سریال امیلی در پاریس، سریالی درام-کمدی است که در آن لیلی کالینز در نقش امیلی کوپر هنرنمایی می‌کند. امیلی دختری پر انگیزه و پر جنب و جوش است که برای رسیدن به شغل مورد علاقه‌اش از آمریکا به پاریس می‌رود. جسارت او و لجاجتش برای رسیدن به آرزوهاش از آنجایی معلوم می‌شود که بدون بلد بودن زبان فرانسه وارد پاریس می‌شود. این سریال سرشار از نور، رنگ، جذابیت و فضاهایی فانتزی ‌می‌باشد که از نظر بصری بسیار برای مخاطب جذاب است. استایل کاراکترهای این سریال و رنگ‌‌های زیبا و زنده لباس‌های آن‌ها حال و هوایی شاد و رویایی را به مخاطب القا می‌کند. از طرفی شخصیت اصلی داستان با نقش آفرینی لیلی کالینز دختری شوخ، شاد و صد البته پر انگیزه و سرسخت در رسیدن به اهدافش با لبخندی جادویی و لباس‌های اغراق آمیز و فانتزی، حال و هوایی نو به داستان می‌بخشد.

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

طراحی لباس‌های سریال امیلی در پاریس توجه همه علاقمندان به مد و فشن را جلب کرده‌است. تنوع رنگ، جذابیت مدل و زیبایی لباس‌ها و اکسسوری‌های امیلی باعث شده همه ما دست کم یک‌بار در رویای داشتن کمد لباس اسرارآمیز او غوطه‌ور شویم و خود را در حالی که لباس‌های امیلی را یک به یک می‌پوشیم؛ تصور کنیم. اگر تمام ویژگی‌های استایل امیلی را کنار بگذاریم، از اکسسوری‌های او خصوصا کیف‌های محشرش که هر بار در هماهنگی کامل با کل استایلش انتخاب می‌شود، نمی‌توانیم چشم پوشی کنیم. آماده هستید با ما در اینجا چند نمونه از بهترین کیف‌های لیلی کالینز در سریال امیلی در پاریس را ببینیم؟

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

9 مورد از جذاب‌ترین کیف‌هایی که در سریال امیلی در پاریس دیده‌اید

در سریال امیلی در پاریس به جزئیات و اکسسوری‌های کاراکترهای داستان توجه ویژه‌ای شده‌است چرا که نقش اکسسوری‌ها در استایل بسیار حیاتی می‌باشد و می‌تواند هر استایلی را تکمیل کند. از پر اهمیمت‌ترین اکسسوری‌ها، کیف می‌باشد که در این سریال هر بار امیلی را با کیفی جدید، جذاب و در تناسب کامل با کل استایل او مشاهده می‌کنیم. اکثر کیف‌های این سریال از برندهای معروف هستند. 9 مورد از جذاب‌ترین کیف‌های سریال امیلی در پاریس را در زیر می‌آوریم:

کیف برند Dolce & Gabbana

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

این کیف زیبا و دوستداشتنی را امیلی کوپر در قسمت پنجم فصل دوم سریال با استایل خود ست کرده بود. شخصیت پرشور امیلی با انتخاب و ترکیب چند رنگ شاد، نشان می‌دهد که او می‌خواهد همه او را ببینند و استفاده از این کیف خاص و جذاب قطعا خواسته او را برآورده نموده‌است. به ترکیب رنگ‌های به کار رفته در استایل او دقت کنید. اگر از بلوز شطرنجی او فاکتور بگیریم، تمامی رنگ‌های به کار رفته در استایل او گرم و شاد هستند و کیف به عنوان اکسسوری اصلی، از این قضیه مستثنا نیست.

کیف سبز نئونی visore x امیلی

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

امیلی در فصل سوم اپیزود چهارم بار دیگر دوستداران مد و فشن را با استایل جسورانه خود شگفت زده کرد! او با استفاده از کیف سبز نئونی برند visore x خود که با پوتین‌های او کاملا ست بود و با لباس طرح‌دار او در هماهنگی کامل بود؛ بار دیگر جسارت خود در پوشیدن رنگ‌های جیغ را به رخ بیننده می‌کشد. گفته می‌شود طراح این کیف یعنی آلفونس مایترپیر آن را با ایده از دسته بازی یا گیم پد کامپیوتری که در دوران نوجوانی با آن بازی می‌کرده، ساخته‌است.

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

کیف صورتی برند کیت اسپید

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

لیلی کوپر در قسمتی از فصل یک، کیفی ملیح به رنگ صورتی از جنس خز مصنوعی را با لباس طرح‌دار خود هماهنگ می‌کند. این کیف لطیف و شگفت انگیز کاملا مناسب استایل اوست و در کنار رنگ‌های گرم به کار رفته در لباس امیلی کاملا خودش را نشان می‌دهد. این کیف دوست‌داشتنی برای دنیای شیرین دخترانه بسیار دلنشین و لوکس است.

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

کیف سرخابی مارک Jacobs امیلی

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

در این سکانس از فصل اول امیلی در پاریس، امیلی کیف ژله‌ای سرخابی رنگی را با طرح‌های دامنش هماهنگ کرده و برای روح بخشی به استایلش استفاده می‌کند. این کیف ژله‌ای از برند معروف جیکوبز بوده و طراحی به روز و دلربایی دارد که جذابیت خاصی به استایل امیلی داده‌است.

کیف پرادا زرد رنگ امیلی

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

این کیف چرمی زرد رنگ را امیلی در قسمت نهم از فصل 2 به همراه کلاه و دستکشی همرنگ با آن استفاده کرد. این استایل امیلی برازنده اوست و به خوبی شخصیت سرزنده‌ای که با چیزهای کوچک شاد می‌شود را نمایش می‌دهد. در این سکانس امیلی چشم‌های خود را بسته و در آرامش از شنیدن صدای موسیقی لذت می‌برد؛ طراحی لباس او در این صحنه علاوه بر زیبایی بصری که برای بیننده ایجاد می‌نماید به او کمک می‌کند درک ملموس‌تری از این دختر سرسخت و پر انگیزه که به دنبال کوچک‌ترین بهانه‌ها برای شاد بودن است، داشته باشد.

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

کیف برند لویی ویتون امیلی

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

امیلی کوپر در قسمت پنجم از فصل سوم کیفی با برند لویی ویتون در دست می‌گیرد که در خوش‌پوش شدن او در این سکانس تاثیر فراوانی دارد. جالب است بدانید که این کیف برای تکریم ساختمان معروف کرایسلر منهتن طراحی و تولید شده‌است.

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

کیف زرد سفارشی Patricia Field Art Fashion

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

این سکانسی از سریال در فصل اول قسمت اول می‌باشد که امیلی با لباسی به رنگ زرد و کیفی دقیقا همرنگ آن به دنبال تجربه‌هایی جدید می‌رود. رنگ زرد که نشاط صبحگاهی را به یاد می‌آورد به خوبی در تناسب با شخصیت امیلی داستان ماست. طراح این کیف پاتریشیا فیلد همان طراح لباس فیلم می‌باشد. او با انتخاب‌های جسورانه‌اش به ما نشان می‌دهد برای درخشیدن در صنعت مد و فشن می‌توان پا را از کلیشه‌ها فراتر نهاد و امضای خود را داشت.

کیف برند Chanel امیلی

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

کوپر در این صحنه از فیلم که مشغول فیلمبرداری تبلیغاتی است؛ این کیف شکیل و خارق‌العاده برند شنل را با لباس شطرنجی خود هماهنگ کرده‌است. امیلی در این استایل برخلاف اکثر استایل‌هایش لباس‌هایی با رنگ خنثی پوشیده و برای اینکه از شخصیت سرزنده و شوخ او فاصله نگیریم و یادمان نرود با دختری پر انرژی و ماجراجو طرف هستیم؛ از کلاه فرانسوی قرمز و آرایش همرنگ آن کمک گرفته‌است.

کیف سبز مدل سطلی امیلی

کیف‌ها در سریال امیلی در پاریس

امیلی در این قسمت فیلم به همراه کت سبز خود، از اکسسوری‌هایی استفاده کرده‌است که بسیار مورد توجه علاقمندان مد و فشن قرار گرفته‌است. کلاه و دستمال گردنی که سبز نیستند اما رنگ سبز را در خود گنجانده‌اند و کیف مدل سطلی سبز رنگ که استایل او را تکمیل کرده‌اند. این کیف کوچک مناسب افرادی است که لوازم کمی را با خود جا به جا می‌کنند.

سخن پایانی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که تصور می‌کنند استایل کارکتر امیلی در این سریال غلو آمیز، فانتزی و غیر واقعیست! اگر این فرض را هم درست بگیریم، باز هم نمی‌توان از جذابیت کیف‌های این سریال چشم برداشت. مجموعه‌ای از جذاب‌ترین کیف‌هایی که در سریال امیلی در پاریس دیده‌اید را با هم بررسی کردیم. همانگونه که خودتان می‌داند از تاثیری که اکسسوری‌ها بر خوش استایل بودن می‌گذارند، نمی‌توان چشم پوشی کرد و یکی از اکسسوری‌های که در سریال امیلی در پاریس نقش بسیار پر رنگی دارد، کیف‌های رنگارنگ و جذاب کارکترهاست. مشاهده کردید که این کیف‌های کوپر کاملا با شخصیت پر انرژی، سرزنده و پر جنب و جوش او سازگار هستند و نمایانگر روحیه ماجراجو و بلند پرواز او هستند. نظر شما درباره کیف‌های امیلی کوپر چیست؟ کدام یک از کیف‌های او را پسندید؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish