگیزی را از جمله عطر، جواهرات ظریف، ساعت، مبلمان و لوازم خانگی معرفی کرده است. کالاهای چرمی کوچک، عینک، چمدان و بسته های هدایا نیز دیگر موارد بودند.

توزیع جهانی محصولات برند Bottega Veneta

توزیع محصولات Bottega Veneta جهانی است و  شامل اروپا، استرالیا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی است که در آن توزیع محصولات به صورت عمده فروشی در فروشگاه های خاص و بزرگ با تعداد فزاینده ای از بوتیک های Bottega Veneta تکمیل می شود. این بوتیک ها، که طراحی شده توسط توماس مایر و با دقت بسیار زیاد مطابق با استانداردهای دقیق Bottega Veneta   است به مشتری این امکان را می دهد تا در نهایت لوکس بودن، راحت بودن و با اطمینان کامل خرید کند. آن ها  محصولی را که به نمایش می گذارند، بازتابی از میراث استثنایی و کیفیت فوق العاده Bottega Veneta است.

چند حقیقت درباره برند Bottega Veneta

برای افرادی که برند ها را دوست دارند، Bottega Veneta همیشه یک مارک تجاری معروف است. بیشتر برای کسانی که عاشق ذات یک محصول، صنعت خوب آن و ساخت با کیفیت محصولات آن هستند، Bottega Veneta همیشه یک برنده است. طرفداران این مارک حاضر نیستند اشتیاق خود را برای طراحی برند ایتالیایی زیبا از بین ببرند، حتی اگر این مارک در طراحی های خود لباس های تکراری و سنتی را تولید کند. این برند ۵۰ سال است که یکی از بهترین ها در مد و تجارت است و هنوز هم تاج سلطنتی خود  را به عنوان شناخته شده ترین مارک برای طراحی های شیک خود دارد. در زیر ما چند واقعیت که در مورد Bottega Veneta و آن چه که آن را خاص می کند برای شما آورده ایم.

معنای واقعی Bottega Veneta

 Bottega Veneta به معنای “فروشگاه ایتالیایی” است که به معنای واقعی کلمه در سال ۱۹۶۶ در مکانی به نام Vicenza، ایتالیا تاسیس شده بود. حتی در آن زمان آن ها نام خود را به عنوان سازنده کالاهای چرمی صنایع دستی به وجود آورده بودند.

محبوبیت طراحی های  برند Bottega Veneta

Bottega Veneta محبوبیت خود را به دلیل طراحی بافتی به نام intrecciato به دست آورد که هنوز هم از ویژگی های برجسته این شرکت است. صنعت گران رشته هایی از چرم ظریف را به هم می بافند که به وسیله آن ها قادر به ساخت قطعاتی با قدرت و زیبا هستند.

تصاحب این برند توسط گوچی

 تصاحب گوچی در سال ۲۰۰۱ باعث کاهش موفقیت بوتگا ونتا شد و فروشگاه های جدیدی مانند پوشاک، جواهرات، مبلمان، عینک و عطر خانگی را گشود. مجموعه کالاهای چرمی، کفش، کیف دستی و  وسایل خانگی هنوز حاکم بر برند است.

محصولاتی که باعث معروفیت برند Bottega Veneta است

 Bottega Veneta بیشتر به خاطر کیف های Cabat ، Veneta و Knot معروف است. Tomas Maier مدیر خلاقیت برند، نمادین ترین کیف ها را در سال ۲۰۰۱ خلق کرد. او حتی وقتی از سمت خود کنار رفت در مدت کوتاهی دوباره بازگشت و همان طرح کیف را از سال ۱۹۷۸ دوباره ساخت و نام آن را ” Knot ” گذاشت. این کیف در نسخه های بسیاری با استفاده از انواع مواد لوکس ایجاد شده است. Bottega در سال ۲۰۱۴ با بیش از ۳۰۰ مورد از این کیف ها، یک نمایشگاه Knot  اختصاصی را در سنت تروپز برگزار کرد.

مدرسه تخصصی برند Bottega Veneta

Scuola della Pelletteria، مدرسه تخصصی Bottega Veneta است که در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد. صنعت گران در این جا آموزش می بینند و به حفظ سنتی که در واقع قلب و روح مارک تجاری است، کمک می کنند.

