هواداران بیانسه تقریبا هنوز منتظر جلوه‌های بصری «رنسانس» هستند، تا با یک اتفاق دیگر از این اثر هنری غافلگیر شوند. در این میان ارائه‌ی یک مجموعه‌ی کوتور از لباس‌های شگفت‌انگیز که مستقیماً از آهنگ‌های این آلبوم الهام گرفته است، با حسن نیت از برند Balmain، این انتظار را برای مخاطبین برطرف می‌کند. با توجه به قدرت البوم بیانسه و سبک انتزاعی و آوانگارد طراح نابغه‌ی خانه مد Balmain ،Olivier Rousteing، ارزش این را داشت که یک کالکشن کوتور از برند خود را به ترانه‌های این آلبوم موسیقی اختصاص دهد.

مفهوم آلبوم رنسانس بیانسه

پیش از اینکه به منبع الهام الیور روستینگ و نحوه‌ی طراحی‌هایش از دل ترانه‌های یک آلبوم برایتان بگوییم؛ از آلبوم رنسانس بیشتر توضیح می‌دهیم. آلبوم رنسانس Renaissance جشن شادی از زندگی در میان هرج و مرج غیرقابل انکار در دنیای امروز است که قرار بود طرفدارانش را دوباره به رقصیدن وادارد.
در واقع بیانسه یکی از خوانندگانی است که در هر مجموعه‌ای از آهنگ‌هایش، تنها موسیقی خود را عرضه نمی‌کند. بلکه همه‌ی جنبه‌های هنر را در بخش‌هایی چون طراحی صحنه و لباس، کارگردانی موزیک ویدئو‌ها با موسیقی تلفیق می‌کند. این موضوع را با انتخاب کانسپت‌های عمیق هنری، فرهنگی و تاریخی انجام می‌دهد.
Beyonce، رنسانس را جایی برای رویاپردازی و فرار از زمان ترسناک امروز برای جهان تعبیر می‌کند. در واقع با این آلبوم احساس آزادی، رهایی و ماجراجویی را بین تمام مشغله‌ها و مسائل مختلفی زندگی به شنوندگان القا می‌کند.
بعد از اکران آلبوم‌های جنجالی چون The Live و The Gift The Lion King در سال 2019 که با فاصله کمتر از 3 ماه منتشر شده بود، این آلبوم شگفتی دیگر از بیانسه بود. 16 آهنگ در یک آلبوم در کمتر از یک ساعت اجرا شده است؛ هر ترانه به صورت یکپارچه به ترانه‌ی بعدی متصل می‌شود و انگار همه‌ی موزیک‌ها یک داستان واحد را تعریف می‌کنند.
اگر مثل این محتوا به تلفیق هنر و موسیقی علاقه دارید، در این مطلب هم یکی از شاهکارهای موسیقی و طراحی لباس را در آلبوم The Black is King می‌توانید بخونید و از تک تک اوت‌فیت‌های کانسپتچوال لذت ببرید.

ارتباط داستان رنسانس با طراحی کوتور بالمین

الیور روستینگ سعی کرده است آنچه را که بیانسه با موسیقی به مخاطب منتقل کرده است، را با جلوه‌های بصری و هنرهای تجسمی در قالب لوک‌های جذاب و شگفت انگیز از طریق چشم با طرفداران ارتباط بگیرد.
چیزی که آخرین آلبوم خواننده تاثیرگذار، بیانسه برای طرفدارانش کاملاً روشن می‌کند، پس از تقریباً 25 سال موسیقی، او هنوز ترفندهایی دارد که آن‌ها را غافلگیر کند. مفهوم ترانه‌ها از تکریم هنرمندان دگرباشان گرفته تا آواز خواندن در مورد احساساتی بودن و عشق ورزیدن به وجود خود بود. روستینگ هم تمام تلاش خود را کرده تا این مضامین و پیام‌ها را در کالکشن کوتور بالمین رنسانس جای دهد.

طراحی مشترک الیور روستینگ و Queen B

قاعدتا در بین برندها همکاری هنرمندان و طراحان برای الهام گرفتن از یکدیگر مرسوم است. از آنجایی که اولیور علاقه‌ی خاصی به بیانسه دارد و او را به عنوان زنی اصیل و قدرتمند، با وجود تمام محدودیت‌هایی که برای رنگین‌پوستان در جهت پیشرفت و موفقیت وجود دارد، می‌داند. درنتیجه این اولین همکاری او با بیانسه نیست، زیرا در فصل گذشته در کت‌واک بالمین بیانسه اجرای موسیقی داشت.
اما در این همکاری متفاوت ظاهر شدند و این دو هنرمند می‌خواستند کاری فراتر را به اجرا بگذارند. از این‌رو آن‌ها تصمیم گرفتند به طور مشترک برای بالمین طراحی و خلق لباس‌های کوتور را انجام دهند. در همین راستا Olivier Rousteing، طراح لباس جوان و نابغه در طی چندین ماه، در حالی که مجموعه‌های جداگانه‌ای را برای بهار و تابستان 2023 تولید می‌کرد، ایده‌های خود را در مورد کالکشن کوتور ارائه داد و با بیانسه و استایلیست او، Marni Senofonte، برای ایجاد فضاسازی رنسانس همکاری کرد.
مجموعه Renaissance Couture به آن‌ها امکان داد تا یاد بگیرند رویاپردازی کنند و اتفاق شگفت انگیزی را رقم بزنند. البته به طور کلی این طراح تاثیرگذار مد با سن کمی که در بین سایر طراحان برندهای لوکس دارد همیشه با نبوغ خلاقانه‌ی خود در دنیای مد متفاوت ظاهر می‌شود.

چگونه الیور روستینگ کانسپت رنسانس انتخاب کرد؟

در حقیقت طبق اشارات اولیور روستینگ در مورد انتخاب چنین کانسپتی متوجه می‌شویم که به طور ناخودآگاه اتفاق افتاده است. پس از نهایی کردن مجموعه Balmain بهار امسال، الیور همزمان با رفتن به تعطیلات قصد طراحی کالکشن کوتور 2023 برند را داشت. در حین طراحی خود را غرق در آخرین آلبوم بیانسه رنسانس حس کرده و به او القا شده که این کانسپت را باید دنبال کند.
روستینگ «هنگامی که به آهنگ‌ها گوش می‌داد، طراحی می‌کرد و به گفته خودش گاهی اوقات نمی‌توانست احساسات طراحی خود را کنترل کند. از این رو این طراح همزمان با شنیدن موسیقی‌های آلبوم، منبع الهام شنیدار خود را به جلوه‌های بصری تبدیل کرد.

12 لوک از شگفت‌انگیزترین طراحی‌های رنسانس بالمین

در ادامه محتوا، داستان 12 لوک از بین 17 طراحی را که Rousteing و Beyoncé برای این مجموعه بسیار خاص ایجاد کرده بودند، برای شما بازگو می‌کنیم. هریک از اوت‌فیت‌ها و استایل‌ها از یک آهنگ خاص و حتی از مفهوم یک غزل الهام گرفته شده از رنسانس، بودند.

لوک‌های مجموعه‌ی 2023‌، Couture Renaissance بالمین به طور خاص لحظاتی همچون هنرهای تجسمی دراماتیک را به نمایش می‌گذارند. جزئیات طراحی را می‌توان با آیتم‌‌هایی چون سینه‌های فلزی چکش‌کاری شده، نیم تنه‌های پرینت سه بعدی و پرهایی به نماد شعله‌ی آتش بر روی پیراهن‌های مخمل، لباس‌های مجلسی با گلدوزی دست و یک لوستر کریستالی پوشیدنی که نمادی از یک کالکشن سورئال، آوانگارد و لوکس هستند، توصیف کرد.

لوک “ I’m That Girl ”، نماد درخشندگی و اعتماد به نفس

اوت فیت “I’m That Girl” دارای نیم تنه‌ای از فلز چکش‌کاری شده نمادی از اشعه‌های روشنایی آفتاب که توسط مجسمه ساز Elie Hirsch ساخته شده است. با دستبندهای میخ‌دار همسان که روی pareo skirt (دامنی که به دور کمر به شکل یک لنگ قرار می‌کیرد) پوشیده شده و به همراه دستکش‌هایی از چرم بره مشکی، این استایل تکمیل شده است.
این آیتم‌ها و جزئیات طراحی با الهام از متن ترانه‌ای که از اوج صبح و درخشش و طلوع روشنایی می‌خواند، ایجاد شده است. همان درخشندگی، اعتماد به نفس و قدرتی که بیانسه در شعر و موزیک خود به عنوان یک زن قدرتمند و با اصالت همواره به طرفدارانش منتقل می‌کند از طریق لوک به مخاطب القا می‌شود.

لوک “Cozy”، لباسی مشکی از پرهای سه بعدی صورتی نمادی از شادی

لباس feu d’artifice (آتش بازی)، در مخمل مشکی با پرهای صورتی گلدوزی شده با یک توربان حجیم به شکل عمامه مخمل مشکی و چکمه‌های بلند یک ظاهری بی‌نقص از مجموعه کوتور بالمین منتشر شده است. این اوت‌فیت از دل جزئیات همین شعر بیرون آمده است. از رنگ قرمز چون دارچین و الماس زرد و رنگین کمان ژلاتو در خیابان الهام گرفته شده است.

ترانه ” Cozy ” در قلب اولیور اثر بسزایی گذاشت و برای نمایش بصری روحیه‌ی هیجان‌انگیز این ترانه، نیاز بوده است از هنرمندان دیگر کمک بگیرد. این سرود مست‌کننده بیانسه پیامی در راستای اهمیت دوست داشتن خود داشت؛ از این‌رو اولیور با کمک از Maison Fevrier (طراح اوت کوتور و اکسسوری با پر) کاری را به اجرا درآوردند که قبلاً هرگز انجام نشده است.
در این استایل لباسی سه بعدی رنگ صورتی بیدمشکی به طراحی بیانسه، استایلیست او Marni Senofonte و تیم Balmain، صورت گرفته است و تعداد قابل توجهی پر صورتی رنگ به شکل دسته گل‌ها بر روی پیراهن دوخته شده است. جذابیتی که در این پیراهن ایجاد شده است، احساس می‌شود که به طور کامل توسط انفجارهای متعدد آتش بازی احاطه شده است.

لوک ”Energy “، شکوهمند با مکرومه بافی ابریشمی و پرهای قرقاول

لوکی که با الهام از این آهنگ البوم رنسانس طراحی شده است، یک لباس مجلسی مکرومه که ترکیبی از ابریشم مشکی، مخمل، ابریشم مصنوعی و نخ های چرم ساخته شده است. بر روی تنه‌ی این پیراهن شکوهمند پرهای قرقاول سیاه دوخته شده است.
این طراحی پیچیده که زمان زیادی برای پارچه‌سازی آن صرف شده است، برای یکی از آهنگ‌های به نسبت کوتاه‌تر آلبوم به نام Energy، انتخاب شده است. با توجه به احساسی که این آهنگ القا می‌کند، باید آیتمی فوق‌العاده، شبیه یک لباس مجلسی مدرن و شیک طراحی می‌شد. زنی که آن را می‌پوشد به خوبی از جذابیت و قدرت فرماندهی خود آگاه است و چنین پیامی را به مخاطب منتقل می‌کند.
این پرها توسط Maison Fevrier هنرمند پاریسی ساخته شده است، که مدت‌هاست به دلیل مهارتش در ایجاد پرهای خیره‌کننده که در هم در کت‌واک‌های مد لباس و هم صحنه‌های فستیوال‌ها دیده می‌شود، مورد تحسین قرار گرفته است.
سیلوئت لباس وقتی از نزدیک بررسی می‌شود، الگوی پیچیده مکرومه در قالب پیراهنی لوکس با پیچیدگی‌های خود باعث شگفتی می‌شود. این اوت‌فیت قطعا یک اثر هنری واقعی است چون تعداد زیادی از انواع مختلف نخ‌های سیاه و سفید از جمله ابریشم، ابریشم مصنوعی، مخمل و چرم لاکی، همه به دقت بافته شده و در مدت 15 روز توسط هنرمند بسیار با استعداد فرانسوی Laurentine Périlhou این کار انجام شده است.

لوک “Break My Soul”، نمایشی از قدرت و شکست ناپذیر بودن زنان

لوک ” Break My Soul ” برخلاف سایر لوک‌های کالکشن قصد نمایش ظرافت زنانه را ندارد. با ظاهری چون شوالیه‌ها و پوششی کامل سرتاپا می‌خواهد سخت بودن و شکست ناپذیری زنان را چاشنی اثر هنری خود کند. در این استایل یک پیراهن روکش‌دار مخمل لمه مشکی براق همراه با نیم تنه‌ای که با چاپ سه بعدی درست قالب اندام بدن است. نیم تنه با کروم مشکی آبکاری شده است و با براقیتی که دارد، برجستگی‌های بدن زنان را نشان می‌دهد. به درستی طراحی این لباس مفهوم آهنگ را که من نجات می‌یابم با قدرت بیان می‌کند.
«Break My Soul» ترانه‌ای است که با همکاری بیانسه و چند خواننده بی‌نظیر دیگر به اجرا درآمد و یادآور سبک دهه 90 موسیقی است. روستینگ می‌دانست که برای انعکاس بهترین روح این آهنگ، باید اعتماد و قدرت را در این طراحی ایجاد کند. به طور کلی با لوک‌های مختلف سعی شده است قدرت و شجاعت زنان با آیتم‌های تاریخی نمایش دهد.

لوک “Church Girl”، بالاتنه زره‌گونه نمادی از عزت نفس

این ظاهر دارای کت شنل مخملی مشکی و قرمز با کمربند متالیک، بالاتنه‌ی عضلانی فلزی آبکاری شده با چاپ سه بعدی از جنس کروم نقره‌ای و کلاه دایره‌ای دو رنگ و مسطح با الهام از صفحه رکورد موزیک است.

در حقیقت “دختر کلیسا” با عنوانی پرهیزگار همراه با صریح‌ترین اشعار رنسانس، به وضوح نشان می‌دهد که زمان رها کردن فرا رسیده است. بیانسه و اولیور در طراحی این لوک می‌خواستند طراحی‌شان منعکس کننده‌ی روحیه‌ی عزت نفس شخصی باشد که به طرف مقابل رسیده است. پیام این ترانه و لوک این است که انسان نیازی به عذرخواهی و احساس گناه برای لذت بردن در زندگی ندارد.
در هنگام اجرا و طراحی این لباس از کالکشن کوتور رنسانس بالمین، نیم‌تنه‌ای از طریق پرینت سه بعدی، با فلز گالوانیزه پوشانده شده و زرهی سبک و راحت از شانه تا کمر ایجاد شده است. این آیتم باالاتنه با روکش مخملی سلطنتی محصور شده، کمربند قدرتمندی دارد، که شبح بالاتنه‌ای مانند کمان را ایجاد می‌کند، آن کلاه مشکی مسطح، با افزودن دایره داخلی قرمز به آن، به یک تاج عالی الهام گرفته از صفحه گرامافون برای ملکه بی تبدیل شده است.

طراحی لوک“Plastic Off the Sofa” با الهام از میراث لباس‌های پاریسی

روستینگ و بیانسه با یک پیراهن دکلته با الهام از اشکال هندسی و انتزاعی به رنگ صورتی کروم، ترانه Plastic Off the Sofa را توصیف کردند.
تیم هنرمند Balmain برای ایجاد شیار برش‌های باشکوه و شیک لباس با طعم دیسکو، نقش بسزایی داشتند. در این اوت فیت سه مفهوم بسیار متفاوت به‌طور یکپارچه با هم ترکیب شده‌اند. اولین مورد، یک شبح بسیار شهوانی است که بر استخوان بندی جلو و پشت با انحنای چشمگیر تکیه دارد تا نیم تنه‌ای بی عیب و نقص و متناسب با بدن را ایجاد کند.
دومی، درخشش خیره‌کننده‌ای است که با پارچه گالوانیزه و کروم صورتی به دست می‌آید یعنی در کنار تمام ویژگی بی‌نظیر لباس درخشش چشمگیری هم به آن افزوده می‌شود. همچنین قوس لباس زنانه در پایین تنه نمایان شده است و این دو ترکیبی غیرمنتظره از امضای نمادین مد لباس پاریس است. بیانسه و روستینگ، طراح تاثیرگذار و با استعداد، از نمونه‌های بسیاری از آرشیو اواسط قرن Balmain الهام گرفتند. برای اینکه شکل و قرار گرفتن دامن حجیم به عنوان یک سیلوئت تاریخی طراحی فرانسوی‌ها این بار شکل پاپیون 180 درجه چرخانده شده است و شکل دامن متفاوت بر تن جلوه می‌کند.

لوک “Virgo’s Groove”، سیلوئت مخملی به سبک آوانگارد

خانه‌ی مد بالمن به اندازه‌ی کافی در هر کالکشن متفاوت ظاهر می‌شود اما اینبار در کالکشن رنسانس سبک آوانگارد بیشتر از هرچیزی خودنمایی می‌کند.
طراحی الیور و بیانسه با هنر تجسمی فلزکاری در این سیلوئت هم لباس مجلسی کرولا را به نمایش گذاشتند. با توجه به لطافت معنی ترانه که از محبت کردن می‌گوید، مخمل صورتی ملایم لباس به همراه بوت از همان جنس تا بالا، انتخاب درستی است و این حس را به مخاطب منتقل می‌کند. دکلته متالیک اثر Elie Hirsch به همراه کلاهی که بر اساس طرح قدیمی Balmain ، با فلز چکش خورده خلق شده است، این لوک را چشم نواز جلوه می‌کند.
لوک «Virgo’s Groove» که به‌خاطر علامت طالع‌بینی بیانسه اینگونه نام‌گذاری شده است. آن‌ها می‌خواستند که شدت خلاقیت و جلوه‌های بصری لوک را بالا ببرند، بنابراین خطوط براقی در این اوت‌فیت ایجاد شده است که در اطراف شانه‌ها به سمت بالا رو به عقب شیپی ایجاد شده است و توجه را به بالاتنه جلب می‌کند. دکلته فلزی صاف و حساس او کاملاً از زیر لباس مجلسی صورتی ساختار یافته بیرون آمده و پیچش فلزی را در یکی از نمادین‌ترین طرح‌های کلاه‌های مد قدیمی Balmain بازتاب می‌دهد.

لوک “Move”، جنبش آبی دریا

یک پیراهن آبی از پارچه‌ی لمه براق با پوششی بر روی سر و اکسسوری شگفت‌انگیز روی سر، حق مفهوم شعر درمورد ملکه و دریا را به درستی ادا می‌کند. با رنگ آبی و سیلوئت لباس به خوبی معنای جنبش و حرکت را القا می‌کند.
این طراحی با هدف جذب بخشی از قدرت و اعتماد به نفسی است که سه نفر افسانه‌ای Beyonc ،Grace Jones و Tems به «Move»، با خواندن سرود قاطعانه‌ی reggaeton داده‌اند. متناسب با این ترانه، کلاه، شنل و دامن را به شکل متصل بهم اوت‌فیت خلاقانه‌ای به رنگ آبی مورد علاقه‌ی بیانسه “bleu-gitane” طراحی کردند. درخشش شگفت انگیز این لوک نتیجه‌ی افزودن مقدار قابل توجهی از جواهرات است. خطوط صاف و اغراق آمیز کلاه Maison Michel، همراه با آن شانه‌های قابل توجه Balmain، تعادل افقی ایده آلی را به خط عمودی متمایز لباس در راستای بدن ایجاد کرده است.
قرینه چشم نواز ایجاد شده بر روی سر، آن شور و نشاط مجسمه‌سازی تمام‌عیار که استایل را برجسته می‌کند و به گونه‌ای به سبک شیک و تصاویر نمادین گریس جونز در دهه 80 اشاره دارد.

لوک Thique، نیم‌تنه لوستر با طراحی سورئال

طراح نابغه بالمن، در طراحی این لوک کمی بیش‌تر سورئال عمل کرده است. نیم تنه‌ای فراواقع‌گرا از برنج و کریستال طراحی شده است که روی یک تن پوش مخملی مشکی با توربان مخمل مشکی و گوشواره‌هایی به شکل منگوله‌ی لوستر به تن مدل به نمایش درامده است.
به تعبیر طراحان کالکشن کوتور، الیور و بیانسه موفق شدند یکی از عجیب‌ترین رویاهایشان را به لطف هنرمندان متخصص لباس و صنعتگر صبور و ماهر Le Chemin des Maquettes در راستای ساخت الهام‌بخش لوسترهای پاریسی به واقعیت تبدیل کنند. روستینگ عاشق این هست که چگونه زیبایی نتیجه نهایی اثر هنری بسیار درست و ساده به نظر برسد. حتی او نمی‌خواهد به ساخت و ساز پیچیده، ریاضیات، فناوری و مهندسی که در طراحی لوستر کوتور، از سالن رقص پاریس به کار گرفته شده، اشاره‌کند.

لوک “All Up in Your Mind”، قطعا همه چیز در ذهن شماست

اوت‌فیت پر دوزی شده از جنس پارچه‌ی مخمل مشکی و ساتن همراه با دستکش و اکسسوری جواهرات پیام‌رسان متن ترانه‌ی مواظب آنچه می‌خواهید باشید، زیرا ممکن است محقق شود. به همین خاطر آنچه این لوک که نمادی از رهایی را به تصویر کشیده است کاملا با نام “همه چیز در ذهن شماست” همخوانی دارد.
این سیلوئت شبیه لباس باله، نتیجه‌ی تلاش الیور و بیانسه برای ادای احترام به صحنه افسانه‌ای تالار رقص نیویورک است. این تیم Balmain از جمله خیاطان دقیق و پارچه‌سازان بوده است که طراحی‌های فرا واقعی را در قالب لباس‌های سه بعدی اجرا کردند.

Pure Honey، تلفیق پترن سیاه و سفید اوهامی

با توجه به ترندهای این فصل از دنیای مد از پارچه‌های پولکی، پر و خز نمی‌توان غافل شد. درنهایت بالمن در کالکشن کوتور خود علاوه بر منتقل کردن پیام و کانسپت رنسانس، براق بودن را وارد طراحی‌های خود کرده است. پارچه‌های پولکی که یک مجموعه گرافیکی و شطرنجی روی آن پولک دوزی و پردوزی شده است. با گوشواره‌های پارچه‌ای شکل که در حقیقت از جنس فلز بودند به همراه یک توربان مشکی کشبافت به ظاهر نرمال‌ترن، اما خاص‌ترین سیلوئت را به نمایش گذاشت.
روستینگ لوک Pure/Honey را از حسی که این ترانه با او منتقل می‌کرد طراحی کرده است. جسارت و هیجانی که در موسیقی آن وجود دارد با این لوک به خوبی نشان داده شده است. طراح جوان بالمن به همراه “کوئین بی” قصد داشتند با لباسی از پترن‌های اوهامی، درخشندگی جذاب و جسورانه همراه با الگوهای گرافیکی یک شادی مهیجی را به مخاطب تزریق کنند و ادای احترامی به جامعه رقص باشد.
پولک‌دوزی مسطح برای ایجاد موتیف ترکیبی منحصربه‌فرد صنعت‌گران بالمن به ایجاد جسورانه‌ترین سیلوئت ممکن کمک کرد و آن‌ها با تلفیق پترن‌های مختلف، عنصری خیالی پدید آوردند، همچون طرح سیاه و سفید صفحه شطرنج، سگ خالدار و گورخر را با هم ترکیب کرد. طبق نظر هردو هنرمند در طراحی، بیانسه و الیور، از تزئینات زیبایی چون پرهای نفیس سیاه و سفید Maison Fevrier، سیلوئت لباس تکمیل شده است. برای دادن آن درخشش چشم نواز به کرست، طرح سنتی کرست توری از طریق پرینت سه بعدی تجسم شده است.

Summer Renaissance، ظاهری درخشان با سبک دیسکو

رنسانس تابستانی پر زرق‌ و برق‌ترین لوک این کالکشن است که سرتاپا گویی ریسه‌های کریستالی به تن مدل است. یک لباس کوتاه دکلته بدون بند با کلاه گیس و شنل، که همه با حاشیه‌های لوکس، کریستال‌ها و بدلیجات به لباس با کار دست دوخته شده است. پیام این ترانه “می‌خواهم” است که با براقیت ظاهر نشان از این است که هر آنچه از ثروت تا شهرت است به آن خواهم رسید.
روستینگ این طراح تاثیرگذار و با استعداد تصمیم گرفته بود با سبک طراحی خود برای آخرین لوک کمی شادی سبک دیسکو را چاشنی کند. برای مطابقت با روحیه شاد این آهنگ پایانی، تلفیق با طعم دیسکو در رنسانس، که نت‌های بلند شگفت‌انگیز بیانسه را در هنگام پخش آهنگ کلاسیک دونا سامر «I Feel Love» درهم می‌آمیزد، بهترین انتخاب بود. Oliver و Beyonce می‌دانستند که با این طراحی اغراقی در یک جشن مینیمالیسم هستند.
لباسی کوتاه و کاملاً دوخته شده Balmain، با نیم تنه و ایجاد خطوط افقی در اوت‌فیت، با یک شنل بسیار بلند، قطعاً برای قرار گرفتن بر روی شانه‌های کاراکتری چون یک ملکه دیسکو طراحی شده است. حاشیه‌های نقره ای هر یک از آن رشته ها توسط هنرمندان خانه مد لوکس بالمن ساخته شده است، که سه ماده مختلف درخشان را با هم ترکیب کردند؛ تا هر رشته با براقیت کاملی را ایجاد کنند . وقتی همه آن‌ها با هم جمع می شوند، یک لوک بسیار خوب برای نمایش رقص با ترانه “رنسانس تابستانی ظاهر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian