در یک تور اینستاگرامی از کمد کیف دستی جیجی حدید (وای) قفسه‌هایی با لباس‌های نمادین ورساچه، Palazzo Empires و مدل‌های Virtus آشکار شد. کنار آنها؟ کیف کتانی کلاسیک Chanel به رنگ سرمه ای و مدل خواهرانه در پولک های دوزی. همراهی با آنها سه پراداس بود: Sidonie، Etiquette و Oma. اما برای هر کیف لویی ویتون – از ولگا و تنه نرم گرفته تا Le Coussin – یک تکه آب نبات ساکت‌تر وجود داشت که برای جلب توجه رقابت می‌کرد.

در حالی که برخی از مدل‌ها و اینفلوئنسرها به داشتن جدیدترین کیف خود افتخار می‌کنند (برای یادداشت ترند در مورد آنچه در جلوی کیف دستی است به اینستاگرام Dua Lipa مراجعه کنید)، و برخی دیگر با یک برند وفاداری می‌کنند (هیلی بیبر، سفیر سنت لوران به ندرت از او جدا می‌شود. مدل Le 5 à 7 shoulder)، حدید همیشه آماده است تا مدل‌های جدید کیف دستی را امتحان کند. لوگو – یا نبود آن – برای او مهم نیست.

تصویر ممکن است حاوی کفش و شلوار باشد

تابستان گذشته، زمانی که مردم با تاخت و تاز به جهان بازگشتند و در کالاهای قرنطینه ای که در طول همه گیری همه گیر خریداری کرده بودند، حدید را به ندرت دیدند که چیزی جز روکش لورو پیانا به دستش چسبانده شده بود. کیسه جیبی فوق‌العاده با پوست گوساله کاچیو دارای علامت پلک زدن است و فقط برای کسانی که می‌شناسند قابل شناسایی است (مارک ایتالیایی همچنین کلاه‌های بیسبال با احتیاط یک درصد را تولید می‌کند. مشاهده شده در جانشینی ). اندکی پس از آن، حدید از تجمل بی‌آرام لباس‌های بزرگ N/S Park در رنگ‌های سیاه و سفید The Row لذت برد.ادامه مطلب لوازم جانبی زرد جیجی حدید، پوشاندن دوپامین درست است

توسط آلیس کری

تصویر ممکن است حاوی انسان انسان باشد عینک آفتابی لوازم جانبی لوازم جانبی لباس پوشاک مبلمان صندلی و Sadie Stanley

اما برای مادری که قبلاً با یک کیف تعویض پرادا در شهر قدم می زد، حدید در مورد مارک های در دسترس تر، بداخلاق نیست. او از طرفداران اولیه کیف گابی لیبل جی دبلیو پی (LA) بود، که همان مهر نشان‌واره خاموش برندهای بزرگ‌تر را دارد، اما با قیمتی اندک. کوکی Yuzefi’s Fortune Cookie مستقر در لندن، که نام خود را از طعم ترد شکل آن گرفته است و به همان اندازه رنگ های شیرین دارد.

تصویر ممکن است حاوی لباس پوشاک عینک آفتابی لوازم جانبی لوازم جانبی کت انسان انسان چرخ کت و ماشین باشد

حدید در طول راه، سرای معماری Mlouye را که زاییده فکر مِب روره، علاقه‌مند به طراحی صنعتی متولد استانبول است، گرفت. کیف مسافرتی مدنی نارنگی; یک مدل دسته بالا مانند مارینا د گول و یک ربئوس لیزا. اینها همه برچسب‌های کوچکی هستند که حدید به دنبال خرید خودکار از برندهای معروفی است که در مجموعه مدل‌ها به‌طور خودکار خرید می‌کنند.

تصویر ممکن است حاوی لباس پوشاک کفش کفش دکور خانه باشد عینک آفتابی لوازم جانبی لوازم جانبی آستین و انسان

برای جیجی، این سودمند است که یک طرفدار فشن کنجکاو باشد، کسی که قطعات لوکس ساخته شده توسط دوستان طراح خود را دوست دارد، اما همچنین از پلتفرم خود برای تبلیغ برندهای کوچکتر استفاده می کند که از «اثر حدید» بهره می برند. او برای تولد 27 سالگی خود در 23 آوریل چه خواهد گرفت؟ پول ما صرف خرید لوازم جانبی زیر رادار دیگری است که به سرعت به یک کلاسیک Gigi تبدیل خواهد شد. بهتر است فضای بیشتری در میان Chanels و Versaces در آن قفسه های برآمده ایجاد کنید. 

آرزوی جالب سوپرمدل آمریکایی برای دختران ایران

جیجی حدید، سوپرمدل آمریکایی خطاب به دختران و زنان ایران گفت: شما را می‌بینیم. ما را شگفت‌زده کرده‌اید. شما حق دارید هر جور که می‌خواهید خواسته‌های خود را ابراز کنید. برایتان قدرت آرزو می‌کنیم.

همدردی جی جی حدید

جی جی حدید مدل مشهور آمریکایی متولد ۱۹۹۵ میلادی در لس آنجلس است. سال ۲۰۱۴ جی جی حدید در لیست ۵۰ مدل برتر از دید وب سایت مدل دات کام انتخاب شد. این مدل معروف در سال ۲۰۱۶ به عضویت انجمن مد و فشن انگلستان درآمد. او و خواهرش، بلا حدید، از مشهورترین و تاثیرگذارترین مدل‌های دنیا به حساب می‌آیند و شهرت جهانی دارند.

پیش از جیجی حدید، بلا حدید هم با انتشار تصویری از مهسا امینی در صفحه اینستاگرام خود با خانواده او ابراز همدردی کرد و نوشت مهسا امینی مستحق چنین مرگی نبود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish