استایل کریس ایوانز را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد، او بسیار مرتب است. کریس ایوانز در تمام سبک های پوششی خود، از زمانی که روی فرش قرمز است تا زمانی که در یک روز عادی در خیابان قدم می زند، استایل شیک و مرتبی دارد.

کریس ایوانز از سه سبک در استایلش استفاده می کند که در ادامه این متن به آنها اشاره می کنیم که شامل رسمی ترین سبک پوششی تا استایل روزمره این بازیگر است.

قبل از اشاره به استایل کریس ایوانز، باید به این مورد اشاره کرد که این بازیگر به دلیل نقش کاپیتان آمریکا باید بدن خوبی داشته باشد و بدنساز بسیار جدی است اما بدنساز بودن به این معنی نیست که نمی تواند لباس های مورد علاقه اش را بپوشد.

کاپیتان آمریکا یک شخصیت بسیار منظم و مرتب است و کریس ایوانز در زندگی واقعی خودش هم از سبک مشابهی پیروی می کند. به سختی می توان عکسی از کریس ایوانز پیدا کرد که در آن او یک لباس اورسایز یا یک لباس پر زرق و برق پوشیده باشد. او همواره از رنگ های کلاسیک ساده استفاده می کند و در کنار انتخاب دقیق اکسسوری ها، توجه زیادی به جزییات دارد. همه این موارد در کنار هم، استایل کریس ایوانز را منحصر به فرد و شیک می کند. البته با قد ۱۸۸ و وزن ۸۰ کیلوگرمی، تقریبا هر پوششی شیک به نظر می رسد!

استایل رسمی کریس ایوانز

استایل رسمی کریس ایونز
استایل رسمی کریس ایونز

سبک رسمی کریس ایوانز فاصله زیادی با سبک رسمی همکار مارولی اش، رابرت داونی جونیور دارد و خبری از لباس های منحصر به فرد و پر زرق و برق نیست. کریس ایوانز در مراسم های رسمی ترجیح می دهد کت و شلوار سه تکه شیک و رسمی اش را بپوشد.

کت و شلوار او با بدنش همخوانی دارد. کت و شلوار پوشیدن برای بدنساز ها میتواند چالش بر انگیز باشد و اگر اندازه مناسبی نداشته باشد، ممکن است ماهیچه های بدن بیش از اندازه خودنمایی کنند. برای جلوگیری از این مورد، سعی کنید مانند کریس ایوانز لباسی انتخاب کنید که در جاهای لازم مانند سینه که ماهیچه های بیشتری خودنمایی میکنند، کت و شلوار گشاد تر باشد. لباس و سبک درست را انتخاب کنید تا پوششتان خودنمایی کند.

استایل کژوال کریس ایوانز

کریس ایوانز در استایل کژوال با حفظ سبک خود، از استایل رسمی کمی فاصله میگیرد. او همیشه از یک کراوات مناسب در کنار کت چرمی یا یک بافتنی نازک استفاده میکند. استفاده از این پوشش در استایل کژوال و روزمره کریس ایوانز علاوه بر حفظ چهره رسمی که در هالیوود به دست آورده است، حالت روزمره ای به پوشش می دهد. او همیشه از کراوات در کنار کت چرم، بافتنی و چندین گزینه دیگر استفاده می کند تا با داشتن حق انتخاب بیشتر، حالت منظم خود را حفظ کند.

استایل آخر هفته های کریس ایوانز

استایل ساده و روزمره کریس ایونز
استایل ساده و روزمره کریس ایونز

چندین بار به این موضوع اشاره شد که کریس ایوانز بدنساز است و گاهی اوقات ترجیح می دهد استایل رسمی را کنار بگذارد و با استفاده از تیشرت ها و بافتنی ها متناسب با بدنش، نتیجه سختی هایی که در باشگاه بدنسازی کشیده است را به نمایش بگذارد.

همچنان سادگی کلید اصلی در استایل کریس ایوانز است. اکثرا رنگ های مارون، آبی و سفید به چشم می خورد. معمولا یا از بوت های جیر یا چرمی استفاده می کند و آن ها را با شلوارهایی با رنگ خنثی و روشن همراه می کند. زمانی که هوا سرد شد هم صرفا یک ژاکت پشمی به این ترکیب اضافه می شود.

در نهایت استایل ساده و مرتب کریس ایوانز با ریش و سبیل او تکمیل می شود. ریش و سبیلش هیچوقت نامرتب نیست و به خوبی با سبک و استایل کریس ایوانز همراه می شود.

منبع: DMARGE

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish