مارگو رابی ممکن است در حال حاضر از تابستان صورتی داغ در نقش باربی لذت می برد ، اما سبک شخصی او را نمی توان بیشتر از مد روشنی که در صحنه فیلمبرداری فیلم گرتا گرویگ روی صفحه نمایش بزرگ در داستان عروسک ماتل به تن کرده بود، حذف کرد. ظاهر رابی حال و هوای تابستانی بی پایانی را که استرالیایی ها به خوبی انجام می دهند با جلای سفیر شانل که کمد لباس پر از بوکله کلاسیک است ترکیب می کند. این ستاره که در 2 جولای 32 ساله می شود، هرگز بهتر به نظر نمی رسید.

جذابیت مد رابی در این واقعیت نهفته است که او چیزی شبیه به یک معما است. او تابستان گذشته اکانت اینستاگرام خود را با یادداشتی غیرفعال کرد و گفت که “در حال حاضر از شبکه های اجتماعی پریده است” و از آن زمان دیگر برنگشته است. صرف نظر از حساب @luckychapentertainment شرکت سازنده‌اش و ظاهر عجیب در داستان‌های کیت یانگ، آرایشگرش، روز به روز رابی یک راز است. اون اینجوری دوست داره

وقتی مارگوت فرش قرمز را زیبا می کند، آن را به حساب می آورد. او به جای انتخاب قطعات ایمن شانل خالدار مرواریدی که توسط همسالانش ترجیح داده می‌شود، طرح‌های خارج از دیوار را از مجموعه‌های راک اند رول مؤدبانه مدیر خلاق Virginie Viard انتخاب می‌کند. فکر کنید: تاپ‌های روکش پوست دوم سفید جهت دار و شلوارهای طراحی‌شده که جمعیت را از هم جدا می‌کند، و لباس‌های آراسته در شبح‌های جالب. مارگو که با موج های بلوند و لبخند مگاواتی خود طراحی شده بود، می توانست هر چیزی را بفروشد.

کلر ریچاردسون، استایلیست که لباس رابی را برای روی جلد اوت 2021 ووگ بریتانیایی خود ، که در آن بازیگر در خانه دختر بعدی به نظر می‌رسید ، می‌گوید: «همه ما می‌خواهیم آن دختر آفتاب‌زده و لک‌لک‌دار را ببینیم که بی‌دردسر کلاسیک به نظر می‌رسد. پیراهن درب و لباس شنا. “همه چیز برای دستیابی به آن کم بیانی خاص بود، اما شیک نگه داشتن آن. او برنزه به نظر می رسید و موهایش جلا داده شده بود، اما هرگز این احساس وجود نداشت که مارگوت از یک سالن زیبایی بیرون آمده است. چه کسی دوست ندارد اینگونه به نظر برسد؟

پیچ و تاب Anna Quan روی پیراهن و دامن کوچک سفید کلاسیک. اینستاگرام / @kateyoung

رویای کرم در نانوشکا جدا می شود.

وقتی رابی در Chanel نیست، با لباس‌های Proenza Schouler رنگی بلوک، خال‌خالی، لباس‌های قدرتمند Magda Butrym و پیراهن Nanushka – مارک‌هایی در نظر گرفته می‌شوند که به یک زن متفکر نشان می‌دهند که می‌داند آنچه می‌پوشد تجزیه و تحلیل خواهد شد. در واقع، رابی و یانگ هرگز در مورد انتخاب های خود صحبت نمی کنند، زیرا دوست دارند آنها را برای تفسیر باز بگذارند.

کاندیدای دوبار جایزه اسکار که در نظر دارد کارگردانی کند، در شماره آگوست 2021 به ووگ گفت: «من واقعاً از اینکه در یک جعبه قرار بگیرم بیزارم. لاچلان بیلی

مارگوت همراه با آن درخشش سالم و روشن از درون، جاه طلبی را ساطع می کند. او می‌گوید از فرش قرمز، «قسمت‌های فانتزی» لذت می‌برد ، اما واقعاً دوست دارد «سر صحنه فیلمبرداری باشد، غرق در خون یا خاک، روز 19 ساعت کار کند، بعد از آن به میخانه بزند، کمی شلوغ باشد». هدف دوقلوی LuckyChap بیان داستان‌های زنان روی صفحه است و برای حمایت از خالقان زن در پشت صحنه، او را به عنوان یک زن زن معرفی می‌کند. دختری به دنبال دل خودمان، پس هر چه بپوشد.

بررسی استایل مارگو رابی؛ بلوند زیبای هالیوود

استایل مارگو رابی

عکس از: Corey Nickols

پرداختن به استایل ستاره‌های مطرحی که تاثیری انکارناپذیر بر مد و فشن نسل خود گذاشته‌اند می‌تواند الهام‌بخش بسیاری از ما باشد.

مارگو رابی کیست؟

مارگو رابی کیست؟
مارگو رابی یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که استایل قابل توجهی دارد و همیشه به بهترین شکل ممکن در رویدادهای اجتماعی ظاهر می‌شود./ عکس از: Axelle-Bauer-Griffin

پیش از بررسی استایل مارگو رابی خوب است این ستاره افسونگر را بهتر بشناسید. مارگو الیس رابی (Margot Elise Robbie) یک هنرپیشه و تهیه‌کننده استرالیایی است که در جولای سال ۱۹۹۰ چشم به جهان گشود. او از ابتدای فعالیت‌اش تاکنون، برای بازی در فیلم‌های بلاک‌باستر (غیر مستقل) و حتی به‌خاطر حضور در سینمای مستقل شهرت بسیاری کسب کرده است. در طی این سال‌ها، او جوایز بی‌شماری را در زمینه فیلم و سینما به خودش اختصاص داده؛ تا جایی که مجله مشهور تایمز نام رابی را در میان ۱۰۰ فرد تاثیرگذار سال ۲۰۱۷ عنوان کرده است.

همچنین، به روایت مجله فوربز، مارگو رابی یکی از پر درآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۱۹ بوده است. رابی در سال ۲۰۰۸ و زمانی که تنها ۱۸سال داشت به دنیای سینما قدم گذاشت و کارش را با بازی در یک سریال تلویزیونی نه چندان موفق آغاز کرد. در سال ۲۰۱۱ و پس از مهاجرت به ایالات متحده، بازی در فیلم طنز «گرگ والستریت» او را ناگهان بر سر زبان‌ها انداخت و شهرت زیادی برایش کسب کرد. پس از آن، رابی فقط در فیلم‌های موفق و مطرح هالیوود حضور یافت و نقش‌های تاریخ‌سازی ایفا کرد. با وجود مشغله روزافزون او در دنیای هالیوود، مارگو رابی نه تنها برای بازی در نقش‌های فوق‌العاده، بلکه به‌خاطر استایل بی‌نظیر و توجه به دنیای فشن، هواداران بی‌شماری کسب کرد. در ادامه برخی از استایل‌های مورد توجه او را بررسی می‌کنیم و نگاهی به کمد لباس‌های‌اش می‌اندازیم.

به‌یاد ماندنی‌ترین نمونه‌های استایل مارگو رابی بر فرش قرمزها از گذشته تا کنون

به‌یاد ماندنی‌ترین نمونه‌های استایل مارگو رابی بر فرش قرمزها از گذشته تا کنون
استایل مارگو رابی کاملا مینیمال، الگانت و بسیار چشم‌نواز است. / عکس از: Mike-Marsland

در طول سال‌های گذشته، استایل مارگو رابی همواره مورد توجه رسانه‌ها و دوست‌داران مد بوده است. رابی در اغلب این تصاویر ژست منحصر به‌فردی را تکرار می‌کند و همیشه بدن‌اش کمی به سمت چپ مایل بوده و با دست راست مچ دست دیگرش را می‌گیرد. این ستاره حتی برای عکس‌های خود نیز امضایی منحصر به فرد دارد. از همه این‌ها که بگذریم، رابی در طی سال‌های شهرت بارها در رویدادهای گوناگون، از جمله مراسم فرش قرمز فیلم‌ها و اهدای جوایز سینمایی دیده شده و خوش درخشیده است. برخی از به‌یاد ماندنی‌ترین استایل‌های او عبارتند از:

• نخستین اکران فیلم گرگ والستریت در انگلستان، سال ۲۰۱۴

نخستین اکران فیلم گرگ والستریت در انگلستان، سال 2014
در این تصویر، مارگو رابی و لئوناردو دی کاپریو را می‌بینید که هر دو در فیلم گرگ وال استریت نقش‌آفرینی کرده‌اند و در عکس با استایلی بسیار شیک در کنار هم ایستاده‌اند./ عکس از: Dave-M.-Benett

رابی در مراسم فرش قرمز این فیلم بسیار موفق، پیراهنی سر تا پا قرمز به تن داشت. این پیراهن که مشخصا از جنس ابریشم بود، با کمربندی از همان جنس تزئین شده و جلوه دلپذیری را به‌نمایش می‌گذاشت. رابی با زیبایی ظاهری، ژست‌های فراموش‌نشدنی و لباس چشمگیرش همه چشم‌ها را به خودش خیره کرده بود. کفش‌های کلاسیک و متالیک او به شکل دلنشینی با این پیراهن زیبا هماهنگی داشت.

• مراسم گولدن گلوب، سال ۲۰۱۴

مراسم گولدن گلوب، سال 2014
مارگو رابی معمولا با مدل مو و آرایش مینیمال در مقابل دوربین رسانه‌ها ظاهر می‌شود./ عکس از: Christopher-Polk

در این دوره از مراسم گلدن گلوب، رابی با پیراهنی که توسط برند گوچی به‌طور اختصاصی برای او طراحی شده بود بر فرش قرمز حضور یافت. حاشیه این پیراهن کرم رنگ و روی کمر آن با سبک مینیمال از سنگ‌های کریستال ارزشمندی پوشیده شده بود. مدل موی شینیون شده و ساده رابی و همچنین، اکسسوری‌های اندک‌اش، حال‌وهوای مینیمال استایل او را به بهترین شکلی حفظ کرده بود.

• مراسم اسکار، سال ۲۰۱۴

مراسم اسکار، سال 2014
این پیراهن زیبای مارگو در قسمت سینه با انواع سنگ‌ها و منجوق‌ها تزئین شده و پشت آن هم دارای پاپیون بزرگ و سنگ‌دوزی شده‌ای است که نگاه‌ها را به خودخیره می‌کند./ عکس از: Jeffrey-Mayer

برای مارگو رابی سال ۲۰۱۴ سالی پر از حضور در فرش قرمزها و زرق برق ناشی از آن بود. او در مراسم اسکار این سال که به‌خودی خود یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سینمایی جهان به حساب می‌آید طی یک عمل غافلگیرانه، با موهای مشکی در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد. رنگ مشکی موها با پیراهن ماکسی و دکلته‌اش هماهنگی خاصی داشت و استایل مارگو رابی را جسورانه‌تر از هر زمان دیگری به‌تصویر می‌کشید. پیراهن رابی در این مراسم کار برند مشهور ایو سن لورن بود. این پیراهن خوش‌دوخت در بخش سینه با پولک و منجوق سیاه پوشیده شده بود. پشت آن هم با یک پاپیون بزرگ تزئین شده بود.

• مراسم اسکار، سال ۲۰۱۵

مراسم اسکار، سال 2015
این پیراهن حریر با آستین‌های پفی و یقه باز کار برند ایو سن لورن است./ عکس از: Jason-Merritt

در این دوره از مراسم اسکار، مارگو از نظر انتخاب رنگ مو به استایل پیشین‌اش برگشت و باز هم با موهایی به رنگ بلوند بر فرش قرمز حضور یافت. او این‌بار هم یک پیراهن ماکسی و مشکی از برند ایو سن لورن را به‌تن داشتک با این تفاوت که در این رویداد او حال‌وهوای مینیمال‌اش را کاملا کنار گذاشته بود. استایل بی‌نظیر این ستاره زیبا با یک رژلب قرمز تکمیل می‌شد.

• مراسم اسکار، سال ۲۰۱۶

مراسم اسکار، سال 2016
پیراهن طلایی مارگو رابی از برند تام فورد با استفاده از پارچه‌ای با طرح پوست ماری و فلس‌های برجسته دوخته شده است./ عکس از: JEAN-BAPTISTE-LACROIX

رابی همیشه بهترین استایل‌های خود را برای مراسم اسکار کنار می‌گذارد. یا حداقل، این‌طور به‌نظر می‌رسد. در سال ۲۰۱۶، مارگو با پیراهن طلایی‌رنگ آستین بلند و یقه باز بر این فرش قرمز حاضر شد. اگر به تصاویر این رویداد دقت کنید، به‌نظر می‌رسد که او با این استایل کاملا شبیه به مجسمه مشهور مراسم اسکار شده است. پیراهن طلایی و براق رابی که توسط طراح مشهور، تام فورد طراحی شده بود بی‌شک زیبایی او را دو چندان کرده بود.

• مراسم مت گالا، سال ۲۰۱۶

مراسم مت گالا، سال 2016
این النگوی طلایی بزرگ با طراحی عجیب و این کیف کلاچ غیر متعارف از جمله اکسسوری‌هایی هستند که مارگو رابی در این مراسم به‌همراه داشته است./ عکس از: Taylor-Hill

مت گالا یکی از مطرح‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای دنیای مد و فشن است که به‌صورت سالیانه برگزار می‌شود. سلبریتی‌های بی‌شماری تلاش می‌کنند در این مراسم خودنمایی کرده و بهترین حالت و تصویرشان را ارائه دهند. با این حال و با وجود تجملات و زرق‌وبرق این مراسم، در این دوره از اسکار رابی با پیراهنی بسیار ساده و شیک به طراحی کلوین کلاین در مقابل چشم طرفداران‌اش حاضر شد. اکسسوری خاص، طلایی و غیر متعارف او حال‌وهوای این استایل را تغییر می‌داد. او بی‌تردید یکی از مینیمال‌ترین و الگانت‌ترین پوشش‌ها را در مت گالای این سال از آن خود کرد.

• مراسم اسکار، سال ۲۰۱۸

مراسم اسکار، سال 2018
این پیراهن ساده و خوش‌دوخت از برند شنل با آویزهایی شبیه تزئینات کریسمس تکمیل شده است./ عکس از: Kevork-Djansezian

مارگو رابی در این مراسم اسکار پیراهنی سفید با بالاتنه‌ای منحصر به‌فرد به‌تن کرد. این لباس حتی از فاصله‌ای دور هم نام برند شنل را فریاد می‌زد و در اوج سادگی، با موهای کوتاه و حالت‌دار رابی ترکیب بی‌نظیری را ایجاد کرده بود.

• اکران فیلم روزی روزگاری در هالیوود، سال ۲۰۱۹

اکران فیلم روزی روزگاری در هالیوود، سال 2019
عکس از: Matt-Winkelmeyer

به اعتقاد بسیاری از افراد، مارگو در مراسم نخستین اکران این فیلم به کارگردانی اسطوره سینما، تارانتینو، یکی از بهترین و قوی‌ترین استایل‌های خود را به‌نمایش گذاشته بود. با توجه به تم فیلم، مارگو پیراهن سفید رنگی از برند شنل را به تن داشت که حال‌وهوای دهه ۶۰ میلادی را به‌خوبی منتقل می‌کرد. این پیراهن با آستین‌های پف‌دار حریر در اوج سادگی، خیره‌کننده بود. مارگو برای تکمیل این استایل چشم‌های‌اش را با سایه آجری رنگی آرایش کرده بود.

• مراسم سالانه گاورنورس، سال ۲۰۲۲

مراسم سالانه گاورنورس، سال 2022
عکس از: Emma-McIntyre

استایل مارگو رابی دلربا در این دوره از مراسم سالانه گاورنورس قابل تامل است. او در این رویداد پا را از دایره امن خود بیرون گذاشته و پیراهنی به رنگ سبز به‌تن کرده بود. این پیراهن با وجود برخورداری از طراحی نه چندان پیچیده‌ای که توسط برند بوتگا ونتا انجام شده بود، به‌خاطر رنگ منحصر به‌فردش تمام نگاه‌ها را به خودش خیره کرد.

چطور می‌توانیم از استایل مارگو رابی الهام بگیریم؟

چطور می‌توانیم از استایل مارگو رابی تقلید کنیم؟
عکس از: Stephane-Cardinale-Corbis

کافی است آیتم‌های مورد علاقه‌اش را بشناسید تا این کار را آسان‌تر انجام دهید. برخی از پرتکرارترین آیتم‌های کمد مارگو رابی عبارتند از:

• پیراهن Backless یا پشت‌باز

پیراهن‌های پشت‌باز را می‌توان بخش جدایی‌ناپذیری از کمد مارگو رابی برشمرد. او بارها در مراسم گوناگون از این نوع لباس استفاده کرده است. ظاهرا این هنرپیشه بااستعداد و پرطرفدار علاقه دارد سادگی طراحی را در جلوی لباس حفظ کرده و در پشت آن جبران کند. این نوع لباس‌ها معمولا نمایانگر شهامت در عین سادگی بوده و بسیار الگانت هستند.

• لباس‌های مونوکروم

همانطور که به‌نظر می‌آید، مارگو رابی عاشق استایل‌های مونوکروم و تک رنگ است. او بارها و بارها در بسیاری از رویدادها سر تا پا یک رنگ پوشیده است. حتی در گذشته، برای ست کردن لباس با آرایش‌اش موهای خود را هم به‌همان رنگ درمی‌آورد. استایل‌های مونوکروم معمولا راحت، چشمگیر، خودماتی، بی‌ادعا و در عین حال، شیک هستند. یادتان باشد وقتی می‌خواهید از این استایل تبعیت کنید لازم است هماهنگی جنس پارچه آیتم‌های مختلف  را هم در نظر داشته باشید.

• پارچه‌های پولکی و زرق‌وبرق

مارگو در عین سادگی، علاقه شدیدی به پارچه‌های پولک‌دار و پر زرق‌وبرق دارد. او بارها پیراهن‌هایی را به‌تن کرده که با وجود طراحی ساده از پارچه‌هایی براق تشکیل شده‌اند. اضافه کردن این عنصر به استایل می‌تواند کمی ریسکی و دشوار باشد. اما با الهام گرفتن از استالیست‌ها و سلبریتی‌های مشهور می‌توانید به تدریج در استایل کردن این نوع پارچه‌ها موفق شوید و آن‌ها را در پوشش خود بگنجانید.

• آیتم‌های توری

لباس‌های توری از دیگر آیتم‌های مورد علاقه مارگو رابی به حساب می‌آیند. این پارچه کاملا القا کننده حس زنانگی در پوشش است و به همین دلیل در برندهای فوق شیک برای دوخت لباس‌های رسمی زنانه استفاده می‌شود. برای مثال، دیور و شنل از مشهورترین برندهایی هستند که به دفعات از این پارچه در طراحی‌های خود استفاده کرده‌اند.

سخن آخر

با بررسی استایل مارگو رابی می‌توان فهمید که آیتم‌های پر زرق‌وبرق هم ممکن است در استایل مینیمال کاربرد داشته باشند. رابی به‌درستی با این ترکیب‌ها بازی کرده و پوشش خود را منحصر به‌فرد می‌کند. او که اغلب لباس‌های ساده با رنگ خنثی را انتخاب می‌کند به خوبی می‌تواند از رنگ‌های پرشور هم استفاده کند. رابی با به‌کار بردن اکسسوری به استایل‌اش رنگ و بو می‌دهد.

با بررسی استایل او می‌بینید که یک لباس بسیار ساده به‌همراه اکسسوری‌های خاص و پر جلوه و درخشان می‌تواند چشمگیرتر شود. او با برگزیدن لباس‌های ساده با طراحی کم‌تر جسورانه نشان می‌دهد که از خودنمایی دل خوشی ندارد. مارگو رابی یکی از هنرپیشه‌های خوش‌پوش هالیوود در نسل کنونی به حساب می‌آید. نظر شما در مورد استایل او چیست؟ کدام بخش پوشش این هنرمند را بیش‌تر دوست دارید؟ لطفا در «بخش نظرات کاربران» دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish