تغییر استایل و ظاهر مو یکی از راهکارهایی است که برای تغییر در ظاهرتان در سال جدید می‌توانید از آن بهره بگیرید. برای اینکه ظاهری به روزتر در بهار و تابستان 2022 داشته باشید، می‌توانید از ترندهای این فصل الهام بگیرید. هر کدام از مدل‌های مو از دل فشن‌شوها و استریت استایل‌ها و از ظاهر مدل‌ها و اینفلوئنسرها پدید آمدند. یکی از راه‌های تازه کردن ظاهر و احساستان این است که مدل موی خود را تغییر دهید و گزینه‌های جدید را امتحان کنید. لازم نیست که افراطی باشد.

ترندهای مو در بهار  و تابستان 2022
ترندهای مو در بهار و تابستان 2022

مدل موی Bob، با ظاهری متفاوت در ترند 2022

یکی از ترندهای سال 2021 مدل موی bob  بود؛ به گفته‌ی George Northwood، میکاپ آرتیست، امسال دیگر از مدل مو با فرم قبلی، به سبک و ظاهر کلاسیک، استقبال نخواهد شد. بلکه تغییرات جدید برای استایل مو لازم است. کوتاهی مو تا انتهای فک و با حجم و فرم شلوغ‌تر در سال 2022 دیده شده است. اگر با این اندازه کوتاهی موافق نیستید، می‌توانید از ترند موی باب تا سرشانه الهام گرفته از دهه‌ی 70 پیروی کنید. Northwood با اشاره به استایل موی مدل‌ها در فشن شوی بهار و تابستان Celien2022، مدل متفاوتی از Bob را پیشنهاد داده است. فرمی که جلو و کنار مو کوتاه‌تر از پشت است و به فک و صورت شما زاویه می‌دهد.

مدل موی کوتاه باب ترند بهار و تابستان 2022
مدل موی کوتاه باب ترند بهار و تابستان 2022

ترند موی بافت آفریقایی

بافت کف سر آفریقایی، استایلی جدایی ناپذیر از فرهنگ این منطقه است که تنها محبوبیت آن  به مردم آفریقا ختم نمی‌شود. در هر اندازه‌ای از مو، چه بلند و چه کوتاه، این مدل بافت‌ها با جزئیات در سال جدید ترند فصل بهار و تابستان قرار گرفته است. مدل موی بافت آفریقایی نه تنها جذاب به نظر می‌رسند، بلکه با استایل‌های شما می‌تواند مدلی همه‌کاره باشد. اگرچه این ترند ماندگاری ندارد، اما ظاهری متفاوت را در فصل جدید ایجاد می‌کند.

مدل موی جذاب بافت آفریقایی بلند در ترند 2022
مدل موی جذاب بافت آفریقایی بلند در ترند 2022

ترند براشینگ در سال 2022، موی طبیعی رول‌شده (Glossy blow-dries)

مدتی در خانه ماندن باعث شده است مدل‌ موهایی که بدون دردسر و صرف زمان درست می‌شوند و به نگهداری کم‌تر احتیاج دارند، بر هرچیزی ترجیح داده شوند. اما بسیاری از hair stylists و آرایشگران پیش‌بینی می‌کنند که براشینگ به فرم کلاسیک و قدیمی‌تر با رویکردی ظریف‌تر به ترند موها بازگشته است. این فرم مو از ترند کلاسیک دهه‌ی 90 در سمت شرق با ظاهری براق و مجلل الهام گرفته شده است. اگر چه این مدل مو را برای مراسم و مهمانی‌ها ممکن است امتحان کرده باشیم، اما امسال برای ظاهر روزمره حتی کافه رفتن هم می‌توانید از آن استفاده کنید. سلبریتی‌هایی چون Dua Lipa و Adele بر روی مجله‌ی ووگ و نگین میرصالحی یکی از اینفلوئنسرها، از این مدل استقبال کردند. برای اینکه در خانه این مدل مو را تجربه کنید می‌توانید از BaByliss برای رول کردن و حجم دادن به موها استفاده کنید. این ظاهر روی موهای بلندتر بهتر عمل می‌کند و برای موهای کوتاه‌ قدیمی به نظر می‌رسد.

ترند براشینگ Glossy blow-dries
ترند براشینگ Glossy blow-dries

ترند موی فر پرحجم و شلوغ، به اصطلاح فر وحشی

ترندهای بهار و تابستان امسال بیش از هر دهه‌ای به مدل‌های دهه‌ی 70 باز گشته است. هرچه می‌گذرد، موهای طبیعی فر با مدل شلوغ، حجیم و رها محبوب‌تر می‌شوند. طرفداران راک اند رول قطعا طرفدار این ترند خواهند شد و ظاهر جسورانه‌ای را ایجاد می‌کند.

ترند موی فر پر حجم و شلوغ
ترند موی فر پر حجم و شلوغ

ترند موهای یک‌دست، صاف و ابریشمی

ترند موهای سالم و یکدست ابریشمی بر سادگی و شیک بودن تاکید می‌کند. ظاهر شیک و بدون هیاهو در بین همگی محبوبیت خود را دارد. در عوض این ظاهر مو را می‌توانید برای اوت فیت و لباس‌های شلوغ خود انتخاب کنید تا در استایل‌تان تعادل برقرار بشود. برای ایجاد کمی هیجان به این مدل مو، ترند دو بافت در کنار صورت‌ به همراه مو‌های صاف و رها پیشنهاد شده است.

موهای یکدست و لخت به صورت رها از ترند بهار و تابستان 2022
موهای یکدست و لخت به صورت رها از ترند بهار و تابستان 2022

ترند موی جمع شده با ربان به شکل  Buns

ظاهر موها در برخی از برندها نمایشی از یک اثر هنری بود؛ مثلا در کالکشن بهار و تابستان تام براون این ظاهر به خوبی نمایش داده شده است. در این ترند، موها در دو دسته با ربان بافته می‌شود و به شکل نون خامه‌ای در دو طرف سر جمع می‌شود.

ترند مدل موی 	Ribbon Buns
ترند مدل موی Ribbon Buns

ترند موهای کوتاه و تیز

در امسال تنوع بیشتر به کوتاهی موی تیز بر می‌گردد، یعنی بیشتر از حالت معمول موها خورد می‌شوند. این مدل طولانی‌تر بر روی سر شما می‌مانند. اگر جسارت دارید که این ظاهر موهای کوتاه و خورد را در استایل‌تان داشته باشید، برای متفاوت بودن به سراغ این ترند بروید.

ترند موی کوتاه برای استایل سال 2022
ترند موی کوتاه برای استایل سال 2022

ظاهر متفاوت بهار و تابستان 2022 به سبک استالیست‌های مو

ترند Baby Hair Galore

در این ترند استایلیست‌ها قصد داشتند به جای یک مدل مو مرتب و کلاسیک، ظاهری مدرن ارائه کنند. موها به فرم دم اسبی عقب کشیده شده است و چند تار مو (به اصطلاح به شکل قیطان) جدا شده با ژل و آب روی پیشانی به فرم پیچ داده می‌شود. این ترند ظاهری بچگانه و کیوت را به چهره‌ی شما می‌دهد. LaQuan Smith به خوبی بر سر مدل‌ها در کالکشن بهار و تابستان 2022 خود با الهام از موی زنان کلاسیک، ظاهری متفاوت و مدرن ایجاد کرده بود. Amy Abramite مدیر خلاق و hairstylist در سالن Maxine در شیکاگو می‌گوید؛ مدل Baby Hair  یکی از بزرگ‌ترین ترندهای موی بهار امسال است. در این مدل در عین حال که موها روی صورت ایجاد مزاحمت نمی‌کنند و عقب کشیده شده‌اند، جزئیات زیبایی از تار مو بر روی پیشانی و گونه‌ها مثل اثر هنری کشیده می‌شود.

 استایل کیوت و باحال مو با ترند Baby Hair Galore
استایل کیوت و باحال مو با ترند Baby Hair Galore

ترند موهای خیس (Pool-Dipped)

در حالی که موهای صاف و درخشان از ترندهای شیک و مینیمال امسال محسوب می‌شود. در همین راستا مدل دیگر موهای صاف و مرطوب است که درخشش و سالم بودن را نشان می‌دهد. برای پیروی از این ترند موهای‌تان را خیس کنید و سپس کمی ژل بزنید، به طوری که انگار از استخر تازه بیرون آمده‌اید.

ترند موی Pool-Dipped
ترند موی Pool-Dipped

ترند ظاهری با الهام از دهه 20 (1920 vibes)

موهای موج‌دار چسبیده به سر از ترندهایی است که به چرخه‌ی ‌مد این فصل برگشته است. مثل دهه‌ی 20 که خانم‌ها با سنجاق‌های فلزی موهای خود را حالت موج می‌دادند. در برخی از برندها با فرق وسط این مدل را روی موها حالت داده بودند و از پشت با اکسسوری گل ترند SS2022 جمع شده است.

مدل موی موج‌دار چسبیده به سر با الهام از دهه 20
مدل موی موج‌دار چسبیده به سر با الهام از دهه 20

ترند Throwback Bouffant (به اصطلاح فوکول‌های حجیم جلوی مو)

این مدل مو الهام گرفته از دهه‌ی 60 است که موها پوش داده می‌شوند و به شکل برآمدگی که به اصطلاح کوهان گفته می‌شود، شکل می‌دهند. با این ترند حالت مو پرپشت نشان داده می‌شود. قسمت جلوی سر که یک کوهان مانند ایجاد می‌شود؛ مابقی مو یا باز گذاشته می‌شود و یا به فرم دم اسبی بسته می‌شود. در دهه‌ی 60 این مدل مو را در فیلم‌ها برای استایل موی بازیگران بسیار انتخاب می‌شد.

ترند Throwback Bouffant  از دهه 60 تا استایل مو 2022
ترند Throwback Bouffant از دهه 60 تا استایل مو 2022

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish