آگاهی از تقویم مد به منظور حضور در نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای بین‌المللی به شبکه‌پردازی مخاطبان کمک و امکان دیدار با طراحان و کارگزاران و ارتباط با مخاطبان صنعتی را فراهم خواهد کرد.

آگاهی از تقویم مد به‌منظور حضور در نمایش‌های تجاری و رویدادهای بین‌المللی به شما در شبکه‌پردازی مخاطبانتان کمک و امکان دیدار با طراحان و کارگزاران و ارتباط با مخاطبان صنعتی بسیار مفید را فراهم خواهد کرد.

تقویم‌های عالی مد در بسیاری از ژورنال‌های تجاری موجود به چاپ می‌رسند و نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی مد و منسوجات، نمایشگاه‌های تجاری، نمایش‌های لباس و رویدادها را ذکر می‌کنند.

حتی می‌توانید یکی از وب سایت‌های آنلاین موجود را جستجو کنید که جزئیات بسیاری از نمایشگاه‌های اصلی تجاری مد و منسوجات بین‌المللی را فهرست‌وار بیان می‌کند.

نمایشگاه‌های بین‌المللی بازرگانی مد و منسوجات، مجموعه‌ای جدیدی است که طراحی‌های فصلی را ارائه کرده و فرصت‌های شبکه‌پردازی بی‌نظیری فراهم می‌کند.

بسیاری از این نمایشگاه‌ها به‌طور تخصصی در حوزه‌های خاص بازار نظیر لباس آماده پوشاک زنانه مردانه کودکان عکس سؤال و پارچه فعالیت می‌کند همچنین نمونه‌هایی از گرایش‌های آینده پوشش اصلی هر فصل و نمایش‌های لباس الهام‌بخش را ارائه می‌دهند.

رویدادهای تجاری فرصت بی‌نظیری برای طراحان محسوب می‌شود که به تولید و ارائه اولین مجموعه خود جهت دست یافتن به مخاطبان گسترده مشغول هستند و آن‌ها را قادر به تبلیغ محصولات و خدمات خود و امکان فروش محصولات و جلب توجه رسانه‌ها می‌کند.

با این وجود برای حضور در این نمایشگاه نباید صرفاً یکی از نمایش‌دهنده‌ها باشید و می‌توانید به‌عنوان بازدیدکننده در آنجا حضور یافته و درک بیشتری از نحوه عملکرد این صنعت و به‌روز بودن و آگاهی از آخرین پیشرفت‌ها کسب کنید.

اگر حضور در رویدادهای تجاری را در سر دارید همیشه چه کنید که پیش‌نیازهای حضور در آنجا چه چیزهایی است بسیاری از این رویدادها محدودیت‌های بازرگانی سخت و جدی برای حضور دارند و مدارک هویتی می‌خواهند با این وجود با اندکی ابتکار می‌توان این مانع نیز غلبه کرد.

برای حضور در این نمایشگاه‌ها از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود پیش از شروع رویداد در آن ثبت‌نام کنند این امر اغلب به‌طور آنلاین با تخفیف برای هزینه حضور ورود انجام می‌شود. همچنین مانع از تأخیر ناشی از ورود به سقف و خرید بلیت در روز رویداد می‌شود. معمولاً نقشه طبقات نمایشگاه در همه جا در دسترس بازدیدکنندگان است و نشان می‌دهد که کدام شرکت‌ها در کدام قسمت از نمایشگاه حضور دارند و همچنین در غرفه‌ها کاتالوگ‌های برای خرید موجود است که جزئیات کامل تماس کلیه نمایش‌دهندگان و خلاصه‌ای از نمایشگاه را ارائه می‌کند.

– این مطلب برگرفته از کتاب “راهنمای مشاغل: هنر – صنعت پوشاک” نوشته کارول بروان با ترجمه منصوره نیکوکار است که توسط نشر جمال هنر منتشر شده است

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish