دنیای گسترده و وسیع صنعت مد دارای ستارگان بزرگ و مشهوری می باشد که در این عرصه خوش درخشیده اند. کندال جنر یک سوپر مدل مشهور آمریکایی و از جوان ترین مدل های این عرصه می باشد.

دنیای گسترده و وسیع صنعت مد دارای ستارگان بزرگ و مشهوری می باشد که در عرصه مدل شدن خوش درخشیده اند. کندال جنر یک سوپر مدل مشهور آمریکایی و از جوان ترین مدل های این عرصه می باشد.

آشنایی با کندال جنر (kendalljenner)

کندال جنر یک فوق ستاره جوان 22 ساله در عرصه مد و هنرپیشه آمریکایی می باشد. این عضو کوچک از خانواده بزرگ کارداشیان ها فعالیت های هنری خود را از سن 14 سالگی آغاز کرد و خیلی زود به شهرت دست یافت. این فوق ستاره مشهور در یک خانواده بزرگ و هنری رشد یافته و یک خواهر کوچکتر از خود به نام کایلی جنر دارد. از دیگر خویشاوندان مشهور او می توان به ناخواهری ها و نابرادری هایش اشاره نمود. همانند کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان ، کلویی کارداشیان، رابرت کارداشیان، برادی جنر، براندون جنر و برت جنر اعضای خانواده این ستاره را تشکیل می دهند. از جمله علل شهرت او را می توان در چهره زیبا و سبک خاص لباس های او و تلفیق سبک کلاسیک–مدرن و تلفیق سبک اسپورت-رسمی عنوان کرد که به این فوق ستاره جذاب درخشش بیشتری داده و او را تبدیل به پانزدهمین سلبریتی مشهور در اینستاگرام و از ثروتمندترین آن ها کرده است.

کندال برخلاف خانواده اش، تمایلی ندارد که اسرار زندگی اش به راحتی جلوی دوربین برود به همین دلیل کمتر در برنامه “پا به پای خانواده کارداشیان”ها حضور پیدا می کند و حتی قبل از معروفیتش و در آغاز فعالیتش، با کسی در مورد این که عضوی از خانواده معروف کارداشیان هاست، صحبتی نمی کرد و شاید دلیل اینکارش این بود که می خواست بدون استفاده از شهرت خانوادگیش به معروفیت برسد.

کندال جنر

فعالیت های کندال جنر

اگر چه تولد یافتن در خانواده مشهور کارداشیان-جنرها برای او یک امتیاز ویژه در محبوب شدن به حساب می آید اما باید گفت این ستاره جذاب آمریکایی فعالیت خود را از نوجوانی و در سن 14 سالگی برای برند  sheerri hillآغاز نمود و در سال 2010 به عنوان دهمین ستاره جذاب تلویزیونی درخشید. موفقیت او با حضور در برنامه تلویزیونی keeping up with the kardashians کامل تر شد و در سال 2014 فعالیت های هنری خود در زمینه مد و پوشاک را با برندهای مشهورتری نظیر شنل و ویکتوریا سیکرت در میلان، نیویورک و پاریس آغاز نمود. . کندال در سال 2010 بعنوان دهمین ستاره جذاب جوان تلویزیون انتخاب شد و در سال 2015 بعنوان یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت در فشن شوی این برند حضور پیدا کرد. کندال جنر در سال های 2017 و 2018 به عنوان پردرآمدترین مدل سال معرفی شد.

در حال حاضر کندال جنر از محبوب ترین و مشهورترین مدل های جهان محسوب شده که با سن کم توانسته گوی رقابت را از سایر رقیبانش ربوده و به یک فوق ستاره در جستجوی گوگل تبدیل شود. این ستاره مشهور علاوه بر فعالیت های ذکر شده اش در عرصه پوشاک و بازیگری توانسته یک برند لباس را با خواهر تنی اش کایلی به وجود آورد و موفقیت های بیشتری را در عرصه تولید لباس و همچنین دو برند لاک بدست بیاورد.

کندال جنر و کایلی جنر

کندال جنر یک فوق ستاره در عرصه مدلینگ

کندال جنر از جمله ستارگان مشهور در زمینه مدلینگ و پوشاک می باشد که معمولاً نام او را همیشه در صدر اخبار سلبریتی ها و مدل های مشهور می شنویم. علی رغم چهره زیبا و کار در عرصه مدلینگ، این ستاره جوان خارج از فعالیت هنری اش بسیار ساده لباس می پوشد و اغلب اوقات با یک تی شرت و شلوار جین آبی روشن در معابر عمومی دیده می شود. استایل خاص او در لباس پوشیدن، با بهره گیری از سبک های دهه 80-90 و ترکیب سبک کلاسیک و مدرن می باشد. این ستاره زیبا با وزن 54 کیلوگرم و قد 174 از خوش استایل ترین مدل های آمریکایی می باشد. 

استایل کندال جنر

این سوپر مدل مشهور با کارا دلوین، جاستین بیبر، بلا حدید و جی جی حدید دوستان صمیمی هستند و اغلب اوقات با هم دیده می شوند. از علاقه مندی های این ستاره مشهور می توان به عکاسی، سوییشرت های برند شنل، عطر Estée Lauder Modern Muse Le Rouge، ساعت رولکس، رژ Estée Lauder، رنگ بنفش و غذای سوشی اشاره نمود. 

کندال جنر

هر آنچه در مورد کندال جنر نمی دانستید.

کندال جنر از جمله ستارگان محبوب و مشهور در سطح جهان بوده که همواره نامش در لیست 10 مدل برتر زن جهان می باشد. حواشی، ایونت ، مهمانی ها، فشن شو، عکس های پاپاراتزی، عکس های اینستاگرام و ارتباط با خانواده کارداشیان ها از جمله عللی می باشد که نام این ستاره همواره بر سر زبان ها بیفتد. این ستاره هم مانند دیگران دارای علایق و رمز و رازهایی است که شاید تا به حال در مورد آن ها نمی دانستید:

-بزرگ ترین آرزویش راه رفتن در فشن شوی برند شنل بود که به آن دست یافت.

کندال جنر

-خیلی ها کندال جنر را نچرال ترین عضو خانواده جنر- کارداشیان ها می دانند در حالی که او نیز عمل های زیبایی مانند عمل پلک و لب را انجام داده و برخی نیز می گویند او عمل پیکرتراشی نیز داشته است. 

کندال جنر

-کندال همیشه قبل از ظاهر شدن در فشن شوهای مختلف جهان دعا می خواند.

-راز تناسب اندام خود را ورزش مستمر در ورزش بوکس می داند.

-نسبت به خواهرهای دیگرش آرام تر و صبورتر است.

-خط چشم مدل گربه ای را می پسندد.

کندال جنر

-کندال جنر عاشق یوگا و فیتنس است.

-کتاب مورد علاقه اش “هیچ کس مثل تو مال اینجا نیست” می باشد.

-پدرش ویلیام بروس جنر چند سال گذشته تغییر جنسیت داد و نام کیتلین جنر را برای خود برگزید.

پدر کندال جنر

-نام کامل او کندال نیکول جنر می باشد.

-سرمه، برق لب و پرایمر را بیشتر از سایر لوازم آرایشی ها می پسندد.

-ظاهرا کندال جنر با خواهر تنی اش کایلی رابطه خوبی ندارد ولی با خواهران ناتنی اش رابطهٔ بهتری دارد.

-در اوریل 2017 در تبلیغات پپسی که دوستی میان پلیس و مردم را نشان می دهد شرکت نمود و با جدا شدن از صف معترضان و تعارف پپسی به پلیس خشم مردم آمریکایی را برانگیخت و در نهایت مجبور به عذرخواهی شد.

-خانواده و دوستانش را اولویت های زندگی خود می داند.

کندال جنر و رابطه اش با انوار حدید

پیش از این شایعه ارتباط کندال جنر با جاستین بیبر و کریستین رونالدو بر سر زبان ها بود و مدتی هم با هری استایلز خواننده گروه وان دایرکشن و آیساپ راکی رابطه داشت. با انتشار عکسی از کندال جنر و انوار حدید مدل 19 ساله آمریکایی شایعه ارتباط این دو بر سر زبان ها افتاد. انوار حدید (anwar hadid) برادر کوچک تر جی جی و بلا حدید بوده و به عنوان مدل فعالیت می کند. این دو مدل مشهور رابطه خود را تکذیب نکرده اند و جی جی حدید رابطه این دو را دوستانه و معمولی عنوان کرد.

کندال جنر و انوار حدید

یک مصاحبه کوچک با کندال جنر

طبق مصاحبه ای که با کندال جنر برقرار شد او به شرح علایق، امور روزمره و فعالیت هایش پرداخت که مهم ترین نکته های این مصاحبه به شرح زیر می باشند:

-کندال جنر یک تام بوی است و به لباس ها و ماشین های وینتیج بسیار علاقمند است. او همچنین عاشق سوارکاری است و اولین اسبش را در سن 10 سالگی هدیه گرفت.

کندال جنر

-او هر روز ساعت 6:30 صبح از خواب بر می خیزید.

-ورزش کیک بوکسینگ را به همراه مربی اش در 7 صبح آغاز می کند.

-در ساعت 9 صبح به همراه خواهرش کایلی به شرکت پوشاک و برندشان سر می زند و به امور مربوط به آن می پردازد.

-جلسات کاری اش از 2 بعداز ظهر آغاز و تا شب ادامه می یابد.

-عاشق سوشی و ماست یخ زده است.

-در اوقات بیکاری به پیاده روی و دوچرخه سواری می پردازد.

کندال جنر

کندال در سال های اخیر به دلیل اضطراب بالای کاری، تصمیم گرفته که  بیشتر به تفریح و زندگی شخصیش توجه کند به همین دلیل در هر فشن شویی حضور پیدا نمی کند و تنها در تعداد محدودی از آن ها شرکت می کند.

راز زیبایی کندال جنر 

کندال نیکول جنر مدل آمریکایی و خواهر ناتنی کارداشیان هاست. یعنی در اصل او یک خواهر کوچکتر به نام کایلی و سه خواهر ناتنی بزرگتر به نام‌های کورتنی، کیم و کلویی کارداشیان و چهار برادر ناتنی به نام‌های راب کارداشیان، برت جنر، براندون جنر و برودی جنر دارد.

راز زیبایی کندال جنر

او همچنین برنامه‌های تلویزیونی هم اجرا می‌کند و اساسا با برنامه تلویزیونی مستند Keeping Up with Kardashians به شهرت رسید.

کندال به عنوان یکی از پردرآمدترین مدل‌های جهان معرفی شد و همچنین مدل ویکتوریا سیکرت است و این شاهکار در دنیای مدلینگ آسان به دست نمی‌آید.

راز زیبایی کندال جنر

کندل جنر که مدلینگ را از دوره نوجوانی و زمانی که تنها ۱۴ سال داشت؛ شروع کرده؛ رازهایش درباره زیبایی و تغذیه‌اش را بارها در مصاحبه به مجله‌ها و برنامه‌های تلویزیونی گفته است. خلاصه‌ای از این رازهایِ بگویِ جنر را از زبان خودش باهم می‌خوانیم.

راز زیبایی کندال جنر

صورتم را توی یخ فرو می‌کنم

صبح‌های من بسته به جایی که در جهان هستم کمی متفاوت به نظر می‌رسند، اما هر جا که باشم روزم را بلافاصله با مسواک زدن شروع می‌کنم. من از مسواک برقی و خمیر دندان ژله‌ای استفاده می‌کنم.

راز زیبایی کندال جنر

بعد هم با نوشیدن یک فنجان چای صبحگاهی و کرم زدن به پوستم روزم را ادامه می‌دهم. اما کاری که اخیراً زیاد انجام می‌دهم، یک کاسه یخ برمی‌دارم و اول صبح صورتم را در آن فرو می‌برم؛ این ترفتد برای پوست شما شگفت‌انگیز است اما یک فایده بزرگتر هم دارد و به شما کمک می‌کند تا اضطراب‌تان را کم کنید و این اثر اقعاً باورنکردنی است.

راز زیبایی کندال جنر

بعد از این کار لازم نیست، تنها به دو راه حل «جنگ یا گریز» فکر کنید و می‌توانید با حال بهتری به آنچه در لحظه حال اتفاق می‌افتد تمرکز کنید.

تعادل با مدیتیشن

من برای مدیتیشن هم وقت می‌گذارم. تمرین مراقبه می‌کنم. نوعی مراقبه که شامل خواندن بی‌صدا یک مانترای شخصی  (معمولاً یک کلمه یا صدا) شده است.

راز زیبایی کندال جنر

من آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه ادامه می‌دهم تا از افکار منحرف کننده جلوگیری کند و حالت خودآگاهی آرامبخشی را ایجاد کند.

• برنامه ریزی روزانه برای اهداف سالانه

تنظیم کارهای روزانه در ابتدای صبح به من خیلی کمک می‌کند. این کار یک راه ساده و در عین حال عمیق برای انتخاب عمدی مسیری است که می‌خواهید روز خود را بگذرانید؛ با این کار به جای اینکه اجازه دهید اتفاق‌های روز برای شما اتفاق بیفتد؛ خود را مسئول ساختن می‌کند.

راز زیبایی کندال جنر

به علاوه، این فرصت برای شما فراهم می‌شود تا وظایف روزانه خود را با اهداف بلندمدت خود هماهنگ کنید و انگیزه شما برای دستیابی به آن‌ها حفظ می‌شود.

عرق ریزی با پیلاتس و اعتقاد به اندورفین

من هر روز مت یوگا را می‌اندازم و نیم ساعتی یوگا می‌کنم. ورزش منظم یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند خودمراقبتی است.

راز زیبایی کندال جنر

فعال بودن نه تنها قلب شما را تقویت می‌کند و سلامت کلی بدن را بهبود می‌بخشد، بلکه باعث تحریک تولید اندورفین می‌شود که هورمون شادی تولید می‌کند و خلق و خوی ما را تقویت و باعث مثبت اندیشی می‌شود.

