اگر شما نیز علاقه زیادی به استایل های کلاسیک دارید اما نمی دانید که چه آیتم هایی را برای پوشیدن انتخاب کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با مهم ترین آیتم های جذاب برای استایل کلاسیک مردانه آشنا کنیم. بنابراین تا انتها این مطلب همراه ما باشید زیرا یک مرد کلاسیک جذاب باید این آیتم ها را داشته باشد. همچنین در ادامه شما را با استایل کلاسیک و روش ست کردن هر یک از این آیتم های استایل کلاسیک مردانه آشنا خواهیم کرد.  

استایل کلاسیک مردانه و ویژگی های آن

اگر بخواهیم تعریفی بسیار ساده از استایل کلاسیک داشته باشیم، می توان هر استایل و آیتمی که شامل ترند ها و کالکش های فصلی نمی باشد را در دسته استایل کلاسیک بدانیم. به طور مثال یک کت مشکی مردانه رسمی در دسته آیتم ها کلاسیک قرار دارد اما یک هودی مردانه هیچ گاه جزء آیتم های کلاسیک نخواهد بود. یا به عبارت دقیق تر می توان اینطور گفت که آیتم های کلاسیک در تضاد آیتم های مدرن می باشند. نکته بسیار مهم در آیتم های کلاسیک این است که شما می توانید این آیتم ها را بدون اینکه قدیمی شوند، سال های سال به تن کنید و مانند یک جنتلمن استایل خود را طراحی کنید. اما آیتم های مدرن معمولا پس از چند ماه دیگر قدیمی و دمده می شوند و استفاده از آن ها می تواند شما را فردی دمده نشان بدهد.  

استایل کلاسیک مردانه و ویژگی های آن

استایل کلاسیک مردانه و ویژگی های آن

مهم ترین آیتم های یک استایل کلاسیک مردانه

همانطور که گفتیم قصد داریم آیتم های مورد نیاز یک تیپ کلاسیک را به شما معرفی کنیم. از اصلی ترین موارد تیپ کلاسیک می توان به کاپشن چرم، کت و شلوار رسمی، ژاکت یقه گرد، پیراهن سفید، پلوشرت، پیراهن سفید، پالتو و شلوار های کتانی اشاره کرد. در ادامه شما را در انتخاب هر یک از این موارد بیشتر آشنا خواهیم کرد.

کت و شلوار رسمی

بله، اصلی ترین آیتم استایل کلاسیک یک دست کت و شلوار رسمی می باشد. کت و شلواری را انتخاب کنید بهتر است از نوع دو چاک و دو  دکمه باشد زیرا این مدل اصیل ترین کت و شلوار های کلاسیک می باشد. کت های تک چاک بیشتر جنبه اسپرت دارند و کت های سه دکمه یا تک دکمه نیز آیتم جذابی نحواهند بود. رنگ کت و شلوار شما باید رنگی کلاسیک باشد، نه جز رنگ های ترند و سالیانه. به طور مثال به جای خرید یک کت و شلوار بادمجامی یا قهوه ای شکلاتی باید کت و شلوار مشکی و یا زغالی و خاکستری تهیه کنید. اگر کت و شلواری با این معیار های تهیه کنید، کت و شلوار تان ،گزینه جذابی برای مراسم های رسمی خواهد بود، شک نکنید!  

کت و شلوار و آیتم های جذاب برای استایل کلاسیک

کت و شلوار و آیتم های جذاب برای استایل کلاسیک

کت یا کاپشن چرمی مشکی

استایل کلاسیک را با استایل رسمی اشتباه نگیرید، در استایل کلاسیک شما می توانید از یک شلوار جین نیز استفاده کنید. کت یا کاپشن های چرمی نیز باید در کمد لباس های تان وجود داشته باشند و پای ثابت استایل های اسپرت کلاسیک تان باشد. این آیتم هیچ گاه از مد نخواهد افتاد و همراه با یک شلوار جین و تی شرت سفید می تواند استایل جذابی به نظر برسد. البته به این نکته دقت داشته باشید که کت چرمی را انتخاب کنید که خیلی شلوغ نباشد و یا زیپ کاری های زیادی نداشته باشد. بهترین گزینه یک کاپشن چرمی ساده و زیپ دار فیت بدن تان می باشد.  

کت یا کاپشن چرمی مشکی در استایل کلاسیک

کت یا کاپشن چرمی مشکی در استایل کلاسیک

پالتو مردانه

اگر به فکر یک استایل کلاسیک جذاب هستید، بخشی از جذابیت استایل خود را به دوش پالتو خود بگذارید. یک پالتو با رنگ های کلاسیک مناسب با فرم  بدن خود انتخاب کنید. اگر قد بلندی دارید بهتر است از پالتو های بلند و اگر قد کوتاهی دارید از پالتو های کوتاه استفاده کنید. در ضمن بارانی نیز گزینه بسیار جذابی خواهد بود اما تهیه یک پالتو را در الویت خود قرار بدهید.  

پالتو مردانه در استایل کلاسیک

پالتو مردانه در استایل کلاسیک

پیراهن سفید

پیراهن سفید یکی از پیراهن های بسیار محبوبی است که تقریبا تمام آقایان یک عدد از آن را در کمد خود دارند. مهم ترین نکته ای که باید در انتخاب پیراهن سفید کلاسیک مردانه به خاطر داشته باشید، مدل آن می باشد. پیراهن کلاسیک مردانه باید یقه ساده مردانه داشته باشد، دور مچ آن یکرنگ و ساده باشد و هیچ گونه طرح و نقشی روی پیراهن نباشد. این آیتم جذاب امکان ست شدن با بسیاری از آیتم های کلاسیک دیگر را مانند شلوار جین و کتان را دارد.  

پیراهن سفید در استایل کلاسیک

پیراهن سفید در استایل کلاسیک

شلوار جین

استفاده از شلوار جین در استایل های کلاسیک نیاز به تبهر خاصی دارد. منظور ما از شلوار جین در استایل های کلاسیک، شلوارهای چاک دار و خیلی چسب نمی باشد. شلوار جین شما باید یا خیلی پر رنگ و خیلی بور باشد، همچنین نباید خیلی چسب باشد طوری که در آن احساس راحتی کنید و قد شلوار نیز بهتر است کمی پایین تر از قوزک پا قرار بگیرد.  

شلوار جین در استایل کلاسیک

ژاکت یقه گرد 

این آیتم می تواند یک استایل کلاسیک و نیمه رسمی برای شما در روزهای پاییزی سال، خلق کنید. بافت های یقه گرد گزینه خیلی بهتر و لایق تری نسبت به بافت های یقه هفت می باشند. بهتر است مدلی را انتخاب کنید که بافت های ریزی داشته باشد یا اصطلا ریز بافت باشند تا استایل شما را ظریف تر نشان بدهند. یک ژاکت یقه گرد خاکستری را با شلوار مشکی ست کنید. برای زیباتر شدن استایل تان می توانید از یک پیراهن یقه دار با رنگ های گرم و حال هوای پاییزی زیر ژاکت استفاده کنید و یقه آن را کمی بیرون بدهید تا خودنمایی کند.

ژاکت یقه گرد در استایل کلاسیک مردانه

ژاکت یقه گرد در استایل کلاسیک مردانه

پلوشرت مردانه

شاید گاهی هوس پوشیدن یک تی شرت جذاب را در ذهن داشته باشید اما استفاده از تی شرت در استایل های کلاسیک کار درستی نیست، اما شما می توانید از پلوشرت استفاده کنید. پلوشرت های به مراتب پیشنهادی جذاب تر از تی شرت ها خواهد بود. یک پلوشرت جذاب با رنگ های گرم و ست کردن آن با شلوار جین آبی روشن بسیار وسوسه کننده خواهد بود. البته پولشرت ها معمولا روی شلوار قرار می گیرند.  

شلوار کتانی

این آیتم فوق العاده را نمی شود از قلم انداخت. یک شلوار کتانی با رنگ های تیره و روشن می توانند بهترین استایل را برای شما در روزهای تابستانی که قصد گردش در شهر را دارید، خلق کند. شلوار های کتانی را باید با پلوشرت ها و یا پیراهن های نیم آستین ست کنید.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish