همیشه صفات شیک‌ترین و مدترین لباس‌ها را درباره پوشش خاندان سلطنتی بریتانیا شنیده‎ایم. اما لتیزیا، ملکه اسپانیا، یکی از خوش‌پوش‌ترین‌هاست طوری که در مراسم و موقعیت‌های مختلف لباس‌های او مورد توجه قرار می‌گیرند.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

در واقع مدت‌هاست که لتیزیا به خاطر استایلش شناخته می‌شود و وبلاگ‌های اسپانیایی زیادی وجود دارند که به پیگیری لباس‌های زیبای او اختصاص داده شده‌اند.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

تولد در خانواده متوسط، کار در تلویزیون و ازدواج با شاهزاده

لتیزیا سال 1972 متولد شده است. او از یک خانواده متوسط بود و قبل از اینکه مجری اخبار در شبکه‌های CNN+ و Televisión Española بشود به عنوان روزنامه نگار فعالیت می کرد. او در سال 2004 با فیلیپه، شاهزاده آستوریاس و وارث تاج و تخت اسپانیا ازدواج کرد. او اولین ملکه اسپانیایی الاصل بعد از مرسدس اورلئان، همسر اول آلفونسو دوازدهم در سال 1878 است. لتیزیا همچنین اولین ملکه اسپانیایی است که به عنوان یک شهروند عادی به دنیا آمده است.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

ملکه اسپانیا هم طراحان و برندهای برتر و هم مدهای سریع را دوست دارد. لتیزیا چه کت شلوار شیک انتخاب کند و چه یک لباس مجلسی توری بپوشد خوب می‌داند که چطور به هر لباسی استایل بدهد. بنابراین ما در این مطلب به سراغ ملکه اسپانیا رفتیم و نگاهی مخنتصر به چند مورد از بهترین لباس‌هایش خواهیم داشت.

لباس سبز گلدار از برند فرانسوی  Maje

در تاریخ 25 ژوئن 2020  قدم زدند. این زوج در یک تور سلطنتی بودند و از چندین منطقه خودمختار اسپانیا، مثل پالما د مایورکا، برای حمایت و تشویق فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پس از شیوع ویروس کرونا دیدن می‌کردند. ملکه برای این موقعیت لباس سبز گلداری از برند فرانسوی  Maje پوشیده بود. او این ظاهر زیبا را با کفش‌های لژدار پاشنه کنفی کامل کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

درباره برند لوکس Maje بد نیست بدانید که این اسم را  بنیانگذار آن، جودیت میلگروم، بر اساس ترکیبی از حروف اول اسم کسانی که دوستشان دارد، انتخاب کرده است. این برند که در سال 1998 تأسیس شد، در مد جسورانه، مدرن و شهری سرآمد است و اولین فروشگاه آن در منطقه 6 پاریس افتتاح شده است.

لباس مجلسی سفید  در مهمانی شام پادشاه مراکش

در 13 فوریه سال 2019 پادشاه فیلیپه ششم  و ملکه لتیزیا در یک مهمانی شام به میزبانی محمد ششم پادشاه مراکش در رباط حضور پیدا کردند. لتیزیا در این مراسم ، یک لباس مجلسی سفید با رویی آستین بلند گلدوزی شده به تن کرده بود. فیلیپه وارلا ( Felipe Varela )، طراح مد اسپانیایی، این لباس را با الهام از لباس «کافتان» طراحی کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

لتیزیا زیبایی لباسش را با کلاچ نقره‌ای متالیک از همان برند فیلیپ وارلا و صندل‌های نقره‌ای از برند «Magrit» تکمیل کرد.  Magrit یک برند اسپانیایی در تولید کفش زنانه است که از سال 1929 فعالیتش را شروع کرده است.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

برای آشنایی کلی با لباس کافتان شاید این توضیح مختصر کافی باشد که کافتان یک لباس زنانه شیک، راحت و همه کاره به حساب می‌آید. کافتان که به نام کفتان هم شناخته می‌شود، لباسی است بلند، گشاد و آستین‌دار تا مچ پا. این نوع لباس در اصل یک عبای بلند و دکمه‌دار بوده که عمدتاً توسط مردان خاورمیانه پوشیده می‌شد.

 کنگره زنان روستایی و لباس خیره‌کننده ملکه

ملکه لتیزیا در اختتامیه دومین کنگره بین المللی زنان روستایی در 13 دسامبر سال 2018 در مادرید شرکت کرد. او در این مراسم یک لباس خیره‌کننده سبز ابریشمی چین‌دار جذاب از  برندSandro  تنش کرده بود که طرح ترمه آن بسیار جلب توجه می‌کرد. ساندرو یک برند لوکس است که در سال 1984 توسط Evelyne Chetrite در پاریس تأسیس شد و در واقع بخشی از گروه SMCP به حساب می‌آید که یک شرکت فرانسوی شامل چهار برندِ Sandro، Maje، Claudie Pierlot و De Fursac است.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

یک سال بعد هم ملکه اسپانیا همین لباس را برای بازدید از صومعه‌ای پوشید. اما او یک کت مشکی را روی شانه های خود انداخت تا به لباس تکراری‌اش، ظاهری تازه ببخشد.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

لباس قرمز آستین بلند و چکمه های پاشنه بلند جیر قرمز

پوشش ملکه اسپانیا در مراسم افتتاحیه یک نمایشگاه هنری در مادرید در تاریخ 22 فوریه 2018 کاملا قرمز رنگ بود. او یک لباس قرمز آستین بلند و چکمه های پاشنه بلند جیر قرمز را برای حضور در این مراسم انتخاب کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

لباس ملکه اسپانیا از برند نسبتا جدید Proenza Schouler بود که از سال 2002 برای پوشاک و لوازم جانبی زنانه ایجاد شده است.این برند توسط جک مک کولو و لازارو هرناندز در نیویورک تاسیس شد و جالب است بدانید که نام این برند ترکیبی از نام خانوادگی مادران این دو طراح است.

 لتیزیا و لباس راه راه 5000پوندی

در تاریخ 19 مارس 2019 ملکه لتیزیا به عنوان بخشی از سفر سه روزه خود در پرو از مرکز فرهنگ اسپانیا در لیما بازدید کرد. او برای این بازید یک لباس راه راه به رنگ قرمز و خاکستری- بنفش توری انتخاب کرده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

دکمه های کوچکی در قسمت جلویی این لباس قرار داشت. ملکه با این لباس درخشان و بوهمیایی کفش‌هایی به رنگ قرمز بورگاندی پوشیده بود.

بهترین استایل‌های ملکه لیتزیا

این لباس که گفته می‌شود پنج هزار پوند قیمت داشت از محصولات برند Intropia بود که با کفش‌هایی از برند LODI ست شده بود.Intropia یک برند زنانه اسپانیایی، با روحیه مدیترانه‌ای و سبکی بوهمی، رمانتیک و پیچیده، با شخصیت خاص خود است که در سال 1994 تأسیش شده.

ملکه صورتی پوش

ملکه اسپانیا در تاریخ 17 دسامبر سال 2019 کت و شلوار صورتی رنگی از برند Boss را برای حضور در یک نمایشگاه هنری در کاخ سلطنتی مادرید پوشید. لتیزیا این کت و شلوار را با کفش‌های نوک‌تیز پاشنه بلند هم‌رنگ و بلوزی از برند «کارولینا هررا» ست کرده بود.

برند کارولینا هررا در سال 1980 توسط طراحی با همین اسم که اهل ونزوئلا بود بنیان گذاشته شد. کارولینا شرکت مد خود را در شهر نیویورک راه انداخت و در سال 2009 شهروند ایالات متحده شد. او برای بانوهای اول آمریکا مثل اوناسیس، ژاکلین کندی و ملانیا ترامپ لباس طراحی کرده است.

لتزیا و دیدار با ملانی در لباسی از برند «مایکل کورس»

ملکه لتیزیا، برای دیدار با  ترامپ و بانوی اول آمریکا، ملانیا ترامپ، در تاریخ 19 ژوئن سال 2018 یک پیراهن تنگ صورتی از برند «مایکل کورس» پوشیده بود. او برای این پیراهن، کفش و کیف همرنگ و یک کمربند متالیک انتخاب کرده بود.

مایکل کورس یک طراح مشهور جهانی و برنده جوایز لوازم جانبی لوکس و پوشاک آماده است. او شرکت خود را در سال 1981 تأسیس کرد که دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد.مایکل کورس یک برند لوکس در نظر گرفته می‌شود نه یک برند مد بالا (High fashion). این برند به جای سفارش، محصولات خود را به صورت انبوه تولید می‌کند.

ملکه و لباس سفید برای فینال

ملکه اسپانیا در فینال اسپانیایی مسابقه بین المللی Famelab با ظاهری سرتاپا سفید ظاهر شد که بلوز آن طراحی نامتقارن داشت. این لباس از برند «پدرو دل هیرو» انتخاب شده بود. کیف کلاچ طرح مار او هم از طراحی‌های «آدولفو دومینگوئز» بود.

درمورد مسابقه Famelab بد نیست بدانید که یک مسابقه بین‌المللی برای به چالش کشیدن دانشمندان جوان برای انتقال علم به مخاطبان خود در کمتر از  3 دقیقه است. در این مسابقه گفتگوها سرگرم‌کننده و جذابند و بحث‌ها بدون استفاده از اصطلاحات تخصصی برای همه قابل درک هستند.

«پدرو دل هیرو» هم یک برند مد اسپانیایی است که توسط طراح اسپانیایی به همین نام در سال 1974 تأسیس شد.«آدولفو دومینگوئز فرناندز» طراح مد اسپانیایی 72 ساله است. او در سال 2014 برنده جایزه ملی طراح شد. دومینگز در رشته هنر و فلسفه  در دانشگاه سانتیاگو تحصیل کرده است. این لباس لتزیا هم از همین برند است.

پیراهن  کارولینا هررا،کفش‌های استیو مدن

ملکه لتیزیا و پادشاه اسپاینا در سال 2018 به مناسبت دویست و دهمین سالگرد نبرد بایلن از شهر بایلین اسپانیا دیدن کردند. برای این مناسبت ملکه یک پیراهن ابریشمی خال خال سفید و مشکی از برند کارولینا هررا پوشیده و این لباس را با کفش‌های پاشنه بلندی از برند «استیو مدن» هماهنگ کرده بود.

Steve Madden یک شرکت سهامی عام مستقر در شهر لانگ آیلند، نیویورک است. این شرکت که توسط طراح و تاجر معروف استیو مدن در سال 1990 تأسیس شد، کفش و لوازم جانبی مد برای زنان، مردان و کودکان را طراحی و به بازار عرضه می کند.

اسپرت پوشی در مدرسه موسیقی

ملکه لتیزیا در تاریخ 26 جولای سال 2018  موقع بازدید از مدرسه بین‌المللی موسیقی «Princesa de Asturias» لباس جینی از برند «هوگو باس» پوشید.

این لباس تا زانو دارای جزئیاتی در ناحیه یقه، دگمه‌ها و کمرراه راهش بود. به طور کلی ملکه لتیزیا از طرفداران برند هوگو باس است و تا به حال لباس‌های زیادی از این برند پوشیده است.

بانوان سلطنتی ترفندهای زیبایی‌شان را فاش کردند

راز زیبایی بانوان خانواده سلطنتی

کرلی کردن پایین موها

راز زیبایی بانوان سلطنتی

کیـت میـدلتـون پیـش از ازدواج مـعمـولا موهای خود را کاملا صاف می‌کرد، اما حـالا، آن‌ها را صـاف می‌کند، امـا پاییـن موهـا را کرلـی یا همان فر می‌کند. این مـدل مـو در عین سادگی بسیار شیک است. به خصوص برای اعضای خانواده سلطنتی که نمی‌توانند مدل موی خاص داشته باشنـد.

میکاپ متمرکز روی چشم‌ها

راز زیبایی بانوان سلطنتی

اگر دقت کرده باشید، کیت میدلتون معمولا آرایـش ملایـمی روی صـورت خود دارد، اما این بانـوی سلطنـتی اخیـرا سعـی می‌کنـد آرایـش صورتـش متـمرکز روی چشمانـش باشد. از سایه‌های قهوه‌ای و اسموکی کمـک می‌گیـرد تا ظاهـری جـذاب و آرایـشی نـه چندان غلیظ داشته باشد.

لوازم آرایش برای آماده شدن سریع

راز زیبایی بانوان سلطنتی

اعضای خانواده سلطنتی باید همیشه آماده حاضر شدن در مقابل مردم و دیده شدن در انظار باشند. پرنسس یوژنی، یکی از اعضای خانواده سلطنتی می‌گوید همیشه یک برنزر و یک ریمل در کیـف خـود دارد تا در مسیـر رسیدن به رویدادهای مختلف آماده شـده و در انظار ظاهـر شـود.

مدل موهای ساده

راز زیبایی بانوان سلطنتی

اعضای سلطنتی مدرن امروز از مدل موهای پیـچیـده و سنگیـن بیـزارند. آن‌هـا سعـی می‌کننـد موهایـی شیـک و براق و در عیـن حال ساده داشته باشند. رانیا، ملکه اردن، از آن دسته افراد سلطنتی است که به زیبایی و در عیـن حـال درخـشـندگی موهـای خـود اهمیت بسیار زیادی قائل است.

رنگ پوست طبیعی

راز زیبایی بانوان سلطنتی

مگان مارکل بعد از ازدواج با پرنس هری، از کرم پودرهای رنگ طبیعی و سبک استـفاده کرد. به گونه‌ای که کک و مک‌های صورتـش هم پیدا باشند.در ضمن بهتر است کرم پودر را با بیوتی بلندرها به صورت خود بزنید و نه با استفاده از براش آرایشی.زیرا در اینصورت آرایـش شـما طبیـعی‌تر خواهـد بـود.

رژلب‌هایی با رنگ کلاسیک

راز زیبایی بانوان سلطنتی

شارلن، پرنسس موناکو، ترسی از زدن رژ لب رنگی ندارد. اما سعـی می‌کند تناژهـایی از رنـگ قرمـز را انتخـاب کنـد. رنگ‌‌هایـی که معمولا قدیمی نمی‌شوند و جذابیت خـود را حفظ می‌کنند. پرنسـس شارلن از آن دستـه افراد سلطنتی است که معمولا آرایش ساده و شیـکی روی صـورت دارد.

بانوان سلطنتی در پاییز و زمستان چه می‌پوشند؟

استایل بانوان سلطنتی همیشه توسط افراد معمولی الگو قرار گرفته. پرنسس دایانا از آن دسته بانوان سلطنتی به حساب می‌آید که حتی بعد از مرگش هم استایل‌های او به شدت الگو قرار می‌گیرد. در این مطلب نگاهی به استایل‌های پاییزی بانوان سلطنتی داشته‌ایم. این استایل‌ها به شما کمک خواهد کرد تا استایل پاییزی جذاب‌تری داشته باشید.

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

ملکه الیزابت –  بافت دکمه‌دار

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

درست است که قالب لباس‌های ملکه را پیراهن‌ها و کت و دامن‌های میدی تشکیل می‌دادند اما گاه گاه تنوع هم در عناصر کمد ملکه الیزابت دیده می‌شود. او در یک مسابقه اسب سواری در سال 1982 این ژاکت را روی پیراهن گلدار و با دامن همرنگ پوشید. روسری هم جایگزین کلاه‌های مخصوص شده است.

پرنسس دایانا – کت پشمی

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

یکی از عناصر پاییزه مورد علاقه پرنسس دایانا که از چرخه مد دهه 1980 به یادگار مانده است، کت‌های پشمی چهارخانه است که او اغلب می‌پوشید.  این کت‌ها در سایزهای متفاوتی بودند که گاهی با یک کمربند ظریف بسته می شدند و گاه با دکمه دوخته می‌شدند. کیت میدلتون نیز از این نوع کت‌ها در استایل‌های پاییزه خود استفاده می‌کند.

پرنسس دایانا – استایل کژوال پاییزه

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

یکی از جالب‌ترین استایل‌های پرنسس دایانا ترکیب کت پدربزرگ با شلوارجین است. او در این مسابقه اسب سواری با یک کت اورسایز، بلوز سفید، شلوار جین با بوت‌های بلند حضور پیدا کرده و با کلاه لبه دار جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این قاب در سال 1988 الگو و نماد مد پرنسس دایاناست.

پرنسس دایانا – ظاهر شرابی رنگ

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

پرنسس دایانا در یک مراسمی که در کلیسا برگزار شد، پیراهن میدی به رنگ شرابی پوشید. کمربند و کیف چرمی استایل نیز به رنگ شرابی بودند. این رنگ به قدری مناسب و دلرباست که بسیاری از اعضای خانواده سلطنتی مانند ملکه لتزیا نیز از آن ایده گرفتند و تقلید کردند.

پرنسس دایانا – کت شطرنجی

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

پرنسس دایانا این کد شطرنجی کرم رنک با خطوط مشکی را با یک کلاه برت و دامن همرنگ ست کرده است. علیرغم این‌که دایانا آن را در سال ۱۹۸۲ پوشیده است، اما این آیتم در حال حاضر نیز یکی از عناصر مد پاییزی امروزه به شمار می‌رود.

پرنسس دایانا – بلوز بافت طرح دار

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

پس از آن که پرنسس دایانای دوست داشتنی به پرنس چارلز بله را گفته بود و نامزدی این دو رسما اعلام شد، برای اسب سواری با ظاهر جالبی دیده شد. او یک بلوز بافت طرح دار پوشیده بود که گویایی کودک درونش بود. یقه اسکی از یقه هفت بلوز پیدا بود. و در نهایت با یک شلوار خاکی پیله دار از جنس مخمل کبریتی تکمیل شده بود.

مگان مارکل – کت شتری

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

کت شتری یکی از عناصر اصیل برای زمستان و پائیز شناخته شده است. چراکه بسیار گرم و شیک   است و تا حدودی سنگین. مگان در رویدادی در سال ۲۰۲۰ یقه اسکی نسکافه‌ای را با دامن Massimo Dutti ابریشمی ترکیب کرد. پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند برای همسر پرنس هری امری اجتناب ناپذیر است، آن هم به رنگ قهوه‌ای مخمل. ترکیب رنگ این استایل با کت شتری بی نظیر دیده می‌شود.

مگان مارکل – دامن چرمی

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

دامن چرمی Hugo Boss یکی از آیتم‌های مورد علاقه پرنسس کمبریج است که رنگ‌های مختلف آن از جمله شرابی و سبز را در کمد لباس‌هایش قرار داده است. او که به خاطر استایل‌های مونوکروم خود معروف است بارها با ست کردن دامن‌های چرمی با بلوز همرنگ استایل‌های شیکی را به نمایش گذاشته است.

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

مگان مارکل – کت جین

مگان در مدتی که عنوان سلطنتی داشت با پوشیدن لباس‌های ساده و شیک و کفش پاشنه بلند معروف شد اما او همیشه رسمی لباس نمی‌پوشد و گاهی با سبک کژوال همه را سوپرایز می‌کند. کت جین یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های پاییزه مناسب هر نوع سلیقه‌ای است و هرگز از چرخه مد خارج نخواهد شد.

کیت میدلتون – پیراهن پاییزه

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

میدلتون در سال 2013 بعد از نامزدی خود با پرنس ويليام در سال ۲۰۱۳ در یک مراسم خیریه شرکت کرد. او برای این مراسم با یک لباس نسکافه‌ای – گردویی Orls Kiely حاضر شد. از جزئیات دکمه لباس تا چکمه‌های جیر کوتاه باید گفت که این استایل به هم به اندازه کافی در شان خانواده سلطنتی است و هم به قدری راحت است که جزئی از استایل‌های روزمره مردم عادی باشد.

کیت میدلتون – کت ارتشی

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

پرنسس ولز نیز ثابت کرده که می‌تواند سبک کژوال سلیقه خوبی داشته باشد. اگرچه ما عادت کردیم او را همیشه پوشیده و مطابق با عرف خانواده سلطنتی ببینیم. کت ارتشی معمولا سلیقه‌ی همه نیست اما کاترین که به پوشیدن لباس‌هاس مارک دار و مقرون به صرفه معروف است، در این استایل کت ارتشی را با شلوار زارا و چکمه‌های پنه لوپه چیلورز هماهنگ کرده است.

ملکه لیتزیا – دامن چهارخانه

استایل پاییزی بانوان سلطنتی

ملکه لیتزیا، در ایونتی در سال 2019، استایل پاییزه بسیار جذابی داشت. او شومیزی مشکی‌رنگ را با دامن بلند چهارخانه پشمی ست کرده بود. جذابیت این استایل با کیف و کفش چرم ملکه بیشتر میشد. پارچه چهارخانه یکی از پرطرفدارترین پارچه‌های پاییزی به حساب می‌آید و ملکه لیتزیا، به خوبی یاد داده که چطور آن را در استایل به کار بگیرید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish