Raisa Mahjabin Khan (Namrata Khan)، مدیر عامل EXCLUSIA، در مصاحبه ای اختصاصی با Apparel Resources، در مورد تخصص EXCLUSIA در ارائه لباس های زنانه قومی با قیمت مقرون به صرفه صحبت می کند. هر یک از ساخته های آن با در نظر گرفتن نیازهای مسافران پرشور، علاقه مندان به پاتوق و مهمانی ها به دقت فکر شده است.
لباس این قدرت را دارد که اعتماد به نفس فرد را افزایش دهد و او را در میان جمع برجسته کند. هر فردی شخصیت منحصر به فردی دارد و لباس او راهی عالی برای نشان دادن سبک متمایز خود است. برای کسانی که دائماً به دنبال لباس های منحصر به فرد هستند تا از آخرین روندها مطلع شوند، EXCLUSIA مستقر در بنگلادش یک برند مد روزآمد برای نیازهای مد خاص است.
EXCLUSIA با تمرکز قوی بر گروه مصرفکننده Gen Z، لباسهای نیمه غربی و سنتی Karchupi را ارائه میکند، که ترکیبی عالی از مد مدرن و سنتی را ارائه میکند که در تلاش است استایل را برای همه گروههای سنی ترکیب کند.
هر خلاقیت با در نظر گرفتن نیازهای مسافران پرشور، علاقه مندان به پاتوق و مهمانی ها به دقت طراحی شده است. چه یک برنامه سفر لحظه آخری باشد یا یک رویداد زیبا، این برند قول می دهد برای هر نیازی راه حلی داشته باشد
EXCLUSIA توسط Raisa Mahjabin Khan (Namrata Khan) در سن 17 سالگی در حالی که او هنوز سطوح A خود را دنبال می کرد، حامله شد. در سال 2014، او اولین صفحه آنلاین خود را راه اندازی کرد و بعداً در رشته معماری در NSU ثبت نام کرد که در نهایت از آن انصراف داد. پس از این، او قبل از نقل مکان به کانادا با همسرش، یک فروشگاه در JFP افتتاح کرد
رایسا مهجبین خان (نامراتا خان) مدیر عامل EXCLUSIA
چیزی که در سال 2018 به عنوان یک رویای کوچک آغاز شد، امروز به یک تجارت تمام عیار با 8 عضو اداری، بیش از 20 کارگر و کاریگار در کارخانه ها و کارمندان عکاسی فصلی یا نمایشگاه تبدیل شده است.
نام تجاری USP و بازار هدف
برند Raisa که متخصص در پوشاک زنانه قومیتی است، محصولات مختلفی مانند کامیز، کورتی / تونیک، تاپ، شلوار، روسری، روسری و غیره را ارائه می دهد.
“تخصص ما این است که می توانیم طرح های منحصر به فرد را با محدوده قیمت مقرون به صرفه ارائه دهیم. رایسا مهجابین خان (نامراتا خان)، مدیر عامل EXCLUSIA در مصاحبه ای اختصاصی به Apparel Resources (AR) گفت: لباس هایی که توسط طراحان و مارک های دیگر به قیمت 10000 روپیه فروخته می شود، تقریباً 50 درصد از قیمت EXCLUSIA است. “دلیل این امر این است که تمام عملیات ما در داخل انجام می شود و به ما کمک می کند هزینه کل را به حداقل برسانیم
یکی دیگر از دلایل اصلی این است که ما حاشیه سود خود را بسیار پایین نگه میداریم زیرا میخواهیم مشتریانمان محصولات خوب را با قیمتهای خوب دریافت کنند.
گروه هدف EXCLUSIA بیشتر شامل نسل جوان است – یعنی نوجوانان در اوایل دهه 40 و قیمت محصولات آنها بین 750 BDT تا 7500 BDT است. قیمت بر اساس هزینه پارچه و نوع کار روی لباس (کارچوپی یا گلدوزی) متفاوت است. کار یا توری کار و دوخت)
این برند مجموعهای منحصربهفرد از طرحهای دستکاری شده دارد که تکرار آنها دشوار است، زیرا الگوهای متعددی با پارچههای مختلف ایجاد میکنند و طرحهای گلدوزی شده خاص خود را دارند. علاوه بر این، آنها از برندهای طراح مشهور بین المللی برای ایجاد طرح های منحصر به فرد خود الهام می گیرند. این برند تضمین می کند که حتی اگر از گلدوزی الهام گرفته شده باشد، آن را به گونه ای تغییر می دهند که کل لباس به چیزی کاملاً جدید و متمایز تبدیل شود.
همانطور که از نام «EXCLUSIA» پیداست، ما همیشه برای انحصاری بودن پیشرفت میکنیم و در طول مسیر، عشق بیشمار مشتریانمان را برای آن به دست آوردهایم. ما هرگز رضایت مشتریان خود را به خطر نینداختهایم و از این رو حمایت آنها را به دست آوردهایم که به نوبه خود باعث رشد ما شده است.
تولید و تامین منابع
کارخانه و دفتر اصلی این برند در Jagannathpur، Badda، داکا واقع شده است، جایی که آنها برش و دوخت پوشاک را در خانه انجام می دهند. با این حال، کار گلدوزی به فروشندگان مختلف در نقاط مختلف شهر واگذار می شود. این برند QC، بسته بندی و ارسال بسته را در دفتر خود انجام می دهد
EXCLUSIA مواد اولیه خود را عمدتا از بنگلادش تامین می کند و گاهی نیز از چین وارد می کند.
ما سعی می کنیم هزینه ها را به حداقل برسانیم و حداقل سود را حفظ کنیم. هدف ما ارائه محصولات با کیفیت و خدمات درجه یک است و ما در هر مرحله در این راه درگیر هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که کیفیت به خطر نیفتد. – رایسا مهجبین خان (نامراتا خان)، مدیر عامل شرکت EXCLUSIA
رایسا در همین رابطه اظهار داشت: «ما با انواع ژورژت، ابریشم و ارگانزا کار می کنیم و همچنین تزیینات منحصر به فردی را از چین وارد می کنیم. در بنگلادش، ما بیشتر مواد خام خود را از اسلامپور و گاوسیا خریداری می کنیم، جایی که قیمت ها در صورت خرید عمده مناسب است. آنها همچنین مواد منحصر به فردی را در اختیار ما قرار می دهند که در بازارهای خرده فروشی در دسترس نیستند. ما همچنین پارچه ها و تزیینات را از چین وارد می کنیم تا مجموعه خود را افزایش دهیم
مجموعه برنامه ریزی و جایگزین