پلتفرم “TikTok” از طراحان، هنرمندان، خانه‌های مد و مدل‌ها دعوت می‌کند تا به این برنامه وارد شوند و از طریق پخش‌های زنده آن رویدادهای آنلاین مد را دنبال کنند.

آژانس مدل IMG، شریک رسمی “TikTok” در پوشش ماه مد، محتواهای اختصاصی را در طول هفته‌های مد نیویورک، لندن، میلان و پاریس منتشر می‌کند.

شورای مد انگلیس نیز به‌عنوان یک شریک اصلی در برنامه تیک‌تاک قصد دارد از استعدادهای نوظهور صنعت مد حمایت کند. امسال برنامه تیک‌تاک با پوشش دادن تمامی نمایش‌های هفته مد یک اتفاق بزرگ را رقم زد و برای تمامی علاقه‌مندان یک تجربه جدید را خلق کرد.

در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۱، برنامه نهایی تیک‌تاک با حضور مدل‌ها و طراحان مد خاتمه پیدا خواهد کرد که در این برنامه تیک‌تاک مجموعه‌های Victor Glemaud  و Carrots By Anwar Carrots را برای اختتامیه این برنامه انتخاب کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian