اکسسوری گل و روسری

امسال گل‌های بزرگ از پترن روی پارچه‌ها و اکسسوری‌های مو گرفته تا جایگاه خودشان را در جواهرات هم پرنگ کردند. در۲۰۲۰ یکی از زیباترین اکسسوری و جواهرات گل‌های بزرگ در غالب گوشواره، گردن‌بند گل سینه و دستبندها است که در فشن شوی  Dolce Gabbana دیده می‌شد.

روسری‌ها در این سال کاربرد‌های متنوع‌تری نسبت به قبل پیدا کردند. پیچاندن روسری‌هایی با طرح‌های زیبا به دور دست و گردن، نقش اکسسوری قشنگ و ترندی را برای شما ایفا می‌کند.

ترندهای اکسسوری 2020

اکسسوری اورسایز

اگرچه زنجیرها همیشه ترند بودند، اما امسال به شکل متفاوت‌تری در بین برندها ظاهر شدند. این دسته از اکسسوری‌ها با زنجیرهای درشت، تم دهه‌ی ۹۰ بوده که سبک یونانی بسیار جذاب را به نمایش گذاشت. اکسسوری اور سایز در قالب النگوهای بزرگ تک، گوشواره و پابند بزرگ در بین مدل ها دیده شده است. اگرچه استفاده از اکسسوری های درشت برای تایم طولانی خسته کننده می‌باشد، اما به همراه یک شومیز با یقه هفت باز فوق العاده زیبا خواهد بود.

ترندهای اکسسوری 2020

اکسسوری سنگ‌های رنگارنگ

سنگ‌ها همیشه در اکسسوری‌ها چشم بینده را مجذوب خودش می‌کنند، همه‌ی ما عاشق این هستیم که یک نمونه از سنگ‌های قیمتی را در جعبه اکسسوری‌هایمان داشته باشیم. امسال یکی از زیباترین اکسسوری‌ها، سنگ‌های خیره کننده که  به صورت یک گوشواره تک یا گرد‌ن‌بندهای بلند از سنگ‌های رنگی که چند دور به دور گردن پیچیده می‌شود، ترند است.

ترندهای اکسسوری 2020

اکسسوری های مروارید

مروارید این شی کوچک از دریا بیرون آمده، همیشه در فشن‌شوها جایگاه خودش را حفظ کرده است. امسال هم در کاکشن بهار و تابستان ۲۰۲۰ برند میو میو و مک کوئین با این اکسسوری به سبک خاص‌تر دیده شدند. تلفیق ریسه‌های مروارید به همراه بافت‌ چرمی، پارچه‌های رنگی و اشکال هندسی تزئین شده بود، ترند است.

ترندهای اکسسوری 2020

اکسسوری عجیب غریب

اکسسوری‌هایی به سبک آوانگارد و به صورت غیر معمول احتمالا مورد پسند همه نباشند. اما قطعا استایل منحصر به فردی را به همراه دارد. استفاده از یک تک گوشواره یا گل سینه به شکل سر حیوانات، اشیا یا اشکال هندسی و … ار ترندهای اکسسوری بهار و تابستان امسال محسوب می‌شود. ناگفته نماند که این اکسسوری به صورت تک استفاده شود زیبا است.

ترندهای اکسسوری 2020

 اکسسوری کمربند

کمربندها، یکی دیگر از اکسسوری‌هایی که به لباس شما جلوه می دهند؛ امسال هم ترند هستند. فوق العاده تنوع این اکسسوری زیاد است، چه به صورت چرم طبیعی، چه چرم مصنوعی یا به صورت زنجیرهای درشت یا کمربندهایی که با گل تزیین شده، با توجه به فرم اندامتان از این اکسسوری استفاده کنید.

ترندهای اکسسوری 2020

عینک، اکسسوری ضرروری

اکسسوری عینک‌های آفتابی یکی از ملزومات استایل شیک است، اما هر عینکی مناسب هر فرم صورتی نیست. بنابراین جدا از اهمیت ترندها، بهتر است مدل عینک متناسب با فرم صورت خودمان را انتخاب کنیم.
عینک آفتابی بدون قاب
عینک آفتابی بدون قاب با لنزهای رنگی که فوق العاده سبک و راحت است، سبک کژوال را برای ‌شما به همراه خواهد داشت. این مدل از عینک در بین سایر ترندهای امسال متفاوت‌تر است، و در سال‌های اخیر دیده نشده است. برندهایی چون بالنسیاگا و بربری بیشتر این مدل عینک را به نمایش گذاشتند.

ترندهای اکسسوری 2020

عینک آفتابی چشم گربه‌ای

عینک آفتابی چشم گربه‌ای که تقریبا همه‌ی ما این مدل را می‌پسندیم و در سال گذشته هم ترند بود، دوباره تکرار شد. این بار باگوشه‌های کشیده‌تر ترند عینک بهار و تابستان ۲۰۲۰ است.



عینک آفتابی اور سایز


عینک آفتابی اور سایز که در کت واک برند بالمن به نمایش گذاشته شد، فوق العاده زیبا بود. به خاطر داشته باشید که این نوع فرم عینک برای همه‌ی فرم صورت‌ها زیبا نیست؛ اما در کل گزینه فوق العاده زیبا و شیکی برای استایل‌تان در تابستان ۲۰۲۰ است.
این مدل از عینک‌‌های بزرگ، به صورت اشکال هندسی و چند ضلعی به عنوان عینک آفتابی سیلوئت‌دار یکی دیگر از ترندهای امسال است، که در بین برندهایی چون ورساچه دیده می‌شد.

ترندهای اکسسوری 2020


عینک آفتابی با فرم فلزی


فرم‌های فلزی ظریف با جواهرات ریز تزئین شده، در برند دیور به چشم می‌خورد؛ یکی دیگر از ترندهای خاص عینک در بهار و تابستان ۲۰۲۰ است. البته هر فرم فلزی دیگری که مناسب صورتتان باشد، می‌توانید انتخاب کنید.

ترندهای اکسسوری 2020


عینک‌ آفتابی رنگی، لنز‌ها یا فرم‌های رنگارنگ


ترند لنز‌های رنگی زرد، نارنجی و صورتی ترند بهاری عینک ‌آفتابی امسال محسوب می‌شود. همچنین عینک آفتابی‌هایی که فرم آن‌ها به رنگ قهوه‌ای، بنفش و سبز رنگی است. به همراه لنزهایی که در بالا رنگ روشن در پایین رنگ تیره دارند، ترند بهار۲۰۲۰ است، تا ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

ترندهای اکسسوری 2020

اکسسوری کیف


یکی از اکسسوری‌های جذاب و کاربردی زنان، کیف است. که هرچقدر بابت کیف‌ها برای داشتن استایل شیک هزینه کنید، ضرر نمی‌کنید. ترند کیف‌های ۲۰۲۰ بهار و تابستان زیبا و پر تنوع ظاهر شدند. این ترندها از سبک کلاسیک گرفته تا سبک مینیمال و ماکسیمال را به خود اختصاص داده است، حس جدیدی را در این فصل به ما القا می کند.


کیف های حصیری و سبدی

کیف های حصیری که حس روستایی و سواحل را به ما نشان می‌دهد، در کت واک‌های برندها زیاد دیده شده است. کیف‌های حصیری ترکیب شده با چرم، به همراه سندل‌های حصیری استایل قشنگ تابستانه‌ای را خلق می‌کند. با آویزان کردن یک روسری به دسته‌ی این کیف ترندی‌تر به نظر برسید.



کیف قلاب بافی


اگر به خاطر بیاورید هنر قلاب بافی ازگذشته تا الان همیشه همراه فشن بوده، به صورت اشکال متفاوت بافته شده است. این مدل کیف در برند ژیوانژی به صورت سطلی شکل در کت واک به دست مدل‌ها خودنمایی می‌کرد. از زیبایی کیف های کیسه‌ای الکساندر مک کوئین که سه بعدی شکل بافته شده غافل نشویم. کیف‌های قلاب باقی علاوه بر قشنگی، حس نوستالژی را به استایل ما القا می‌کند.



کیف کمری:


کیف‌های کمری در سایزهای مختلف دز ۲۰۱۹ هم ترند بود، امسال هم در کت واک‌ها به تن مدل‌ها خودنمایی می‌کرد. اگر شما دنباله رو ترندها باشید حتما یکی از آن‌ها را از سال گذشته در کمدتان دارید. همچنین می‌توانید امسال با انتخاب استایل مناسب از این کیف استفاده کنید.

ترندهای اکسسوری ۲۰۲۰


کیف چرمی با دسته‌‌ی چوب بامبو


این ترند، یکی از کیف های منحصر به فرد است. از نمونه‌ی زیبای این مدل کیف، می‌توان به کیف برند گوچی که از چرم مار به صورت جعبه بافته شده، اشاره کرد. این برند در راستای رویکرد امسال برندهای فشن یعنی اهمیت به محیط زیست در تولیدات، از دسته‌ی چوبی قابل بازیافت بامبو استفاده کرد.


کیف رنگارنگ چهل تیکه


در این فصل بسیاری از طراحان با پارچه‌های اضافی از مجموعه‌های قدیمی خود، کیف‌های چهل تیکه را طراحی کردند و ردپایی از محیط زیست را به نمایش گذاشتند. اغلب این کیف‌ها به صورت دست ساز از چرم‌های رنگارنگ در برندهایی مثل مک کوئین و مسکینو ارائه شدند. اگر شما خواهان لباس‌های تگ رنگ هستید، با داشتن یکی از این کیف‌ها حس زنده بودن را به استایل‌تان اضافه کنید.

ترندهای اکسسوری ۲۰۲۰


کیف دستی‌ اشکال هندسی (دایره، مثلث و…)


کیف دستی‌هایی به سبک آوانگارد به صورت اشکال هندسی از جنس چرم از ترندهای کیف ۲۰۲۰ است. کیف‌هایی دایره‌ای شکل که در برند مارک جاکوبز با رنگ‌های روشن دیده شد.
از جمله کیف‌هایی با مدل box جعبه‌ای از برندهای لویی ویتون و فندی از ترند‌های دیگر این فصل است.



کیف دستی کوچک


در سال ۲۰۲۰ یکی از ترندها، کیف‌های با مزه خیلی کوچک است که بیشتر به کیف پول سکه ای شباهت دارد. هرچند کاربرد آنچنانی ندارد، اما استایل شما را باحال جلوه می‌دهد.

ترندهای اکسسوری 2020

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish