برونو پاولوفسکی، رئیس مد، به ووگ می‌گوید: «من فکر می‌کنم بسیار مهم است که ویرجینی کاملاً آزاد باشد تا به هر جایی که احساس می‌کند باید در Chanel برویم، برود . در این فصل، روحیه همکاری همچنان در هوا وجود دارد. آندرس کریستین مدسن هر آنچه را که باید بدانید را ارائه می دهد

این در ادامه نمایش مد لباس در فصل گذشته بود

به یاد دارید چگونه شارلوت کاسیراگی سوار بر اسب در فصل گذشته ست مد لباس شنل سوار شد؟ این بار او این کار را نکرد، اما ویرجینی ویار از همان جایی که متوقف شد ادامه داد. او نمایش خود را به یک مرکز سوارکاری در Bois de Boulogne منتقل کرد، جایی که هنرمند خاویر ویلهان – که همچنین مجموعه فصل گذشته را طراحی کرده بود – همانطور که در یادداشت های نمایش آمده بود، “جنگل هزارتویی با مجسمه های هندسی” ایجاد کرده بود. این چیدمان بازتاب چرخ‌های چرخان، لوله‌ها و ساختارهای کپسولی غول‌پیکر نمایش ژانویه بود که روح تداوم را به Chanel، خانه‌ای که به‌خاطر تغییرات تم فصلی‌اش معروف است، به ارمغان آورد. این لحن را برای رویکردی بی‌زمان ایجاد کرد که در مجموعه‌ای که با برداشتی معاصر و اساسی از کدهای شانل منعکس شده بود، منعکس شد

این یک تلاش مشترک بود

این یک تلاش مشترک بود

برونو پاولوفسکی – رئیس مد در Chanel – پس از نمایش گفت: “این به ویرجینی بستگی دارد.” او این ایده را در ذهن دارد که بیش از یک نمایش با همکاری خاویر و غیره داشته باشد، بنابراین نوعی ادامه وجود دارد. اشاره او به همکاران خلاقی بود که ویار برای آخرین نمایش مد لباس او دعوت کرده بود، و آنها نیز برای کار در این نمایش بازگشتند: ویلهان، شارلوت کاسیراگی سوارکار و سباستین تلیه، نوازنده. این بار، مدل Vivienne Rohner و همچنین Pharrell Williams به باند ملحق شدند، که نمایش را با نواختن درام در ویدیویی آغاز کردند که به یک موسیقی متن فوق‌العاده به سرپرستی میشل گوبرت تبدیل شد که شامل گروه بریتانیایی SAULT بود.

این شبح دهه 30 را به تصویر می کشید

ویارد گفت که او این مجموعه را در تصویری از خطوط دهه 30 کوکو شانل تصور کرده است: «بر روی بدن می‌آید، حتی اگر در اینجا شانه‌های قوی دارند، و مثلاً لباس‌های چین‌دار مانند لباس عروس. و توری نیز، منبت کاری شده، دوباره کار شده، گلدوزی نشده، بلکه دوباره رنگ شده است.» این ایده‌ها به روش‌های امروزی‌تر، در کت و شلوار‌های شلوار و دامن که کمی بزرگ و غیر رسمی در مورد آن‌ها احساس می‌کردند، و مجموعه‌ای از لباس‌های مشکی بلند و لاغر که حس رسمی بودن را با سهولت آغشته می‌کردند، ظاهر شدند. من همچنین دوست دارم رویکرد گرافیکی را با ظاهری طبیعی بشکنم. لباس ها سبک، زنانه و برای پوشیدن طراحی شده اند. من نمی‌توانم ببینم که این کار را به روش دیگری انجام دهم.»

Chanel همکاری محصولی را انجام نخواهد داد

پاولوفسکی در پاسخ به این سوال که آیا همکاری مداوم ویار با دوستانش می‌تواند به همکاری در محصولات منجر شود، همانطور که بسیاری از برندهای دیگر انجام می‌دهند، پاسخ منفی داد. ما به آن نیاز نداریم. محصول ما درباره جهان ویرجینی است. اون خیلی قویه جایی است که ما احساس راحتی می کنیم. برای من، این در مورد تغذیه توانایی Chanel برای شامل کردن همه این هنرمندان مختلف است. چیز جدیدی نیست. مادام شانل این کار را کرد، کارل آن را انجام داد و ویرجینی می‌تواند نوع جدیدی از همکاری را ادامه دهد. در پایان روز، این همکاری ها – که در مورد محصول نیستند – تصویر برند را تقویت می کنند. این یک امضا است. من فکر می‌کنم بسیار مهم است که ویرجینی کاملاً آزاد باشد تا به هر جایی که احساس می‌کند باید در Chanel برود، برود.

برونو پاولوفسکی شغل جدیدی در کنارش دارد

هفته گذشته، پاولوفسکی عنوان ریاست جمهوری دیگری را به اعتبارنامه خود اضافه کرد: رئیس فدراسیون مد لباس فرانسه، شورای مد فرانسه. “من فکر می کنم کاری که فدراسیون انجام می دهد در حال حاضر بسیار قوی است و امیدوارم بتوانیم در همان مسیر ادامه دهیم. ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.» او در مورد برنامه های فوری خود گفت و اشاره کرد که قبلاً در کمیته بوده است. “من فکر می کنم ما موضوعات مهمی داریم – پایداری، تکامل مقررات و غیره – و ما باید بخشی از این تحول جدید باشیم. پاریس، طراحان جدید – طراحان جوان – در صدر فهرست قرار دارند. و المپیک 2024 برای ما بسیار چالش برانگیز خواهد بود، بنابراین ما باید اکنون راه حل هایی را پیدا کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
ورود
بستن
سبد خرید (0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست. هیچ محصولی در سبد خرید نیست.





fa_IRPersian