داشتن یک شال گردن خوش رنگ و با کلاس می تواند شخضیت شما را بسیار کاریزماتیک نشان دهد. بستن شال گردن در فصل های پاییز و زمستان به مردانی که دوست دارند خوشتیپ به نظر برسند، می تواند بسیار مفید باشد. شال گردن در فصل زمستان می تواند یک برای گرم نگه داشتن بدن جنبه کاربردی داشته باشد اما در فصل پاییز به عنوان یک اکسسوری از آن یاد می شود. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید زیرا در این مطلب قصد داریم تا بهترین روش های بستن شال گردن را همراه با تصاویر توضیح بدهیم.  

آموزش بستن شال گردن به روش های مختلف

اگر به دنبال بستن شال گردن خود به یک روش ساده و باکلاس هستید، روش گره را انتخاب کنید. برای استفاده از این روش گره، شما به یک عدد شال سایز متوسط نیاز دارید که طبق تصویر زیر بایستی آن را گره بزنید. ادامه شال را نیز می توانید درون کت، پالتو، ژاکت قرار بدهید همچنین برای چشم نوازی بیشتر می توانید شال را در داخل کت و یا پالتو پنهان نکنید و آن را روی کت قرار دهید تا بیشتر در معرض دید باشد. به تصویر زیر دقت کنید:    

آموزش بستن شال گردن به روش های مختلف

آموزش گره زدن شال گردن مردانه

مدل بستن شال گردن های بلند :

  اگر شما هم یک شال گردن بلند داریدو نمی ندانید چطور از آن استفاده کنید، این روش حتما برای شما مفید خواهد بود. شال گردن های بلند را هم می توانید با گره زدن و هم طوری که دوسر آن با یکدیگر برابر باشند دور گردن خود بیاندازید و پالتو خود را نیز روی آن بپوشانید اما اگر می خواهید شال گردن خود را کمی کوتاه تر جلوه بدهید از روش زیر کمک بگیرید. برای این کار کافی است که شال گردن رو به طور مساوی روی گردن خود بیاندازید و دوسر آن را نیز روی شانه مقابل بیاندازید. به روش زیر دقت کنید:  

آموزش بستن شال گردن به روش های مختلف

آموزش تصویری گره زدن سال گردن مردانه

روش گره زدن شال به روش فرانسوی :

یکی از محبوب ترین روش های گره زدن روش گره زدن فرانسوی می باشد که در بین مردم کشور ما به روش کراواتی معروفمی باشد، این نوع گره به دلیل ساده بودن و زیبا بودن و در ضمن قابلیت بسته شدن با انواع سایز های شال و گردن بسیار در بین مردم رواج دارد. اما بهتر است تا با شال های بلند و باریک این روش را امتحان کنید. برای بستن شال خود به این روش کافیست شال گردن را از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و بر روی گردن خود بیاندازید و دو سر آزاد شال گردن را از بین فضایی که در سمت مقابل ایجاد شده است عبور دهید و کمی گره را محکم کنید. برای درک بهتر کافی است به تصویر زیر دقت کنید.  

آموزش بستن شال گردن به روش های مختلف

آموزش تصویری گره زدن شال مردانه به روش فرانسوی (کراواتی)

روش بستن شال گردن مردانه به روش گره مجازی :

  طراحانمد و لباس نام این گره را گره مجازی نامیده اند. اگر در فصل های سرد سال به سر می برید و می خواهید بدن خود را گرم نگه دارید و از طرفی به استایل خود نیز اهمیت می دهید، گره مجازی، یکیاز بهترین پیشنهاد ها برای شما می باشد. این روش گره زدن مناسب شال گردن های بلند و پهن در هوای سرد می باشد. برای درک بهتر به تصویر زیر توجه کنید:  

آموزش بستن شال گردن به روش های مختلف

آموزش تصویری گره زدن شال گردن مردانه به روش گره مجازی

روش بستن شال گردن مردانه به روش دو پیچ :

  تا به این جا تمام روش هایی که به آن اشاره داشتیم روش های بستن شال گردن به صورت رسمی بوده است اما قطعا گاهی نیاز به بستن شال گردن  و ست کردن آن با استایل های فش لازم می باشد. اگر شما هم از افرادی هستید که استایل های فشن را به استایل های رسمی ترجیح می دهید این رولش بهترین روش برای بستن شال و گردن برای شما می باشد. زیرا این مدل با هر استایلی چشم نوازی خود را دارد و به خوبی بدن شما را گرم نگه می دارد. برای یادگیری این گره تصویر زیر دقت کنید:  

آموزش بستن شال گردن به روش های مختلف

آموزش تصویری روش گره زدن شال گردن مردانه به روش دو پیج

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish