ال سی وایکیکی در سال 1988 در فرانسه به وجود آمد و شروع به تولید کرد . برند ال سی وایکیکی بعد ها توسط چند نفر از سرمایه داران ترکیه خریداری شد و از سال 1997 به عنوان یک برند ترکیه ای به کار خود…

ال سی وایکیکی در سال 1988 در فرانسه به وجود آمد و شروع به تولید کرد . برند ال سی وایکیکی بعد ها توسط چند نفر از سرمایه داران ترکیه خریداری شد و از سال 1997 به عنوان یک برند ترکیه ای به کار خود ادامه داد و با بازگشایی 21 فروشگاه در کشور خودشان یعنی ترکیه ، به صورت رسمی کار خود را به عنوان برند ترک آغاز کردند . برند ال سی وایکیکی هم اکنون بیش از 780 فروشگاه معتبر در 36 کشور جهان دارد که ایران هم یکی از آن کشور ها میباشد .

برند ال سی وایکیکی

هر شخصی شایسته خوب لباس پوشیدن است . این شعار ال سی وایکیکی میباشد . در سال 2009 برند ال سی وایکیکی سرمایه گذاری خارجی را آغاز کرد و تا الان موفق بوده است .

ال سی وایکیکی استانبول

جالب این است که بدانید این برند معتبر به پوشاک افاقه نکرد و از سال 2016 به تولید لوازم خانگی از جمله کاور کارد و چنگال ، رو میزی ، حوله دست ، پتو ، رو تختی و ….. روی آورده است که جنس آن ها از پارچه میباشد و لطافت خاصی دارد .

برند ال سی وایکیکی خواستار این است که برای شما کامل و در همه جای خانه شما حضور داشته باشد و شما آن را احساس کنید . 

کفش ال سی وایکیکی

جالب است که بدانید ال سی وایکیکی برای اینکه حس شما نسبت به آن خوب و زیبا باشد از جنس های لطیف و نرم و رنگ های شاد و روشن استفاده میکند تا به شما حس خوبی را منتقل کند .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish