در هفته مد پاریس، کارل لگرفیلد، طراح شانل یک کازینو را برای نمایش کلکسیون پاییز – زمستان سال آینده انتخاب کرد. ستاره های سینما و موسیقی از شرکت کننده های همیشگی نمایش مد شانل هستند.

برای اولین بار طراحی کتهای کلکسیون سال ۲۰۱۶ شانل با چاپگر سه بعدی انجام شده است. ساختار اصلی کت با چاپگر آماده شده و سپس کارل لگرفیلد با افزودن تزیینات و جزییات به لایه های دقیق، کتهای خوش برش را آماده کرده است.

استفاده از این فناوری در مد بسیار تازه است. کارل لگرفیلد می گوید: «مد نیاز ضروری نیست. مشکلاتی در دنیا هست که حتما مهم تر هستند. این مشکل نیست بلکه یک صنعت است که باید با زمان همراه باشد و اگر همراه نباشد از بین می رود.»

مجموعه پاییز – زمستان سال ۲۰۱۶ دوناتلا ورساچی در هفته مد پاریس جلوه ای قرون وسطایی از زنانگی، همراه با گل فراوان بود. مسیر حرکت مدلها یک راهروی شیشه ای سی متری بود که با ۲۵ هزار ارکیده تازه پوشیده شده بود.

در بخش دیگری از هفته مد پاریس، کلکسیون آرمانی در یک مهمانی خصوصی در پاریس برای ستاره های سینما نمایش داده شد. این نمایش همچنین بمناسبت چهلمین سال فعالیت آرمانی در دنیای مد برگزار شد و نشان داد پوشاک و طراحی او مانند همیشه با زمان پیش می رود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish