آقایان در محیط کار چگونه لباس بپوشند | معرفی فرم کار

داشتن ظاهر مناسب در محل کار می‌تواند عامل موفقیت شما باشد. در واقع اولین چیزی که در قرارهای کاری و مصاحبه‌های استخدامی، مورد توجه قرار می‌گیرد، خوش‌پوش بودنتان است که می‌تواند برگ برنده شما نسبت به دیگران باشد و اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرد. اگر شما هم تصور می‌کنید که داشتن تیپ و استایل شیک، تنها مخصوص مهمانی و مجالس رسمی است، پس بهتر است این را بدانید که در یکی از مهم‌ترین مکان‌ها و موقعیت‌ها، در حال از دست دادن شانس خوش استایل بودن و جذاب بودن هستید. موفقیت شما تا حد زیادی به استایل و پوشش شما بستگی دارد.

در موقعیت‌های کاری که بخش مهمی در زندگی‌تان است، استایل شما، می‌تواند تعیین‌کننده طرز تفکر افراد نسبت به شما باشد. در یک موقعیت کاری، خود شما چه حسی با دیدن فردی ژولیده و به هم ریخته دارید؟ در حالی که کفش‌های خاکی و کت نامتقارن پوشیده و موهایش آشفته است، در مقابل فردی قرار گرفته که لباس اتو کشیده و متناسب و مرتب به تن کرده و کفش‌ها از تمیزی برق می‌زند؟ پس برای داشتن ظاهر مناسب در محل کار نکات زیر را حتما بخوانید.

داشتن ظاهر مناسب در محل کار چه اهمیتی دارد؟

یک ظاهر خوب، باعث می‌شود دیگران نیز حساب بیشتری روی شما باز کنند. این قضیه هیچ ارتباطی به پیر یا جوان بودن یا حتی موقعیت اجتماعی و جایگاه شغلی‌تان ندارد. شما با داشتن یک استایل خوب و ظاهر مناسب اول از همه خودتان حس مثبتی دارید و بعد، دیگران هم حس خوبی نسبت به شما پیدا می‌کنند.

در واقع  داشتن یک ظاهر منظم، به افراد نشان می‌دهد شما همانند ظاهرتان در کارهایتان نیز دقت و وسواس به خرج می‌دهید. البته با توجه به محل کارتان، لباس پوشیدن نیز متفاوت است. با این وجود آراسته و تمیز به نظر رسیدن، ویژگی است که در هر شغل و محیط کاری ضرورت دارد.

فرم‌های رایج در محل کاری

از جمله فرم‌های رایجی که می‌توانید در محل کار داشته باشید در دو فرم لباس راحتی و لباس رسمی خلاصه می‌شود:

لباس رسمی

این نوع لباس، می‌تواند لباس فرم محل کار باشد که بر اساس ضوابط محیط کاری، کارمندان از لباس‌های مخصوص و هماهنگ استفاده می‌کنند. کت و شلوار، پیراهن و کراوات و یا لباس‌های مخصوص دیگر از جمله فرم‌های رسمی محل کار محسوب می‌شود.

لباس راحتی

برخی از شرکت‌ها نیز سخت‌گیری روی لباس کارمندان ندارد. در واقع آن‌ها با آزاد گذاشتن انتخاب لباس برای کارکنان، معتقدند راحت بودن در فضای کاری، باعث می‌شود افراد کارهایشان را سریع‌تر و بهتر انجام دهند. در این شرایط بهتر است شما هم از تیپ‌هایی استفاده کنید که در عین داشتن ظاهر شیک و راحت با هم متناسب است. استفاده از تیشرت و کتانی و تیپ اسپرت را به محیط بیرون از محل کار اختصاص دهید.

انواع تیپ‌های مناسب قرارکاری

در ادامه می‌توانید از چند ایده برای داشتن یک استایل متناسب در محل کار استفاده کنید. برای نمونه:

تیشرت و کت و شلوار

امروزه، بر خلاف سیستم‌‌های گذشته، لزومی ندارد حتما با کت و شلوار رسمی و کلاسیک ظاهر شوید. می‌توانید از یک کت تک با تیشرت مناسب و متناسب با آن بهره بگیرید. تیشرت‌های ساده با رنگ خنثی و بدون داشتن رنگ جیغ یا طرح  گرافیکی گزینه مناسبی است.

لباس جین

از جمله لباس‌های جذاب مردانه، استفاده از پیراهن جین است. جین از آن دست لباس‌هایی است که می‌توانید با آن هم استایل اسپرت بزنید و هم استایلی کلاسیک داشته باشید. در یک قرار کاری اگر از پیراهن جذاب جین استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از کفش و اکسسوری‌های کلاسیک، تیپ جذاب و دلنشینی داشته باشید که هر جا وارد شدید، استایل‌تان را تحسین کنند. (مطمطئن باشید حداقل در دل‌شان این کار را می‌کنند!). برای دیدن انواع پیراهن مردانه جین حتما کلیک کنید.

کت چرم

یکی از لباس‌هایی که می‌تواند وقار و شخصیت مردانه شما را بالا ببرد و استایل‌تان شیک و جذاب کند، استفاده از کت چرم است. می‌توانید در کنار لباس‌های متناسب با این کت، از تاثیر بی‌نظیر آن در استایل‌تان بهره بگیرید.

این سری که آماده رفتن به محل کار می‌شوید، نگاهی به خودتان و استایل‌تان در آینه بیندازید. خودتان حس خوبی از ظاهر و استایل‌تان دارید؟ اگر بله که عالی است و اگر نه، شاید بهتر باشد از ایده‌هایی که گفتیم بهره بگیرید. انواع لباس‌های رسمی و غیر رسمی محل کار را می‌توانید در سال ست با بهترین قیمت مشاهده کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish