همه ما ستاره‌های سینما و موسیقی را روی فرش قرمزها دیده‌ایم؛ کفش‌های شیک، لباس‌های درخشان و یک ظاهر جذاب. راز این جذابیت را استایلیست های معروف این ستاره‌ها می‌دانند!

از آرایش و مو گرفته تا مدل لباس پوشیدن و انتخاب زیورآلات، همه این‌ها ترفندهای کوچک و اما مهمی دارد که می‌توانید از معروف‌ترین استایلیست‌های فشن یاد بگیرید و با به کار گرفتن آن‌ها در زندگی روزمره همیشه مثل یکی از همان ستاره‌های مد بدرخشید!

در ادامه توصیه هایی از  استایلیست های معروف که تیپ جولیا رابرتز، جنیفر لوپز، مریل ستریپ، جسیکا پارکر و بسیاری از هنرمندان دیگر را تعیین می‌کنند، می‌خوانید. این‌ها بهترین استایلیست های فشن به انتخاب مجله مد ELLE هستند.

استایلیست شخصی هنرمندان معروف

الیزابت استوآرت (Elizabeth Stewart)

مشتریان: کیت بلانشت، ویولا داویس، جولیا رابرتز، جسیکا چیستین و …

توصیه خرید: اگر لازم می‌دانید هر لباسی را برای رسیدن به یک سایز و فرم مناسب‌تر به خیاط بسپار! در خرید لباس بیش از هرچیز به قد لباس  و حلقه آستین توجه کن!

معروف ترین استایلیست های فشن بازیگران سینما

مریل هاین و راب زانگاردی (Mariel Haaen and Rob Zangardi)

مشتریان: جنیفر لوپز، کارا دلوین، سیارا، ریچل مک آدامز و لیلی کولینز

توصیه استایل:  همیشه از گن استفاده کنید. مهم نیست که چقدر اندام شما خوش فرم است، همه خانم‌ها با هر فرم بدن و هر سایزی می‌توانند از کمی ساپورت زیر لباس‌هایشان بی‌اندازه لذت ببرند!

حتی مدل‌ها هم از گن زیر لباس‌هایشان استفاده می‌کنند. گن کمک می‌کند که لباس کاملا روی تن شما بنشیند و هر نقطه‌ای از بدن صاف و خوش فرم دیده شود.

یک مدل گن که باید در کمد هر خانمی باشد، گن کشی سفت کوتاه است که به فرم بهتر شکم، باسن و ران پا کمک می‎کند. برای فرم‌های متفاوت لباس زنانه یا برای اندام خاص خودتان می‌توانید از مدل‌های مختلف گن نیز استفاده کنید.

استایلیست های شخصی بازیگران هالیوودی

کارلا ولچ (Karla

Welch)

مشتریان: سارا پاولسن، لورد، اولیویا وایلد، امی پاهلر، سیندی کراوفورد و …

توصیه استایل: این روزها نمایان بودن خط لباس زیر از روی شلوار قابل توجیه نیست! می‌توانید از لباس زیرهای بدون دور دوزی زیر شلوار لگینگ یا هر شلوار چسبان دیگری استفاده کنید.

استایلیست های معروف بازیگران سینما

میکائلا ارلانگر (Micaela Erlanger)

مشتریان: مریل استریپ، جنیفر هادسن، هیلاری سوآنک، میشل داکری و …

توصیه خرید: اندازه بودن لباس و فیت آن روی تن همه چیز است! برای آنکه مطمئن شوید بهترین سایز و فرم لباس را برای اندام خودتان انتخاب کرده‌اید، یک لباس را از جلو، پشت و اطراف آن چک کنید و اگر یک آینه سه سویه دارید از آن حتما استفاده کنید.

بعد می‌توانید روی یک خیاط حساب کنید، سعی کنید با خیاط خودتان مثل یکی از صمیمی‌ترین دوستانتان برخورد کنید.

استایلیست های معروف هالیوود و سلبریتی ها

ارین والش (Erin Walsh)

مشتریان: کری واشنگتن، سارا جسیکا پارکر، مگی گیلنهال و …

توصیه استایل: سعی کنید همیشه کمی از مچ پایتان دیده شود. همین نکته کوچک کمک می‌کند که ظاهر و تیپ مدرن داشته باشید و به خصوص به شلوارهای جذب زنانه یا انواع لگینگ ظاهر جذاب‌تری می‌دهد.

این مدل شلوارهای جذب زنانه به جای آنکه خیلی بلند باشند یا تا پایین قوزک پا را بپوشانند بهتر است درست بالای قوزک قرار بگیرند. برای این فرم می‌توانید از کمک یک خیاط استفاده کنید و با کمی کوتاه کردن شلوار یک ظاهر گیراتر به استایل خودتان بدهید.

معروف ترین استایلیست های لباس هالیوودی

جیل لینکلن و اردن جانسون ( Jill Lincoln and Jordan Johnson )

مشتریان: جنفیر لارنس، سوفیا ورگارا، جولیانا مارگولیس و …

توصیه استایل: سبک لباس مشخص خودتان را پیدا کنید، درست مانند یک یونیفرم. استایل‌ها و مدل‌هایی را پیدا کنید که به آن‌ها هم احساس بهتری دارید و هم ظاهر زیبایی و بعد نسخه‌های متنوع مثل رنگ و طرح‌های مختلف همان استایل و فرم خاص را انتخاب کنید. اگر دوست دارید کمی خلاقانه و متفاوت عمل کنید می‌توانید از اکسسوری‌ها و زیورآلات متنوع بهره ببرید!

استایلیست‌های نوظهور معروف

از لباس‌های فرش قرمز گرفته؛ تا استایل‌های خیابانی، به دقت توسط استایلیست‌های معروف برای ستارگان سینما، انتخاب شده است. لباس افراد مشهور، اغلب به کاتالیزور گرایش‌های مد مصرف‌کننده، و حتی منبع الهام‌بخش طراحان تبدیل می‌شوند؛ با این حال، در پشت صحنه، یک زرق و برق کامل وجود دارد که شایسته تقدیر است؛ و یک استایلیست که کارش ایجاد آن ظاهرهای برجسته است. در این مقاله، به معرفی استایلیست‌های نوظهوری که در دنیای مد مشهور هستند، پرداخته‌ایم. با ما در ادامه مطلب، همراه باشید.

کیت یانگ(Kateyoung@)؛ از دستیاری آنا وینتور تا استایلینگ

کیت(Kate Young) یک سوپر استایلیست است که تا کنون سه بار به عنوان یکی از بهترین استایلیست‌ها، در THR انتخاب شده و تاکنون با سلبریتی‌های زیادی از جمله سلنا گومز، داکوتا جانسون، ناتالی پورتمن، مارگو رابی و جنیفر لارنس و … همکاری داشته.  اولین همکاری او با داکوتا جانسون، در فیلم دختر گمشده، در جشنواره فیلم ونیز بود. این استایلیست اهل بروکلین،از سال ۲۰۱۴ با گومز کار کرده است. او همچنین لباس قرمز رنگ دیور سلنا را برای نمایش فیلم “فقط قتل‌های این ساختمان” ، انتخاب کرد. یانگ یکی از اعضا BOF 500 است و تا کنون نامزد صدها جایزه، در این صنعت بوده. یانگ که در کالج انگلیسی و تاریخ هنر خوانده بود، کار خود را به عنوان دستیار سردبیر ووگ آمریکایی آنا وینتور، در سال ۱۹۹۷ آغاز کرد. بعد از آن به عنوان یک نویسنده مد با مجله‌هایی چون ووگ(vogue)، این استایل(Instyle) همکاری کرد. او، اکنون به یکی از قدرتمند ترین چهره‌ها، در این صنعت، تبدیل شده. یانگ هم‌ اکنون خط تولید لباس بافتنی زنانه و کودکانه خود را دارد.  او در گذشته با ناتالی پورتمن در خط تولید کفش‌های گیاهی و عینک‌های آفتابی تورا (Tura) علاوه بر طراحی مجموعه‌های کپسولی این برند، همکاری کرده. کیت، در سال ۲۰۱۴ اولین کتاب خود را با عنوان “لباس برای تاریکی: از صفحه نقره ای تا فرش قرمز” Dressing for the Dark: From the Silver Screen to the Red Carpet را منتشر کرد. در یوتیوب این استایلیست، با عنوان Hello Fashion می‌توانید ویدیوهای خوبی، درباره فشن و استایلینگ ببینید.

کارلا ولش(karlawelchstylist@)؛ استایلیست معروف هالیوودی

در دنیای استایلیست‌های معروف، کارلا ولش (Karla Welch) نیازی به معرفی ندارد. کارلا، بیشتر به خاطر حرفه نمادین خود، به عنوان یک استایلیست و منتور مشهور شناخته می‌شود. او صاحب اپ ویشی و یکی از قدرتمندترین زنان جهانی است. سبکی که کارلا دنبال می‌کند مینیمال مدرن است. او همواره تلاش می‌کند تا افراد را به صرفه‌جویی در لباس‌پوشیدن تشویق کند. ولش، از فعالان حوزه پایداری است و با اپ‌های فروش لباس دست‌دوم از جمله ThredUP همکاری می‌کند. همچنین او به حوزه زنان نیز بسیار علاقه‌مند است و در The Period Company، برای توانمندسازی زنان تلاش می‌کند. فهرست مشتریان او بسیار زیاد است. او نزدیک به ۹ سال است که استایلیست جاستین بیبر است. از جمله مشتریان دیگر او، سیندی کرافورد، سارا پالسون، کارلی کلوس و افراد دیگر هستند. او سال ۲۰۱۲، بیش از ۶۰ قطعه سفارشی برای تور جاستین بیبر آماده کرد. کارلا در رابطه با کار خود اینگونه توضیح می‌دهد: «من با مشتریان دوست نمی‌شوم. من خودم را مثل یک ویرایشگر می‌بینم . وقتی مشتری وارد می‌شود، می‌دانم که چه چیزی برای او مناسب است».

لاو روچ(luxuryroach@)؛ ستاره‌ی تاثیرگذار دنیای مد 

شاید بیشتر لاو روچ (Law Roach) را به خاطر حضورش در برنامه های تلویزیونی مانند مدل برتر بعدی آمریکا بشناسند؛ اما او یکی از شناخته شده‌ترین استایلست‌های امروزه است؛ لقبی که روچ برای خودش انتخاب کرده، “معمار تصویر” است. او درباره لقبش اینگونه توضیح می‌دهد: «من در مورد هنر خودم بسیار حساس هستم. بنابراین من در واقع یک طرح اولیه برای مشتریانی که با آنها کار می کنم ایجاد می کنم. این کاری است که معماران انجام می دهند؛ و من به جای ساختن خانه، تصویر می سازم».  روچ کارش را از بوتیک قدیمی به نام  Deliciously Vintage، در شیکاگو آغاز کرد. شهرت او به عنوان استایلیست با توجه کانیه هنگامی که به مغازه او رفت، آغاز شد. از جمله مشتریان او، سلین دیون و کری واشنگتن، زندایا، هانتر شیفر، آریانا گرانده و آنیا تیلور هستند. او به عنوان تاثیرگذارترین استایل سال ۲۰۲۱ در سی و پنجمین جشنواره  FN AA شناخته شد. روچ اولین آفریقایی-آمریکایی بود که روی جلد The Hollywood Reporter به عنوان «قدرتمندترین استایلیست ها» هالیوود ظاهر شد. لاو روچ، در سال ۲۰۱۹ برای اولین‌بار در کنار زندیا بر روی فرش قرمز مت گالا شرکت کرد و لباس سیندلا شکل او را طراحی کرد. او برای مت‌گالا ۲۰۲۱، در مجموع ۱۰ نفر مشتری داشت. استعدادهای لاو، او را فراتر از نقش استایلیست بودن خود سوق داده است. او در سال ۲۰۱۶، کنار اشلی گراهام و ریتا اورا به عنوان یکی از داوران چرخه ۲۳ مدل برتر بعدی آمریکا معرفی شد؛ و در حال حاضر یک داور در HBO Maxs Legendary است.

می‌می کاترل(mimicuttrell@)؛ استایلیسیتی که باید از کارهایش الهام بگیبرید

میمی (mimi cottrell)، با مگا سلبریتی‌هایی مانند جیجی حدید، آریانا گرانده و ماد آپاتو کار می‌کند. او که استاد بازی با تناسب و اکسسوری‌های مخفی است، یکی از استایلیست‌های الهام‌بخش در مد خیابانی محسوب می‌شود. او به دلیل همکاری با جی‌جی حدید محبوب است. از جمله دیگر مشتریان او عبارتند از:  بلا حدید، آوا مکس، آریانا گرانده، نورمانی و پریانکا چوپرا هستند. از نظر او همه دختران باید یک لباس جین و تیشرت سفید در کمد خود داشته باشند چرا که هیچوقت از مد نمی‌اقتد و برای هر زمانی و مکانی مناسب است. سبک‌هایی که او طراحی می‌کند کلاسیک، ساده و راحت هستند. منابع الهام او برای طراحی خیلی زیاد هستند و عموما طبیعت و معماری داخلی برای او بسیار الهام‌بخش هستند. او در یکی از مصاحبه‌هایش درباره حرفه‌اش کی‌گوید: «من همیشه فکر می کنم  استفاده از لوازم کمتر، بهتر است و من عاشق یک ظاهر کلاسیک هستم. علاوه بر این شلوار جین و تی شرت، یک ست بی‌نظیر است. من می‌خواهم وقتی مشتریان به ۲۰ سال گذشته  خود نگاه کنند، به ظاهر خود افتخار کنند».

میو رایلی(stylememaeve@)؛ و تحول در لباس پوشیدن زنان 

سبک لباس پوشیدن هیلی بیبر در سال‌های اخیر مورد توجه همه بوده و او را تبدیل به یک فشن آیکون کرده‌است. هیلی با مونوکروم، اورسایز لباس پوشیدن و کت و شلوارهای Sophisticated خود، مشهور است. اگر به استایل هیلی، بیبی رکسانا و مگان فاکس نگاه کرده‌اید و با استایل بی‌عیب و نقص آنها مواجه شده‌اید، اجازه بدهید میو ریلی (Maeve Reilly)، را به شما معرفی کنم. میو یک استایلست مشهور در سبک خیابانی و Y2K است. او اولین بار در ۱۶ سالگی با کار در یک مغازه خرده‌فروشی، وارد دنیای مد شد. یکی از اولین الگوهای او در این حرفه، استایلیست ریحانا بوده. همکاری با جنل مونی(Janelle Monáe) اولین قدم حرفه‌ای رایلی، در زمینه استایلنگ بود. او جنل را برای مراسم  BET Awards با یک کت و شلوار تماما سفید آرمانی، آماده کرد. از نظر او خیاطی خیلی مهم است؛ و برای درخشیدن همیشه نباید کارهای عجیب انجام داد؛ بلکه گاهی انتخاب یک لباسی که متناسب با اندام فرد است، بهترین روش برای ساخت یک ظاهر کامل و شیک است. تغییر نگاه به استایل خیابانی با این هنرمندان مشهور، تنها یک نقطه شروع برای کارهای ریلی بود. او هم اکنون یک کانال جدید یوتیوب، خط لباس خودش و  کلاس‌‌های آموزش استایلنگ را دارد. ریلی درباره زیبایی‌شناسی خود، می‌گوید: «من قطعاً به لباس‌های اورسایز، گشاد و تام‌بوی فکر می‌کنم ، اما بعد از آن یک بخش سکسی نیز وجود دارد، که تلاش می‌کنم به آن توجه کنم.»

سلبریتی‌هایی که پیژامه پوشیدند و دل ربودند

پیژامه و لباس خواب، همانطور که از اسمش مشخص است لباس راحتی است که هنگام خواب و استراحت در منزل به تن می‌کنند. اما از آن جایی که در دنیای مد هیچ چیزی غیر منتظره نیست، گاهی لباس‌ خواب‌ها و پیژامه‌ها هم بیرون از منزل و حتی در مراسم مختلف پوشیده می‌شوند.

برخی از سلبریتی‌ها پس از امتحان کردن سبک‌ها و مدهای مختلف در لباس پوشیدن، به فکر پوشیدن لباس‌های راحتی در موقعیت‌های مختلف افتادند که در ادامه تعدادی از این استایل‌های عجیب و راحتی را با هم می‌بینیم که البته اکثر این استایل‎‌ها با این که راحتی به نظر می‌رسند اما بسیار گران‌قیمت و از برندهای معروف هستند که شاید اگر شما هم آن‌ها را با قیمت‌های گزاف خریداری کرده بودید، دلتان نمی‌آمد که فقط در منزل بپوشیدشان!

سلبریتی‌ها با پیژامه

دمی لواتو

این خواننده معروف، ست لباس خواب ساتن سورمه‌ای رنگ را برای رفتن به تماشای یک نمایش در نیویورک انتخاب کرد. او برای این استایل از سندل‌های پاشنه‌دار استفاده کرد و همانطو که می‌بینید هیچ اکسسوری دیگری به همراه ندارد. حتی کیف دستی.

سلبریتی‌ها با پیژامه

جی‌جی حدید

این سوپر مدل محبوب، با لباس خواب راه‌راه سفید و سبز و سندل‌های سفید پاشنه‌دار هنگام خروج از آپارتمانش در نیویورک دیده شد. البته کمربند منگوله‌دار سفید کمی استایلش را از راحتی درآورده است.

سلبریتی‌ها با پیژامه

کورتنی کارداشیان

از آن‌جایی که خواهران کارداشیان اغلب اوقات، تیپ‌های عجیب و غیرمنتظره می‌زنند، پوشیدن یک دست لباس راحتی از جنس ابریشم برای یک سفر هوایی طولانی، منطقی به نطر می‌رسد.

سلبریتی‌ها با پیژامه

همانطور که می‌بینید لباس‌های راحتی سلبریتی‌ها همیشه ست نیستند. جرد لتو بلوز آستین‌دار و طرح‌داری از گوچی را با شلوار ابریشمی گل‌داری از همین برند ست کرده است که هیچ ربطی هم به هم ندارند! او کتانی‌های راحتی و بنددار را هم برای قدم زدن با این لباس‌های راحتی در خیابان‌های لس‌آنجلس انتخاب کرده است.

سلبریتی‌ها با پیژامه

همانطور که گفتیم، گاهی اوقات سلبریتی‌های معروف روی فرش‌ قرمزها هم با لباس‌های راحتی حاضر می‌شوند. ریحانا را می‌بینید که ست راحتی ابریشمی زیبای خود را روی یکی از فرش قرمزها به تن دارد. این خواننده به خوبی سندل‌ها و اکسسوری‌هایی مثل گوشواره و گردنبندش را با هم ست کرده و استایل جالبی را ساخته است.

مدل موهای باز و براشینگ شده هم بهترین مدل برای این استایل راحتی به نظر می‌رسد.

سلبریتی‌ها با پیژامه

جینا دیویس

به نظر می‌رسد این دیگر از شیطنت‌های پاپاراتزی‌ها باشد تا یک استایل خودخواسته! جینا دیویس، بازیگر و مدل آمریکایی با سویشرت صورتی و پیژامه‌ی چهارخانه و از همه عجیب‌تر پابرهنه احتمالا برای پیدا کردن آنتن موبایلش، از خانه بیرون زده و شکار دوربین‌ها شده باشد وگرنه حداقل یک جفت کفش یا دمپایی می‌پوشید.

سلبریتی‌ها با پیژامه

کلی بروک

این بازیگر و مدل معروف، بارها پیش آمده که با لباس‌های راحتی در خیابان دیده شده است اما هیچ وقت استفاده از کفش‌های پاشنه‌دارش را فراموش نمی‌کند! او حتی کیف دستی‌اش را هم متناسب با کفش‌هایش انتخاب کرده که هیچ ربطی به استایل راحتی‌اش ندارد.

سلبریتی‌ها با پیژامه

مایکل جکسون

شاید باورتان نشود ولی مایکل جکسون برای حضور در یکی از دادگاه‌هایش پیژامه‌ی آبی رنگ و طرح‌داری را با کت کلاسیک مشکی پوشید که واقعا ترکیب عجیبی برای دادگاه بود!

سلبریتی‌ها با پیژامه

مت دیمون

این بازیگر هالیوودی در پوشیدن لباس راحتی کمی متفاوت‌تر از بقیه عمل کرد و با پوشیدن ربدوشامبر به جای ست راحتی، خلاقیت به خرج داد. او با این استایل در مراسم جوایز سالانه ICG Publicist در بورلی هیلز کالیفرنیا حاضر شد.

سلبریتی‌ها با پیژامه

هایدی کلوم

این بازیگر معروف هم از جمله سلبریتی‌هایی است که راحتی در سفر را به هر چیزی ترجیح می‌دهد. او برای یکی از سفرهای طولانی خود این ست راحتی نخی را به تن کرد. دمپایی‌های انگشتی تخت هم بهترین گزینه برای ست شدن با این استایل راحتی به نظر می‌رسید.

سلبریتی‌ها با پیژامه

دوین وید

ستاره‌ی سابق NBA هم با تقلید از سبک مایکل جکسون که بالاتر دیدیم. ست راحتی ساتنش را با کت کت کلاسیک مشکی و کتانی‌های اسپورت سفید پوشید. سه آیتمی که به هیچ وجه با هم همخوانی ندارند و باعث جلب توجه بیشتر او در مراسم امی شده‌ بودند.

سلبریتی‌ها با پیژامه

ریتا اورا

در نظر بگیرید اگر یک فرد عادی همچین تیپی بزند، چقدر مضحک و تمسخرآمیز جلوه می‌دهد اما ریتا اورا ست راحتی شلوارکی خود را با جوراب‌های پارازین مشکی بلند از پرادا و کفش‌های پاشنه‌دار در مراسم جوایز مد 2018 در لندن پوشید!

تل کارشده و عروسکی روی سرش هم جلوه‌ی خاصی به این استایل عجیب و غریبش داده است.

سلبریتی‌ها با پیژامه

کارولینا کورکووا

این مدل معروف، به خوبی طرح و رنگ ست راحتی‌اش را با لوکیشن تعطیلاتش ست کرده و به نوعی بهترین انتخاب را داشته است. کیف دستی کوچک با رنگ نارنجی پاستلی و گل فانتزی روی آن هم بسیار به استایل فانتزی‌اش می‌آید.

سلبریتی‌ها با پیژامه

ال فانینگ

هنرپیشه خوش‌چهره‌ی هالیوود با این اورال راحتی و کارتونی خود در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرد. او برای این استایلش از هیچ اکسسوری خاصی استفاده نکرده ولی سندل‌های جلوباز و پاشنه میخی زیبایی را با آن ست کرده بود.

سلبریتی‌ها با پیژامه

در تابستانی که گذشت، این سلبریتی‌ها جذاب‌ترین لباس‌ها را پوشیدند

چند روزی از شروع فصل پاییز و خداحافظی با فصل تابستان می‌گذرد. در تابستانی که گذشت برخی از سلبریتی‌های خارجی با استایل‌هایی ظاهر شدند که احتمالا فراموش نمی‌شوند و ماندگار خواهند شد. بدون شک یکی از پربحث‌ترین افراد در تابستانی که گذشت جنیفر لوپز و استایل‌های جذابش در ماه عسل بود. اگر کنجکاوید تا زیباترین استایل‌های تابستانی که گذشت را ببینید

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

استایل خیابانی جاستین بیبر و هیلی بیبر در لس آنجلس

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

استایل خیابانی جنیفر لارنس در نیویورک

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

استایل جنیفر لوپز و بن افلک در ماه عسلشان در پاریس

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

استایل کندال جنر در مراسم عروسی کورتنی کارداشیان

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

استایل مگان مارکل و پرنس هری در مراسم بزرگداشت هفتادمین سالگرد سلطنت ملکه

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

استایل برد پیت در مراسم اکران فیلم Bullet Train

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

استایل هری استایلز در اجرایی در شبکه NBC

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

استایل لیزا، عضو گروه بلک پینک، در ایونت برند جواهرات بولگاری

زیباترین استایل‌های تابستان 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian