راهنمای خرید شلوار لی برای افراد لاغر، موضوعی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم و شما عزیزان را با برخی از مهم ترین ویژگی های شلوار جین مناسب برای افراد لاغر آشنا کنیم تا به فردی خوش استایل تبدیل شوید. یکی از بهترین آیتم ها برای داشتن استایلی جذاب استفاده از شلوار جین می باشد. البته اینکه از یک شلوار جین در استایل مان استفاده کنیم ضامن جذابیت استایل ما نخواهد بود، بلکه استفاده از یک شلوار جین مطابق فرم بدن شما باشد، به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم تا به راهنمای خرید شلوار لی برای افراد لاغر بپردازیم. اگر اندام لاغری دارید تا انتها مطلب همراه ما باشید تا نکاتی مهم در خصوص ویژگی های شلوار جین مناسب برای افراد لاغر بدانید.  

با اصول اولیه انتخاب شلوار لی آشنا شوید:

شما چه اندام لاغری داشته باشید و چه اندام درشت باید با چهار اصول خرید شلوار لی آشنا شوید. هنگام خرید شلوار لی باید به اندازه فاق،رنگ، مدل و قد شلوار دقت کنید. برای اینکه یک شلوار جین زیبا و خوش فرم داشته باشید در هنگام خرید بایستی به تمام اصول یک شلوار جین دقت داشته باشید تا انتخاب شما بدون هیچ نقصی انجام شود.  

اندازه فاق شلوار مناسب برای افراد قد لاغر:

شلوار های فاق کوتاه برای افراد لاغر گزینه خوبی نیست. اگر فاق شلوارتان کوتاه باشد قد شما نیز کوتاه نشان داده می شود در حین حال از شلوار های فاق بلند نیز نباید استفاده کنید زیرا روی فرم بدن تان به خوبی نخواهد نشست. بنابراین بهترین انتخاب برای شما استفاده از شلوار های جین با اندازه فاق متوسط می باشد. شلوار هایی که فاق متوسط دارند با ایجاد توازن میان بالا و پایین تنه قد شما را جذاب تر نشان خواهد داد. اگر باسن بزرگی دارید شلواری را انتخاب کنید که در قسمت باسن دارای جزئیات کمتری باشد و به خوبی روی بدن شما نشسته باشد. اگر اندام های چاقی دارید بهتر است که از شلوار های جین با رنگ روشن استفاده کنید.  

راهنمای خرید شلوار جین برای افراد قد کوتاه

راهنمای خرید شلوار جین برای افراد قد کوتاه

قد شلوار لی مناسب برای افراد قد کوتاه:

اگر به این موضوع فکر می کنید که با انتخاب شلوارهای جین بلند، کمی قد بلندتر دیده شوید باید بگویم سخت در اشتباه هستید. انتخاب شلوار های بلند تنها برای افرادی که قد بلندی دارند جذاب به نظر خواهد رسید برای افراد قد کوتاه شلواری مناسب خواهد بود که دقیق اندازه باشد، نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه. به مکان جیب پشت شلوار دقت کنید. شلوار هایی که جیب پشت شان پایین تر از مکان معمول هستند قد شما را کوتاه تر نشان خواهند داد.  

شلوار های جین برش دار ، مناسب برای افراد قد کوتاه:

اینکه شلوار جین شما دارای یک برش طولی باشد، کلکی بسیار عالی برای افراد قد کوتاه می باشد تا کمی خود را قد بلند تر نشان بدهند. البته این انتخاب کمی جسورانه خواهد بود.  

ویژگی های شلوار جین مناسب برای افراد کوتاه قد

ویژگی های شلوار جین مناسب برای افراد کوتاه قد

شلوار راسته گزینه ای عالی برای افراد قد کوتاه:

اگر به نظر قد کوتاهی دارید و یک شلوار جین راسته فاق کوتاه با رنگ روشن در کمد لباس های تان ندارید، بهتر است هر چه زودتر یکی نمونه از این مدل شلوار را تهیه کنید. بهترین مدل برای افراد قد کوتاه شلوار جین راسته می باشد، بنابراین از شلوار های چسب دوری کنید. در ضمن شلواری را انتخاب کنید تا هنگام پوشیدن قسمت کمی از دور مچ پاهایتان دیده شود، اینکار با ایجاد خطای دید قد شما را بلند تر نشان خواهد داد.  

جدیدترین مدل های شلوار جین برایافراد قدکوتاه:

جدیدترین مدل های شلوار لی رنگ روشن

جدیدترین مدل های شلوار لی رنگ روشن

شلوار لی رنگ روشن

شلوار لی رنگ روشن

شلوار لی مناسب برای افراد قد کوتاه

شلوار لی مناسب برای افراد قد کوتاه

جدیدترین مدل های شلوار لی مردانه

جدیدترین مدل های شلوار لی مردانه

مدل شلوار جین برای افراد قد کوتاه

مدل شلوار جین برای افراد قد کوتاه

شلوار جین مناسب برای افراد قدکوتاه

شلوار جین مناسب برای افراد لاغر

شلوار جین مردانه

شلوار جین مردانه

مدل های ساده و شیک شلوار جین

مدل های ساده و شیک شلوار جین

شلوار جینن مدل ساده

شلوار جینن مدل ساده

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish