برندهای فشن در مبارزهای شگرف با اپیدمی کرونا، از هماکنون به طراحی کالکشن برای سال 2021 مشغول هستند،
برندهای فشن در مبارزهای شگرف با اپیدمی کرونا، از هماکنون به طراحی کالکشن برای سال ۲۰۲۱ مشغول هستند،در این مجال نگاهی میاندازیم به جدیدترین ترندهای برخی از برندهای مطرح مد و لباس جهان، در شرایطی که کرونا همچنان نتوانسته است بر روند مدسازی غلبه کند و طراحی کالکشنهای ۲۰۲۱ برندها در گیر و دار کرونای سال ۲۰۲۰ همچنان تیتر اخبار مجلات خارجی است.
برند ایتالیایی سالواتوره فراگامو بهعنوان یکی از محبوبترین برندهای مد دنیا، برای کالکشن جدید خود از ایده چرم استفاده کرده و برای فصل پاییز و زمستان، یکی از زیباترین کالکشنهای چرم را با استفاده از ایده ترکیبهای رنگی مشکی، نارنجی و قرمز بهعنوان رنگ غالب ارائه کرده است. این کالکشن از نظر فرم، فضا و محیط فوتوشوت نیز به بهترین شکل ممکن، درخشیده است.
برند سن لورن برای فصل پیش روی خود و برای معرفی فشن شو فصل جدید از تعدادی از مدلها در پاریس و با طراحیهای جدید خود برای کت واک فصل فوتوشوت بسیار جذاب و کمپین دیدنی ترتیب داده که این فوتوشوت برای ارائه و معرفی شو جدید این برند مهیا شده است. تم اصلی این فصل برای این برند برگرفتهشده از دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی است و رنگ، فرم، استایل و نوع سبک لباس این دورهها بیشترین ایده و الهام برای این فصل است.
کالکشن جدید برند ایتالیایی دولچه و گابانا با طراحی و فرم بسیار متفاوت و بسیار جذاب رونمایی و برگزار شد که با توجه به نوع طراحیها و فرم و طراحی پارچهها، موردتوجه منتقدان و طرفداران این برند قرار گرفت.
برند آرمانی در جدیدترین حرکت، یکی از جذابترین شوتینگهای مد دنیا را برپا و با استفاده از مدلها، فرم و فضای بسیار متفاوتتر از شوتینگهای قبلی با استفاده مدلها و تفاوت در میکاپ و سبک برگزاری به موفقترین برنامههای برند آرمانی تبدیل شده است.
و بالاخره برند الکساندر مککویین با برگزاری کالکشن جدید خود، نوع جدیدی از طراحی کتوشلوار را با خلاقیتی متفاوت به طرفداران و همه افرادی که به دنبال اتفاقات این برند هستند ارائه داد و ابداعاتی که در طراحی کتوشلوار برای خانم به وجود آورده است . تمام کالکشن با ایده از متریالها و فرمها و رنگها و استفاده از تضادهای متنوع و متفاوت برای لباس خانمها طراحیشده است. طراحی اکسسوریها نیز به نسبت کلیات کالکشن ویژگیها متنوعی دارد.
جدیدترین ترندهای برخی از برندهای مطرح مد و لباس جهان، در شرایطی که کرونا همچنان نتوانسته است برروند مدسازی غلبه کند و طراحی کالکشنهای ۲۰۲۱ برندها در گیر و دار کرونای سال ۲۰۲۰ همچنان تیتر اخبار مجلات خارجی است،تمام کالکشن با ایده از متریالها و فرمها و رنگها و استفاده از تضادهای متنوع و متفاوت برای لباس خانمها طراحیشده است. طراحی آکسسوریها نیز به نسبت کلیات کالکشن ویژگیها متنوعی دارد.