از مدل خوش استایل و معروف کانادایی وینی هارلو چه می‌دانید؟ اگر چیزی نمی‌دانید و دلتان می‌خواهد که با این مدل جذاب بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب با مجله سارابارا همراه شوید، چون قرار است در مورد استایل وینی هارلو صحبت کنیم و استایل او را بررسی کنیم.

بیوگرافی وینی‌هارلو

در واقع ویتیلیگو یک بیماری پوستی هست که تاکنون درمان صد درصدی برای آن پیدا نشده است، وینی هالو سوپر مدل معروف کانادایی نیز به این بیماری نادر مبتلاست و به جای فرار از حرف مردم این مشکل را به یک فرصت طلایی حساب آورده و به مدلی موفق و پولساز تبدیل شده است.

او به دلیل ابتلا به بیماری ویتیلیگو (vitiligo) در حدود سن چهار سالگی پوستش دو رنگ شد و کودکی بسیار سختی را پشت سر گذاشت. چرا که همکلاسی‌های و دوستانش درکی از این بیماری و سختی آن نداشتند. به همین جهت او را به نام‌های مستعار آزاردهنده‌ای مثل گاو یا گورخر صدا می‌زدند. اما وینی هارلو بعد از ۲۰ سال به یکی از سوپر مدل‌های معروف که با برندهای زیادی همکاری می‌کند و بیش از یک میلیون طرفدار در اینستاگرامش دارد تبدیل شده است.

همچنین او در مصاحبه‌هایش گفته است:

بیماری من باعث شد تا خودم را بدون توجه به نظر دیگران، آن‌گونه که هستم دوست داشته باشم و در مقابل تمام مشکلات و نظرهای مخالف ایستادگی کنم و صبوری پیشه کنم. البته اگر بخواهم صادق باشم هیچوقت فکر نمی‌کردم که به دنیای مادلینگ راه پیدا کنم چون می‌خواستم یک خبرنگار شوم و بعد از مصاحبه با یک عکاس، وی مرا تشویق به انجام کار مادلینگ کار کرد.

استایل وینی هارلو
استایل وینی‌هارلو

بوت‌های بلند

استایل وینی هارلو المان‌های زیاد و اکسسوری‌های رنگارنگی را در خود جای داده است ولی یکی از آیتم‌هایی که در استریت استایل‌های او زیاد دیده شده، بوت‌های بلند است. او این نوع بوت‌ها را با پیراهن‌های کوتاه یا حتی هودی‌های بلند و اورسایز ست می‌کند. این بوت‌ها برای استایل شیک به خصوص برای مهمانی مناسب و کاربردی هستند.

استایل وینی هارلو بوت‌های بلند
بوت‌های بلند

پیراهن ویمسیکال

کمد لباس وینی فقط به آیتم‌های اسپورت و کژوال ختم نمی‌شود، اگر چه که بیشتر وقت‌ها استایل وینی هارلو اسپورت و راحت است ولی در بعضی مراسم‌ها و مجالس، او را با پیراهن‌های پترن‌دار می‌بینیم که با اندام زیبای او استایل ویمسیکال و خاصی را به وجود می‌آورد. این نوع پیراهن مخصوص استایل فرنچ ( فرانسوی ) هستند و به خصوص برای فصول گرم مانند تابستان و بهار می‌توانند گزینه مناسبی برای استایل کردن باشند.

استایل وینی هارلو با پیراهن ویمسیکال

جامپسوت‌ها (سرهمی‌)

یکی از آیتم‌هایی که معمولا مورد‌علاقه همه افراد نیست و استایل‌های خاص آن را می‌پسندند، جامپسوت‌ها یا همان سرهمی‌ها هستند. این آیتم به طور کلی بسیار اسپورت است و بسته به نوع دوخت و پارچه به‌کار رفته در آن می‌تواند در استایل‌های شیک یا ویمسیکال هم به کار رود. همچنین می‌توان گفت که این سرهمی‌ها جزئی از استایل وینی‌ هارلو هستند و استایل او را جذاب می‌کند.

استایل وینی هارلو جامپسوت‌ها
جامپسوت‌ها

شلوار جین آیتمی همیشگی!

یکی از آیتم‌های همیشگی استایل وینی هارلو که معمولا او را زیاد در آن می‌بینیم، شلوار جین است. البته که لازم به ذکر است شلوار جین جز آیتم‌های پرطرفدار کمد لباس هر خانمی به حساب می‌آید. او این شلوار جین را با دُرس‌ها، پلیور‌ها و هودی‌های مختلفی ست و استایل می‌کند و بعضی وقت‌ها هم با یک کت چرم خاص و خوش دوخت، استایلی شیک از آن می‌سازد.

استایل وینی هارلو شلوار جین
شلوار جین

استایل اسپورت (اسپُرت و کژوال)

اگر بخواهیم استایل وینی‌ هارلو را بررسی دقیق کنیم و بگوییم که دقیقا او به چه سبک و سیاقی لباس می‌پوشد، معمولا او را با استایل‌های شیک، اسپورت و کژوال می‌بینیم. گاهی وقت‌ها هم او آیتم‌های استایل شیک و اسپورت را با هم تلفیق و ترکیب می‌کند و استایلی نو و جدید برای خود می‌سازد که البته جالب توجه‌تر هستند.

استایل وینی هارلو استایل اسپورت
استایل اسپورت

کت مینیمال

هیچی بهتر از داشتن کت‌های خوش دوخت و مینیمال که با کمترین جزئیات دوخته شده‌اند نیست. البته که بهتر است رنگ‌های خنثی داشته باشند تا بتوانید آن را با آیتم‌های دیگر به راحتی ست کنید. در استریت استایل وینی هارلو هم این نوع کت‌ها دیده می‌شود که هر سری با آیتم‌های دیگر ست می‌شود و سبکی جدید می‌سازد. در ضمن رنگ‌های خنثی با ترکیب رنگ پوست خاص او جلوه بسیار خوبی دارند پس انتخاب کت با رنگ‌های خنثی، هوشمندانه است.

استایل وینی هارلو کت‌های مینیمال
کت‌های مینیمال

منبع مطلب : اطلاعات شخصی نویسنده در مورد بررسی استایل و سبک شناسی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish