بلوند یخی و طلایی، نمایشی از استایل سلطنتی

اکنون که سالن‌ها باز شده و متخصصان مو می‌توانند موها را به پایه‌های روشن تبدیل ‌کنند، رنگ‌های بلوند از روشن به تیره ترند سال 2022 است. از آنجایی که داشتن موهای درخشان و سالم بیش‌تر از هرچیزی اهمیت دارد، ترند موی بلوند بیشتر به صورت هایلایت روی موی طبیعی از سایه‌ی تیره به روشن مد نظر است برای این که کمتر آسیب ببیند؛ اما اگر شما طرفدار موی کاملا بلوند هستید باید از تقویت‌کننده‌های خوب مو استفاده کنید.

اما برخی از طیف‌های رنگ بلوند در این بهار و تابستان بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته‌اند. رنگ بلوند یخی یکی از ترندهای سال ۲۰۲۲ است که پاریس هیلتون با موهای براق خود برای ایجاد ظاهری متفاوت از این ترند رنگ استقبال کرده است. این تناژ رنگ چهره‌ی خانم‌ها را به زرق و برق زیبایی‌های هالیوود قدیم مانند Marylyn Monro و Jane Mansfield نزدیک می‌کند.

 رنگ بلوند Golden Pop که یکی از رنگ‌های شاهانه و به رنگ طلایی معروف است؛ با تمام تناژ رنگ پوست هماهنگ می‌شود. رنگ بلوند یخی ترند شده در سال 2022 یادآور مدل موهای پر رونق ملکه‌ها و استایل سلطنتی است. شما هم اگر طرفدار این رنگ هستید کمی جسارت به خرج دهید و در فصل جدید متفاوت ظاهر شوید.

 دیگر تناژی که از طیف رنگی بلوند برای ترند موی 2022 در نظر گرفته شده است. در این رنگ مو تناژ خاکستری به جای طلایی دیده می‌شود. برای کسانی که به طلایی علاقه ندارند، بلوند مرواریدی و شامپاین نقره‌ای گزینه‌ی مناسبی است که می‌توانید برای پاییز و زمستان 2022 هم درنظر داشته باشید.

رنگ بلوند طلایی تز ترند بهار و تابستان 2022
رنگ بلوند طلایی از ترند بهار و تابستان 2022

ترند هایلایت و بالیاژ مو با پس زمینه‌های متفاوت رنگی

برای فصل بهار و تابستان 2022 ترند هایلات‌های مختلف نقش پررنگی در میان ترندها دارند. مثلا موهای مشکی پس زمینه و هایلات‌های قهوه‌ای روی آن قرار می‌گیرد. برای این ترند، پایه رنگ اصلی مو را با هایلات‌های متنوع ترکیب می‌کنند، اما در امسال برای طراوت رنگ موهای‌تان توصیه می‌کنیم که از اسپری‌های رنگی، شامپوهای نرم کننده برای موهای رنگ شده استفاده کنید تا سلامت و شفافیت موی شما حفظ شود.

 بلوند بالیاژ هم یکی‌دیگر از ترندها است؛ برای کسانی که تمایلی ندارند تمام موهای خود را روشن کنند گزینه‌ی مناسب است. بالیاژ رنگ‌های مختلف بلوند کاراملی، کره‌ای و هلویی همه به زیبایی در سال جدید بر روی موها می‌درخشند.

ترند هایلایت تناژ قهوه‌ای بر روی رنگ تیره
ترند هایلایت تناژ قهوه‌ای بر روی رنگ تیره

تناژ جذاب و فانتزی صورتی

در نیویورک، کریستین استوک (یک رنگ ساز و استایلیست موی نیویورکی) می‌گوید؛ رنگ‌های روشن تند برای سال ۲۰۲۲ مورد توجه قرار گرفته است. صورتی جیغ که امسال مد نظر قرار گرفته و صورتی روشن که برای پوست‌های سبزه شیرین و دلربا خواهد بود. رنگ مسی (Golden Copper) تناژی قرمز دارد که برای هر نوع پوستی مناسب است؛ این رنگ در میان افرادی که خواهان تغییری جسورانه هستند، بسیار محبوب است. رنگ موی گرم استایلی جذاب و بازیگوش به همراه دارد. هرچند باید به خاطر داشته باشید که قرمز یکی از سخت‌ترین تناژ رنگ برای ماندگاری روی سر است. به یک برنامه‌ریزی منظم برای تمدید و رنگ‌ساژ احتیاج دارد به شرطی که از شامپوهای رنگ فانتزی بی‌خطر استفاده شود.

هایلات‌های ظریف و فانتزی برای موهای طبیعی، درخشان ‌و تازه از ظاهرهای دلربا SS2022 است. مثلا هایلایت‌های شرابی یا قرمز روی موهای مشکی، بسیار عالی و ترند است، حتما امتحان کنید.

ترند رنگ موی صورتی از ترندهای جذاب و فانتزی
ترند رنگ موی صورتی از ترندهای جذاب و فانتزی

رنگ‌های گرم، قهوه‌ای با تناژهای متنوع

در سال ۲۰۲۲ رنگ‌های سرد کنار رفته و رنگ‌های گرم جایگاه خاصی را روی موها پیدا کرده‌اند. قهوه‌ای، دارچینی، فندوقی، قرمز و رنگ‌های نزدیک به قرمز که به صورت تیکه‌ای بر روی موها هایلات شده‌اند؛ بسیار ترند هستند. در طول سال گذشته بسیاری از افراد مشهور بلوند مانند جی جی حدید و هیلی بیبر را دیده‌ایم که بلوند خود را با رنگ‌های قهوه‌ای به زیبایی ترکیب کرده‌اند. اگر موهای مشکی یا خرمایی دارید و می‌خواهید موی طبیعی خود را حفظ کنید؛ در عین حال کمی تفاوت ایجاد کنید آمبره‌ی فندوقی یا دارچینی انتخاب مناسبی است. با همان پس زمینه می‌توانید به همراه هایلایت قهوه‌ای کهربایی در اطراف صورت و قسمت تاج سر یک استایل موی ترندی در پاییز و زمستان 2022 داشته باشید.

 در سال ۲۰۲۲ انتظار می‌رود که رنگ‌هایی را در کالیته‌ی رنگ قهوه‌ای با تناژ قرمز داشته ‌باشیم. در واقع اگر از آن دسته افرادی هستید که جسارت به خرج می‌دهند؛ توجه داشته باشید که رنگ‌های خاص ترندی از جمله  قرمز یا رنگ هلویی، دارچینی و رنگ کدو تنبل را می‌توانید امتحان کنید.

البته یکی از نکاتی که در هنگام  انتخاب رنگ مو باید به آن توجه کنید، هماهنگی با تناژ پوست شماست. آرایشگران و متخصصان مشهور مو و چهره اعلام کردند؛ یکی دیگر از روش‌های شناسایی بهترین رنگ برای هر پوست توجه به رنگ چشم‌ها است و بر اساس آن رنگ مورد نظر بر روی موها قرار می‌گیرد. مثلا رنگ قرمز دارچینی برای کسانی که رنگ چشم سبز یا فندقی دارند فوق العاده زیبا خواهد شد.

رنگ موی دارچینی
رنگ موی دارچینی
هایلایت قهوه‌ای روی موی طبیعی
هایلایت قهوه‌ای روی موی طبیعی

رنگ اسپرسو قهوه‌ای

 این رنگ که تقریبا همان رنگ قهوه‌ای تیره براق است، بهترین رنگ زمستانی ۲۰۲۲ برای پوست‌های سبزه است که ترند شده است. همچنین این رنگ به دلیل اینکه به تناژ رنگ موی طبیعی نزدیک است، برای شما بعد از مدتی خسته‌کننده نمی‌شود. قهوه‌ای انتخاب یک رنگ موی ببیسیک و شیک است که با چهره‌ی نچرال هم زیبا به نظر می‌رسد.  

رنگ قهوه‌ای تیره، موهای تیره براق ترندی شیک
رنگ قهوه‌ای تیره، موهای تیره براق ترندی شیک

ترند مو مشکی پرکلاغی

راستی برای کسانی که به موهای مشکی و پرکلاغی علاقه دارید، بدانید که این رنگ هم در ترند رنگ موی بهار و تابستان 2022 قرار گرفته است. البته موهای درخشان و سالم مشکی یکی از رنگ‌‌های قدرتمند است؛ و به فرد احساس اقتدار و کاریزما می‌دهد. به ویژه کسانی که پوست‌های برنز دارند برای‌شان بهترین گزینه می‌باشد، کسانی هم که پوست سفید دارند با موی مشکی شبیه کاراکتر سفید برفی می‌شوند.

ترند رنگ موی مشکی، جلوه‌ای زیبا از چهره کاریزماتیک
ترند رنگ موی مشکی، جلوه‌ای زیبا از چهره کاریزماتیک

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish