پانچو چیست؟

در گذشته های دور پانچو لباسی بود که مردان و زنان در اسپانیا و آمریکای لاتین از آن استفاده می‌کردند، این روزها اما بیشتر به عنوان لباسی زنانه شناخته می‌شود. لباسی با الگو و برشی مربع یا مستطیل شکل که بر خلاف شنل جلوی آن بسته است و تنها برشی به عنوان یقه دارد. اما همین الگوی ساده می‌تواند ظاهر و استایل شما را تا مقدار زیادی تغییر دهد.

انواع پانچو پاییزی

روزهای ابتدای فصل پاییز روزهایی است که هوا نه آنقدر سرد است که سراغ کاپشن و پالتو را از کمد لباس هایتان بگیرید و نه آن قدر گرم که با لباس های تابستانه از خانه خارج شوید. پانچوها همیشه می‌توانند بهترین انتخاب برای روزهای ابتدایی پاییز باشند، به سه دلیل؛ زیبایی، راحتی و گرما. پانچوها به دو دسته تقسیم می‌شوند، آن هایی که به قصد کوهنوردی و مصارف ورزشی طراحی و تولید می‌شوند، که به طور مشخص جنس و ظاهری خاص دارند و البته با یک ویژگی مهم و آن هم ضد آب بودن آن‌ها است و پانچوهای بافت که برای استفاده های شهری طراحی و دوخته می‌شوند، جنس این نوع بیشتر از پنبه، پشم و کشمیر است.

یکی از مهم‌ترین ایده های که برای رفتن به سرکار می‌توانید از آن استفاده کنید، پوشیدن پانچو بر روی سایر پوشاک انتخابی‌تان است. تصور کنید پانچویی با بافت کشمیر و شلوار پارچه ای با الگوی فیت چقدر می‌تواند در زیبایی و آراستگی شما نقش موثری داشته باشد. نکته ای که به صورت کاربردی برای پوشیدن پانچوها می‌توان رعایت کرد، آن است که از دامن یا شلوارهایی به رنگ خنثی استفاده کنید تا طرح و رنگ پانچو به زیبایی هر چه تمام تر خود را نشان دهد. اگر انتخاب شما شلوارهای پارچه ای است، رنگ های مشکی یا خاکستری و اگر از جین استفاده می‌کنید، جین به رنگ تیره و یا آبی روشن این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا خوش پوش ترین فرد جمع باشید.

چند مدل پانچو زمستانی

مهم‌ترین عاملی که می‌تواند پانچو زمستانی را از همتای پاییزی خود متفاوت کند، ضخامت بافت آن است. پانچو زمستانی را با همان الگو و همان برش طراحی می‌کنند و تنها تفاوت در تراکم بافت است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در ضخامت آن داشته باشد. برای روزهای سرد زمستان هم می‌توانید از پانچو به عنوان بالاپوشی جذاب استفاده کنید. همانطور که در نوشتار چند ست زنانه پیشنهادی برای زمستان اشاره کردیم؛ برای خوش پوش بودن از تناسب میان رنگ ها استفاده کنید و از چرخه رنگ ها گفتیم. هم لایه ای پوشیدن و هم رعایت تناسب و تعدد رنگ ها می‌تواند به راحتی شما را در لیست خوش پوش ترین افراد قرار دهد. برای استفاده از پانچو ها در این نوشتار قصد داریم تا چند ایده برای زیبا پوشیدن آن ها ارائه دهیم.

پانچو را متناسب با سایز خود نخرید

برای خرید لباس همه ما اولین نکته ای که مد نظر قرار می‌دهیم خریدی متناسب با سایز خودمان است. شاید تجربه کرده باشید که برای خرید لباس تنها به دلیل بزرگ بودن یا کوچک بودن نتوانسته‌اید آن لباس را خریداری کنید. اما این بار برای خرید پانچو یکی از پیشنهادات ما به شما این است که پانچویی اورسایز انتخاب کنید. این خود استایلی زیباست که برای استفاده از آن نیازی به بررسی سایر انتخاب ها نیست.

این سبک از پانچو را می‌توانید با پلیوری یقه اسکی ست کنید و برای شلوار سراغ جین های اسلیم فیت یا اسکینی بروید. نیم بوت های خزدار هم انتخاب مناسبی برای شما می‌تواند باشد. در دنیای مد، ما استایل های متفاوتی داریم مانند، کژوال، وینتیج، بوهو و سایر استایل ها. اگر شما هم یکی از طرفداران استایل بوهو هستید از پانچو اور سایز به همراه یقه اسکی کش بافت استفاده کنید. در این انتخاب شک نکنید.

پانچو و یقه اسکی؛ همراهی همیشگی

پانچو را با الگویی مربع یا مستطیل شکل برش می‌دهند و در مرکز این الگو برشی برای قسمت یقه در نظر می‌گیرند. به صورت عمومی پانچو ها با طرح های ساده برای یقه طراحی می‌شوند، در نتیجه بهتر آن است که لباسی را که زیر آن می‌پوشید دارای طرحی جذاب برای یقه باشد. پلیور های یقه اسکی همیشه و با هر لباسی به عنوان برگ برنده شما برای زیباتر شدن در اختیارتان است. می‌توانید از پلیوری یقه اسکی برای پانچو خود استفاده کنید و از انتخاب خود مطمئن باشید.

پانچو با بافتی شل

پیراهن هایی با یقه مردانه می‌تواند انتخاب مناسبی برای زیر پانچوهای شما باشد. اگر پانچو با بافتی شل و حالتی تقریبا آویزان را خریداری کرده‌اید. بهترین و مناسب ترین انتخاب برای پوشش لایه ای برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی است. پیراهن های مردانه را می‌توانید با شلوار جین اسکینی هم همراه کنید. اگر برای انتخاب پانچو این طرح را مد نظر دارید، برای کفش می‌توانید سراغ کانورسی با رنگ دلخواهتان بروید. کانورس از آن دسته کفش هایی است که به راحتی می‌تواند با هر سبک و استایلی همراه شما باشد و خیالتان از بابت نتیجه راحت باشد.

پانچو بدون یقه

از انتخاب پانچوهای بدون یقه غافل نشوید. برای روزهای سرد زمستانی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و به راحتی استایل و سبک پوشش شما را تغییر می‌دهد. پانچوهای بدون یقه همان الگو اما بدون برشی برای یقه است. می‌توانید آن را روی دوش خود قرار دهید و به دور خود بپیچید. برای این سبک باز همان همراهان همیشگی، پیراهن مردانه و یقه اسکی، بهترین گزینه ها برای شما هستند. اما نکته ای که در این سبک از پانچوها می‌تواند به شما کمک کند، انتخاب رنگ های مناسب است. برای این که راحت تر به انتخاب بهتر دست پیدا کنید یا از میان رنگ های متضاد دو رنگ را انتخاب کنید و یا به سراغ چرخه رنگ ها بروید و رنگ های کنار یکدیگر را انتخاب کنید.

پانچو با کمربند

گاهی اوقات استفاده از خلاقیت های کوچک می‌تواند موجب به دست آوردن نتایج بزرگی باشد. پانچوها شاید هیچ ظرافت و طرح خاصی در تمام مراحل طراحی و دوخت نداشته باشند. اما شما می‌توانید با استفاده از یک کمربند یا بندی ظریف به جذابیت های استایل خود بیافزایید. پیشنهاد می‌کنیم این سبک استفاده از پانچو را تجربه کنید، حتما که از امتحان کردن آن خوشحال خواهید شد.

چند نکته کلیدی که برای انتخاب پانچو می تواند به شما کمک کند

برای انتخاب کیف حتما حواستان به این موضوع مهم باشد؛ که برای چه موقعیتی کدام یک از انواع پانچو را انتخاب می‌کنید. انتخاب کیف مناسب به صورت مستقیم به پانچو شما مربوط می‌شود. اما معمول ترین کیف برای این سبک از استایل، کیف دستی است. یک کیف دستی چرم می‌تواند شما را فردی با اعتماد به نفس بالا در جمع نشان دهد.

انتخاب کفش هم مستقیما به طرح های پانچو و شلوار انتخابی شما ارتباط دارد. اما به بسته پیشنهادی ما برای شما استفاده از کفش پاشنه بلند به همراه جین اسلیم فیت، پلیور یقه اسکی و پانچو است. این استایل برای همیشه اعتبار دارد و هیچ تاریخ انقضایی برای آن تعریف نشده است.

پانچو های بی یقه که به دور خود می‌پیچید، می‌تواند انتخاب خوبی برای ستی شامل بوت یا نیم بوت باشد.

پانچو بافتنی دخترانه

خریدهای آنلاین روز به روز در حال گسترش است. شما هم قطعا ظرف دو سال گذشته و با همه گیری کرونا بخشی از خرید های خود را اینترنتی انجام داده‌اید و می‌توانید از تجربه های خود در این مورد خاص بگویید. این بار پیشنهاد می‌کنیم که برای تکمیل کمد لباس های زمستانی خود به سراغ بانی مد بروید. خرید پانچو شاید شبیه به خرید سایز پوشاک نباشد و می‌توانید در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خوبی داشته باشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish