جدیدترین مدل های تیپ تابستانه مردانه ۲۰۲۱

بهترین لباس های تابستانه مردانه

آقایان خوشتیپ با رسیدن فصل گرما و تابستان می‌توانند با بهترین لباس‌های تابستانی، همچنان استایل جذابی داشته باشند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید حال و هوای شما از نوع استایل‌تان واضح است. بنابراین باید همیشه مراقب استایل و تیپی که می‌زنید باشید تا حس و حال خوبی که وجودتان ایجاد می‌کند، در خاطر همه بماند.

با بهترین تیپ تابستانه مردانه در مجله سال ست همراهتان هستیم. هوای گرم تابستانی را در کنار جذابیت استایل‌هایی که می‌توانید داشته باشید، با هم سپری می‌کنیم.



راهنمای خرید لباس تابستانه مردانه

اگر شما هم جزو آدم‌های سرمایی هستید، احتمالا با آمدن گرمای تابستان، جانی تازه بگیرید. با این وجود گاهی گرمای هوا طاقت‌فرسا می‌شود. در این زمان باید یک سری اصول و قواعد لباس پوشیدن در تابستان را رعایت کنید تا حد ممکن، استایلی تابستانی بزنید. به این ترتیب کمتر در معرض ذوب شدن زیر گرمای آفتاب هستید.همه ما می‌دانیم که لباس‌های تیره به راحتی گرما را جذب می‌‌کنند. این را می‌توانید با دو دقیقه ایستادن زیر نور خورشید با لباس مشکی، به وضوح احساس کنید. لباس‌های تنگ و جذب هم می‌تواند پروسه زجر آوری را از گرمای تابستان برایتان به همراه آورد. در نتیجه فکر پوشیدن لباس‌های تیره یا لباس‌های جذب و تنگ را در این فضل گرم از سرتان بیرون کنید.

رنگ‌های مناسب لباس برای تیپ تابستانه مردانه

رنگ‌هایی که خنثی هستند، مانند خاکستری، سفید  و… به سادگی ست می‌شوند. در واقع تعادل میان گرمی و سردی این رنگ‌ها به گونه‌ای است که شما می‌توانید آن‌ها را در هر فصلی بپوشید. رنگ‌های خنثی هم چنین کمک می‌کند تا توجه‌تان به رنگ اصلی استایل‌تان بیشتر شود. بهترین تیپ تابستانه مردانه از ترکیب رنگ‌های سرد و خنثی تشکیل شده است. البته می‌توانید بسته به سلیقه خودتان از رنگ‌های شادتر هم بپوشید.از رنگ‌های تک استفاده کنید. ضمن اینکه استفاده از رنگ‌های متضاد مثلا پیراهن سفید و شلوار مشکی، بدن شما  را به دو قسمت تقسیم کرده که باعث می‌شود میان تنه شما بزرگتر به نظر برسد. برای اینکه لاغرتر به نظر برسید، بهتر است از رنگ‌های یک جور و یک دست استفاده کنید.

جنس مناسب لباس برای تیپ تابستانه مردانه

پوشیدن لباس پلی استر در تابستان می‌تواند بوی زننده‌ای از عرق ایجاد کند. ساختار جنسی که این نوع لباس‌ها دارند به گونه‌ای است که میزان جریان هوا میان لباس و پوست کم بوده و در نتیجه از عرق به جای مانده روی لباس بوی نامطبوعی به جای می‌گذارد. در هوای سرد جین‌های اسکینی و جذب می‌تواند به حفظ دمای بدن شما کمک کند، اما این پوشش را در روزهای گرم تابستانی فراموش کنید. به جای آن شلوار گشاد و راحت می‌تواند گزینه مناسبی باشد.در تابستان بهترین جنس لباس، لباس‌های نخی است. این لباس‌ها به راحتی عرق بدن راجذب کرده و باعث می‌شود تا پوست بتواند نفس بکشد. در صورتی که عرق کنید، با وجودی که ممکن است رد خیسی تعریق روی لباس‌تان بیفتد، اما بوی ناخوشایندی همچون لباس‌های پلی استر، تجربه نخواهید کرد. ضمن اینکه چروک لباس‌های نخی را به راحتی می‌توانید برطرف کنید. هر بار شستشوی لباس نخی نیز راحت است و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.شما چه استایلی را برای فصل گرم تابستان انتخاب می‌کنید؟ در نظر داشته باشید که استایل شما، می‌تواند تا حدی نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه شما باشد. پس خوشتیپ بپوشید، حتی در فصل گرما!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish