قبل از شروع به نوشتن مقاله به یادماندنی‌ترین استایل‌های خوانندگان با بررسی دنیای مد و موسیقی دریافتیم که این دو به طور عجیبی با یکدیگر در ارتباط هستند؛ اما در حالت کلی نمی‌توان به درستی دریافت که کدام صنعت به طور مستقیم تاثیر بیشتری روی صنعت مقابل دارد. بسیاری از هنرمندان و خوانندگان به خاطر استایل جذاب خود جایگاه به خصوصی را در ذهن ما به دست آورده‌اند. با ما همراه باشید تا به یادماندنی ترین استایل‌های خوانندگان را با یکدیگر بررسی کنیم. این بررسی باعث زنده شدن بسیاری از خاطره‌ها در ذهن ما خواهد شد.

معرفی تیپ و استایل خوانندگانی که در یادها مانده است

لباس و آرایش بچه‌گانه هری استایلز

هری استایلز

هری استایلز عضو سابق گروه وان دایرکشن که امروزه به صورت انفرادی در حوزه خوانندگی و کارهای هنری فعالیت می‌کند. این خواننده پاپ در سال ۲۰۲۰ با به تن کردن لباس عجیب وغریب غوغایی در جهان به پا کرد. هری استایلز با به تن کردن لباس‌های متمایز به طرفداران مرد خود نشان داد که می‌توانند با به تن کردن لباس‌های جالب و هیجان انگیز مانند انواع شلوارهای گشاد با رنگ‌های درخشان و زنده سبک جدیدی در اجراها به وجود آورند. او در رابطه با این اقدام خود گفت مد و فشن می‌تواند بهترین دیالوگ را بین افراد ایجاد کند.

ژاکت چرمی کانیه وست

کانیه وست

کانیه وست و کیم کارداشیان قبل از جدایی زوج خبرساز رسانه‌های خارجی بودند که به طور دائم با پوشش و طراحی های خاص در سراسر جهان توجه مخاطبان را به خود جلب می کردند. کانیه وست در کنسرت ۲۰۲۱ خود که در ورزشگاه مرسدس بنز آتلانتا برگزار شده بود با انتخاب کت چرم سبک راک که پوشیده از میخ‌های پانچی بود، مخاطبان خود را متعجب کرد، البته این استایل با استفاده از ماسک چرمی که تمام اجزای صورت او را پوشانده بود، به نظر حیرت انگیز می‌رسید. این خواننده آمریکایی در سال ۲۰۱۵ گفت: «من در برند خود تلاش می‌کنم تا بهترین طراحی‌ها را در برند پوشاک خود در اختیار مردم قرار دهم.»

لباس کرم خاکی دوجا کات

دوجا کات

دوجا کات خواننده و ترانه سرای آمریکایی است که علاوه بر استایل‌های عجیب در کلیپ‌های خود، استایل متفاوتی در مراسم‌های مختلف و زندگی روزمره دارد. این خواننده در یکی از مراسم‌های رسمی با لحاف تمام تنه که طراحی یکی از طراح‌های مشهور به نام مایکل انگو بود ظاهر شد. طراحی و استایل عجیب این لباس سبب شد تا یک تیم اینستاگرامی از او برای حضور در نمایشگاه دنیای افسانه‌ای دعوت کنند. بدون شک دوجا کات انتظار نداشت که لباس عجیب او تا این میزان باعث جلب توجه مخاطبان شود و به خاطر همین موضوع گفت: «هیچ وقت فکر نمی کردم که پوشیدن لباس کرم باعث دریافت جایزه شود.»

پیراهن چرم تینا ترنر

تینا ترنز

تینا ترنر در یکی از اجراهای خود پیراهن چرم کوتاه و تنگی را به تن کرد که روی این پیراهن چرم از انواع پیکسل‌ها استفاده شده بود. او پیراهن خود را با استفاده از یک کت جین کوتاه و جوراب شلواری زنبوری ترکیب کرد و توانست استایل خود را در بین به یادماندنی‌ترین استایل‌های خوانندگان ثبت کند. همچنین رقصنده او در این اجرا لباس مشابه با تینا ترنر به تن کرده بود.

موهای امی واینهاوس

امی واینهاوس

امی واینهاوس برخلاف سایر خوانندگان که با توجه به لباسی که به تن داشته‌اند در این لیست قرار گرفته‌اند، او به خاطر مدل موهای عجیب در این لیست قرار گرفته است. امی واینهاوس موهای خود را به شکل کندوی زنبور شانه می‌کرد و در کنار آن از خط چشم‌های عجیب برای آرایش استفاده می‌کرد. علاوه بر آرایش عجیب صورت و موها، امی واینهاوس در اغلب اوقات از لباس‌های کوتاه جین یا جلیقه‌های سفید استفاده می‌کرد.

لباس بدن نمای ریحانا

ریحانا در یک مراسم اهدای جوایز در سال ۲۰۱۴ با پوشیدن لباس بدن نمای خود وارد فرش قرمز شد. این لباس بدن نما تعداد بسیار زیادی از کریستال و نگین های درخشان را بر روی خود داشت و این خواننده مشهور پیراهن شفاف خود را با یک جلیقه پوست سفید ترکیب کرده بود. همچنین از یک سربند نگین دار برای ترکیب کردن استایل خود استفاده کرده بود.

پوتین های مک کویین لیدی گاگا

لیدی گاگا یکی از خوانندگان مشهور جهان است که هیچ وقت از ریسک کردن هراس نداشته و با پوشیدن لباس‌های مختلف و استایل‌های عجیب و غریب نام خود را بر سر زبان‌ها آورده است. لیدی گاگا در یکی از کلیپ‌های خود پوتین‌های برند مشهور الکساندر مک کوئین را پوشیده است. این کفشا در کنار طراحی بسیار عجیب راه رفتن را برای این ستاره مشهور سخت کرده بودند.

پیراهن چین دار بیانسه

لباس چین دار بیانسه

بیانسه در یکی از کلیپ های خود لباس زردی از برند روبرتو‌کاوالی بر تن دارد، اگرچه این لباس می‌تواند نمای جذابی روی چوب لباس داشته باشد؛ اما از زمانی که بیانسه آن را با چوب بیسبالی که در دست دارد ترکیب کرد توانست یکی از به یادماندنی‌ترین استایل‌های خوانندگان را ثبت کند. این خواننده مشهور پیراهن چین دار زرد خود را با موهای فر بلند، کفش های خالدار و اکسسوری‌های طلایی ترکیب کرده بود.

بادی پولکی لیزو

لیزو یکی از خوانندگان پلاس سایز آمریکا است که همواره با پوشیدن لباس‌های عجیب و غریب توانسته باعث ایجاد هیجان در مخاطب‌های خود شود؛ اما کدام یک از لباس های لیزو سبب شده تا نام او در لیست به یادماندنی ترین استایل خوانندگان قرار بگیرد، ممکن است سوالی باشد که در ذهن شما به وجود می‌آید.
لیزو در یکی از اجراهای خود با بادی پولکی به رنگ بنفش ظاهر شد که این استایل خود را با استفاده از یک شنل توری یاسی رنگ، پوتین‌های مشکی و جوراب شلواری زنبوری تکمیل کرده بود.

چشم بند دیوید بویی

دیوید بویی

دیوید بویی در یکی از کلیپ‌های خود از چشم بند برای پوشاندن چشم خود استفاده کرده است که بعد از گذشت چند سال این خواننده مشهور اعتراف کرد علت استفاده از این چشم بند ورم ملتحمه چشم او بوده است. البته او به این نکته اشاره کرد که در آن زمان به قدری به ظاهر خود علاقه‌مند شده بود که از آن به عنوان یکی از آیتم‌های لباس استفاده کرده بود.

استایل مایکل جکسون

مایکل جکسون

در بین به یادماندنی‌ترین استایل‌های خوانندگان نام مایکل جکسون با لباس کلاسیک و تکراری و خود ثبت شده است. این خواننده همواره از شلوار مشکی کوتاه، جوراب‌های سفید و کفش ورنی در اجرا ها استفاده می‌کرد که بدون شک با آوردن نام او مخاطبان وی در سراسر جهان این استایل را در ذهن خود تداعی می‌کنند.

سخن پایانی

به یاد ماندنی‌ترین استایل‌های خوانندگان در واقع لباس‌هایی هستند که با یادآوری یا شنیدن اسم خواننده مورد نظر در ذهن ما شکل می‌گیرد. در بین این لیست بعضی از خوانندگان به‌خاطر استایل‌های جذاب و عجیب و غریب توانسته‌اند توجه بیشتری را به خود جلب کنند. به نظر شما کدام یک از استایل‌های خوانندگان به یاد ماندنی‌تر است؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish