راهنمای جامع انتخاب پوشیدن تی شرت مردانه

تی شرت ها یکی از ارکان اصلی پوشاک فصل تابستان به حساب می آیند و اگر کمی سلیقه به خرج بدهید شاید بتوانید ترکیب خوبی برای دیگر فصل ها نیز، از آن ها به وجود بیاورید به عنوان مثال استفاده چند لایه از تی شرت و پوشیدن پیراهن روی تی شرت برای فصل بهار، پوشیدن تی شرت های یقه دار همراه با یک کت اسپرت برای بهار و یا اضافه کردن یک بافت زیبا یا ژاکت به همین ترکیب پاییزی، میتواند پاسخگوی نیز شما در فصل زمستان نیز باشد. اما شاید از نظر برخی افراد تیشرت های لباس های سطح پایینی به نظر برسند اما با کمی هزینه کردن برای تهیه آن ها می توانید از نوع مرغوب شان تهیه کنید که چشم همه را به خود جذب خواهند کرد. این مطلب تحت عنوان ” راهنمای جامع انتخاب پوشیدن تی شرت مردانه ” شما را در انتخاب هر چه بهتر و استفاده از تی شرت های تان کمک خواهد کرد، پس تا انتها همراه ما باشید.    

حتما این سه رنگ تیشرت را داشته باشید :

کمد بعضی افراد را که باز می کنیم تی شرت های رنگی بیشتر از همه چیز توجه فرد را به خود جلب می کند اما نقطه ناراحت کننده ماجرا از اونجایی شروع میشه که در بین این همه رنگ های مختلف، تی شرت هایی با رنگ های خاکستری، سفید، سرمه ای یا سیاه اصلا دیده نمی شود. شما اگر قصد دارید به فردی خوش پوش در فصل تابستان تبدیل بشوید، بایستی حتما نسبت به تهیه چند تی شرت با رنگ های خاکستری، سفید، سرمه ای اقدام کنید. این سه رنگ می توانند در استایل شما معجزه ای را به وجود بیاورند، برای باور به این موضوع کافی است که مردی را با یک تی شرت سفید ، شلوار جین آبی و عینک دودی زیبا، در ذهن خودتان تصور کنید. به نظرتان زیبا نیست؟  

راهنمای جامع انتخاب پوشیدن تی شرت مردانه

چگونه یک تی شرت سفید را بپوشیم؟

زمانی که شما از یک تی شرت سفید استفاده می کنید، دامنه انتخاب هایتان بسیار وسیع تر خواهد بود. یک تی شرت سفید می تواند با یک کت و شلوار تک دکمه تیره، ترکیب غیر رسمی خوبی به نظر بیاید. تی شرت های سفید را می توانید با ترکیب شلوار های جین، کتان و یا شلوارهای پارچه ای بپوشید، که پیشنهاد می کنم تی شرت سفید با شلوار مشکی و کفش چرم مشکی را حتما امتحان کنید، قطعا ترکیب فوق العادی خواهد بود. یادتان که نرفته تی شرت سفید را می توانید با هر چیز دیگری هم ست کنید. تی شرت سفید می تواند شما را فردی مرتب و آراسته جلوه بدهد به شرطی که تی شرت شما عاری از هرگونه لک باشد.    

چگونه تی شرت مشکی را ست کنیم؟

رنگ مشکی کاربردهای زیادی دارد و رنگ های خوبی را می توانیم با آن ست کنیم. تی شرت های مشکی می توانند ترکیب های مناسبی را به وجود بیاورند اما در پوشیدن آن ها و ست کردن شان کمی مراقب باشید تا احساس غم را به شخص مقابل تان انتقال ندهید به طور مثال می توانید از یک کت سفید همراه با تی شرت مشکی استفاده کنید برای شلوار هم می توانید از یک شلوار جین اسلیم مشکی یا کتانی ساق دار استفاده کنید. با یک تی شرت مشکی و شلوار جین می توانید یک تیپ ساده و جذاب را تجربه کنید.  

راهنمای جامع انتخاب پوشیدن تی شرت مردانه

ست تی شرت سفید و شلوار آبی

چگونه یک تی شرت طوسی را ست کنیم؟

رنگ طوسی به عنوان یک رنگ اصلی دارای طیف های وسیعی از رنگ ها های جذاب زیر مجموعه خود می باشد به همین دلیل می توانید با وسواس کمتری به خرید تی شرت با طیف های مختلف خاکستری توجه کنید. از نظر کارشناسان مد و فشن این رنگ از تی شرت می تواند با شلوار های جین آبی روشن یا سورمه ای رنگ، استایل جالبی بسازد و هیچ چیز دیگر مانند یک کفش یا کتانی شیک نمی تواند تیپ شما را تکمیل تر کند.    

راهنمای جامع انتخاب پوشیدن تی شرت مردانه

روش های ست کردن تی شرت خاکستری

کدام رنگ برای من مناسب تر هست؟

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم جداقل یکی از رنگ های سفید، خاکستری، مشکی و یا سورمه ای را باید داشته باشید. اما برای استفاده بهتر از این تی شرت ها به نکات زیر توجه کنید: الف) تی شرت های سفید برای داشتن عمر بهتر بایستی به صروت جداگانه شسته بشوند در ضمن بر خلاف باور بعضی از افراد شما با هر رنگ پوستی که داشته باشید می توانید از تی شرت های سفید استفاده کنید. 2)تی شرکت های مشکی را نمی توانید هر روز بپوشید به خصوص در تابستان های داغ، پس به فکر جایگزین آن باشید 3) اگر تازگی شروع به بدنسازی کرده اید و می خواهید بدن تان دیده بشود از تی شرت های خاکستری استفاده کنید اما عیب بزرگی که دارد این است که عرق بدن تان را خیلی زود نشان می دهد  

بهترین برند برای خرید تیشرت

بسیاری از برندهای تولید پوشاک در بین محصولات شان تی شرت های ارزنده ای برای مشتریان شان تولید کرده اند و نمی توان به سادگی از آن ها گذشت اما قطعا هر نوع محصولی یک پادشاه دارد به طور مثال اپل پادشاه دنیای گوشی های هوشمند و لپ تاپ ها می باشد هر چند ایسوس و دیگر برند ها محصولات خوبی در آن حوزه دارند. پادشاه تولید تی شرت های خاص نیز برند ” ابر کرومبی اند فچ ” (abercrombie & fitch) هست. این برند به صورت کاملا تخصصی بر روی پوشاک جوانان می باشد و اولین دفتر خود را در سال 1982 در محله معروف منهتن شهر نیویورک تاسیس کرد. پس اگر همیشه انتخاب تان از بین برند ها می باشد این بار برای خرید تیشرت برند ابر کرومبی اند فچ ” (abercrombie & fitch) را امتحان کنید.    

راهنمای جامع انتخاب پوشیدن تی شرت مردانه

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish