تصور کنید عروسی یکی از صمیمی‌ترین دوستان‌تان یا آشنایانتان است و شما باید با ظاهری آراسته به عنوان صمیمی‌ترین دوست داماد در مجلس عروسی ظاهر شوید. در این شرایط مسلما نمی‌توانید همان لباس‌های روزمره و همیشگی‌تان را به تن کنید و بدون توجه به نوع مراسم، در مهمانی حاضر شوید. به خصوص اگر از آن دست آقایان شیک‌پوشی باشید که حتی سرکار هم با لباس رسمی و اتوکشیده حاضر می‌شوید و همیشه بوی عطرتان در حوالی فضایی که حضور دارید، می‌پیچد.

بنابراین اگر می‌خواهید دیگران هم تیپ و استایل شما را در عکس‌های ماندگار عروسی به خاطر داشته باشند، باید به نوعی لباس‌تان را انتخاب کنید که علاوه بر این که جلوی جذابیت استایل و پوشش داماد را نگرفته باشید، خودتان هم به عنوان یک مهمان جذاب و خوشتیپ در مجلس حاضر شده باشید.

لباس مناسب عروسی برای مردان بر اساس نوع مجلس

اگر به یک مجلس عروسی خیلی سنتی دعوت شدید، بهتر است تیپی کلاسیک و رسمی بزنید. مثلا یک الگوی تیپ مشکی می‌تواند موهبتی در این مجالس برای شما باشد. البته این الگو به معنای پوشیدن لباس رسمی مشکی در محل کار یا لباس‌های روزانه نیست و قاعدتا باید مجلسی‌تر باشد. می‌توانید این لباس را با یک پیراهن سفید، شلوار مشکی و کفش چرم مشکی ست کنید. اگر اهل کراوات یا پاپیون هم هستید، می‌توانید با یک پاپیون و جلیقه مشکی، دلبرانه به نظر برسید.

البته امتحان کنید! ممکن است این استایل به شما نیاید. چیزی که اهمیت دارد این است که در نظر داشته باشید قرار است به یک مهمانی عروسی بروید نه یک مجلس عزا. بنابراین اگر در شرایطی پوشیدن کت و شلوار مشکی به شما این حس را می‌دهد، پس بهتر است از پوشیدن آن صرف نظر کنید. بهترین تیپ مردانه برای عروسی در این شرایط یک کت و شلوار سرمه‌ای با پیراهن سفید یک کراوات قرمز امتحان کنید. این همه جذابیت فقط برازنده‌ خودتان است!

انتخاب لباس بر اساس فصل عروسی

قاعدتا اگر فصل تابستان باشد، انتخاب کت و شلوار ممکن است برایتان عذاب‌آور باشد. به خصوص اگر بنا باشد در یک تالار گرم و بسته، به شادی و جشن ادامه دهید. در این شرایط می‌توانید پوشش سبک‌تری برای خود انتخاب کنید. مثلا یک کت نازک از جنس کتان یا پنبه می‌تواند لباس مناسب عروسی برای مردان باشد.  البته رسمی بودن را فراموش نکنید. قرار نیست یک استایل کمتر رسمی یا روزانه بزنید و به مهمانی بروید. این کت با یک پیراهن سفید و شلوار کتان با رنگ متضاد می‌تواند گزینه مناسبی به نظر برسد.

مثلا می‌توانید بالاتنه را با رنگ روشن و سفید، و شلوار را سرمه‌ای تیره انتخاب کنید تا تضاد جذاب‌تری ایجاد کند. در اینجا می‌توانید برای اینکه بیش از حد رسمی به نظر نرسید، از پوشیدن کراوات صرف نظر کنید.

به جز کت و شلوار چی بپوشیم ؟

اگر اهل پوشیدن کت و شلوار نیستید نگران نباشید. قرار نیست چند ساعت در عذاب تحمل پوشیدن کت و شلوار به سر ببرید. به راحتی می‌توانید استایل و تیپی بزنید که حتی از کت  و شلوار هم جذاب‌تر و خاص‌تر به نظر برسد. بدون این که کسی سرزنش‌تان کند یا خودتان در عذاب پوشیدن کت و شلوار قرار بگیرید.

یک جلیقه به تنهایی می‌تواند در این شرایط پوشش ساده و کمرنگ شما را جذاب کند. یک جلیقه پشمی با پیراهن آبی می‌تواند معجزه‌ای در استایل متفاوت شما باشد. قهوه‌ای و آبی با هم به خوبی تضاد ایجاد می‌کند. به خصوص این استایل مناسب فصل پاییز و مراسم عروسی در باغ است. در صورتی که خیال‌تان راحت است که عروس و داماد از پوشش شما ناراحت نمی‌شوند می‌توانید این جلیقه را با یک شلوار جین سرمه‌ای یا کتان امتحان کنید. برای سفارش و اطلاع از قیمت پیراهن مردانه اسپرت کلیک کنید

چیزی که اهمیت دارد قبل از لباس خریدن، باید تیپ مناسبی که به شما و سبک‌تان می‌خورد، بشناسید. اگرچه یک مهمانی عروسی به خصوص اگر صاحبان آن از دوستان یا عزیزان شما باشد، مهمانی بسیار مهمی است که باید با یک پوشش رسمی ظاهر شوید، اما لزوما قرار نیست برای یک لباس، مصیبت انتخابی را که دوست ندارید، تحمل کنید. زمان بگذارید و بهترین تیپی که مناسب شما است، انتخاب کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish