کمپین‌های مد یک ابزار بازاریابی برای برقراری ارتباط محصولات، رویداد، و خدمات جدید از طریق قصه گویی بی عیب و نقص است. آیتم‌های مد تبدیل به تصاویر و استعاره‌ای از احساسات مطلوب یا مرتبط با عشق، شور و موفقیت می‌شوند.
یک کمپین مد فکر شده با تحقیقات فراوان همراه است و پیام خاصی دارد که به وضوح از طریق رسانه انتخابی منتقل می شود. که میتواند در مغازه، فشن شو‌ها، ویدئو و تصاویر نمایش داده شده در رسانه های اجتماعی یا حتی در مترو به نمایش دربیاید.کمپین های مد با هدف ایجاد می شوند و همیشه با ماموریت و چشم انداز برندها مرتبط هستند. انگیزه های یک کمپین اغلب به این صورت است:
• ایجاد آگاهی در مورد برند و فعالیت‌ها یا محصولات مرتبط آن
• ترغیب مردم برای شرکت در رویدادها (باز کردن یک فروشگاه جدید، فروشگاه پاپ آپ، مهمانی‌های مخصوص و غیره)
• در کل برای فروش تصویر برند، محصولات خود و/یا خدمات
آنها این کار را با پر کردن شکاف بین برند و مشتری به طبیعی ترین شکل ممکن انجام می دهند. کمپین های مد را می توان به طور کلی به دو گروه تقسیم کرد:

کمپین‌های روابط عمومی و تبلیغاتی

اگرچه، امروزه این کمپین‌ها به طور گسترده در هم تنیده شده‌اند و اغلب می‌توانیم عناصر هر دو را در یک کمپین پیدا کنیم. با این وجود، با چند مثال میتوان تمایز قائل شد.

کمپین روابط عمومی

کمپین‌های مد

کمپین روابط عمومی پروژه ای است که برای کمک به محیط زیست و یا مردم به نحوی ساخته شده و در عین حال تقویت تصویری از یک برند و همسویی کامل با ماموریت و چشم انداز برندها دارد. کمپین‌های روابط عمومی اغلب به استراتژی CSR شرکت مرتبط هستند.
این نوع کمپین‌های مد برای نمایش عمومی یک تصویر عالی نیستند، بلکه واقعاً برای ایجاد تغییر در جهان مورد توجه قرار می‌گیرند. این نوع کمپین‌ها دلایلی را انتخاب می‌کنند که عمیقاً در DNA شرکت ریشه دارند.
به منظور ارائه ارزش به جامعه جهانی و همچنین باعث می‌شوند که برند ارزش زمان و هزینه مشتریان را داشته باشد. کمپین های روابط عمومی اغلب منجر به جلب مشتریان وفادار و حامیان بلندمدت یک برند می شود.
معمولاً، یک نکته مثبت این کمپین‌ها اخبار رایگانی است که شرکت دریافت می کند، زیرا کمپین‌های روابط عمومی ارزش خبری دارند و روزنامه نگاران بیشتر در مورد آن می نویسند
Bally Peak Outlook یک نمونه عالی از این نوع کمپین است زیرا به همه موارد ذکر شده در بالا اشاره می کند. این کمپین منجر به اولین پاکسازی سازمان یافته‌ی اورست شد. چیزی که این برند می تواند بسیار به آن افتخار کند و یک عمل خوب که بخشی از DNA برند آنها می شود.

این برند سوئیسی با داوا استیون شرپا، رهبر Eco Everest Expedition ، همکاری کرد که این سفر را با تیمی از کوه نوردان بومی با تجربه خود رهبری کرد. آنها دو تن زباله را از کمپ اصلی تا قله که توسط کمیته کنترل آلودگی ساگارماتا پردازش می شد و بیش از نیمی از آنها از “منطقه مرگ” جمع آوری شده بود، خارج کردند

کمپین تبلیغاتی

کمپین‌های مد تبلیغاتی را می توان به راحتی به عنوان تصاویر زیبا و عالی برای فروش یک محصول اشتباه گرفت. حقیقت این است که وقتی صحبت از برندهای لوکس می شود، به ندرت چنین اتفاقی می افتد. هر بار که ووگ را ورق می زنید و سرمقاله ها را می بینید باید بدانید که پشت تصاویری که می بینید چیزهای زیادی وجود دارد. هنرمندان، عکاسان، مدیران خلاق و دیگران. فرآیند خلاقانه‌ای که در ساخت یک کمپین تبلیغاتی انجام می‌شود،.
آنها در فضاهای پولی مانند مجلات چاپی، مجلات آنلاین، پست‌های رسانه‌های اجتماعی پولی، بیلبوردها یا در هر فضای آنلاین و آفلاین که به تبلیغات اختصاص داده شده است، زندگی می‌کنند. . کمپین‌های مد تبلیغاتی برای مشتریان، جذاب است.
تصویر ارائه شده در یک کمپین تبلیغاتی تصویری است که یک برند می‌خواهد با آن شناخته شود و سبک زندگی آنها با آن مرتبط باشد. این فرصتی است که ی

ک برند برای جذب مشتریان ایده‌آل خود در سطح زیبایی‌شناختی و شخصی ایجاد می‌کند. کمپین‌های تبلیغاتی با لمس رویاها، خواسته‌ها و هر گونه احساسات مرتبط مشتریان، ارزش درک شده را برای برند ایجاد می‌کنند. آنها یکی از عواملی هستند که در قیمت گذاری یک محصول مورد توجه قرار می گیرند.

کمپین تبلیغاتی مایکل کورس بهار ۲۰۲۰  این کمپین که در محوطه یک املاک بورلی هیلز گرفته شده است، مدل‌ها اوگباد عبدی و ریان ون رومپایی در ان حضور داشتند. این کمپین تکه های دوخته شده و همچنین لباس های عاشقانه را نشان می دهد مایکل کورس گفت:

کمپین‌های مد

مجموعه بهاری من جشنی از بهترین استایل‌های آمریکایی است. کمپین مجموعه بر ترکیبی از سهولت و زرق و برق متمرکز است که ذاتا آمریکایی است و لایه‌های پیچیدگی، بی‌احترامی و عاشقانه‌ای که در تصاویر یافت می‌شود، این کنار هم قرار گرفتن را تکمیل می‌کند.

خلاصه

کمپین های روابط عمومی مانند خانه‌داری هستند که برای روح خود انجام می دهید و کمپین‌های تبلیغاتی مانند کارهایی هستند که شما انجام می دهید تا دیگران از شما قدردانی و تایید کنند و شما را دوست داشته باشند.:
امروز ما آشکارا در مورد هر چیزی و همه چیز صحبت می کنیم. اشتراک گذاری همیشه کلید مهم روابط بوده است و داستان سرایی عمیقاً در طبیعت انسان ریشه دارد. بنابراین، برای قدردانی از رابطه بین یک برند و مشتری، بهترین کار این است که برند استراتژی های CSR خود را افشا کند و همچنان عشق خود را به طور منظم با کمپین‌های مد و کمپین های تبلیغاتی به مشتریان نشان دهد.
امیدواریم این بررسی اجمالی مفید بوده باشد و به شما در مورد “کمپین‌های مد چیست؟” شفافیت بخشیده باشد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.



Currency


en_USEnglish