• مراقبت ساده اما کلیدی از پوست

من متوجه شدم که یک روال ساده برای نوع پوست من بهترین کارکرد را دارد. قانون شماره یک مراقبت از پوست من؛ شستن صورت و پاک کردن آرایش است.

راز زیبایی کندال جنر

من معمولاً در پایان شب و حتی در طول روز دوبار صورتم را تمیز می‌کنم تا پوستم نفس بکشد و از جوش زدن جلوگیری کنم.

راز زیبایی کندال جنر

دندان؛ پوست دیگر ماست

من معتقدم که مراقبت از دندان‌های به اندازه مراقبت از پوست شما مهم است و من یک برنامه روزانه کوچک دارم که زیبایی به لبخند من می‌دهد، اول از همه اینکه قبل از رفتن به رختخواب، مسواک می‌زنم و پنج دقیقه هم با نوارهای سفید کننده Moon’s Dissolving 56CT دندان‌هایم را سفید می‌کنم.

راز زیبایی کندال جنر

من همچنین در هفته یک یا دو بار سفید کننده تقویت کننده استفاده می‌کنم.

برای لاغری میانبر نمی‌زنم

من سخت تلاش می‌کنم تا تناسب اندام خودم را حفظ کنم اما به رژیم‌های غذایی مد روز و میانبرها اعتقادی ندارم. روش کاهش وزن من ساده است.

راز زیبایی کندال جنر

قند خون من هم اصولا پایین است و باید در طول روز به خودم مواد قندی برسانم اما سعی می‌کنم بیشتر از همه غذای مغذی بخورم و ورزش هم در کنارش انجام دهم.

راز زیبایی کندال جنر

سیب؛ توت فرنگی سبزیجات خام و هوموس به عنوان میان وعده بسیار مورد علاقه کن است. آووکادو روی تخم‌مرغ و نان تست صبحانه من است و غذاهای فرآوری شده و تصفیه شده را حذف کردم.

زیبایی درونی است نه بیرونی

آخرش هم اینکه؛ بهترین توصیه زیبایی که تا به حال شنیدم؛ قطعا از طرف مادرم بود. او از سنین پایین به من آموخت که زیبایی از درون می‌آید و به بیرون می‌ریزد.

راز زیبایی کندال جنر

بررسی بهترین استایل کندال جنر، سوپرمدل معروف

کندال جنر

کندال جنر یکی از پر سر و صداترین سوپر مدل های زمان ماست. فرشته ی ویکتوریا سکرت 26 ساله با برجسته ترین برند های جهان غریبه نیست. و در اکثر فشن شو ها کت واک کرده است. موسس تکیلا 818 علاوه بر مشاغل مد، حضور گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی دارد. او اغلب از پلتفرم‌هایش برای نشان دادن استایل و برندهای مورد علاقه‌اش استفاده می‌کند. استایل او از سال‌های ابتدایی نوجوانی‌اش تا حد زیادی تکامل یافته است، اما او سبک مینیمالیستی، که چهره اش را بهتر به نمایش می‌گذارد، ترجیح دهد. در این مقاله به صورت جامع به بررسی استایل کندال جنر می پردازیم.

درباره کندال جنر

کندال نیکول جنر در 3 نوامبر 1995 در لس آنجلس کالیفرنیا در خانواده کریس و قهرمان المپیک بروس جنر به دنیا آمد. کندال جنر مدل، ستاره اینستاگرام و یکی از خواهران معروف جنر/کارداشیان است. او اولین طعم موفقیت و ستاره شدن خود را در برنامه تلویزیونی (reality show) محبوب، Keeping Up With The Kardashians در سال 2007 چشید. باورش سخت است، اما 15 سال ازپخش برنامه تلویزیونی که ما را با خانواده‌ای آشنا کرد که به یکی از مشهورترین خانواده‌های جهان تبدیل شده است، می گذرد.

در 14 سالگی، کریس جنر با آژانس مدلینگ ویلهلمینا مدلز قرارداد بست و کندال کار خود را با عکاسی مد برای لباس های زنجیره ای محبوب Forever 21 آغاز کرد. پس از گرفتن عکس در Teen Vogue و تعداد زیادی از کمپین های تبلیغاتی دیگر، به شهرت او افزوده شد. او به خوبی جایگاه خود را در مد تثبیت کرد و امروز به عنوان یکی از باهوش ترین خواهران کارداشیان در مد شناخته می شود.

درباره کندال جنر

فعالیت حرفه ای کندال جنر

کندال در مدت کوتاهی فشن شو های برند های معروف و طراحان بزرگ بین المللی شرکت کرد. و عنوان یکی از پرتقاضاترین و پردرآمدترین مدل ها در صنعت مد را به دست آورد. جنر مانند خواهرانش در رسانه های اجتماعی نیز قدرتمند است و به عنوان یک اینفلوئنسر برتر تجارت الکترونیک مد شناخته می شود.

کندال با مجلاتی مانند Harper’s Bazaar ،GQ و Vogue همکاری کرد. او همچنین در سال‌های 2015 و 2016 جوایز انتخاب نوجوانان را برای مدل محبوب دریافت کرد و در فهرست پردرآمدترین مدل‌های فوربس قرار گرفت و بعداً در سال‌های 2017 و 2018 در صدر فهرست قرار گرفت. فعالیت او در خارج از مدلینگ، جنر نام تجاری خود را به خطوط لاک ناخن، جواهرات و به همراه خواهرش کایلی، خط تولید لباس در خرده فروشی محبوب تاپ شاپ و همچنین کفش و کیف دستی در Steve Madden’s Madden Girl گسترش داده است. در سال 2016، او به عنوان چهره جدید استی لادر، خط آرایش خود را نیز معرفی کرد. او در سریال Hawaii Five-O در سال 2012 و در فیلم Ocean’s 8 در سال 2018 نیز حضور داشت.

فعالیت حرفه ای کندال جنر

استایل کندال جنر همیشه خبرساز می شود و برای همه ی علاقمندان به مد جذاب است. او در فوریه 2021 برند تکیلای خود به نام 818 را ثبت کرد. و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. 

کندال جنر تکیلا 818

استایل فرش قرمز کندال جنر 

استایل کندال جنر بیشتر شامل لباس های کوتاه و یا شفاف است. او با سبک های متفاوت و شیکی در در فرش قرمز حضور داشت. بنابراین،بیایید نگاهی به بهترین استایل فرش قرمز کندال جنر در طول چند سال اخیر داشته باشیم.

مهمانی مجله عشق2020

کندال جنر در پارتی مجله LOVE با یک ست قدیمی طرح دار با طراحی Jean Paul Gaultier، در 17 فوریه 2020 در لندن، انگلستان شرکت کرد.

کندال جنر مهمانی مجلهlove

جشنواره امی 2021

در هفتاد و یکمین مراسم سالانه جوایز emmy، این ستاره رئالیتی شو با یک لباس مجلسی قرمز گلدار ریچارد کوین در این مراسم شرکت داشت. اما این استایل کمی متفاوت بود. او با یک بادی آستین بلند و یقه‌دار مشکی لاتکس در زیر آن همگی را شگفت زده کرد و جسارت خودش در نحوه ی لباس پوشیدن را بار دیگر به همه نشان داد.

استایل کندال جنر در جشنواره امی 2021

شام MovingLove 2019

جنر در مراسم شام #MOVINGLOVE که در 15 ژوئیه 2019 در لندن، انگلستان برگزار شد. با یک استایل خیلی راحت و خودمانی شرکت کرد. او با یک کت پرادا با کمربند خاکستری و کفش‌های راحتی استایل خود را تکمیل کرد.

جنر در مراسم شام #MOVINGLOVE

مراسم amfAR Gala در کن 2019

استایل فرش قرمز کندال جنر در 23 مِی 2019 در Cap d’Antibes، فرانسه، مانند عروسک باربی بود. او با یک لباس صورتی رنگی از مجموعه Giambattista Valli x H&M در جشنواره کن amfAR پوشید.

مراسم amfAR Gala در کن2019 -استایل فرش قرمز کندال جنر

مراسم بعد از جشن amfAR کن 2019

در مراسم after party مراسم کن استایل کندال جنر ساده و راحت بود. او یک لباس مینی با چاپ ببری ابریشمی از De La Valli را در مهمونی پوشید.

در مراسم after party مراسم کن استایل کندال جنر

راه اندازی فروشگاه جواهرات Tiffany & Co 2019

او با یک لباس کوتاه ابریشمی، صورتی رنگ از Ingie Paris، در افتتاحیه فروشگاه جواهرات برند تیفانی در بهار 2019 در سیدنی، استرالیا شرکت کرد. استایل کندال با گردنبند بی نظیر از همین برند شیک و جذاب شد.

راه اندازی فروشگاه جواهرات Tiffany & Co 2019-کندال جنر

مهمانی اسکار Vanity Fair

یکی دیگر از استایل جنجالی کندال جنر، ظاهر او در مهمانی اسکار در 24 فوریه 2019 در بورلی هیلز، کالیفرنیا بود. او با لباسی از کالکشن بهار 2019 رامی کادی (Rami Kadi)، توجه همگی را به خود جلب کرد.

جوایز مد 2018

استایل جنر در جوایز مد 10 دسامبر 2018 واقع در لندن، انگلستان، نیز مانند سایر استایل هایش خاص و جذاب بود. و می توان گفت که شبیه به استایل زندایا در مت گالا سال 2016 بود. او با یک لباس طلایی و شفاف از جولین مک دونالد در این مراسم شرکت کرد.

استایل جنر در جوایز مد 10 دسامبر 2018

جوایز Revolve2018

استایل فرش قرمز کندال، در دومین مراسم سالانه REVOLVE در 9 نوامبر 2018 در لاس وگاس، یک لباس کوتاه مشکی و پردار LPA، بود. او همچنین جایزه بهترین بلاگر نیز دریافت کرد.

استایل فرش قرمز کندال، در مراسم REVOLVE

مهمانی BAZAAR 2018

 استایل کندال جنر در مهمانی مجله bazaar در 7 سپتامبر 2018 در شهر نیویورک کاملا به سبک آوانگارد و خاص بود. نوع آستین و شلوار او توجه همگی را به خود جلب کرد.

استایل کندال جنر در مهمانی مجله bazaar

استایل کندال جنر در جوایز مد CFDA2018

او با لباسی از پرهای اسطوخودوس، با طراحی Alexandre Vauthier، در مراسم جوایز مد CFDA در 4 ژوئن 2018 در شهر نیویورک، خاص ظاهر شد.

kendall jenner -جوایز مد CFDA2018

نمایش فیلم دختران آفتاب در فیلم کن2018

کندال جنر با لباسی از پارچه توری از مجموعه پاییز 2017 Schiaparelli، در اکران فیلم Girls Of The Sun (Les Filles Du Soleil) با بازی گلشیفته فراهانی در هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن در 12 می 2018، فرانسه شرکت کرد.

نمایش فیلم دختران آفتاب در فیلم کن2018

استایل کندال جنر در مت گالا

اولین دوشنبه ماه می، معروف به مت گالا، بدون شک بزرگترین شب مد است. این مراسم چیزی شبیه صبح کریسمس برای عاشقان مد است که فقط منتظرند ببینند لباس های مورد علاقه شان چه خواهد بود. به‌عنوان یکی از برترین سوپرمدل‌های جهان و بزرگ ‌ترین نمادهای سبک حال حاضر، حضور کندال جنر در پله‌های Met همیشه مشتاقانه انتظار می‌رود. از اولین حضورش در سال 2014، این ستاره رئالیتی که به یک مدل تبدیل شده بود، به طور منظم در مراسم مت گالا حضور داشت، او با ظاهری خاص و آوانگارد که بسیاری از آن به عنوان “اسکار مد” یاد می کنند، غریبه نیست.

تقریباً هر بار که او در این مراسم شرکت می‌کند، استایل جنجالی کندال جنر خبرساز می شود. او کاملا نترس است و جسورانه دست به انتخاب می زند. بیایید با هم نگاه کوتاهی به زیباترین و بهترین استایل های جنر  کنیم.

مت گالا2017

مراسم با تم Comme des Garcons: Art Of The In-Between به احترام طراح ژاپنی ری کاواکوبو در سال 2017 جزو یکی ازخبرسازترین مراسم ها بود. کندال جنر ممکن است به نظر همه چیز را با هم داشته باشد، اما ظاهر او در Met Gala به معنای واقعی کلمه به یک نخ آویزان است. لباس او شامل یک تکه ریسمان پر زرق و برق، یک تکه توری پشتی و مشبک Louboutin بود. می توان گفت ظاهر او جزو یکی از جنجالی ترین استایل کندال جنر است.

جنجالی ترین استایل کندال جنر

جولیا هارت، مدیر خلاق La Perla که لباس این مدل را می‌سازد، می‌گوید: “کل لباس از یک تکه نخ ساخته شده است. این یک تکه نایلونی بسیار قوی، بسیار انعطاف‌پذیر و فوق‌العاده نازک است، و ما 85000 کریستال روی آن چسبانده‌ایم.” برند لاپرلا که جنر چهره کمپین بهار 2017 آن بود، تیمی از صنعتگران را در پنج شهر میلان، بولونیا، لس آنجلس، رم و نیویورک را برای ساخت این لباس تشکیل داد.

کندال جنر مت گالا2017

مت گالا2018

جنر با طراح لباس افسانه ای ویرژیل ابلو (Virgil Abloh) روی فرش پر از ستاره‌ها قدم زد. استایل کندال جنر در این سال جزو استایل های ساده و شیک او بود. او با لباس و دستکش‌ و شلوار گشاد سفید، با ظاهری کاملا تک رنگ به تم “جسم آسمانی: مد و تخیل کاتولیک” احترام گذاشت و درخشید.

استایل کندال جنر مت گالا 2018

مت گالا2019

استایل کندال جنر در این مراسم با تم “کمپ: یادداشت هایی در مورد مد” با ظاهری بینظیر همه ی طرفداران مد را شگفت زده کرد. این مدل با یک لباس پر نارنجی غول‌پیکر از برند ورساچه با ظاهری بسیار شیک به مراسم شهر نیویورک رسید. جنر با خواهرش کایلی جنر روی فرش صورتی قدم گذاشت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این مراسم می توانید مقاله مت گالا 2019 را بخوانید!

استایل کندال جنر مت گالا2019

استایل کندال جنر در مت گالا2021

ستاره فشن شو با لباس کاملاً شفاف دیگری در این مراسم ظاهر شد. او لباسی با تزئینات کریستالی از برند Givenchy همراه با یک چوکر درخشان پوشید. تکمیل این لباس بیش از 2500 ساعت طول کشید. استایل کندال جنر با رعایت تم مراسم “در آمریکا: واژه‌نامه مد” را می توان یک ادای احترام لباس نمادین این برند دانست. لباسی که آدری هپبورن در فیلم My Fair Lady آن را بر تن کرده بود.

استایل کندال جنر مت گالا2021

مت گالا 2022

در مت گالای امسال با تم “آمریکا: گلچین مد” انتظار انتخاب جسورانه از تمام شرکت کنندگان را داشتیم اما استایل کندال جنردر مت گالا برنده دراماتیک ترین تغییر ابروهای آن شب شد. جنر با چشم پوشی از رنگ قهوه ای مشخص خود، از ترند آرایشی 2022 پیروی کرد و ابروهای بی رنگ و سفید را انتخاب کرد که ظاهر او را آوانگاردتر و خبرساز کرد. برخلاف ظاهر قبلی‌اش، امسال جنر یک تاپ پرادا از تور مشکی سفارشی با روکش تور دوزی شده به تن داشت. او آن را با یک دامن مشکی ابریشمی ساتن حجیم با جزئیات چین‌دار دستی ست کرد.

استایل کندال جنرمت گالا2022

استایل خیابانی کندال جنر

استایل خیابانی کندال جنر جزو استایل هایی است که در عین سادگی شیک پوش و جذاب است. از کت‌های دوخته‌شده و لباس‌های اسلیپ شیک گرفته تا پیراهن‌های بزرگ و مینی‌های ران، که ظاهری جذاب را برای او به ارمغان آورده است. کندال جزو شیک پوش ترین هاست و نمی‌توان به همه ی استایل های او اشاره کرد. با این حال به معرفی چند مورد استایل جذاب او که واقعاً ارزش توجه شما را دارند، اکتفا می کنیم.

استایل کندال جنر در عروسی خواهرش

عروسی کورتنی کارداشیان با تراویس بارکر در ایتالیا در چند ماه گذشته برگزار شد. از سبک لباس عروس کورتنی تا لباس خواهرانش در این عروسی حسابی خبرساز شد. استایل کندال جنر در این عروسی ساده و شیک بود. او همراه با دوست پسر سابقش در این مراسم شرکت کرد.

استایل کندال جنر در عروسی خواهرش

استایل کندال در عروسی یک لباس بلند ساتن از برند دولچه و گابانا بود. همچنین می توان گفت که استایل تمامی خواهران او از این برند بودند. کندال برای شام خوشامدگویی، لباس گوتیک دولچه و گابانا را به تن کرد که با نیم تنه ساتن و دامن توری آن را ست کرد. او ظاهر خود را با یک گردنبند صلیب تزئین کرد. همچنین ظاهر خود را با دوین بوکر بازیکن NBA، در رنگ مشکی ست کرد.

استایل کندال جنر در عروسی خواهرش

کندال در تولد هایلی بیبر در توکیو

کندال جنر همیشه مد را می‌فهمد و با مجموعه های شیک در محافل و شهرهای مختلف ظاهر می‌شود. خواه در لباس نامتقارن Rick Owens در مالیبو باشد، یا ترکیبی از لباس های دوخته شده از The Raw در هفته مد پاریس. و یا برای شرکت در مراسم تولد هایلی بیبر دوست صمیمی اش در توکیو.

استایل مینیمال کندال جنر در تولد هایلی بیبر

استایل گوث کندال جنر

اگر سریال پرطرفدار Wednesday که در سال ۲۰۲۲ بسیار وایرال شده را دیده باشید، متوجه شدید که استایل گوث دوباره به عرصه مد بازگشته و از همین رو خیلی از سلبریتی ها هم به این استایل روی آوردند و کندال جنر هم از این قاعده مستثنا نیست.

استایل وینتیج

استایل وینتیج هم که طبق مقالاتی که در این مدت ارائه دادیم بسیار استایل پرطرفداری در سال ۲۰۲۲ بین افراد مشهور بود. کندال هم این استایل را بسیار دوست دارد و این را در استایل های خودش بارها نشان داده است.

شلوار جین راسته

پاهای بلند کندال جنر همان چیزی است که شلوار جین راسته برای آن ساخته می شود. او عاشق پوشیدن جین های قدیمی Levi’s با کراپ، ژاکت های راحت و لباس های اورسایز است.

استایل خیابانی کندال جنر

استایل خیابانی کندال جنر با کراپ

فرشته ی سابق ویکتوریا سکرت برای لباس‌های غیررسمی تابستانی‌اش، تقریباً هر روز نوعی تاپ کوتاه می‌پوشد. در زمستان، نیز تقریباً همیشه یک هودی یا ژاکت کوتاه را برای استایلش انتخاب می کند.

استایل خیابانی کندال جنر

تی شرت های گرافیکی قدیمی

اگر به سبک گرافیکی علاقه دارید می توانید از استایل خیابانی کندال جنر الهام بگیرید. او دوست دارد پیراهن های اورسایز خود را با شلوارهای چاپی پررنگ یا شلوار جین پسرانه و نیم بوت های نوک تیز ست کند و استایل راحتی برای خود انتخاب می کند.

استایل خیابانی کندال جنر

استایل خیابانی کندال جنر با لباس کوتاه

کندال دوست دارد اندام مدل خود را با لباس‌های کوتاه تنگ به نمایش بگذارد. او معمولاً به گردنبندهای چند لایه و عینک آفتابی مستطیل شکل خود می چسبد. برای تیپ‌های غیررسمی تابستانی، معمولا کفش‌های اسپرت می‌پوشد. در استایل شبانه ی او، اسنیکر جای خود را با کفش های پاشنه دار یا چکمه های بند دار عوض می کند.

استایل خیابانی کندال جنر

استایل مونوکروم

فرشته ی سابق ویکتوریا سکرت یکی از علاقمندان به استایل مونوکروم است. برای ظاهر روزانه، او عاشق جین تک رنگ است. همچنین دراغلب در برنامه‌های تاک شو از این سبک استایل استفاده می‌کند.

استایل مونوکروم کندال جنر

بوت بالا زانو

چکمه های تا زانو جزء اصلی ترین استایل خیابانی کندال جنر در زمستان هستند. او علاقه ی زیادی به اینکه پاهای بلند خود را با ست کردن چکمه های بلند با شلوارک و لباس های کوتاه به نمایش بگذارد دارد. او برای متعادل کردن استایل خود با این نوع بوت ها اغلب از یک پالت رنگی مینیمالیستی استفاده می‌کند.

kendall jenner street style

کت اورسایز 

کت های اورسایز یکی از محبوب ترین لباس ها در استایل خیابانی کندال جنر در زمستان است. او به خوبی مد را می شناسد و برای جلب کردن توجه ها بر روی کت هایش، لباس های ساده در زیر آنها می‌پوشد. جنر در استایل های کژوال، کت‌های پشمی، چرم و کت‌های بزرگ خود را با تی‌شرت، شلوار جین و کفش‌های کتانی ست می‌کند. و برای مراسم رسمی تر، او با کراپ که امضای استایل اوست و یک جفت نیم بوت پاشنه دار، استایل خود را تکمیل می کند.

استایل خیابانی کندال جنر در زمستان

کت بلیزر در استایل خیابانی کندال جنر

اگر علاقه به کت های بلیزر دارید و به دنبال ترندهای کت و شلوار در فصل های مختلف هستید، لباس های کندال دقیقاً به شما نشان می دهد که چه چیزی باید بپوشید. او عاشق کت و شلوارهای همسان و چرمی است.

کندال جنر در استایل خیابانی

شومیزمانتویی

شومیز مانتویی بخش مهمی از کمد لباس سوپر مدل‌ها محسوب می شود و این روزها نیز بسیار ترند است. او با پوشیدن شومیز مانتویی، علاوه بر راحتی و جذابیت به استایل تامبوی خود نیز وفادار می‌ماند.

کندال جنر شومیزمانتویی

استایل ورزشی کندال جنر

یکی از استایل هایی که خیلی مورد استفاده کندال قرار می‌گیرد استفاده از استایل ورزشی است. که معمولا او از یک لگ استفاده می‌کند و در صورت استفاده از جوراب های ساق بلند آن را بر روی لگ خود می‌کشاند. برای بالاتنه هم اگر از نیم تنه های ساده رنگ استفاده نکند یک هودی اووِر سایز می‌پوشد. 

دراین مقاله سعی کردیم بهترین استایل های کندال جنر را برای شما جمع آوری کنیم. شما کدام استایل این مدل معروف را دوست دارید؟ به نظر شما کدام استایل مناسب اوست؟ دیدگاه خودتان را با ما به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian