نسلیهان آتاگول از هنرپیشه‌های محبوب ترک است. این بازیگر توانسته در طول سال‌های فعالیتش به‌خوبی بدرخشد و نقش‌های رنگارنگی را به تصویر بکشد. یکی از جذابیت‌های او در کسب شهرت و محبوبیت زیاد میان طرفداران ترک و کشورهای دیگر، بهره‌مندی از ظاهر خوب و استایل متناسب است. شاید فکر کنید که موفقیت به‌واسطه ظاهر خوب در گروی شانس و نعمت‌هایی است که در تصاحب آنها نقشی نداریم اما این‌طور نیست. باید قبول کنید که حتی زیباترین چهره‌ها هم در صورت داشتن استایلی خوب، آرایشی متناسب و دقت به نکات مربوط به این حوزه‌ها چشمگیر می‌شوند. نسلیهان آتاگول به همه این‌ها واقف است و برای همین در این مقاله به بررسی استایل‌های او می‌پردازیم.

استایل نسلیهان آتاگول

استفاده از ترکیب رنگ‌های مناسب

استایل نسلیهان آتاگول

نسلیهان سلیقه خوبی در انتخاب رنگ‌ها دارد و همیشه انسجام جذابی در ست‌کردن رنگ‌های استایلش دیده می‌شود. ترکیب سفید و مشکی همیشه از کلاسیک‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. این ترکیب رنگ تمام امکانات لازم برای چشم‌نوازشدن استایل را دارد. تضادی که میان طیف رنگی سفید و مشکی وجود دارد و هماهنگی بصری میان آنها باعث می‌شود که تیپ خوبی داشته باشید. اگر در انتخاب رنگ لباس‌هایتان تردید دارید، به سراغ سفید و مشکی بروید و بدانید که انتخابی خوب و بدون ریسک است؛ مانند این استایل نسلیهان.

علاقه به پارچه‌ها و مدل‌های چشمگیر

استایل نسلیهان آتاگول

هنرپیشه‌های ترک اغلب چهره و اندام زیبایی دارند. نسلیهان آتاگول هم همین‌طور است. چنین ویژگی‌هایی باعث می‌شود که دستشان در انتخاب استایل‌های مختلف باز باشد. این هنرپیشه معروف هم به سراغ مدل‌هایی خاص و پارچه‌هایی پرزرق‌وبرق می‌رود. زمانی که روی فرش قرمزها ظاهر می‌شود، نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند و حسابی می‌درخشد. در تصویر بالا هم مدل یقه، آستین‌ها و پارچه‌ای که برای پیراهن انتخاب شده، همگی خاص هستند و جلب توجه زیادی می‌کنند.

امتحان‌کردن مدل‌های متنوع و خاص

استایل نسلیهان آتاگول

یکی از شاخصه‌های استایل نسلیهان، انتخاب لباس‌هایی متنوع با دوختی خاص است. او چهره محبوب و مشهوری است و بخشی از این موضوع را مدیون حضور پرسروصدایی است که با استایل زیبایش ایجاد می‌کند. لباس‌های هنرپیشه‌های ترک همیشه زیر ذره‌بین عکاسان نشریات و مردم قرار دارد. برخی از سلبریتی‌های ترک در جلب نگاه و نظر عموم موفق‌تر هستند. نسلیهان هم یکی از آنها است. او مدل‌هایی متنوع را امتحان می‌کند و در چارچوبی متمایل به کلاسیک، تنوع را هم در دستور کار خود قرار می‌دهد. حضور متنوع و پوشیدن لباس‌هایی با مدل‌های گاهی پیچیده باعث می‌شود که در فهرست خوش‌پوش‌های خاص قرار بگیرد.

پیروی از اصول آرایش کلاسیک

استایل نسلیهان آتاگول

نگاهی به استایل آرایشی و موهای آتاگول نشان می‌دهد که او دوست‌دار طرح‌ها و مدل‌های کلاسیک است. منظور از آرایش کلاسیک همان سبک و مدلی است که با ایجاد الگویی ساده اما همه‌پسند در طول زمان تکراری یا قدیمی نمی‌شود. استفاده از رژ لب‌های قرمز، آرایش سیاه چشم‌ها در حدی متعارف و نه آنچنان غلیظ و سفیدکردن پوست از جمله مشخصه‌های سبک کلاسیک است. موها هم در این روش معمولا با نظمی دیدنی بالای سر جمع می‌شوند. نسلیهان آتاگول از دوست‌داران این سبک از آرایش است و در بیشتر مواقع، با آرایش صورت و مویی عجیب ظاهر نمی‌شود. او بی‌توجه به ترندهای آرایشی روز نیست اما معمولاً به دنیای کلاسیک‌ها تعلق خاطر بیشتری دارد. موهایی که باز و مرتب هستند یا با نظمی مطلوب بالا جمع شده‌اند از ویژگی‌های استایل آرایشی موهای او هستند.

انتخاب استایلی متناسب با اندام

استایل نسلیهان آتاگول

رعایت تناسب میان اندام و استایل از مهم‌ترین رازهای خوش‌پوشی است. اگر بهترین و خوش‌دوخت‌ترین لباس دنیا را هم به تن کنید اما هماهنگی کافی میان مدل و اندامتان وجود نداشته باشد، باز هم استایل خوبی پیدا نخواهید کرد. نسلیهان با شناخت دقیقی که از اندام خود دارد، همیشه مدل‌هایی مناسب را برای استایل خود انتخاب می‌کند. او پاهای کشیده یا گردن بلندی ندارد و برای اینکه توازن و تعادل را به تیپ پوششی‌اش وارد کند، به نکاتی در انتخاب لباس مناسب دقت دارد. برای مثال، به سراغ لباس‌هایی با یقه‌های هفت یا مدل‌هایی مشابه این یقه می‌رود. چنین انتخابی باعث می‌شود که در ناحیه بالاتنه کشیده‌تر دیده شود. انتخاب دامن و شلوارهایی متناسب با پاها هم از ویژگی‌هایی استایل او است.

علاقه به رنگ قرمز

استایل نسلیهان آتاگول

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، در مرور استایل‌های نسلیهان آتاگول متوجه علاقه‌اش به کلاسیک‌پوشی می‌شویم. یکی از مصادیق این علاقه‌مندی، استفاده از رنگ قرمز است. نسلیهان از این رنگ برای پوشش خود در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی زیاد استفاده می‌کند. هماهنگی قرمز با پوستش باعث می‌شود که استایلی جذاب داشته باشد. رنگ قرمز از آن رنگ‌های پرطرفداری است که اگرچه همه آن را دوست دارند اما با پوست بیشتر افراد در تناسب و هماهنگی کافی قرار ندارد. این موضوع برای نسلیهان صادق نیست و رنگ قرمز جلوه زیبایی روی اندامش دارد و با پوست سفید صورتش در هماهنگی است. برای اینکه بتوانید رنگ مناسبی از طیف قرمز را برای استایلتان انتخاب کنید، باید حواستان به این باشد که به سراغ رنگی بروید که در تُناژ پوستی‌تان وجود دارد. در این صورت می‌توانید انتخاب مناسبی از طیف رنگ قرمز را داشته باشید.

کلاسیک‌پوشی در استایل‌های اسپرت

استایل نسلیهان آتاگول

آتاگول از آن هنرپیشه‌های خوش‌پوشی است که حتی در طراحی استایل‌های خیابانی و اسپرت هم ردپایی از کلاسیک‌دوستی را در ظاهرش می‌بینیم. او همیشه آراسته و منظم است. چنین چیزی برای فردی مشهور ضروری به نظر می‌رسد اما باز هم درمیان چهره‌های معروف، آراستگی زیاد و استایل‌های چشم‌نواز همیشه دیده نمی‌شود. نسلیهان این‌طور نیست و تقریبا همیشه حتی در موقعیت‌های غیررسمی هم بسیار مرتب ظاهر می‌شود. در تصویر بالا، او را با تی‌شرتی راه‌راه می‌بینید. درست است که راه‌راه استایلی متعلق به دنیای اسپرت‌پوش‌ها است اما از کلاسیک‌ترین و قدیمی‌ترین طرح‌های اسپرت به‌شمار می‌رود.

در آخر

نسلیهان آتاگول از هنرپیشه‌های محبوب و حرفه‌ای ترک است. او مانند تعداد بی‌شماری از هنرمندان این کشور به طور تخصصی دنیای هنر را دنبال می‌کند و ابعاد کاری‌اش با محبوبیتی جهانی روبه‌رو شده است. حضور در چنین موقعیتی نیاز به درک مشخصه‌های حرفه‌ای‌بودن را دارد. استایل بخشی از این دنیا است و نسلیهان مانند بسیاری از سلبریتی‌های دنیای تصویر ترکیه آن را به‌خوبی در نظر می‌گیرد. استایل این هنرپیشه متنوع و خاص است و تا حدی متمایل به دنیای کلاسیک‌پوش‌ها است. از استایل او خوشتان می‌آید؟ به نظرتان کدام‌یک از استایل‌هایش چشم‌نوازتر است؟ ویژگی جذاب او را چه می‌دانید؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

No products in the cart. No products in the cart.





en_USEnglish