فروشگاه های برند Bottega Veneta

 ۲۵۱ بوتیک در ۴۳ کشور متعلق به Bottega Veneta وجود دارد و محصولات آن ها در اروپا، آسیا، استرالیا، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی توزیع می شود. بزرگ ترین بوتیک ۱۱،۴۴۸ متر مربعی است که اولین “Maison” با نام تجاری در یک ساختمان تاریخی در Via Sant’Andrea میلان ساخته شده است. این محصول شامل کلیه محصولات ساخته شده توسط Bottega Veneta از جمله کالاهای چرمی، لباس های زنانه و مردانه، کفش، جواهرات ظریف، عینک، عطر، چمدان، مبلمان و مجموعه های لوازم خانگی است.

همکاری با افراد معروف

 بوتگا ونتا در برند خود با اشخاص معروفی مانند شاهزاده خانم شارلین، بانوی اول سابق ژاکلین کندی، آمل کلونی، نیکول کیدمن، کامرون دیاز، ریحانا و بسیاری دیگر همکاری کرده است.

مروری بر تاریخچه برند Bottega Veneta

بوتگا ونتا در ۱۹۶۶ در ویچنزا، ایتالیا تاسیس شد. این برند توسط Michele Taddei و Renzo Zengiaro تاسیس شد و محصول اصلی آن کالاهای چرمی بود. ریشه های Bottega آن را به فلسفه ای بدون مارک می بندد که به اشیا خود یک طرح کم نظیر می بخشد. تبلیغات با شعار ” “When your own initials are enough ”  این برند را از همان ابتدای کار خود  به عنوان یک گنجینه با ارزش معرفی کرد. در اواخر دهه هفتاد Taddei و Zengiaro کنترل نام تجاری را به عهده همسر سابق Taddei ، Laura Moltedo گذاشتند.

تبلیغات Bottega Veneta

دهه هشتاد بود که بوتگا برای اولین بار مورد توجه بسیاری از هنرمندان مشهور و افراد معروف قرار گرفت. به عنوان مثال یک حامی عادی، اندی وارهول بود. او اغلب در بوتیک این برند در  نیویورک وارد می شد  و حتی به تولید یک فیلم کوتاه برای این برند پرداخت.

Bottega سبکی مدرن در کنار دانیل لی

در حال حاضر، دانیل لی سمت مدیر خلاقیت را دارد. او در نیمه ژوئن ۲۰۱۸ این نقش را به عهده گرفت و در آن زمان به عنوان یک طراح جوان و بریتانیایی شناخت چندانی نداشت، اگرچه سابقه کار او در زمینه مد بیش از حد چشم گیر بود. پیش از این، او در سلین تحت نظر فیبی فیلو به عنوان مدیر طراحی لباس های آماده کار کرده بود، و قبل از آن سمت هایی در Maison Margiela و Balenciaga را عهده دار بود.

پیوستن دانیل لی به برند Bottega Veneta چه تاثیراتی داشت؟

از زمان پیوستن وی به Bottega Veneta، این شرکت در کانون توجه مد های آن روز  قرار گرفت. تنها هجده ماه پس از کار در مقام جدید خود، دانیل لی تعدادی جایزه مد از جمله بهترین مارک و طراح سال دریافت کرد. این اتفاق تعجب آور نبود، زیرا او با این که تازه کار بود اما در یک چشم به هم زدن یک پایگاه جدید برای Bottega  ایجاد کرد . این Bottega “جدید”، که توسط لی زیبا  و کاملاً مفید شناخته می شود، یک ترفند به موقع بود که طرفداران “Old” سلین را دوباره برای برند خود باز پس بگیرند.

بوتگا ونتا (BOTTEGA VENETA)

بوتگا ونتا (BOTTEGA VENETA)

بصیرت, کیفیت و صنعتگری؟ بوتگا ونتا از زمان تأسیس در ویچنزا در سال 1966، استاندارد جدیدی از لوکس بودن و کیفیت را معرفی کرده است. بوتگا ونتا با تکیه بر هنر سنتی تولید محصولات چرمی منتسب به پیشینیانش در ایتالیا مدتها است که به خاطر کالاهای چرمی فوق‌العاده‌اش مشهور شده است و اخیراً به عنوان یکی از مارک‌های برتر لوکس جهان معرفی شده است. شعار معروف این شرکت مبتنی بر اعتقاد به استفاده از مصنوعات جدید و بدیع و تکیه بر منحصر به فرد بودن و اعتماد به نفس است.

بوتگا ونتا به رشد روز افزودن خود ادامه می‌دهد، ویژگی‌هایی مصنوعات این شرکت، عبارتند از تولید صنایع دستی برجسته، طراحی نوآورانه و قابلیت‌های مدرن و استفاده از مواد با عالی ترین کیفیت. همچنین تعهد بوتگا ونتا به کارگاه‌های خود یعنی جایی که صنعتگران در آنجا مشغول به کار هستند، موجب شده است که صنعتگران بتوانند هنر روز را با نوآوری و تولیدات مبتنی به سنت ترکیب کنند.© کپی برداری از مطالب سايت تنها با ذکر منبع “ایران لوکس” مجاز می باشد.

بوتگا ونتا (انگلیسی: Bottega Veneta) شرکت کالای لوکس ایتالیایی است، که در زمینه طراحی، تولید و توزیع محصولات چرمی، ساعت، انواع لباس و کیف‌های دستی فعالیت می‌نماید. این شرکت هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۱۴۰ فروشگاه در کشورهای مختلف می‌باشد.

نوعشرکت تابعه
صنعتخانه مد
بنا نهاده۱۹۶۶
دفتر مرکزیویچنزا، ایتالیا
افراد کلیدیکارلو آلبرتو برتا
(مدیر عامل)
درآمد▲ ۱٫۲ $ میلیارد دلار (۲۰۱۲)
سود خالص▲ ۳۸۴ $ میلیون دلار (۲۰۱۲)
مالککرینگ
وبگاهwww.bottegaveneta.com

شرکت بوتگا ونتا در سال ۱۹۶۶ در ویچنزای ایتالیا توسط مایکل تادی و رنزو زنگیارو تأسیس شد. هدف این کمپانی تولید صنعتی محصولات چرمی بود و طراحی خاصی را که اینترچیاتو نام گرفت ابداع کرد، روش بافت چرم که به نماد این کمپانی بدل شد و مورد استقبال قرار گرفت. در دهه هفتاد بوتگا ونتا از محبوب‌ترین برندها در زمینه محصولات چرم بود و مشتریانی مثل ژاکلین کندی از آن‌ها خرید می کردند. و در سال ۲۰۰۱ توسط شرکت گوچی خریداری شد گوچی برای این برند مبلغ ۱۵۶ میلیون دلار را پرداخت کرد و در حال حاضر بخشی از گروه کرینگ بشمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر ویچنزا، ایتالیا قرار دارد.

بوتگا ونتا شرکت تولید و طراحی محصولات لوکس ایتالیایی است که در زمینه طراحی و تولید محصولات چرمی، ساعت مچی، انواع لباس و کیف‌های دستی فعالیت می‌کند. این شرکت هم اکنون مالک شبکه‌ای از ۱۴۰ فروشگاه در کشورهای مختلف است. شرکت بوتگاونتا در سال ۱۹۶۶ راه اندازی شد و پس از صعود و نزول در چند دهه در سال ۲۰۰۱ توسط گوچی خریداری شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر ویچنزا، ایتالیا قرار دارد. در این مقاله نگاهی به برند بوتگا ونتا و تاریخچه و محصولات آن می‌اندازیم.

تاریخچه برند بوتگا ونتا

بوتگا ونتا (Bottega Veneta) در ۱۹۶۶ در ویچنزای ایتالیا توسط مایکل تادی و رنزو زنگیارو تاسیس شد. هدف این کمپانی تولید صنعتی محصولات چرمی بود و طراحی خاصی را که اینترچیاتو نام گرفت ابداع کرد، روش بافت چرم که به نماد این کمپانی بدل شد و مورد استقبال قرار گرفت. در دهه هفتاد بوتگاونتا از محبوب‌ترین برندها در زمینه محصولات چرم بود و مشتریانی مثل ژاکلین کندی از آن‌ها خرید می‌کردند.

اندی وارهول مستندی برای کمپانی ساخت و در اواخر دهه ۷۰ زنگیارو و تادی کمپانی را ترک کردند و ویتوریو و لارا مولتدو اداره کمپانی را به دست گرفتند. با آغاز دهه هشتاد موفقیت کمپانی رو به افول رفت. چون مدیران جدید تصویر قدیمی محصولات را با یک لوگوی BV جایگزین کردند که برای مشتریان جدید جالب نبود و همین مساله باعث شکست محصولات آن در بازار شد.  در سال ۲۰۰۱ شرکت گوچی کمپانی بوتگاونتا را به ارزش ۱۵۶ میلیون دلار خریداری کرد و مدیران طراحی جدیدی را در آن گماشت.

توماس مایر طراح جدید، دوباره طرح اینترچیاتو را به محصولات بوتگا ونتا بازگرداند. پس از آن موفقیت به کمپانی بازگشت و امروزه در سراسر جهان دارای فروشگاه و شعبه است و در زمینه دکوراسیون منزل نیز فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian